Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vše proběhlo poměrně v pořádku
    • Bohužel problém s reklamací
    • Obchod nekomunikuje
    • Reklamace probíhá přes Retino a to nechceš

    Bohužel jsem velmi zklamán, tato recenze se týká jiného zboží a to VC 1800 VAKUOVÉ BOXY MAXXO. To zmiňuji protože mi nebylo umožněno hodnotit standardní cestou. Prý jsem už hodnotil. Obchod nekomunikuje a to vůbec. U jediného telefonu, který na stránkách najdete je červeně označeno nepoužívat pro reklamace. Retino je příšerný automat, který s vámi nekomunikuje. Nabídne pouze pár možností a jejich dopravu. Nejlevnější je za 129,- a opět žádná komunikace. Koupil jsem dvě balení a z toho v jednom nefunguje jedno víko. To podle mě nemá ani takovou cenu, tudíž to nechci platit. Poslal jsem video kde je krásně vidět i slyšet jak to nefunguje s tím že bych uvítal zaslání nového. Je tam dotaz jak chcete řešit případnou reklamaci a toto jsem tam uvedl. Odpověď žádná. Poslat za tyto peníze jsem odmítl. Všude jsem uvedl jaký problém mám a podle mě to nikdo ani nečte. Při přečtení dalších recenzí jsem zjistil, že se to děje poměrně často a při zaslání celé sady pošlou novou. No a tady vidím problém, protože některým přišla nová a tam nefungovali 2 víka a tomu jsem se chtěl vyhnout. Chtěl jsem se například zeptat jestli mám poslat vše nebo jenom jedno balení nebo jenom víko, bohužel není se koho zeptat. Automat Retino vám neodpoví. Bohužel stránky přímo na výrobce jsem nenašel.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Uvedené zboží nebylo na skladě obchod se omluvil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosud jsem zaplacené zboží neobdržel.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    - Špatné balení přiobjednaného produktu navíc. O jeho poškození, popraskání jsem se dozvěděl, až z jeho vybalení z tvrdého přepravního kartonu.
    - Chybějící podrobný popis kompletace brusky do funkčního, pracovního, stavu.
    -Uvítal bych pro amatéry, nějaký příbalový leták, o způsobu broušiní řezných řetězů motorových pil

    • Na eshopu zboží skladem okamžitá platba, po třech dnech jsem zavolal co se děje a dozvěděl jsem se že zboží není skladem

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den,
    nechápu Vaší zavádějící informaci. Máte u nás z 31.12. 2023 dvě objednávky. U této objednávky jste si zvolil způsob platby převodem. Platbu jsme ovšem od Vás neobdrželi a tudíž jsme objednávku stornovali. Druhou objednávku jsme Vám vyřídili a zboží zaslali.

    Jiří Borecký
    Smarteketro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byla mi dodána termoska bílé barvy, byť jsem měla objednanou tyrkysovou barvu, odpvěď na můj dotaz, proč jsem nedostala požadovanou barvu, bylo mi odpovězeno, že barvy v nabídce byla jn ilustrativní, když se mi to nebíbí, tak mám termosku vrátit!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Smartelektro.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste nespokojena s barvou termosky. V popisu výrobku nebylo uvedeno barevné provedení, jelikož tyto levné termosky dostáváme od dodavatele vždy v jiné barvě. Nabídli jsme Vám vrácení zboží a proplacení nákladů za dopravu.
    S pozdravem
    Jiří Borecký
    Smartelektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobrá komunikace s obchodem

    Bohužel, musím dát záporné hodnocení obchodu. Při objednávce byly všechny produkty skladem objednáno 21.12.2023 bylo napsáno, že zboží dorazí 27.12.2023. 28.12.2023 jsem neměl zboží stále doručené. Volal jsem do obchodu co se děje ( kdybych nezavolal nikdo by se neozval ) a bohužel bylo mi řečeno, že jedna položka ( z celkem tří položek) není skladem a to u všech produktů bylo jasně nepsané skladem. Ok, řekl jsem, tak pošlete aspoň ty dvě položky a tu třetí zrušíte a pošlete peníze zpět. Ale cca za 2hod mi přišel e-mail z obchodu, že nemají ani druhou položku, tak jestli počkám nebo si přeji zrušit objednávku a vrátit peníze. Objednávku jsem zrušil a peníze mi přišly obratem. Tam nebyl problém. Jenom objednané zboží jsem nutně potřeboval a pak tohle. takže nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu stále nic, ob den přijde mail, že už to balí

    Už nikdy

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Byla změněna adresa doručení. Balík byl pomačkaný.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Po 3 dnech mne informovali a vrátili peníze

    Zboží nebylo dodáno. Ačkoliv na webu bylo označeno jako skladem, skutečnost byla jiná. Penízy byly vráceny.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dobre ceny
    • položky uváděné jako skladem nejsou skladem

    Zboží které bylo uváděno jako skladem s dodáním do druhého dne mi bylo doručeno až téměř za 2 týdny, což nepovažuji za správný přístup

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na shopu mají dodání do následujícího dne a já ho musel po třech dnech urgovat. Sice se omluvili za prodlevu, ale zboží mi dorazí zítra, tj týden po objednání...
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží předáno přepravci a je ticho ,není žádná odezva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží inzerují dodat do dvou dnů.Ani po šesti dnech zboží ,zboží nemám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prozatím mě nikdo nekontaktoval a peníze byly poslané převodem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží skladem a nejsou schopni ani po týdnu poslat

    Vybral jsem si čelovku a zaplatil předem. Obchod potvrdil zaplacení, další den objednávku připravoval ,a další den byla připravena k odeslání, od té doby se nic neděje ani žádná zpráva. Dnes po týdnu čekání mě mrzí , že jsem si objednal u tohoto eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • u některých položek dobré ceny
    • přístup k zákazníkovi v případě problémů

    V obchodu jsem koupil clonu na přední sklo (COMPASS 2v1 ULTIMATE), která má poněkud nešťastně řešené přichycení ke karoserii (v místě nad předním sklem) a pokud je větrné počasí, tak clona poškrábe lak auta (což se také stalo). Na můj email v dané věci bylo stroze odpovězeno, že žádnou reklamaci podobného typu u daného výrobku nezaznamenali a šmitec... Kdybych měl býval nějaké nové/dražší auto, tak nechám udělat znalecký posudek a i bych se soudil, ale nestojí mi to za tu námahu. Na základě této zkušenosti (kdy jsem viděl přístup k řešení problémů) už v daném obchodně nikdy nic nekoupím...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem - za pět dnů zboží je údajně připraveno k předání dopravci, za další tři dny nic!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Náhradní páčky na ventily nesedí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo poškozené, koncovka na 12V je poškozená a prodlužovací kabel vůbec nefunguje!!!

    Velice nespokojen s poslaným zbožím, nic není v pořádku!!!