Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • dlouhá doba zboží nikde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé dodání
    • příznivá cena
    • zboží nekvalitní

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den paní Hruboň,
    hodnotíte zboží, nikoliv obchod. Vyřízení objednávky a způsob zaslání hodnotíte velice kladně. Objednal jste si bohužel velice levný mlýnek na mák ze 226 Kč. V této cenové kategirii nemůžete od výrobku očekávat stejné vlastnosti jako u mlýnků s cenou mnohem vyšší. Cena výrobku zohledňuje kvalitu použitých materiálů , vzhled, technickou úroveň. To je třeba mít vždy na paměti a neřídit se pouze cenou.

    S pozdravem
    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodávají co nemají! !!!!!!!!!

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den pane Psota,
    ihned po objednávce jsme Vás informovali o chybně vedené mikrovlnné troubě skladem(poškozený kus) a zároveň se vám okamžitě omluvili. Vše jsme provedli tak abyste si mohl produkt rychle objednat v jiném obchodě. Věřím, že se Vám nákup v jiném obchodě podařil, mikrovlnku jste si za vyšší cenu zakoupil a ještě jednou se Vám omlouvám za způsobené komplikace.

    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výhodu jakého obchodu, nakoupil jsem v Online Shopu. Buď je to omyl, nebo stejná firma.
    • Tedy ten Online Shop bych nedoporučoval
    • Zabalené jen v bublinkové obálce.
    • Překvapila mě i Česká pošta, obal byl na jednom místě protržený, krabička zmačkaná
    • Žádný doklad, jen elektronická faktura

    Sice šlo jen o pytlíky do staršího vysavače, ale poštovné je stejné jako u drahých věcí. Mám vůbec pochybnosti o původu zboží, na obalu vypadá úplně jinak, než v balení. Do vysavače jdou, ale není to na ten typ, i když je to uvedeno. Je to nouzové řešení a příště bych to nekupoval. Koupit nový vysavač je však stejné riziko.

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den,
    hodnotíte Onlineshop.cz, my jsme Smartelektro.cz. Spletl jste si obchod a nás neoprávněně poškodil.

    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • přes opakované urgence mi nebyl zaslán danový doklad za zakoupené zboží

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den paní Doležalová,
    nedoporučujete náš obchod z důvodu nezaslání daňového dokladu. Daňové doklady náš obchodní systém zasílá automaticky na konci objednávkového systému na emailovou adresu zákazníka. Lidská chyba je vyloučena. Prošel jsem emailovou korespondenci s Vámi a informace od Vás o neobdržení daňového dokladu neexistuje. Zřejmě jste si spletla internetový obchod. Což nás nespravedlivě poškozuje. Věřím, že k tomu došlo omylem.

    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží, co mělo být skladem, skladem nebylo.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí a nechají si zaplatit za zboží, které nabízejí skladem a nemají ho, a nejsou schopni dodat ani náhradní variantu, kterou také nabízejí skladem.

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den pane Svoboda
    objednal jste si zboží, které jsme neměli skladem, za což jsme se Vám omluvili a zaplacenou částku, kterou jste nám zaslal online při objednávce ihned po 1.objednávce vrátili. Po vrácení zaplacené částky jste se dotázal , zda byste mohl mít jinou sadu se stejným typovým označením, ale částečně jiným obsahem. Pokud nemáme produkt k 1.sadě, nemůžeme ho mít ani k 2.sadě. I toto jsme Vám okamžitě sdělili. Ještě jednou se omlouvám a přeji Vám šťastný nový rok.

    S pozdravem
    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednával jsem několikrát až na jednu vxjímku vždy objednávka zrušena pro nedostupnost zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží při objednání skladem - ihned zaplaceno. 8 dnů bez reakce obchodu, potom po dotazu zrušena objednávka z důvodu údajného výprodeje zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dne 28.9.jsem obdržel nabídkový e-mail s tímto výrobkem, hned ten den jsem si ho objednal, ale 30.9.jsem dostal omluvný mail, že zboží bylo chybně vedeno skladem.

    Bylo by vhodné kontolovat výstupy, než obchod něco nabídne.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • zboží bylo doručeno později, než bylo psáno při nákupu
    • obchod neposlal ani přes urgenci číslo balíku pro sledování zásilky

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den pane Olšan,
    pračku jste si objednal 28.8.2019 ve 22:28 minut, tzn. po pracovní době. Následující den 29.8.2019 jsme objednávku vyřídili a zásilku předali dopravci. Číslo zásilky zasíláme automaticky každému zákazníkovi v jednom z informačních emailů o vyřizování objednávky. Pokud jste ho v došlé poště nenašel, rádi bychom Vám jej po upozornění opět zaslali. Při zasílání zásilky prostřednictvím přepravních služeb může termín dodání ovlivnit spoustu faktorů. Termín dodání je vždy pouze přibližný., Vždy se dá jednoduše s přepravní službou dohodnout vyhovující termín dodání. Pro jistotu dodání v termínu bych Vám spíše doporučil příští nákup v kamenném obchodě, samozřejmě za zcela jiné, vyšší ceny.

    S pozdravem
    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dobrý den.Zabudli ste my pribalit dodáci list,ako môžem reklamovat,ked nemám žiaden doklad.Neprišli ani žiadné recepty ako sa robia šlahačky ochutené,peny a podobne,poradíte aspon. Mohla som si kupit ovela lacneišiu flašu.Dajte vediet odkial zohnat recepty a záručný list.

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den paní Zelenková,
    prodejní doklad zasíláme elektronickou formou na Váš uvedený email. Dříve než si začnete stěžovat je třeba se podívat do došlé pošty. Nevím o tom, že by v popisu výrobku na našich stránkách bylo uvedeno, že výrobek obsahuje též recepty. A za třetí jste kupodivu pozapomněla dodat, že jste ke šlehačkové láhvi dostala od nás zdarma balení náhradních bombiček. A nakonec: objednávku jste uskutečnila v pátek ve 20:30 hodin. Následující pracovní den tj. v pondělí jsme Vám ji zaslali a v úterý 13.8. jste si ji převzala.

    Martina Borecká
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • u zboží bylo uvedeno že je skladem a po několika dnech objednávku zrušili že nelze objednat

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den pane Havlíček,
    nejdříve se Vám chci podruhé omluvit. Vaší objednávku jsme přijali večer po pracovní době ve 20.58 hodin. Ihned následující pracovní den v dopoledních hodinách jsme Vás informovali a omluvili se.Nikoliv tedy, jak píšete po několika dnech, ale ihned následující pracovní den.

    Martina Borecká
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chyběl mi kartáč na podlahu,který máte v nabídce u toho vysavače.

  • špatný popis , nefunkční

    • NABÍZÍ ZBOŽÍ, KTERÉ NEMÁ
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na svých stránkách uvádí zboží skladem, ale ve skutečnosti jej nemají.
    • Platbu jsem poukázal při objednání. Druhý den přišla prodejci.
    • Zatím marně čekám 13. den na vrácení uhrazené částky.
    • Když mě kontaktovali s tím, že zboží nemají, hloupě se vymlouvali, že se jim na stránkách zobrazilo zboží, které někdo reklamoval. Zkrátka to zkouší - zboží skladem nemají a až se najde kořen, který si něco kupuje, a některý, jako třeba já, bohužel i zaplatí, tak teprve zboží poptávají po svém dodavateli.

    Dobrá zkušenost. Už vím, kde příště nenakoupím.

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den pane Janča,
    uvedený typ baterie jsme skutečně neměli skladem, za což jsme se Vám ihned omluvili. Jednalo se o baterie, které byly doprodány zhruba před půl rokem. Možnou alternativu jste v telefonickém hovoru po objednávce odmítl. Zaplacenou částku jsme Vám zaslali na účet. Vaše informace o čekání 13 dní na platbu není pravdivá. Je třeba si účet nejdříve zkontrolovat. Pokud byste neměl peníze 13 dní na účtě, určitě byste nás již dávno kontaktoval......

    Martina Borecká
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Objednal jsem 2 kusy zboží, zaplatil předem (jinak to u větších spotřebičů nejde), měl jsem jinou doručovací adresu. Po domluvě s e-shopem jsem vyplnil e-mail i telefon jak můj, tak i příjemce. Dopravu jsem objednal u PPL. Pouze na můj email přišla zpráva, že zboží bude doručeno ve dvou zásilkách ve dvou dnech každá z jiného skladu (čtvrtek a pátek). Ve čtvrtek dorazila první lednice. Žádné upozornění dopředu. Přivezl ho jiný dopravce než PPL. Další kus dorazil sice v pátek, ale o týden později, než avizoval e-shop. Dopravce kontaktoval pouze mně. Na příjemce údajně neměl žádný kontakt. V TOMTO E-SHOPU SI UŽ NIKDY NIC NEOBJEDNÁM.

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den pane Štembera,
    jelikož se jednalo o větší spotřebiče, které máme uskladněny ve dvou skladech, zaslali jsme dvě zásilky. Objednávky jsou zpracovávány částečně automaticky a všechna korespondence včetně SMS odchází na email objednavatele nikoliv příjemce. Kontakt na příjemce předáváme pouze dopravci a to jsme udělali i v tomto případě. Pokud řidič tvrdil něco jiného, neměl pravdu. Z důvodu státního svátku a problémů u dopravce se dodání druhého spotřebiče opozdilo, za což se omlouvám. ZBOŽÍ JSME VÁM DODALI, vše proběhlo až na termín dodání druhé zásilky dle našeho názoru v pořadku. OPRAVDU NECHÁPU VAŠE AŽ TAK ZÁPORNÉ HODNOCENÍ NAŠEHO OBCHODU. Opravdu Vám tak velmi vadil jiný dopravce než PPL a zaslaná informace Vám a nikoliv příjemci?

    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.