Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupil jsem telefon Apple iPhone SE (2020) 128GB
    Jedná se o podvod, zboží kupováno jako nové došlo repasované s vyměněným displejem a nefunkčním načtením jakékoli sim.
    Nikdy více tento eshop smartonix. Raklamuji uvidím jestli mi vrátí peníze pak napíši další zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Telefon nebyl v originalnim baleni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podvodníci
    • Nekalá obchodní praktika

    Nic nekupovat! Obchod prodává použité zboží jako nové. Koupil jsem nový iphone, ale byl pomalý. Podle kontroly sériového čísla byl telefon aktivovaný už před několika lety. Vše nově zabaleno, na první pohled nic nešlo poznat. Po doručení zboží volala paní s žádostí o kladnou recenzi a že pošle dárek. Zajišťují si takto pozitivní hodnocení, proto měním recenzi a varuji všechny ostatní. Dohledejte si hodnocení tohoto obchodu i mimo heuréku, těch případů je hodně - telefon nefungoval jak má, přestal fungovat úplně atd. Peníze nakonec vrátili po zaslání předžalobní výzvy, ale smartonix už nikdy víc!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dvakrát dodali iPhone SE, jeden s vadou displaye, oba s nefunkčním foťákem, nejspíš z potopené lodi;). První výměna trvala dva týdny, druhá zatím nevím. Potom, co mě týden přesvědčovali, že jsem si telefon koupil před dvěma roky, neřekli ani sorry jako.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Fotka zboží neodpovídá dodanému zboží. Fota jsou ilustrační.

  • Vůbec jsem v obchodě nenakupoval a přišel mi tento dotazník!

  • ihned po zapnuti haprujici display, odeslano na vlastni naklady zpet. netusim, z ceho zijou - asi pracka prachu? fakt nevim.

  • V obchodě jsem uskutečnil dvě objednávky. Po delší době jsem se snažil o kontakt, telefon uvedený na stránkách prodejce opakovaně nikdo nezvedal. Při písemném kontaktu my bylo zděleno že žádnou objednávku neevidují. Při každé objednávce my přitom přišel potvrzující email o přijetí objednávky. Nevím kde byl problém.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod řeší reklamace v rozporu se zákony ČR a pokud se zákazník neozve, je reklamace zamítnuta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost dodání zboží
    • Zakoupené zboží, které bylo zakoupeno 7/10/2018, bylo doručeno jako nefunkční. Aktuálně (24.9.2018) je na na druhé reklamaci kam bylo odesláno dne 11.9.2018 a nemám žádné informace o stavu řešení reklamace.
  • Mobil mi dorazil, ale nefungoval. Vůbec nešel zapnout a při nabíjení baterie jen problikla, ale nenabíjela se. Při hlášení reklamace emailem se opakovaně zpět nikdo neozval. Pro zaslání reklamovaného zboží je používán P.O.Box. Adresa a firma na faktuře se liší od údajů na balíku a zároveň se liší i firma a adresa uvedená na webu. Dle těchto údajů jsou uvedeny 3 různé firmy.

    Reakce obchodu Smartonix

    Dobrý den, na veškeré reklamační e-maily odpovídáme do 24 hodin v pracovní dny. Pokud jste psala v pátek odpoledne, očekávejte odpověď v pondělí.

    Mrzí nás komplikace s baterií, bohužel k tomu u elektroniky někdy může dojít. Reklamace bude vyřešena rychle a k Vaší spokojenosti.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vadný felefon
    • Samsung neurceny pro cesky trh
    • Podvodnici
    • Vyhnete se obloukem

    Vyhnete se obloukem. Doruceny telefon je vadny a padělek.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • reklamace se může pouze zasílat poštou, nelze vrátit a komunikovat s někým přímo vady

    Obchod jako takový je prozatím v pořádku, ale ihned jsem musela zboží reklamovat. Slíbili volat, ale neudělali to. Takže nyní nevím, jak se k reklamaci postaví. A podle toho budu celkově hodnotit celý obchod.