Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zboží v eshopu SmartPanda s tím, že cena byla cca o 10% nižší než průměrná. Následně mi zboží stornovali, že cena byla moc nízká. Přitom za stejnou cenu nabízeli zboží nadále. A za stejnou cenu ho nabízeli ještě další 2 obchody. Jedná se tedy o podvod z jejich strany! Ze zákona mají povinnost dodat zboží za inzerovanou cenu, pokud se na první pohled nejedná o chybu - 10% sleva není nic neobvyklého. Na další email komunikaci už nereagují.
    Web mají přístupný jen po přihlášení!
    Na Google mapách i Seznam mapách mají uvedeno "trvale uzavřeno" - asi aby jim tam nikdo nemohl přidávat recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalé dodání
    • Minimální komunikace
    • Nechtějí vrátit peníze (!!)

    Zboží nechtějí dodat za cenu, za kterou jsem jej zakoupil. Nyní web vypnutý, takže nemám ani produkt, ani peníze. Dávám jim týden a jde to na ČOI.

    Další podvedení mě neváhejte kontaktovat na e-mail skrz případné hromadné trestní oznámení.

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    cituji váš e-mail: "Pokud bude platba vrácena, tak bude opětovně odeslána zpět na Váš účet". Nyní, když tedy máme jistotu, že na objednávce už netrváte, posíláme vám peníze na váš účet. Dneska budou připsány.

    Co se týče hromadného trestního oznámení, tak veškeré finanční prostředky již byly zákazníkům za chybné objednávky vráceny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemožnost komunikace (nejde se dovolat)
    • nereagování na e-maily
    • nevrácení peněz za vrácení zboží

    Už je to měsíc a půl, co jsem si objednala sluchátka z obchodu Smartpanda. Nejen, že sluchátka dorazila asi o týden později, než měla, ale ještě jsem za ně nedostala peníze zpět, ačkoli jsem je vracela hned druhý den po doručení. Sluchátka byla očividně nekvalitní, možná poškozená. Přišel mi e-mail o ujištění, že peníze posílají do konce týdne (to už je asi měsíc) a od té doby mi nikdo nereaguje na e-maily a dovolat se k nim nelze.
    Peníze už asi neuvidím, zkušenost vážně hrozná.
    Neobjednávejte si zde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží za cenu, za kterou nejsou schopni dodat

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    slušně jsme se vám omluvili, že se jednalo o technickou chybu a peníze neprodleně vrátili. Nemůžete po nás bohužel chtít, abychom dodávali zboží, na kterém bychom tratili peníze.

    Děkujeme za pochopení,
    Honza, tým SmartPanda

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba doručení.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez komunikace zboží zaplaceno a čtrnáct dní ani slůvko o tom c o se děje.

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    dle informací od kolegů jsme se vám pokoušeli dovolat, i dopsat e-mailem, ale na nic jste nereagoval a telefon nezvedal. Tak prosíme o spojení a odpověď na e-mail.

    Děkujeme,
    Honza

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Hrozně dlouhá doba dodání
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost odeslání
    • komunikace
    • přístup
    • postavení se k problému

    Jediná výhoda obchodu je ta, že zboží rychle odeslal.
    Každopádně v den odeslání jsem kontaktoval Packetu, že potřebuji změnit výdejní místo skrze jeho otevírací dobu.
    Po vyzvednutí zásilky v Z-BOXU a otevření zboží jsem zjistil, že bylo nekompletní, v balení byl pouze adaptér a manuál.
    Ihned jsem kontaktoval obchod a Heuréku přes kterou jsem zakoupil.
    Obchod byl ze začátku celkem fajn a vše ihned řešil až na tu komunikaci.
    U obchodu si představuji větší zájem v komunikaci a né, že napíšu ráno a odpověď po xkrátém odeslání dostanu ve večerních hodinách.

    Přepravce sdělil jak mě a tak i obchodu, že mají pouze datové informace o váze zásilky a, že oni zásilku nevážili.
    Chtěl jsem také zjistit kde se stala chyba, protože zásilka poškozená nebyla.
    Po 3 dnes mi dnes obchod napsal zda byla krabice ve folii či ne.
    Psali to, ale v době kdy jsem psal a po dalších 30min bez mé odpověďi na kterou bych napsal, že nebyl v obalu napsali toto:

    Na základě předložených informací, váhy produktu a okolnostem jsme došli k závěru, že nedošlo k pochybení z naší strany.
    Samotný výrobek s krabičkou má váhu 1036g a prochází u dodavatele kontrolou před odesláním, kontrolou na našem skladě při přijetí a kontrolou při expedici. Kontrolou by neprošla ani v jednom případě situace, kdy je výrobek rozbalený, nebo váha neodpovídá skutečnosti.
    Vaší povinností je zkontrolovat si balíček při převzetí a již samotná váha balení bez výrobku by vás zarazila a kontaktoval byste dopravce.
    Tímto považujeme záležitost za uzavřenou. Pokud máte nadále jakékoliv pochybnosti, obraťte se prosím na Policii ČR

    Bohužel když vyzvedávám zásilku v boxu kde není nikdo s kým bych případnou reklamaci řešil tak LOGICKY ,,Vaší povinností je zkontrolovat si balíček při převzetí,, nejde.

    Vše řeším dále s Heurékou.
    Každopádně obchod nedoporučuji.
    Už jen z toho důvodu, že neumí řešit problémovou situaci a i když je to jejich chyba, protože pokud zboží mělo být ve folii jak píší tak očividně asi zboží někdo vracel a Váš člověk zboží nekontroloval a já zakoupil nekompletní zboží :(

    Dále slib:
    prosíme ještě jednou o trpělivost, informaci řešíme s dopravcem a ten ověří váhu zásilky uloženou v z-boxu, abychom vaše tvrzení měli podložené. Tuto informaci od nich zatím nemáme, pouze zprávu, že se situací zabývají a záležitost dále urgujeme.

    Dříve než obdržíme zpět tuto informaci, nebudeme vám zasílat nové zboží. Děkujeme za pochopení.


    Také nedodrželi.
    Doporučuji zvolit jiného prodejce.

    Pěkný den
    V

    EDIT:
    Reáguji na vyjádření obchodu.
    Číslo rozhodně není fejkové :D ale když mi voláte 1) na pracovní číslo a má pracovní doba je od 10 - 15h tak ano nedovoláte se mi v 16:xx.

    2) Nikdo na vás tlak nevyvíjí jen jsem vás kontaktoval naprosto standartním způsobem jako kontaktuje každý zákazník.
    3) co se týká vrácení výrobku.
    Já zboží nebalil, ale vy jste se mě ptali v emailu na to zda zboží mělo folii či ne a zboží folii nemělo. Kdo to tedy otevřel? Duch?
    A za 4) váš přístup k řešení celé situace mě zaráží a upřimně i mrzí.
    Nemluvě o tom, že já dle vaších slov vyvíjím na vás nátlak ale to, že vy tu jak v emailu tak nemluvě veřejně vyhrožujete Policií to vám připadá v pořádku?
    Ano klidně pujdu na policii s krabici a nabíječkou a vysmějí se mi jen do ksichtu.
    řešení celé situace mě příjde upřímě směšné.
    Zásilkovna vám nedala to co jste chtěli tak se chováte jinak!

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Vážený pane,
    nastalá situace nás mrzí, ale upřímně řečeno, vy od počátku rozhodně nevzbuzujete důvěru. Telefonní číslo jste uvedl falešné už při objednávce. Voláte ze skrytého čísla. Vyvíjíte na nás nátlak k nějakému řešení situace, ke které jsme teprve dostávali stanoviska od všech článků v řetězci.
    Vámi uvedený výrobek nám doposud nikdo nevrátil, nemáme žádnou vratku, žádný rozbalený kus, nic. Je tudíž vyloučeno, že byste dostal omylem nějaké nekompletní balení, které by nebylo ve folii.
    Nezlobte se na nás, ale je skutečně rozdíl, jestli má zásilka přes kilo, nebo 150g. Je nemožné, aby to prošlo naším logistickým procesem bez povšimnutí.
    Uvedenou situaci budeme pravděpodobně řešit s Policií pro podezření z pomluvy a podvodu.

    Honza,
    Xiaomi-Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Obchod se chvástá v košíku tímto textem: "Objednávky vytvořené do 12:00 pracovního dne Vám doručíme po ČR následující pracovní den. " No co si budeme...objednával jsem v pondělí 16.1. kolem 10:00. Objednávka byla odeslána až 18.1. Proto pokud na nějaké zboží spěcháte, tak se tady nemůžete spolehnout na to, že ho opravdu dostanete, ikdyž objednáte včas.

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, považujeme jej ovšem za neférové. Ve vašem košíku se nacházela položka, kterou jsme měli skladem pouze na centrálním skladě a byla u ní poznámka "SKLADEM. K odeslání do 2 pracovních dnů." a z toho důvodu se expedice pozdržela.
    Zboží skladem skutečně zvládneme expedovat tentýž den.

    Bohužel ani Zásilkovna se moc nepochlapila. Zboží jsme odeslali v úterý, ale na centrální DEPO se jim zásilku podařilo dostat až ve středu večer.

    S pozdravem,

    Jirka
    Tým Xiaomi-Store.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Do poslední objednávky na výbornou
    • Nemožnost přihlášení do účtu a zobrazení minulých objednávek.

    V poslední objednávce chyběla drobnost za necelou stovku a obchod mi sice nabídl refundaci, ale způsobem, který nejsem ochoten akceptovat. Z komunikace bylo naprosto zřejmé, že "určitě zboží dostal a teď prudí... Tak mu to kilo pošli". Takhle prostě ne!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    vaši objednávku evidujeme jako neuhrazenou kartou. Pokud máte stále o objednávku zájem, stačilo nám napsat, nebo objednat znovu.
    Kolega se Vám ozve.

    Honza,
    tým Xiaomi Store

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.