Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Kraken1965: Dobry den, kontatovat zasilkovy obchod muzete kdykoliv na [email protected]. Na veskere dotazy a pozadavky k objednavce odpovime v pracovni dobe po-pa 9-18h obratem (kolegove na zakaznicke lince kteri se o schranku [email protected] staraji ze zkusenosti odpovidaji prubezne behem cele pracovni doby). S odpovedi muzete tedy pocitat nejpozdeji nasledujici pracovni den. U produktovych dotazu ktere jsou nektere zaludne (casto dotazy na zbozi ktere teprve prijde na trh a fyzicky na skladech neexistuje) zjistuji odpoved u produktovych manazeru pro danou znacku pripadne zjistujeme v nasich dalsich kanalech.
    Pokud nechcete psat emaily, muzete v pracovni dobe volat na tel. 222 998 222 pro ezasilkovy obchod nebo primo na nekterou z prodejen Sunnysoft na kontakty uvedene na http://www.sunnysoft.cz/informace/kontakty.html

    Objednavky muzete kdykoliv behem jejiho trvani upravovat emailem nebo telefonicky. Pokud mate zbozi zaplacene predem a vybrane zbozi neni dostupne, muzete kdykoliv standardne pozadovat vraceni vasi platby nebo jeji refundaci zpet na platebni kartu, takze ani v tomto neni problem.

    DSi.

    ps. Kraken1965: Skoro bych si myslel zda nejste od konkurence :-)

  • Já jsem byl spokojený,v době vybírání telefonu ho neměli na skladě a podle diskuzí se čekalo dost dlouho.Nastavil jsem si hlídacího psa a po naskladnění telefonu mi poslali dokonce dva maily,jeden přímo od poradce a druhý o den později oficiální.Na telefon se čekalo dlouho,protože soudruzi z číny nestíhali,s tím prodejci nic neudělají.Jinak objednávka ,její potvrzení,poté opět potvrzení v den dodání a samotné dodání proběhlo jak z učebnice a také kurýr byl příjemný chlapík.A to jsem navíc uskutečnil jednorázový nákup,nebyl jsem stálý - registr. zákazník a neměl jsem pocit neochoty apod.Dokonce komunikují i v diskuzích pod konkrétními výrobky.Ostatní věci nehodnotím,reklamace apod. protože s tím nemám zkušenost,ale telefony jsou CZ distribuce,takže bych to stejně poslal rovnou do servisu a ne do obchodu.Nespokojencům bych doporučil prohlédnout tyto diskuze u jiných obchodů,určitě by je překvapil počet negativních příspěvků ,takže sunnysoft si hvězdičky zaslouží,za mě i plný počet.

  • Komunikace na nule.Ochota něco vysvětlit po telefonu taky žádná.Že jsem si dřív nepřečet obchodní podmínky.V popisu mají v e-schopu zboží skladem.A jak to vypadá budu rád když se telefonu dočkám.Mají na to totiž měsíc a objednávku zrušit nelze.Je to oblbování zákazníka nebo ne?

  • Sunnysoft = spokojenost, rychlost, ochota, fajn jednání.Předávám doporučení mým kamarádům na tento e-shop

  • hezeleid: Dobrý den,
    Napište mi prosím číslo vaší reklamace.
    Reklamace se vždy snažíme řešit ke spokojenosti zákazníka a řešíme je vždy dle právního řádu ČR.
    Václav Vojáček, Vedoucí prodejny Kovanecká

  • POZOR. Sunnysoft si vytváří vlastní reklamační pravidla! Nevrací peníze po třetí uznané reklamaci na stejnou závadu. V pobočce se setkáte s opovrhujícími pohledy zaměstnanců neochotnými cokoli řešit. Ani podnět k ČOI s nimi nic neudělá. Zkouší na vás nekalé obchodní praktiky a nezkušený zákazník, neznající vlastní práva v tomto e-shopu obvykle přichází k újmě. Výrazně nedoporučuji tento obchod, kde platí: náš zákazník, náš terč posměchu.

  • filip: Dobry den, u nas nakoupene komunikatory muzete reklamovat na vsech servisnich mistech v CR. Prodavame telefony z oficialni ceske distribuce se vsemi pravy pro zakaznika z toho vyplyvajicimi.

  • Dobry den. Mam otazku ohledne opravy: kdyz si u teto firmy koupim telefon nokii x6 budu ho moct pri pripadne poruse nechat opravit v autorizovane prodejne nokie (konkretne v pardubicich v afi palaci) ?