Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pavlína Veličková:

    Dobrý den paní Veličková,
    jsme moc rádi, že jste byla s našimi službami spokojená a děkujeme za doporučení našeho obchodu. Neusínáme na vavřínech, bereme to jako závazek do budoucna, tak abyste byla minimálně stejně spokojena i příště.

    S úctou a pozdravem
    Martin Strouhal
    Sunnysoft, Vše pro mobily a tablety

  • Poslední dny jsem mě internetové obchody odrazovaly, především díky nespokojenosti v reklamaci.
    Dnes jsem mile překvapena jednáním a vyřízením reklamace! Obchod sunnysoft doporučuji všemi deseti!!

  • Dobrý den pane Komínku,
    Bohužel jsme nedohledali váš případ v naší databázi reklamací, zřejmě jste jej řešil osobně se servisním střediskem. Pokud je tel. zakoupen u nás, doporučuji při jakémkoliv problému se servisním střediskem řešit na jakékoliv naší pobočce či zasláním naší reklamační adresu (viz Kontakty). Máme možnost řešit reklamace i s jinými servisními středisky a dále možnost individuálního řešení se servisním střediskem nad rámec standardních podmínek. Jiná autorizovaná servisní střediska pro značku Samsung naleznete zde: http://www.samsung.com/cz/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION.

    S pozdravem
    Martin Strouhal, Sunnysoft

  • Britex...Je něco strašného..prostě každý na ně nadává..I já mám hrozné zkušenosti,ale došla mi trpělivost a budu se s nima soudit..Už to přehánějí..např...Nechal jsem si opravit display.Přišel vyměněný ale nefungoval.Zjistil jsem to hned při předání..bylo to posláno zpět a za 14 dní mi Britex oznámil,že za to můžu já...:o)) Naštěstí to mobil pohotovost dala do pořádku...Nechal jsem si v rámci reklaačky vyměnit desku..Desku jsem chtěl zpět pro soudního znalce...Deska se najedno uztratila..Bratr rekalmoval mobil.Uvnitř prý byla zlomená deska může z a to on..Jinak mobil neporušený v perfektním stavu..cca za půl roku jsem rekalmoval jiný mobil já..Opět to samé jako u bratra a tak stále dokola..Britex je bohužel zlo a nemáme mnoho možností si vybrat..Teda ne když máme Samsung..

  • Obchod je vynikající a mojí reklamaci před půl rokem vyřešil velice rychle a ochotně. Žádné problémy, profesionální přístup. Rád se budu do sunnysoftu vracet s pocitem, že se o mne postará dobře proškolený a ochotný personál.

    P.V.

  • Já osobně mám se Sunnysoftem pouze dobré zkušenosti.Pokud ale pan Holub minimálně v bodě...

    1) Displej – odlupující se krycí vrstva osvětlení displeje – vrchní a obě boční části.

    ...mluví pravdu,tak je úplně jedno,jestli telefon byl rootlý nebo ne.Tahle závada nemá s rootem nic společného a závada měla být opravena.Samozřejmě ale nevím,jak to ve skutečnosti bylo,takže nebudu dělat žádné závěry.

  • Milan Holub:
    Jestli jste telefon tak zvaně rootnul tak se nedivte.
    Při rootnutí automaticky přicházíte o záruku.

  • Milan Holub:
    Vážený pane Holube,

    Děkuji za Váš příspěvek, alespoň se k němu mohu vyjádřit.
    Není pravda, že bychom byli neochotní nebo se nesnažili Vaši reklamaci řešit. Naopak jsme se maximálně snažili působit na servis, aby pro Vás reklamace dopadla dobře a aby v době dovolených vaši reklamaci urychlili. Dále jsme se snažili obměkčit zastoupení LG.
    Dále není pravda, že jsme Vám prodali použitý výrobek. Mobilní telefon jsme Vám prodali jako rozbalený, protože na prodejně jsme jej jednou před Vámi předvedli zákazníkovi. De facto byl tedy zbrusu nový.
    Bohužel autorizovaný servis Britex je neoblomný v tvrzení, že telefon má neoprávněně zásah do softwaru, je tzv. "rootnutý" a tudíž Vám reklamaci neuznal. Viděli jsme i screenshot z jejich testovacího softwaru. Stejné stanovisko zaujalo i zastoupení LG.
    Toto vše jsme Vám písemně i ústně tlumočili, naprosto bez prodlení a profesionálně.
    Vysvětlili jsme Vám, že my jako prodejce fungujeme jako prostředník mezi Vámi a autorizovaným servisem. Pokud je servis takto neoblomný v tvrzení, že jste si o záruku přišel z vlastního přičinění sám, my víme, že jsme s telefonem nedělali nic jiného, než jej rozbalili, ukázali a zase zabalili, pak opravdu jediné co nám zbývá je doporučit Vám standardní postup při zamítnutí reklamace: obrátit se na soudního znalce, nechat si udělat posudek a s ním pak opět na servis, prostřednictvím nás jako prodejce a případně pak na soud. To jsem Vám vysvětlil i já osobně po telefonu, když jsem si zjistil vše o Vaší zamítnuté reklamaci.
    Na trhu jsme 13 let, máme desítky tisíc spokojených zákazníků a na naší odborné a vstřícné pověsti si zakládáme. Mrzí mne, že místo toho, abyste se snažil domoci se své pravdy civilizovaným způsobem, tj. obrátil se na soudního znalce a soud, tak jste nám emočně vypjatě vyhrožoval právníky a rozmazáním po internetu.
    To také činíte a nám nezbývá nic jiného, než hledat kam všude jste toto Vaše vyjádření na internetu umístil a trpělivě Vám odpovídat (zatím 2x Facebook, 2x Heureka, diskuze Sunnysoft, vaše tuningové weby).
    S pozdravem

    Martin Strouhal, Sunnysoft

  • NEOCHOTA ŘEŠIT REKLAMACI!
    Dne 27. 7. 2012 jsem reklamoval v prodejně Sunnysoft na adrese Politických vězňů 14, 110 00 Praha 1 mobilní telefon LG 2x P990 kvůli níže zmíněným vadám:
    1) Displej – odlupující se krycí vrstva osvětlení displeje – vrchní a obě boční části.
    2) Vyzvánění – samovolné a nahodilé změny vyzvánění, někdy nevyzvání vůbec.
    3) Slabý výkon MT – sekání při náročných aplikacích (Tegra zone).
    4) Zamrznutí MT – nutné vyndání baterie.
    5) Signál – po ztrátě signálu, když se dostane opět na signál, trvá velmi dlouho, než se přihlásí do sítě, nereaguje na pokyn volání a případné přihlášení do sítě.
    Odpověď přišla dne 7. 8. 2012, dle autorizovaného servisu Britex byla reklamace zamítnuta z důvodu neoprávněného zásahu do softwaru (ROOT) a oprava by byla možná pouze po výměně základní desky za 3700 Kč bez DPH (tedy na vlastní náklady). Telefon byl ale zakoupen jako použitý s plnou zárukou (zapsáno i v kupní smlouvě), a jelikož byl reklamován do 6 měsíců od data koupě, je dle § 616 tato vada brána jako již existující při jejím převzetí, kupující má tedy právo na výměnu věci, nebo na její opravu, není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Pokud s tímto prodejce nesouhlasí, je povinen prokázat, že vada vznikla až po koupi. Jelikož jsem žádný ROOT neprovedl a koupil telefon jako použitý, nemohu vědět, co se s ním dělo před koupí. Zaměstnanci ve výše zmíněné prodejně postup řešení odmítali, nakonec byl ale mobilní telefon odeslán zpět do autorizovaného servisu s žádostí o zjištění data zásahu do softwaru.
    Dne 20. 8. 2012 byl nejspíš mobilní telefon vrácen ze servisu na prodejnu se slovním sdělením, že datum zjistit nelze. Opět jsem dle § 616 požadoval zjištění data toho neoprávněného zásahu v domnění, že pokud lze zjistit ROOT tak je možné zjistit i datum zásahu. Telefon jsem nepřijal a na mé požadavky se měl odeslat zpět do servisu, aby bylo datum zásahu zjištěno, popřípadě, zda toto datum je možné zjistit.
    Dne 28. 8. 2012 jsem po 32 dnech od počátku reklamačního řízení šel do prodejny a zjistil, že telefon nikam odeslán nebyl a celý týden zůstal na prodejně. Zaměstnanci mi sdělili, že 3. 9. 2012 mi budou schopni říci, zda lze zjistit datum neoprávněného zásahu do softwaru. Telefon jsem ponechal na prodejně.
    Na základě porady s právníkem jsem sepsal odstoupení od kupní smlouvy z důvodu porušení zákonů. Servis je povinen vyjádřit se k všem uvedeným závadám věci, a to do 30 dnů, učiněno tak nebylo. Mimoto např. vada displeje je vada mechanická, tudíž s neoprávněným zásahem do softwaru nesouvisí a její oprava by měla být uskutečněna. Odstoupení od kupní smlouvy bylo zamítnuto.
    Dne 3. 9. 2012 jsem sám volal do firmy LG, kde mi sdělili, že bohužel datum zásahu zjistit neumí. Dále bylo zjištěno, že telefon byl prodán s jinou verzí softwaru, než se kterou byl vyroben, a že při prodeji byl cca rok starý, tudíž s ním muselo být manipulováno. Z prodejny Sunnysoft se nikdo neozval.
    Dne 4. 9. 2012 jsem se v prodejně ptal, jak chtějí tuto kauzu řešit dál. Zaměstnanci mi sdělili, ať řeším případ soudně, pokud nesouhlasím s jejich chováním. Mobilní telefon jsem byl tedy přinucen převzít, po jeho kontrole jsem zjistil, že byl poškrábán (před reklamací byl neporušen, v reklamačním protokole si před reklamací zaznamenali pouze odřenou fólii). S tím zaměstnanci také nechtěli nic dělat. Volal jsem tedy panu Martinu Strouhalovi, majiteli, jenž mi sdělil, že mám vše sepsat a poslat mu to, po chvíli ale obrátil, že zákon neporušují a že mám jít s případem k soudu. Telefon jsem tedy převzal neopraven, s dalším poškozením, dále již bez záruky a bez ochoty firmou Sunnysoft cokoli řešit.

  • Sunnysoft.cz - expresní prodejna 7 dní v týdnu 8-20h v centru Prahy: Využijte možnosti osobního nákupu v Sunnysoftu po celý den a o víkendech. Prodejna na Praze 1 v pasáži Jiřího Grossmanna na adrese Politických vězňů 14 nabízí možnost návštěvy každý den od pondělí do neděle od 8.00h ráno do 20.00h večer. Přejeme pohodlný nákup v dobře skladově zásobené prodejně s kvalifikovaným personálem Sunnysoftu. Více informací na
    http://www.sunnysoft.cz/informace/kontakty.html#prodejna-praha-1 nebo volejte 222 998 231 a 603 518 304.

  • Sunnysoft.cz - do 19hodin odešleme ještě tentýž den: Objednané zboží skladem dostanete DPD již následující pracovní den a to po celém územ ČR. Objednejte vámi vybrané zboží skladem v pracovní den do 19.oo hodin. Veškeré ostatní objednávky po tomto čase vyřizujeme přednostně následující pracovní den.

  • Ve čtvrtek 23.12. otevřeno do 20.00h.
    Využijte otevírací doby Sunnysoftu do 20 hodin. Zboží skladem na prodejnách si můžete vyzvednout až do 23.12. do 20.00hodin na poboččce Sunnysoftu kde je skladem. Počet volných kusů skladem je uveden číslem v kartě s detailem zboží na eShopu u každé pobočky.

    Podorobnosti o prodejnách na
    http://www.sunnysoft.cz/informace/kontakty.html

    Váš Sunnysoft.

  • Zdeněk Sluka:

    Vážený pane Sluko,
    Děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Vězte, že Vámi popsané chování je v přímém rozporu k tomu, čím se snažíme být. Tedy především specialistou v oboru, ale současně s lidským zákaznickým přístupem. Prosím přijměte mou omluvu. Pokud Váš zájem o zmíněnou baterii trvá, zastavte se znovu na prodejně, jako malou kompenzaci Vám na ni dáme slevu 50%.

    S úctou
    Martin Strouhal
    [email protected]

  • Dne 3.12.2011 jsem navštívil prodejnu na Praze 1, že koupím baterii do telefonu (Motorola Razr V3) mé manželky. Prodejci jsem ukázal telefon s tím, že sám určí typ telefonu a doporučí mě zboží.On mě odpověděl, že neví co je to za typ a ať si to zjistím. Mohu říct, že jsem odešel hodně zklamán. Asi se neřídil sloganem Sunnysoft.cz - nakupujte u specialistů - nebo ano?

  • Jak tu tak na to koukám a i na ohlasy na různých fórech chytrých telefonech, trochu mě to děsí. U sunnysoftu kupujeme s bratrem komunikátory i příslušenství od roku 2005, nikdy jsme nic nemuseli reklamovat - zatím vše bez problému až před pár dny jsem šel dát na reklamaci HTC mozart - telefon používaný na práci v kanceláři. Doufám, že reklamace proběhne v pořádku protože to co se dá o sunnysoftu a jejich zákaznickém servisu najít na internetu je zarážející. Zatím mohu hodnotit sunnysoft kladně - vše dodáno včas a v pořádku, obchodníci při přímém prodeji maximálně vstřícní... Tolik k mým zkušenostem, po reklamaci samozřejmě dám vědět jak toto dopadlo a zda jsou ty hororové scénáře pravdivé či nikoliv.

    P.V.

  • Sleva -30% na celý sortiment příslušenství. Zaváděcí akce v prodejně Sunnysoft Plzeň se přehoupla do své druhé poloviny.

    Využijte ji dříve než akce ku příležitosti otevření naší nové prodejny Sunnysoft na adrese Sunnysoft - Dominikánská 5, Plzeň skončí.

    Slevu lze uplatnit při osobním odběru na prodejně Plzeň při zadání a ověření slevového kódu "PLZEN2015" v pokladně internetového obchodu po dobu trvání akce.

  • Dobry den Johny,
    Powermonkey Extreme na http://www.sunnysoft.cz/zbozi/102PPW-060/solarni-outdoorova-zalozni-nabijecka-powermonkey-extreme-panely-powerbank-9000mah-cerna.html aktualne neni v nabidce k objednani na nekolik tydnu. Po nekolika dodavkach bez problemu nam prisla posledne chybne zkompletovana serie a cekame na vymenu v provedeni pro CR. Jelikoz vymena vyrobci par tydnu trva, rozhodli jsme se nabijecku dale nabizet na eShopu az opet od okamziku, kdy budeme mit skladem puvodni a osvedcene Powermonkey Extreme.

  • Od Sunnysoftu jsem koupil Powermonkey-extreme. PO pár měsících se však pravděpodobně porouchalo spínaní akumulátoru. Výměna za nový produkt proběhla bleskově.S takovým jednáním jsem naprosto spokojený a chválím. Jen mi není jasné, že tento typ nabíječky není již v nabídce...Bude někdy v nabídce nebo ne?Doufám,že tu co mám, vydrží co nejdéle...

  • hezeleid: A řekl jsi při třetí stejné závadě, že chceš *reklamovat*, nebo že chceš *odstoupit od kupní smlouvy* (vrátit peníze nebo tak něco)? To je totiž důležité. Pokud jsi reklamoval úspěšně třeba dvacetkrát a řekneš, že chceš reklamovat, mohou ti to klidně po jednadvacáté opravit. A pak vymáhat vrácení peněz (do další závady) nemůžeš.

  • Pro zákazníky z okolí Plzně jsme v červenci otevřeli další novou prodejnu SUNNYSOFT v centru Plzně v ulici Dominikánská 5

    více viz. http://www.sunnysoft.cz/informace/kontakty.html#prodejna-plzen