Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Již druhá objednávka a vždy vše naprostém pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Jsem velice spokojená, obchod bych doporučila všem. Ochota paní během vyřešení mé objednávky byla skvělá. Moc děkuji.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, paní Lenko,


    moc děkujeme za Vaši milou recenzi a zpětnou vazbu.

    Jsme velmi rádi, že jste byla s naším obchodem spokojená a že jsme Vám mohli pomoci při řešení Vaší objednávky. Vaše slova nás opravdu potěšila a motivují nás, abychom i nadále poskytovali co nejlepší služby.

    Děkujeme za Vaši důvěru a doporučení, která pro nás mají velkou hodnotu.

    Doufáme, že se k nám budete i nadále ráda vracet a že Vám naše produkty budou dlouho dobře sloužit.

    Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu a rádi Vám opět pomůžeme s výběrem!

    Krásný den a Sportu zdar!
    Vlasta Nikolénová
    Manažer zákaznického servisu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychle doruceni
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlé dodání
    • přehlednost stránek
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Boty sice bohužel nebyly v mé velikosti, ale po vyzkoušení několika párů jsem si vybral. Boty perfektně seděly na noze a po prvním turistickém výšlapu jsem spokojen.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spolehlivost, rychle doručení
    • Nic
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Skvělé ceny
    • Občas nedostatek velikostí
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé a bezvadné jednání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Možnost objednat vice velikosti a pak vybrat .
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, dobra komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé doručení
    • Dobrá informovanost během průběhu doručení
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • bylo to bez problémů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vcelku přehledný eshop
    • po sedmi dnech nemám zboží, které je zaplacené
    • po sedmi dnech mám jen informaci, že zboží bylo právě odesláno
    • eshop nabízí nemožný způsob objednání

    V dnešní době mi připadá jako celkem dlouhá doba 7 dní od objednání a zaplacení, aby mi teprve přišla informace, že zboží odesílají. Kdyby byla nějaká "nákupní špička" pochopím to, ale to v půlce ledna dle mého názoru není.
    Eshop mi nabízel možnost odeslání na jakýkoliv alzabox/PPLbox. To je podivuhodné, protože všechny tyto boxy mají rozměrové omezení zásilky na max 58 cm. To by nevadilo, kdybych nekupoval lyžařské hůlky délky 125 cm. Vybral jsem tedy rovnou PPLparcel shop.
    Jako vrchol všeho mi přijde, že eshop mi nyní posílá emaily vyzývající k hodnocení nákupu, nakoupeného zboží atd. JÁ ALE ŽÁDNÉ ZBOŽÍ NEMÁM. Takže si dovolím hodnotit prozatím jen nákup, ten hodnotím vskutku negativně, neb jsem zaplatil takřka pět tisíc a lyžuji bez rukavic a bez hůlek.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane Jiří,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a také za to, že oceňujete přehlednost našich stránek.

    Mrzí nás však, že průběh Vaší objednávky nebyl v souladu s Vašimi představami. Rádi bychom poskytli více podrobností o jejím zpracování a odeslání.

    Vaši objednávku jsme přijali v sobotu 11.ledna dopoledne , kdy byl v košíku uveden předpokládaný termín doručení na 17.–20.1. Jeden z Vámi objednaných produktů bylo nutné stáhnout z naší prodejny na centrální sklad, což bylo již zahrnuto v tomto plánovaném termínu. Vaši zásilku jsme odeslali v pátek 17.1., tedy v rámci deklarovaného času, a měla by být doručena na Vámi vybrané výdejní místo Balíkovny v pondělí 20.1.

    Ohledně doručovacího místa bychom rádi objasnili, že Balíkovna, kterou jste zvolil, umožňuje přijetí i větších zásilek, jako jsou například lyže nebo lyžařské hole, což byl důvod, proč je tento způsob dopravy v nabídce i u rozměrnějších produktů.

    Co se týká e-mailů s výzvou k hodnocení, tyto zprávy nejsou odesílány naším e-shopem, ale automaticky generovány společností Heureka.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že budete s kvalitou doručených produktů spokojen.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Vlasta Nikolénová
    Manažer zákaznického servisu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost
    • Výběr
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velký výběr
    • Přehlednost stránek
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Komunikace
    • Rychlá odezva při řešení problému
    • Český obchod
    • Došel mi e-mail, že je objednávka neuhrazena, přestože jsem platila platební bránou, bylo to zavádějící.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, Veru,


    děkujeme Vám za Vaši recenzi a za pozitivní hodnocení našeho obchodu, komunikace a rychlosti při řešení problémů. Velmi si toho vážíme!

    Mrzí nás však, že jste obdržela e-mail o neuhrazené objednávce, přestože jste platbu provedla přes platební bránu. Rádi bychom vysvětlili, že tento e-mail byl odeslán systémem automaticky ve stejný moment, kdy byla platba úspěšně zpracována. Jednalo se tedy o zbytečné nedorozumění, za které se Vám upřímně omlouváme.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a doufáme, že s nákupem jste jinak spokojená.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Vlasta Nikolénová
    Manažer zákaznického servisu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše v pořádku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dlouhá dodací lhůta. Laxní vyřizování objednávek.

    Reakce obchodu Sportovna.cz

    Dobrý den, pane Marku,


    děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.

    Velmi nás mrzí, že jste měl pocit, že zpracování objednávky nebylo dostatečně rychlé. Na kvalitě našich služeb si zakládáme a děláme vše pro to, aby byl každý zákazník maximálně spokojen. Rádi bychom proto přiblížili, jakým způsobem byla Vaše objednávka vyřízena.

    Vaši objednávku jsme obdrželi 10. 1., přičemž v košíku bylo uvedeno předpokládané doručení 15.–16. 1. Produkt byl na naší prodejně, odkud jsme ho museli nejprve stáhnout na centrální sklad. Zboží jsme zpracovali a expedovali již 13. 1., a na výdejní místo bylo doručeno 14. 1., tedy dokonce o den dříve, než jsme deklarovali.

    Mrzí nás, pokud i přes rychlejší doručení vznikl dojem zpoždění. Doufáme, že nám dáte v budoucnu šanci přesvědčit Vás o kvalitě našich služeb.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

    Krásný den a Sportu zdar!
    Vlasta Nikolénová
    Manažer zákaznického servisu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Výběr, komunikace, ceny