Přihlásit se a přidat příspěvek
  • SUNNYSOFT.cz:

    Velmi děkuji za vyčerpávající info a pokud se rozhodnu právě pro tenhle telefon, s největší pravděpodobností si vyberu Vaši pobočku v Brně Příkop, kde si telefon převezmu osobně i s přiložením vyplněných splátkových dokumentů.

    Nabízíte k telefonu dva dárky, a to rukavice a hadřík, a jelikož odjíždím pryč, nestihnu si telefon vyzvednout dřív než 8.1.2014 ve středu a proto se chci zeptat, zda-li bude i po novém roce odměna v podobě těchto dárku, případně, chystáte se slevňovat tento telefon?

    Velice děkuji za Váš čas, který trávíte sepisováním se s diskuzí.

    S pozdravem,

    Tomáš

  • Dobrý den Tomáši,
    Telefony prodáváme v tomto rozlišení stavů: nový telefon (naprostá většina telefonů a každý telefon který není zvlášť označen); robalený nebo předváděcí kus s plnou zárukou a vyjíměčně bazarový telefon. Na prodejně máme sadu telefonů určených k předvedení prodavačem, ty jsou ale následně nejčastěji prodané jako předváděcí nebo jako bazarové kusy dle stáří a stavu. Konkrétně LG své telefony nemá zatavené ve fólii ani opatřené ochrannou samolepkou. Pokud si si nechcete pro telefon přijít osobně a trváte na telefonu zataveném od výrobce, zvolte si mezi značkami Samsung nebo Apple.
    Nejjednodušší však máte přijít na prodejnu Sunnysoft kde jste si telefon rezervoval a tam si před zaplacením sám ověřit, že vybraný telefon je skutečně nový a nepoužívaný. Telefon si můžete rezervovat na jakékoliv naší pobočce.

  • Vážený pane Šilhan,

    mám zájem o koupi telefonu LG G2 16GB White, na splátky, a po přečtení diskuzí mě to utvrdilo. Avšak mám jeden problém, neboť, dle e-shopu máte jeden jediný kus skladem a to tuším v Plzni, kde je možné se na něj podívat a mě samotného zajímá, zda-li je zařízení již rozbaleno nebo vedeno stále v původním zabaleném stavu od výrobce.

    Případně, zda-li jste schopni objednat zboží nové od partnera LG.

    Děkuji za reakci.

  • Využijte dnes poslední den dopravy zdarma na všechno zboží skladem. Platí pro nejlevnější dopravu s doručením do druhého dne a celkovou cenu objednávky již od 300Kč.

  • Ynhoj: Dobrý den, s p.Jarošem jsme již ve spojení. Každopádně to nebylo myšleno tak, že Sunnysoft za to může. Děkuji za dosavadní rychlou rekci :-). Sehnal

  • Ynhoj: Dobrý den Johny, v diskusi to co píšete asi nevyřešíme. Obraťte se prosím na pana Luboše Jaroše [email protected] (sedí na centrále v Praze 9) , který těmto produktům rozumí a určitě najdete nějaké východisko.

    David Šilhan, Sunnysoft

  • Dobrý den,

    mám od Vás zakoupený produkt powermonkey extreme (modrý). První zakoupený model jsem musel reklamovat kvůli vadné nabíječce, resp. "baterii". Dostal jsem od vás tedy výměnou někdy v létě 2011 kompletně nový produkt.
    Tento jsem k dnešnímu dni napoužil snad ani ne 50 x, ale před pár dny nabíječka se sice nabila, ale pokud chci nabíjet zařízení tak není možné ji přepnout do cyklu nabíjení, max. si ušoupu prst na spínači...Nereaguje to a poté se vypne...Celkem mám dojem, že produkt nevydrží dlouho i když se používá málo. Tady jsem předpokládal životnost řádově více než 2 roky a 3 měsíce....U výrobku za cca 3.000 Kč je to přeci jen trochu nečekané. Bohužel, je to cca 3 měsíce po záruce a můžu se jen vztekat za vyhozený peníz a na druhou stranu seradovat z toho, že se mi to nepřihodilo třeba někde v Africe....Spolehlivý produkt si představuji trochu jinak. Nabíječku jsem vždy nabíjel dle pokynů a ne třeba nabíječkou na tel. Nokia....
    Sehnal

  • SUNNYSOFT.cz: Vážený pane Šilhane,
    samozřejmě reklamaci se snažím řešit, dnes mi bylo odpovězeno z prodejny Grossman, ovšem předchozí komunikace formou prosté nabídky opravy LCD displeje za cca 4000Kč mne poněkud rozčílila, když se jedná o poškození ze strany servisu. Telefon byl Xperia Ray a zakázka č. 316594991 RMA-GRO-2013/451‏. Tímto tedy děkuji za případné řešení. Za celou dobu co jsem vystřídal cca pět telefonních zařízení během posledních šesti let jsem takový problém nemusel nikdy u vás řešit. Reklamuji u sunnysoftu druhý MT za celou dobu.

    S pozdravem,

    Pavel Verkner

  • Pavel Verkner:
    Dobrý den pane Verknere, můžete mi prosím na [email protected] zaslat základní údaje týkající se identifikace vaší reklamace (název zboží, číslo faktury). Bohužel z vaší zprávy není zřejmá ani značka telefonu, který jste do opravy posílal. Výsledek vaší reklamace a vyjádření autorizovaného servisu obratem prověříme.
    Děkuji, s pozdravem
    David Šilhan, Sunnysoft

  • Dobrý den,
    zajímalo by mě, jak je možné, že při řešení reklamace se mi vrátí MT v poškozeném stavu a jediné co vaši zaměstnanci zařídí je zaslání do servisu na vytvoření cenové nabídky na opravu jimi způsobeným poškozením? Sunnysoft byl pro mojí rodinu a mé přátele vždy společností solidní a tímto jednáním jaksi veškeré mé představy o vás padají. První telefon od vás jsem kupoval ještě v prodejně, která myslím byla na Jeseniově ulici v Praze (HTC Touch diamond), od té doby jsem výhradně pořizoval telefony pouze od vás. Další pořízení telefonu ovšem s posledními zkušenostmi a nepříjemným vystupováním některých zaměstnanců ovšem nebudu plánovat. Toto je spíše stížnost a já plně doufám, že jí budete brát jako konstruktivní kritiku na které postavíte zlepšení služeb a servisu zákazníkům.

    S pozdravem,

    Pavel Verkner

  • Zasoutěžte si s námi o Samsung Galaxy Tab 2 10.1!
    -----------------------------------------------------------------------------
    Hledáte ideální tablet na cesty, který snadno schováte do tašky a poskytne Vám dlouhou výdrž?

    Teď si o jeden můžete s námi zahrát. Odpovězte na několik jednoduchých otázek o Samsungu a Sunnysoftu a odcestujte s povedeným tabletem Samsung Galaxy Tab 2 10.1 klidně na druhý konec světa. Ve hře je i další originální příslušenství Samnsung, které Vás nadchne svou funkčností a stylem.

    http://www.sunnysoft.cz/soutez/samsung-tablet

  • [email protected]:

    Dobrý den,
    vám i ostatním zákazníkům jsme dne 1.7. zaslali níže uvedené vysvětlení a omluvu. Uvedený email určitě najdete ve své příchozí poště.

    Vážený zákazníku,
    dovolujeme si Vám oznámit, že z důvodů systémové chyby ze dne 28. 6. 2013 došlo k situaci, kdy se u Vámi objednaných položek nabízených naším e-shopem prostřednictvím Heureka.cz, objevila kupní cena ve výši 1,-Kč. Jednalo se o systémovou chybu, která vznikla nezávisle na vůli naší i vůli Heureky. S poukazem na tuto skutečnost Vám oznamujeme, že všechny objednávky dotčené touto systémovou chybou byly stornovány.

    Pokud jste již provedli úhradu objednávky před přijetím této zprávy, vracíme vám nyní celou přijatou platbu zpět.

    Omlouváme se vám za vzniklou situaci,
    Sunnysoft s.r.o.

  • Je to celý podvod.Udělal jsem objednávku a řádně zaplatil,a místo objednaného a zaplaceného zboží mi přišlo že objednávka je vystornovaná.Dnes když jsem napsal negativní recenzi na obchod tak se tu ani nezobrazila.Jsou to šmejdi je vidět že ruka ruku myje fuj.
    Pak si věřte recenzím

  • Dobrý den

    Kam posíláte odpovědi na stornované objednávky? Mám též řádnou kupní smlouvu a nechci to nechat je tak. Souhlasím s Luďkem. pokud to byla lidská chyba, tak pojistka na blbost je jistá. Dále bych náhradu za čas, který jsem věnoval objednávkám.

  • Hm. Tak jednoduché to asi nebude. Mám též objednáno řádně zaplaceno, platnou kupní smlouvu, takže očekávám dodání. Nevím co je to za pojem "systémová chyba" a málo mě to trápí. Pokud je to lidská chyba, tak jistě máte jako zodpovědná firma uzavřenou "pojistku na blbost".

  • SUNNYSOFT.cz:
    Muzeme tedy tuto chybu, ktera dle Vaseho tvrzeni (a pouze dle tohoto tvrzeni) vznikla nezávisle na vůli naší i vůli Heureky, povazovat za klamavou reklamu* na Vasi spolecnost? Bez teto "reklamni akce" bych o Vasi spolecnosti nemel ani potuchy, natoz abych u ni neco objednaval...

    * http://bit.ly/17yFoCf

  • Jana S.:
    Dobrý den paní Jano,
    vám i ostatním zákazníkům dnes zasílame níže uvedené vysvětlení a omluvu. Uvedený email určitě najdete ve své příchozí poště.

    Vážený zákazníku,
    dovolujeme si Vám oznámit, že z důvodů systémové chyby ze dne 28. 6. 2013 došlo k situaci, kdy se u Vámi objednaných položek nabízených naším e-shopem prostřednictvím Heureka.cz, objevila kupní cena ve výši 1,-Kč. Jednalo se o systémovou chybu, která vznikla nezávisle na vůli naší i vůli Heureky. S poukazem na tuto skutečnost Vám oznamujeme, že všechny objednávky dotčené touto systémovou chybou byly stornovány.

    Pokud jste již provedli úhradu objednávky před přijetím této zprávy, vracíme vám nyní celou přijatou platbu zpět.

    Omlouváme se vám za vzniklou situaci,
    Sunnysoft s.r.o.

  • Dobrý den, včera jsem objednala několik položek, které byly označeny "skladem" a byly nabízeny jako akční zboží. Dostala jsem mailem potvrzení objednávky i s číslem, stejně tak bratr. Když jsem dnes přišla na brněnskou pobočku, tam přítomný pan Josef Bednář byl poměrně nepříjemný, objednávky zapřel (že pod daným číslem objednávky nic nemá, ani pod mailovou adresou), - a v podstatě z nás dělal idioty, že bychom nabízenou cenu považovali za reálnou. Avšak proč ji za takovou nepovažovat, když bylo zboží označeno jako "akční"? (Screenshot můžu doložit.)
    Zboží mi vydáno nebylo, navíc ani žádné vyrozumění mailem jsem nedostala (pan Bednář vysvětlující mail sliboval, ač o pár minut předtím tvrdil, že mou mailovou adresu v databázi vůbec nemáte). Takové jednání považuji za klamání spotřebitele a žádám o nápravu.
    Dodávám že případná chyba v e-shopu by byla pochopitelná, ovšem a) zboží bylo přímo označeno jako "akční" a b) přístup pána na pobočce byl spíše než omluvný ve stylu "uděláme z nich hlupáky".

  • Dobrý den Hải Anh Tiên Sinh,
    jsem rád, že jsme vše vyřešili rychle a podle vašich představ. Budeme rádi, když se na nás brzy obrátíte při vašem přístím nakupu telefonu nebo příslušenství.

    S pozdravem David Šilhan
    Sunnysoft - Vše pro mobily a tablety

  • Mou chybou jsem si objednal zboží, které nebylo skladem, a zaplatil. Jelikož jsem zboží nutně potřeboval jako dárek, po zavolání objednávku stornovali a peníze hned vrátili.

    Mockrát děkuji