Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dnes mi přišla baterie do dětské chůvičky,baterie není kompatibilní.volam na jejich infolinka a vzala to paní.dosla k závěru že sem objednal špatný typ. Následně sem zjistil že lže, páč typ je stejný jako na chůvičce i faktuře od Sunnysoft .volám tedy znovu že chyba je na jejich straně, na to mi ta samá paní říká že se jim to jen nevejde do řádku ale že v kompatibilitě je scd560/10

    Ani na jejich webu ani na faktuře nic takového není. Mimo jiné ten řádek je přes dvě linky a rozhodně se tam vejde spousta dalších znaků ... Paní mi řekla že na mě nemá čas a položila mi telefon. Hovor maj nahraný oni i já. Budu to řešit s obchodní inspekci

  • Co se týká zboží, rozhodně nemám jedinou připomínku. Nicméně co se týká obsluhy, je z mého pohledu poněkud k uzoufání. Při první návštěvě mne poměrně stroze a rychle obsluhující přesvědčil o tom, že výrobek, který chci, prostě nemají a musím se poohlédnout jinde (šlo o řemínek na sportovní hodinky). Řešení samozřejmě nehledal. Nicméně ještě týž den jsem na stránkách firmy zjistil, že výrobek samozřejmě mají a tak jsem si ho objednal (pravdou je, že jsem to asi měl udělat hned). Velmi rychly byl na prodejnu doručen. Ovšem než se obsluhující (tentokrát bohužel ne ten předešlý) proklikal kamsi ve svém počítači, trvalo to doslova věčnost. Jako zákazník jsem měl dojem, že musí dohrát hru (což je samozřejmě nadsázka). Takže výrobek v pohodě, osbluha má ještě co dohánět.

  • V tomto obchode obcas neco koupim, ale asi se sem budu divat casteji, protoze vzdy jsou ochotni a napomocni v komunikaci. Kdyzt nastane nejaky problem, hned ho vyresi. Nemuzu si na nic stezovat. Reklamace/vraceni zbozi na jednicku. Za me je to poctivy obchod s dlouholetou tradici a kamennou pobockou v Praze. Doporucuji.

  • Na firmu sunnysoft nemůžu napsat bohužel nic kladného. Měsíc objednané zboží nedorazilo. Ze strany firmy žádný mail, ani informace. Když jsem tam volala tak paní byla arogantní a měla vyhýbavé odpovědi. Můj celý dojem je ten, že zboží nakupují přes alli a pod. sračky. Jsem zvědavá jak dlouho bude storno a vrácení peněz na účet trvat.

  • Velmi příjemné nakupování. Mojí objednávku vyřídili za 30 min, což se mi ještě v žádném jiném internetovém obchodě nestalo. Komunikaci bych známkoval taky za 1. Vůbec se nedivím, že tento e-shop patří do kategorie "zlaté ověřeno zákazníky".
    Mile rád budu příště nakupovat právě v tomto obchodě.

  • Nemohu přidat recenzi, jelikož při nákupu zboží jsem zde ještě nebyla registrovaná, tak píšu alespoň sem.
    Pán na chatu ochotně poradil s výběrem zboží, včera v deset dopoledne objednáno, placeno kartou, a dnes po obědě ho mám již u sebe. Za mě - perfektní!
    Díky, Lucie Frýdlová

  • Sluchátka TWS i10.druhou reklamaci bluetooth vyřešili že vám vrátí jiné,staré sluchátka.Jedno je ohnuté a prasklé.Vydrž na baterii 4mesičnich sluchátek je 45 minut.Krabicku nechali původní.Činské zboží se teď asi špatně reklamuje.Kupujte raději na ALZE.a máte klid.

  • Jsem zklamaná. Nemívám "štěstí" na vadné kusy a hle, zkusím jiný obchod než doposud a zařízení nejde :( To se mi vážně stalo poprvé. Rychlost dodání byla přímo blesková, ale kvalita už asi taková nebude. Mrzí mě to. Nechci si ani představit, za jak dlouho mi zařízení přijde zpátky, kolik s tím budu mít starostí okolo a jestli vůbec půjde, až se vrátí. Mohla jsem mít smůlu, jen asi není dobré, že hned u první věci, kterou jsem zde koupila.

    • Dobrý den, moc tomu co píšete nerozumím. Bohužel protože je příspěvek anonymní bez podpisu nebo nějakého odkazu na konkrétní objednávku nebo zboží tak si jen z kontextu domýšlím, že jste si u nás koupila mobilní telefon a ten nefunguje podle vašich představ. S prodejem a postupem dodání jste spokojena. Všechny naše mobilní telefony které prodáváme jsou s z české distribuce a jsou tedy úplně stejné jako ostatní telefony z české distribuce od renomovaných prodejců kteří tyto (obvykle dražší telefony) prodáváme. Každé zařízení má nějakou poruchovost a v závislosti na výrobci a modelu různě vysokou. Hledat spojitost mezi značkou prodejce a skutečností, že zrovna váš telefon ze společné české distribuce má nějakou závadu mi nedává žadný smysl.

      Z jedné věty kde hodnotíte samotný obchod jsem pochopil, že k postupu, kvalitě a rychlostí vyřízení objednávky u nás nemáte žádné výhrady a jste spokojena.

      Budu rád, když nám na objedná[email protected] pošlete číslo objednávky abychom se mohli vyjádřit věcně k vašemu konkrétnímu zařízení a případně věc konzultovat s českým distributorem nebo servisem značky v ČR.

  • Kupoval jsem 2 nove baterie Samsung, tablet i mobil, nikde jinde je totiy nemelo. Obe po asi 4-6 mes. vykazuji stejne problemy jako "normalni baterie" po 3 letech - vypinani pri vyssim vykonu, skokovy propad, vypnuti i pri 40% po zapnuti 50% pak 2% atd. Skoda ze jsem stare vyhodil, byly mnohem lepsi a toto se u nich nikdy nedelo. Zaruka je na 6 m, ttak se muzu jit kouzat ale aspon at ostatni vi do ceho jdou a koukam ze nejdem jediny.

  • Nedoporucuju..Objednal jsem si powerbank s micro USB (zvolil ze dvou moznosti,druha byla lightning pro Apple)..Pri prevzeti i na obalu byl obrazek s micro USB a napsano "micro usb"..Jake prekvapeni, ze doma po rozbaleni na me vykoukla pripojka pro Apple..Napsal jsem na provozovnu ze zadam o vymenu atd...
    reakce prisla zamitava, ze jsem obdrzel presne objednane zbozi a v pripade reklamace musi byt obal neporusen..navic, ze micro usb nemaj.
    Prekontroloval jsem si pro jistotu doklad a bohuzel bylo tam uvedeno "lightening"...
    Opravdu jsem si jist, ze jsem pri objednavce klikl na "micro usb", bohuzel ...mel jsem si prekontrolovat doklad,moje hloupost..
    Kazdopadne klamave udaje na obalu a odmitnuti uznat reklamaci pro poruseny obal ,to samo o sobe me vedlo k sepsani tehle recenze.

  • Objednal jsem si baterii na samsung A3 2016 ,kdybych to vedel necham si tam starou a nebo si objednam Ciny ,vase baterie po nabiti do 100% skoci po 5 min pouzivani o 20 procent dolu a celkem vydrzi tak 1.5 hod plneho uzivani s utlumenym displayem,hruza 500kilo v kominu :-(

  • mi připadá že všechny recenze píšou lidi s IQ maximálně 65. jako klad uvádějí vždycky rychlost, slušné jednání a vynikající komunikaci a dobrou cenu. ale to se snad v obchodu předpokládá, ne? To snad nemůže psát normální člověk?

  • Heureka smazává u některých firem negativní recenze na firmu. Nevíte někdo proč to dělá?

  • Jiří Vejražka: To není žádný problém. Posílám kolegům fakturantům ať vyřeší a ještě dnes dopoledne vám zašlou v PDF jak požadujete. Děkuji.

  • SUNNYSOFT.cz:

    P.S.: Rád bych ovšem dostal opravenou fakturu, aby správně odkazovala na telefon 2+16 GB - se stávající fakturou nebudu schopen uplatnit například záruční opravu, protože faktura a typ telefonu se neshodují...

  • SUNNYSOFT.cz:

    Dobrý den,

    děkuji za reakci a za nabídku vrácení zboží.

    Zboží již vracet nebudu - prostě potřebuji telefonovat a telefon používat a nejsem zase takovým nadšencem, abych musel vše instalovat znovu.

    Vlastně jsem byl s vaším obchodem celkem spokojen (rozumná komunikace a rozumná nabídka řešení problému), tedy až na to zdržení a jiné parametry dodaného telefonu. Beru to ale tak, že jsem měl spíše smůlu a objednávku jsem prováděl příliš kvapem (což je po selhání předchozího telefonu asi obvyklé), než že byste byli nesolidní obchod.

    S pozdravem,

    Jiří Vejražka

  • Dobrý den pane Vejrazko,
    děkuji za zpětnou vazbu ačkoliv jste pravěpodobně již všechny skutečnosti řešil s kolegou telefonicky ještě v den, kdy jste na skutečnost upozornil a kolega vám navrhnul řešení na naše náklady. V ten samý den jsme váš případ řešili i zde ve firmě.

    Skutečně došlo s uvedením nového modelu telefonu na trh ke změně dodavatele, změně nabízeného modelu z 3GB RAM na 2GB RAM a nákupčí tuto změnu v parametrech nezaregistroval dřív než jste si telefon obratem po změně objednal. Zde se skutečně stala chyba u nás za což se omlouváme. Jak píšete, nabídli jsme vám stažení rozbaleného telefonu na naše náklady a vrácení platby což jste dle operátorů nechtěl.

    Kontroloval jsem vaši objednávku 4050271466 a zboží jsme expedovali 3.5.2017 tj skutečně v den který jsme měli uveden u produktu. Uznávám, že spolu s PSČ nastaly dvě chyby současně, což vás stálo jednodenní neplánované zdržení v doručení.

    Měsíčně expedujeme českým zákazníkům bezproblémově 4000 zásilek a
    celý systém je na tento objem uzpůsobený včetně použití zadaného čísla PSČ. Pro záměnu aktuálně shromažďuji informace k vyhodnocení.


    Rád bych vám opakovaně nabídl možnost vrácení mobilního telefonu s 32GB kartou v hodnotě 459Kč zdarma proti vrácení plné kupní ceny vč ceny poštovného které jste za telefon zaplatil. V případě, že se rozhodete pro vrácení telefonu, kontaktujte prosím operátory na 222 998 222 a ti již zařídí svozovou službu na naše náklady z vaší adresy.

    Ještě jednou se omlouváme za překlep v našem popisku a za změnu v PSČ jejíž příčinu aktuálně zjišťujeme a zvažte prosím znovu nabídku na navržený způsob vrácení zboží na naše náklady.


  • Z nákupu na Sunnysoft jsem docela roztrpčen. Urgentně jsem si kupoval nový telefon (starý přestal sloužit a byl jsem náhle bez telefonu).

    Rychlým výběrem na Heurece volím Lenovo Moto G5, ve verzi 3+16 GB a vybírám SunnySoft. Vidím uvedeno "skladem", dávám do košíku, v objednávce ověřuji verzi 3+16 GB, volím dopravu kurýrem na odpoledne a objednávám.

    Nejdříve jsem kontaktován obchodem, že "skladem" neznamená "skladem", ale že bude až následující den odpoledne, doručen až třetí den ráno, a že to bylo někde uvedeno. (Skutečně bylo, při rychlém nákupu jsem přehlédnul drobné texty poblíž položky "skladem".)

    Ve čtvrtek telefon nedorazil. Po pátrání na dopravní službě zjištuji, že e-shop špatně vyplnil PSČ, čili zboží dorazilo na špatný sklad dopravní služby. Čili další den s prastarým telefonem bez e-mailu a bez aktuálních kontaktů. Telefon dostávám až v pátek.

    Po vybalení zjišťuji, že nejde o verzi 3+16 GB, ale 2+16 GB. (Zpětně ověřuji, že stránka z Heureky pro verzi 3+16GB směřovala na stránku Sunnysoftu s verzí 2+16 GB; na objednávce bylo uvedeno 3+16 GB; na faktuře je též 3+16 GB.).

    Telefonicky mi e-shop nabízí vrácení zboží. (To se mi nechce, prostě potřebuji telefonovat.)

    Shrnuto: Informace na stránkách e-shopu jsou zmatečné, vyžadují podrobné a zdlouhavé studium. Zboží na faktuře a na objednávce neodpovídá zboží dodanému (a telefon s menší pamětí bych pořídil jinde o 300 Kč levněji). Dodací lhůta je dlouhá a neodpovídá původně očekávané lhůtě.

    Abych jen nekřivdil - e-shop celkem rychle a vstřícně komunikuje. Příště ale nakoupím jinde.


    (Pro Sunnysoft uvádím číslo objednávky, ať si mohou popsané potíže dohledat: 4050271466)

  • Juraj Juro Korecek: Dobrý den,
    změny v objednávkách lze provádět telefonicky, emailem, po chatu na www.sunnysoft.cz nebo v případě vyzvednutí na naší prodejně lze pozměnit objednávku na místě.

    S pozdravem
    David Šilhan, Sunnysoft

  • Dobry den mohol by som nejako zrusit objednavku ?