Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ceny?
    • Komunikace
    • Nesprávnost produktu
    • Neposkytují výnos ani odvoz

    Objednávali jsme si ledničku od firmy Smartelektro, podle recenzí jsme čekali, že vše proběhne v pořádku. Netušili jsme, že obchod nenabízí odvoz starého elektrospotřebiče, dokonce ANI výnos nového elektrospotřebiče. Je v skutku smutné, že tento obchod dokonce ani neodpovídá na chat (čekali jsme víc jak 7 dní), chatovací bublina na stránkách slouží zřejmě jenom jako dekorace. Na volání taky neodpovídají. Nakonec jsme zavolali dopravci, ten nám řekl, že jsme nezaškrtli ikonku, že chceme výnos. Tak asi KDE!? když tam žádná ikonka není. Ledničku jsme vynesli nahoru, pán byl ochotný a pomohl nám. No a nakonec, aby toho nebylo málo, lednička po rozbalení neodpovídala obrázku. Od tohoto obchodu již nikdy objednávat nic nebudu.

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den paní Kohoutová,
    Vaše hodnocení je souhrn lží. Odvoz starého spotřebiče nabízíme zákazníkům zdarma. Dopravce prodávajícímu odvoz spotřebiče vždy zpoplatňuje. Z tohoto důvodu si každý zákazník odvoz spotřebiče musí u prodávajícího objednat, tak abychom tuto službu mohli následně objednat u dopravce. To jste neudělala. Výnos do patra je zpoplatněnou službou, kterou si u nás každý zákazník může během objednávky objednat, tak abychom mohli tuto službu následně objednat u dopravce. To jste neudělala. Všichni zákazníci před Vámi to pochopili. Vy bohužel ne. Na chat vždy v co nejkratší době odpovídáme. Od Vás nemáme žádnou zprávu. Na co jste čekali 7 dní? Obdrželi jste v nejkratším možném termínu chladničku, co jste si objednala. Nevolala jste, nenapsala na naší emailovou adresu. Nerozumíme tomu, co Vaše nepravdivá reakce má znamenat. Pokud byste nás informovala, určitě bychom s Vámi problém řešili, případně Vám vše vysvětlili. Takto jste nás úplně zbytečně hrubě poškodila.

    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    mám hodnotit prodejce, nebo výrobek? Prodejce spolehlivý. gril Cattara royal nekvalitní předražený šunt. nepřesné zpracování, některé závity jsem musel obnovit, nýt na víku byl úplně mimo, musel jsem pře nýtovat, víko poškozené v rozích včetně rzi. doporučuji koupit jen co opravdu vidím a mohu ohmatat. proč jsem to nereklamoval ? měl jsem takový vztek, že bych to prodejci vzteky hodil do výlohy. lituji, že jsem svůj starý zlikvidoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které jsem koupit nejdříve uváděli, že je mají skladem, po několika dnech mi přišla omluva, že se zmýlili a mou objednávku ztornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží přišlo nefunkční, ale obchod nepřijal odpovědnost

    Zářivkové svítidlo přišlo nefunkční, zkoušeno naprosto vše, jiná zásuvka, jiná zářivka, jiný kabel, otáčení, štěrchání. Nic nepomohlo. Druhý den reklamace. Po přijetí reklamace obchodem prý vše v pořádku a funkční, proto mi nevrátí náklady na zaslání zpět! Ještě jsem byl málem osočován, jestli mi fungují zásuvky. Absolutně nekorektní a nepřípustné chování ke svým zákazníkům.

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Vážený zákazníku,
    Vámi zaslané svítidlo bylo přezkoušeno v autorizovaném servisu dotyčné značky a shledáno plně funkční. Pokud neumíte svítidlo zapojit, měl jste si sjednat odbornou firmu. V žádném případě nemůžeme odpovídat za Vaše neumětelství a neodbornost. Kolegyně Vám slušně vysvětlila posudek ze servisu a případné možnosti problémů se zprovozněním svítidla. Dokonce i toto napadáte.....

    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednaná lednice byla v obchodu označena jako na skladě, ale po zaplacení jsem dostala zprávu, že to na stránkách nebylo aktualizováno, lednice není a bohužel se nedá ani nikde doobjednat. Nabídli mi za to lednici, která neodpovídala mým požadavkům, takže jsem jí odmítla a objednávku zrušila.

    • Obchod objednané zboží nedodal ani se neozval.

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den, Jaroslave,
    velice nás mrzí nedodání Vámi objednaného páčidla, které jsme měli špatně vedený skladem. Bohužel dodavatel již tento typ neměl. Věříme, že při příštím nákupu proběhne vše již v naprostém pořádku.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a přejeme hezký den.

    S pozdravem

    Martina Borecká
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží nebylo ještě doručeno i když zboží bylo skladem.

  • Výrobek: Hrnec se skleněnou poklicí za cca 300 Kč.
    Až do chvíle rozbalení balíčku bylo vše OK. Balíček se sice předtím někde zatoulal, ale po urgenci byl velmi ochotně a rychle zaslán nový, který jsem obdržel 1.2.2021.
    Rozčarování přišlo po rozbalení naprosto neporušené krabice. Výrobek měl 4 vady. Jednu z nich tak velkou (deformace - promáčklina na boku hrnce), že musela být při balení nepřehlédnutelná. Divné bylo, že výrobek neměl originální krabici, a samotný byl v přepravní krabici zabalen tak důkladně, že i po vypadení krabice z jedoucího auta, by se mu nic nestalo. Musel být tudíž naprosto jistě odeslán i s touto vadou, protože přepravní krabice byla bez sebemenší známky poškození. Ostatní tři vady byly vysloveně výrobní.
    Po oznámeni a odeslání fotek eshopu, kdy jsem, vzhledem k povaze vad a výrobku, nabídl jen možnost slevy místo reklamace, se tento eshop již neozval.
    Po přečtení reklamačních podmínek mi bylo jasno proč. Veškeré vady si zákazník musí vyřešit s dopravcem sám, a POZOR: i při neporušenosti krabice! Což je v příkrém rozporu s podmínkami na balení snad všech dopravců. Jinak řečeno: klidně vám pošlou zmetek, a vy si to řešte s dopravcem. Navíc: na Českou poštu prý musíte v ten samý den, kdy převezmete balíček, a eshopu to musíte oznámit do 2dnů, jinak ztrácíte na reklamaci nárok. Takže naprosto inkviziční a pro pracujícího člověka často nesplnitelné.
    Zajímalo by mě, co by na to řekla ČOIka.
    Já mám jasno: vzhledem k povaze a ceně výrobku, hřeší eshop na to, že se to zákazníkovi nevyplatí reklamovat, dohadovat se, nebo soudit. Tudíž zbývá jediné správné řešení: eshop na černou listinu a nikdy více nic neobjednávat.


    ===========================================================================
    Moje odpověď na reakci obchodu:

    Vážený pane Borecký,
    byl jsem hodně naivní, když jsem do poslední chvíle čekal Vaši férovou reakci, za kterou bych rád svůj negativní komentář nechal smazat.
    Bohužel jste svou odpovědí jen potvrdil nutnost před Vámi varovat.
    Neměl jsem špatný den. Naopak, vše jsem psal po důkladné úvaze, a popravdě.

    Vy, v citaci mého e-mailu, záměrně vynecháváte moji poslední větu:
    " Prosím, navrhněte možné varianty řešení."
    Tím cíleně převracíte skutečnost, u koho skončila naše komunikace.

    (Pro zájemce o celou korespondenci a fotodokumentaci je tady můj e-mail: [email protected]).

    Navíc, a hlavně, odvracíte pozornost od podstatného, a to jsou Vaše velmi pochybné reklamační podmínky.

    S pozdravem
    Antonín Hejda
    ===========================================================================

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den pane Hejda,
    hrnec v ceně 299 Kč jste si objednal 1.12.2020. Přikládám Vaší informaci po obdržení zásilky: "Chtěl bych Vás pochválit za bezproblémové a bleskové vyřízení problému se zatoulanou zásilkou.
    Tuto radost mi bohužel zakalilo rozbalení balíčku. Krabice byla doručena bez poškození, a i hrnec sám o sobě byl v krabici velmi dobře uložen a bezpečně obalen, za což taky chválím a děkuji.
    Proto mě taky udivilo, že i přes toto perfektní zabalení, byl hrnec poškozený. A to na více místech. Usuzuji proto, že se jedná o vady konkrétního kusu již z výroby. Při fotodokumentaci jsem si teprve všiml i nesouměrnosti úchytů, což mě utvrdilo v tom, že jde opravdu o zmetkový kus. Nedostatky se nevyhnuly ani poklici.
    Přikládám foto.
    Zatím nevím, zda mám vrátit, reklamovat nebo bych si hrnec ponechal v případě relevantní finanční kompenzace,,.

    Během zprávy nás několikrát chválíte a děkujete nám a celou zprávu končíte vyjádřením, že zatím nevíte, co budete požadovat. Další zprávy jsme od Vás již neobdrželi. Pokud byste nám podal Váš požadavek, jistě bychom jej ihned řešili. Nemáme důvod si přidělávat problémy kvůli hrnci za 299 Kč. Nyní po více jak třech měsících jste měl asi špatný den a nás potrestal recenzí.

    Nechápu, ale přesto mějte hezký den
    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi melo dorazit do 3 dnu a melo byt skladem, proto jsem objednal a potreboval se zbozim odcestovat. Po 5 dnech stale nebyla obj.zpracovana natoz vyrizena.
    Lzive udaje o dostupnosti...skladovosti...
    Kdyby byly spravne, rovnou koupim jinde a nemam problem tak jako ted...
    Bohuzel velka nespokojenost...

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den pane Havelka,
    ještě jednou se omlouvám za okamžité nedodání Vámi objednaného satelitního přijímače, který jsme měli skladem. Bohužel se nám nespárovala objednávka, což vedlo k prodloužení termínu dodání. Na Vaší žádost jsme objednávku stornovali.

    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplacení objednávky mi asi po dvou hodinách přišel E-mail, že zboží nemaj a zrušili objednávku

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží neměli skladem i když bylo na eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží uváděné skladem prý skladem nebylo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • příznivé ceny
    • špatná komunikace, nekompletní dodávka (peníze ale vráceny)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Dobrý den obchod nedoporučuji. Objednal jsem si set top box ZIRKON, došel mi, ale nefungoval jak by měl. Hned druhý den co jsem ho vyzvedl, jsem ho zaslal zpět a napsal jsem ať mi pošlou druhý nebo ať mi vrátí peníze. Ale napsali mi, že ho posílají do autorizovaného servisu, ale já jsem po nich nežádal reklamaci, ale rovnou výměnu nebo vrácení peněz, kor když jsem jim ho poslal hned druhý den nazpět. Tak přeci mám 14dni na odstoupení od smlouvy.

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den pane Valach,
    na vrácení zboží ve 14 denní době máte samozřejmě nárok pokud je výrobek v bezvadném stavu. Při zaslání výrobku jste uvedl, že přístroj vykazuje vadu. Vámi zaslaný přístroj byl pouze předán ke kontrole autorizovanému servisu(nikoliv k běžné reklamaci), zda k Vámi udávané vadě nedošlo neodbornou manipulací. Jakmile dostaneme stanovisko servisu, které potvrdí Vaše mínění,ihned zašleme zaplacenou částku na Váš účet.

    S pozdravem
    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem tuto konvici, ale dávno už ji neprodávají a pry ji nezrušili ještě z web.stránek..... nebylo tedy aktualizováno!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vrácení peněz.
    • Chybně uvedené zboží skladem.

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den pane Vokoun,
    Vámi objednaný mixér jsme opravdu měli chybně vedený skladem. Ihned po objednávce jsme Vás o této skutečnosti informovali. Ještě jednou se omlouvám za naší chybu.

    S pozdravem
    Martina Borecká
    Smartelektro.cz

  • Nemají věci skladem, které nabízejí. Nespolehlivost.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přišla zatím jen půlka objednávky, na dotaz, kde je zbytek, obchod nereaguje. Šlo sice o drobnosti, ale i tak - tohle by se rozhodně stávat nemělo. Dané zboží pro jistotu již nemají v nabídce. Obchod u mě ztratil důvěru a ostatním ho proto nemohu doporučit.

  • objednávku jsem musela zrušit,jelikož neuváděli údaje o tom,že produkt nemají na skladě a naskladnění je,až po 11.9.což bylo pro mě nevyhovující.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena zboží byla nižší než na originální remosce
    • vybrala jsem si obchod kvůli knize, která neodpovídala podle obrázku, došlo mi jak péct chleba, ale já chtěla recepty, tak jak to bylo na obrázku, takže jsem si ji na remoce objednala za 299 a zbytečně platím poštovné, kdybych to věděla, tak to beru od remosky, mají na produkt 5 letou záruku, to by se mi víc hodilo