Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Spatne webovky - sviti zelene, ze maji skladem, ale pritom jiz nejsou schopni dodat
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vše proběhlo velice rychle a bez problémů. Zboží bylo doručeno hned následující den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obal na kryt kryt na auto dorazil jiz poskozeny. Roztrhnuta folie

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Koberečky zabaleny v bedně zmuchlané přehnuté, stále se nenarovnaly
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží nakonec dorazilo
    • Slabá komunikace
    • Doba expedice u zboží skladem 3 dny
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • zboží přišlo nefunkční, při reklamaci zákazník platí dopravu zpět
    • obchod nekomunikuje ani přes email ani přes chat

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den,
    nezaregistrovali jsme od Vás žádnou zprávu a ani záznam na chatu. Telefonicky jsme s Vámi nehovořili. Pokud se prokáže vada u reklamovaného zboží, vždy proplácíme náklady, které má zákazník s dopravou.

    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo uvedeno jako skladem, ale nebylo dostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vysavac me sice prisel,ale je poskozena teleskopicka tyc!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obdržela jsem poškozené zboží, které jsem musela poslat zpět na své náklady, které mi dodavatel zboží neuhradil. Nevím proč bych měla doplácet na to, že si dodavatel své zboží řádně nezkontroloval. Hrnec byl v rozlepené krabici s poškrábanou poklicí.

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den,
    zboží jste obdržela 23.11. Vámi zaslané zboží jsme zpět obdrželi 2.12.2021. Ačkoliv máme na vrácení kupní ceny + nákladů na dopravné 14 dnů, snažíme se vracet částky co nejdříve. Dnes je 4.12. , tzn. že ne že Vám nechceme vrátit zaplacenou částku, ale ještě peníze nebyly odeslány. Navíc obal tohoto výrobku není nikdy zalepen, takže nemohl ho nikdo ani rozlepit.

    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dorazilo nefunkční zboží, které jsem ale chtěl. Z důvodu nekomunikace obchodu vráceno ve 14ti denní lhůtě a koupeno jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace

    Objednané a zaplacené (kartou předem) něměli skladem, dozvěděla jsem se to po 2 dnech, až když jsem se tam dovolala. Peníze vrátili do dalšího dne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání.
    • Vysavač byl vybalený.

    Koupila jsem vysavač. Rozhodně se nejednalo o nový zabalený výrobek,
    použitý asi nebyl, ale byl už buď několikrát rozbalený, nebo vystavený,
    krabice zmačkaná a evidentně několikrát otevřená, originální lepítka rozlepená a špinavá. Některé díly složené a hozené v krabici. Samotný vysavač byl v pořádku,ale měla jsem ho jako dárek a v tomto stavu bych se styděla ho darovat.
    Nechala jsem si ho a jako dárek objednala jiný v jiném shopu, takže vím, jak vypadá nový a nerozbalený kus. Byla jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den,
    tak jak jsme se Vám snažili vysvětlit během telefonátu uvádím ještě jednou. Veškeré zboží, které nabízíme v našem obchodě je originálně zabalené. Žádné zboží nemáme vystavené a konkrétní námi velmi prodávaný vysavač ve velkém množství jsme obdrželi od dovozce v paletovém balení. Na stovky prodaných kusů tohoto vysavače a stovky tisíc kusů jiného zboží jsme neměli jedinou podobnou reklamaci. Dále jsou tyto vysavače baleny po dvou kusech v originálně zabalené a zalepené krabici. Vámi udávané připomínky ke stavu vysavače jsou téměř vyloučeny. Jedinou možností by byl nesprávný způsob balení ve výrobním závodě, nebo, že jste nedostala vysavač od nás, což nepředpokládám. To, že některé díly jsou již od výroby smontovány, je přece běžný způsob. Tuto výtku snad nemůžete myslet vážně. Bohužel jste si to nenechala vysvětlit a naprosto zbytečně a neprávem nás neoprávněnou kritikou poškozujete.

    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Obchod stornoval objednávku s tím, že zboží bylo mylně uvedeno, že je na skladě a nebylo. Zároveň ale to samé zboží stále bylo v nabídce ale od 1000 kč dražší. Podle mě aby "neprodělali", tak se vymluvili na to, že zboží není.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Po dvou dnech hledání jsem si vybrala mrazničku podle energet. třídy : Mraznička Snaige F22SM-T1000E A++. Přišla bez oznámení dopravce, po zapojení, umytí naplnění jsem si vzala dokumenty a zjistila jsem, že to není A++ ale D. Byl to podvod na zákazníka a nyní už jsem opět viděla, že to pokračuje. Uvažuji o oznámení ČOI.

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den,
    současné označení energetické třídy D, které bylo provedeno v poslední době z důvodu nařízené EU odpovídá dřívějšímu označení A++. Vámi objednaná chladnička měla v energetické třídě A++ denní spotřebu 0,530 kWh a nyní má deklarovanou spotřebu v energetické třídě D 0,551 kWh. Rozdíl je naprosto zanedbatelný. Omlouvám se za chybné označení chladničky. Obdržela jste tedy mrazničku se stejnými parametry pouze s jiným označením.
    Děkuji za pochopení

    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Slabá kontrola fyzicky prodávaného zboží - rozměr neodpovídá skutečnosti

    Odjižděl jsem na vodu a a karimatka sice byla doručena včas a dokonce i s patřičným obalem a vysačkou, o to horší bylo zjištění, že výrobek fyzicky neodpovídá - namísto délky 215 cm byl uvnitř výrobek s délkou pouhých 185cm...

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ze 3 druhů objednaného zboží na e-shopu nemají ani jedno
    • peníze za zrušenou objednávku nedorazily zpět
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nevím o ní.
    • Objednávka je neúplná nemají zboží které inzerují.
    • Nejsou schopní zajistit dopravu ve vhodnou dobu.

    Posílají balíček když jsem v práci přestože si platím dopravu do rukou.

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den pane Kvočka,
    o průběhu objednávky a způsobu dodání jste byl řádně informován, objednané těsnění jsme neměli skladem, za což jsme se Vám omluvili, ostatní zboží bylo pro Vás připravené. Dodání zboží v době až Vy přijdete z práce domů opravdu není možné. Kurýr většinou nemůže měnit svůj denní rozvozový plán na přání jednoho zákazníka. Každý obchod musí při zasílání zboží vycházet z podmínek dopravců.

    Děkuji za pochopení
    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ceny?
    • Komunikace
    • Nesprávnost produktu
    • Neposkytují výnos ani odvoz

    Objednávali jsme si ledničku od firmy Smartelektro, podle recenzí jsme čekali, že vše proběhne v pořádku. Netušili jsme, že obchod nenabízí odvoz starého elektrospotřebiče, dokonce ANI výnos nového elektrospotřebiče. Je v skutku smutné, že tento obchod dokonce ani neodpovídá na chat (čekali jsme víc jak 7 dní), chatovací bublina na stránkách slouží zřejmě jenom jako dekorace. Na volání taky neodpovídají. Nakonec jsme zavolali dopravci, ten nám řekl, že jsme nezaškrtli ikonku, že chceme výnos. Tak asi KDE!? když tam žádná ikonka není. Ledničku jsme vynesli nahoru, pán byl ochotný a pomohl nám. No a nakonec, aby toho nebylo málo, lednička po rozbalení neodpovídala obrázku. Od tohoto obchodu již nikdy objednávat nic nebudu.

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den paní Kohoutová,
    Vaše hodnocení je souhrn lží. Odvoz starého spotřebiče nabízíme zákazníkům zdarma. Dopravce prodávajícímu odvoz spotřebiče vždy zpoplatňuje. Z tohoto důvodu si každý zákazník odvoz spotřebiče musí u prodávajícího objednat, tak abychom tuto službu mohli následně objednat u dopravce. To jste neudělala. Výnos do patra je zpoplatněnou službou, kterou si u nás každý zákazník může během objednávky objednat, tak abychom mohli tuto službu následně objednat u dopravce. To jste neudělala. Všichni zákazníci před Vámi to pochopili. Vy bohužel ne. Na chat vždy v co nejkratší době odpovídáme. Od Vás nemáme žádnou zprávu. Na co jste čekali 7 dní? Obdrželi jste v nejkratším možném termínu chladničku, co jste si objednala. Nevolala jste, nenapsala na naší emailovou adresu. Nerozumíme tomu, co Vaše nepravdivá reakce má znamenat. Pokud byste nás informovala, určitě bychom s Vámi problém řešili, případně Vám vše vysvětlili. Takto jste nás úplně zbytečně hrubě poškodila.

    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz