Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na obrázku byl u nabíječky kabel.To můj výběr ovlivnilo.Žádný kabel v dodávce nebyl.

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    na obrázku na našem webu u tohoto konkrétního produktu kabel vyobrazený nemáme - https://xiaomi-store.cz/cs/usb-kabely-a-nabijecky/1650-xiaomi-18w-quick-charge-30-mdy-10-ef-8596311092534.html

    V popisku máme dokonce výslovně napsáno: "USB kabel není součástí balení".
    Heuréka má ve specifikacích tohoto produktu napsáno: "USB kabel není součástí balení".

    Heuréka je agregátor spousty nesmyslů, stahuje obrázky každého e-shopu a náhodně je zobrazuje na svém webu. Na nějaké fotky heuréky se skutečně nemůžete spoléhat.

    Honza,
    tým Xiaomi Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 12.4.2022, mělo být skladem, 14.4.2022 pokus o telefonický kontakt obchodu, hovor automaticky ukončen bez spojení s operátorem. 19.4.2022 žádná informace o možném termínu dodání zboží.

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za opožděné dodání zásilky. Před Velikonocemi jsme se stěhovali do nového prostoru, o čemž jsme jasně informovali na webu.

    Od 13.4. do 18.4. z důvodu stěhování a následně Velikonoc nedocházelo k expedici zásilek a prodejna byla uzavřena. I proto jste se 14.4. nedovolal. Objednal jste si zboží 12.4. v podvečer, logicky z toho vyplývá expedice dnes - 19.4.

    Honza,
    tým Xiaomi Store

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na webu e-shopu jsem se dostal do zacyklení, ze kterého nebylo možné pokračovat v dokončení objednávky.

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše recenze. Technická chyba se může stát i sebelepšímu e-shopu a omlouváme se. Nicméně škoda, že jste nám nedal vědět, objednávku jsme mohli upravit na jinou platební metodu a dávno expedovat.

    Honza,
    tým Xiaomi Store

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • pásky na hodiny nepasují - jsou širší , i když uvádějí že jsou pro hodinky určeny... ani originál Xioami Amazfit pásek nepasoval.

    neprofesionální popis a vyhledání produktu --- pásky na hodinky na které uvádí nepasují

    • zboží udávané skladem, skladem nebylo

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    velice se vám omlouváme za technickou chybu na našem webu. Jeden kus řemínku se nám tam omylem propsal z našeho interního systému.
    Peníze jsme vám samozřejmě odeslali zpět.

    Honza,
    tým Xiaomi Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na internetových stránkách nemají platný stav skladových zásob.
    • Komunikace ze strany obchodu jen do zrušení objednávky.

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Vánoční sezona byla velmi náročná, některé zboží se mohlo různě pomotat a bohužel občas se může stát, že některé poslední kusy zboží, stejně jako ve vašem případě, plně nesedí s reálnou skladovostí u nás. To vše napravíme ihned tento týden po inventuře.

    Honza,
    tým Xiaomi Store

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží, které skladem být mělo, nakonec nebylo.

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    v e-mailu jsme se vám omluvili, napsali včas a nabídli v podstatě to samé za stejnou cenu. Substitut jste neakceptoval, proto jsme vám peníze neprodleně vrátili na účet. Omlouváme se, že původní zboží nebylo skladem, ale to se tak prostě před Vánoci děje, je toho moc a vše se různě promíchá. Po inventuře tento týden už se to stávat nebude.

    No nevím, jestli jsme mohli udělat víc, ale to už je samozřejmě na vašem zvážení.

    Honza,
    tým Xiaomi Store

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi bez obalu nejasneho puvodu

    Koupil jsem mopovaci tkaninu pro roborock s7, chtel jsem original proto jsem si priplatil a dostal jsem hadrik bez jakehokoliv obalu bez moznosti zjistit jestli je original. Na dotaz jaky je rozdil mezi original a neoriginal tak mi bylo receno ze zadny…priste si koupim neoriginal z Ciny za zlomek ceny

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    výrobek jste si vyzvedával osobně na prodejně a rozhodně jste jej nemusel kupovat, pokud jste nebyl přesvědčený o jeho kvalitě. Zároveň jej nepoužitý můžete stále do 14 dnů vrátit.

    Honza ,
    tým Xiaomi Store

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Funkčnost výrobku.
    • Rychlost doručení
    • Komunikace obchodu

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    jsme rádi, že jste s výrobkem spokojen. Bohužel netušíme, co myslíte tou špatnou komunikací obchodu. Nemáme od Vás jediný e-mail a zboží bylo expedováno prakticky okamžitě po vaší objednávce.
    Pokud jste se nám snažil dovolat, tak se případně omlouváme. Vánoční sezona byla velmi náročná a nebylo v naší moci vzít každý hovor, volají nám stovky lidí denně :/ Lepší je rozhodně e-mailová komunikace.

    Honza,
    tým Xiaomi Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si zeleno šedý a přišel mi tmavě modrý, při reklamaci mi napsali,že mají chybu na webů, že moji barvu vlastně vůbec nemají. Po týdnu na webu chyba stejně neopravená. Prostě pošlou jinej a počítají, že mi to ani ne
    • Nevyplatí ani.posilat zpět

    Nespokojená

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    za chybu se omlouváme, šlo o chybné informace přímo od dodavatele. Na webu máme již opraveno. Peníze za řemínek vám samozřejmě vrátíme a nemusíte nic posílat zpět.

    Honza,
    tým Xiaomi Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velké zklamání při rozbalení balíčku. Sluchátka mají na stránkách v názvu název Xiaomi,což po doručení a rozbalení není pravda. Na můj dotaz,proč tomu tak je, člověk na druhé straně telefonu začal kuňkat,že Xiaomi zaštiťuje sluchátka,ale ano,že Xiaomi,dle názvu,nejsou! Jasně klamavá reklama a klamání zákazníka! Za mě už tento obchod nenavštívím a rozhodně ho doporučovat nebudu! Myslím,že ČOIku by tento shop mohl zajímat.

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den pani Slezáková,
    značka Haylou je dceřinou společností společnosti Xiaomi. Část sluchátek vyrábí přímo pro Xiaomi a prodávají se jako Xiaomi, část sluchátek vyrábí sama pod logy Haylou. To je nicméně patrné už z fotografií produktu na našich stránkách. Xiaomi totiž není klasický výrobce, ale celý řetězec značek, z nichž většina se ani do Evropy nepodívá. Kolega se vám to snažil vysvětlit, ale vy jste očividně volala ne kvůli vysvětlení, ale kvůli vaší naštvanosti.

    Zejména starší sluchátka Haylou (ta, co jsou na trhu cca 2 roky) se na českém trhu prodávají pod názvem Xiaomi, i středně velké e-shopy je takto prodávají a i Heuréka sama tato sluchátka prezentuje pod značkou Xiaomi. Abychom však předešli případným budoucím nedorozuměním, na webu jsme názvosloví upravili tak, aby již nebylo pro zákazníky matoucí.

    Pokud se cítíte být oklamána a podvedena, za to se samozřejmě omlouváme a máte možnost sluchátka do 14 dnů vrátit, to není žádný problém. Máme v nabídce i dostatek sluchátek přímo s logy Xiaomi, za která vám je můžeme vyměnit.

    Honza,
    tým Xiaomi Store

    • hodinky OK.
    • V nabídce je plno jazyků ale bohužel čeština tam není, žádnej jazyk kterej tam je neumím

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Zde by se měl hodnotit primárně obchod, nikoliv produkt. Samozřejmě hodinky můžete do 14 dnů vrátit, pokud nejste spokojen. Byly v mimořádné slevě a běžná cena je o 50% vyšší :)

    Honza,
    tým Xiaomi Store

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednané zboží není skladem přesto, se dostalo do košíku když nebylo na skladě!
    • Objednávku jsem zrušil, nevím kdy vrátí peníze které jsem již zaplatil. Musím čekat na peníze zpět 30 dní! Neplaťte u tohoto obchodníka předem!!

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za nepříjemnosti v průběhu objednávky. Sluchátka skutečně nebyly skladem a jednalo se o technickou chybu. Sluchátka jsme pro vás objednali a zajistili u distributora, bohužel doručovací časy jsou nyní 4-5 dnů, nicméně sluchátka už jsou na cestě k vám.
    Co se týče vašeho požadavku na storno objednávky, žádný takový požadavek jsme nezaznamenali. Objednávku jste vlastně ani neplatil, platba šla přes Twisto, tak vlastně netuším, jaké vrácení peněz máte namysli. Nic jste nám dopředu nezaplatil.

    Honza,
    tým Xiaomi Store

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které jsem si objednala neměli na skladě, zvolili jsme jinou variantu, ale tu opět nemají.. tudíž jsem zrušila objednávku, objednala jsem nakonec jinde, a komunikace neskutečně pomalá.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • použité zboží vydávané za nové

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše hodnocení. Určitě není náš záměr prodávat použité zboží jako nové, vrácené zboží od zákazníků v rámci zákonné lhůty pak vystavujeme na e-shopu separátně.

    Ve vašem případě zřejmě nastalo, že se jednalo o poslední kus na skladě, který jsme rozbalovali pro nějaké konkrétní ověření funkcí/balení na základě dotazu zákazníka na infolince, což se sem tam děje.

    Zboží jste si vyzvedl osobně u nás na prodejně a již jsme Vám nabízeli výměnu za nový kus., toto Vám nabízíme stále. Zboží rovněž můžete vrátit ve 14 denní lhůtě.

    Honza,
    tým Xiaomi-Store.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod jako takový je OK. Ovsem chytra zasuvka bez zemního kolíku je asi v ČR k něčemu. Teplotní a vlhkosti čidlo se patrně sparuje pouze přes BT s telefonem , ale s ústřednou přes WiFi síť asi ne , takže pro vzdálenou kontrolu parametru vzduchu k ničemu. To budu ale ještě zkoumat.

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Zásuvka je typu Schuko a je plně kompatibilní se vším, co jste si koupil v posledních pár desítkách let, uzemnění probíhá přes ty pásky na spodní a vrchní straně zástrčky každého novějšího spotřebiče. V popisu produktu na to každopádně upozorňujeme.
    Senzory teploty se párují přes Bluetooth, to ano. Prověřte vaší ústřednu, zda má bluetooth či nikoliv. Ta starší ze Setu ne, ale MI Smart Home Hub už ano a senzory jdou napárovat na něj.
    Celkově nerozumíme vašemu hodnocení, když píšete, že obchod jako takový OK. Kvůli případným otázkám ohledně produktů jste nám mohl raději napsat a mohli jsme poradit standardnější cestou, než přes recenze. Zboží jde každopádně i do 14 dnů od koupě vrátit...

    Honza,
    Tým Xiaomi-Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jo to sračka
    • Tvoje máma
    • Soham je gay
    • Scoobis
    • Igor

    Soham je gay

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • V nabídce je napsáno zaslání od 2 do 12 hodin. Výrobek měl být zadán na adresu která jako jediná napsaná na faktuře. Po tel. hovorech jsem se dozvěděl že si musím výrobek vyzvednout ve výdejně. Na adresu mě byl dodán už po šesti dnech.

    Reakce obchodu SmartPanda.cz

    Dobrý den,
    je nám líto vzniklé situace. Produkt bohužel nedorazil od dodavatele včas a stihl se vyprodat ještě během pátku. Proto došlo ke zpoždění dodání o dva pracovní dny (píšete "po šesti dnech", ale o víkendu by Vám jej stejně nikdo nedodal). Za tuto nepříjemnost jsme Vám dali nadstandardně dopravu zdarma i dárek. Je nám líto, že i přesto jste byl na kolegu vulgární a odměnil nás negativním hodnocením. Snad budete alespoň s výrobkem spokojen.

    Honza, tým Xiaomi-Store.cz