Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Vinou Zásilkovny zboží nemám,ale io přes urgenci u Rumako zboží jěště nedorazilo.
Reakce obchodu RUMAKO shop
Dobrý den,
mrzí nás problém s dopravou, bohužel Zásilkovnu nejsme schopni ovlivnit. Problém s řidičem jsem i přesto probral osobně, protože se k balíkům (nejen našim) dle kolegyň nechoval nijak hezky a bylo mi přislíbena náprava.
Náhradní balík tu je týden nachystán, stačí doplatit rozdíl, tak jak jste se mnou a posléze i s kolegyní domluvil.
"Nedoporučení" si opravdu nezasloužíme :-).
Přeji krásný den,
Za RUMAKO Martin -
Nedoporučuje obchod
- ceny
- rychlost dodání
- komunikace ze strany eshopu
Ceny jsou dobré, ale objednal jsem zboží, které nedorazilo ve lhůtě, kdy při stornu objednávky jsem dostal email z jakého důvodu jsem objednávku stornoval a s tím, že náklady na vrácení jdou bohužel na eshop, ale že mi i tak sníží vrácené peníze o nějakou částku s čímž jsem souhlasil, ale takhle vnucovat zboží...s takovymhle přístupem "zákaznického" servisu jsem se nikdy nesetkal. Za mě už nikdy tento eshop
Reakce obchodu RUMAKO shop
Dobrý den pane Hanuši,
popravdě fungujeme deset let a ještě se nám nestalo, aby nám někdo vrátil zboží druhý den (reálně něco málo přes 24hodin), kdy už bohužel zásilka odjela. Ono zpracování, zabalení a poslání zásilky něco stojí. Proto vznikl můj dotaz, co se stalo, co Vás k tomu vedlo - samozřejmě se může někdy stát, že se něco nepovede, proto tyto případy sleduji osobně a sjednáváme nápravu, ladíme procesy. Věnovat se tomuto mohu pouze proto, že jsou to absolutně výjimečné případy, doslova jednotky ročně. Ostatně 100% hodnocení v desetileté historii to jen potvrzuje.
Zásilka byla zabalena a zaslána během jednoho dne, bohužel jste zvolil levnou a negarantovanou dopravu Zásilkovny, zde doručení schopni ovlivnit nejsme. Než to mohlo odejít z depa, objednávku jste zrušil.
Mrzí nás Vaše hodnocení, zejména proto, že ho nepovažuji za férové (opět prvně po deseti letech)... i přesto Vám přeji za RUMAKOteam krásný den.
Martin Vambera,
Zakladatel a majitel společnosti RUMAKO s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Po 14 dnech čekání jsem zatím ze zakázky neviděl ani špunt. Pokud spolupracují s amatéry a místo aby situaci řešili, to nechají vyhnít, tak je nemohu s klidným svědomím doporučit.
Reakce obchodu RUMAKO shop
Dobrý den, velice nás mrzí Vaše zkušenost, objednávka u Vás musí být během 1-3dnů (dle destinace a času realizace objednávky), ve Vašem případě byla objednávka zpracována během 20minut od přijetí a předána kurýrní službě ještě ten samý den. Po třech dnech byla zásilka urgována, bohužel bezúspěšně a to zřejmě z důvodu, že depo Pardubice a Jindřichův Hradec byl v karanténě a rozvoz byl zajišťován z vedlejších krajů, což před vánoci ve Vašem případě bohužel nedopadlo.
Za vzniklou situaci u dopravce se omlouvám, nicméně jsem si jist, že dělá a dělal maximum, rozhodně bych je Amatéry nenazval. Spolupracujeme několikátým rokem a nikdy podobný problém nebyl, bohužel COVID a karantény neovlivní :-(.
Přes výše uvedené věřím, že nám zachováte přízeň a budete se moci těšit z naší nabídky, popřípadě můžete využít našich distributorů - partnerů, nicméně dopravci jsou u poslední míle stejní... Pokud se rozhodnete pro nás, napište to do poznámky, zkusíme to vynahradit třeba nějakým dárkem :-).
Krásný den za RUMAKOteam přeje,
Martin Vambera
Zakladatel a majitel společnosti RUMAKO s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Čekat 11 dní bez jakékoli odezvy je trochu moc. Objednávku s námi nikdo neřeší a absolutně nevíme, jak to vypadá.
Reakce obchodu RUMAKO shop
Dobrý den,
velice nás mrzí, že jste získal tento dojem - objednal jste si zboží s dodáním 20.1.2021 a dnes je 19.1. :-), toto máme uvedeno jak u zboží na shopu, tak v informačním mailu, který chodí s potvrzením objednávky (zboží minulý týden opravdu připlulo - naskladnění, kontrola, celní odbavení, okolkování trvá téměř týden).
Zboží je obvykle u Vás, našich zákazníků druhý den a proto chápeme, že tato situace mohla být trošku zavádějící, napravíme to a pracujeme na úpravě systému tak, aby informace pro tento případ (před-objednávka zboží) byla zvýrazněna a průběžně aktualizována.
Děkujeme za pochopení a dovolíme si k objednávce přidat malý dárek za čekání a naše "mlčení" :-). Naše zákaznické oddělení Vás bude kontaktovat. Pevně věříme, že budete nakonec spokojen jak s naším rumem, tak řešením!
za RUMAKOteam,
Martin Vambera
Zakladatel a majitel společnosti RUMAKO s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Koupil jsem dárkovou sadu láhev a skleničku. Zásilka přišla rychle a celá. Přesto musím tento "nákup" hodnotit negativně. Láhev a sklenička se mezi sebou v balení dotýkaly a sklenička je v místě dotyku odřena, nelze vyleštit.
Reakce obchodu RUMAKO shop
Dobrý den,
objednané zboží je dárková kazeta, bohužel sklenička uvnitř se zvlášť balit nedá a je zvláštní, že by byla "odřena". Jako oficiální distributor tohoto kvalitního prémiového skla z Francie (Lehman glass) jich ročně udáme několik desítek tisíc a ještě se nám to nestalo, že by se odřela, ale stát se to samozřejmě může a v tomto případě nejsme schopni to bohužel ovlivnit (zboží - dárkovou kazetu zasíláme složené).
Přesto, pokud kontaktujete naše zákaznické oddělení, zdarma zašleme novou.
Za komplikace se omlouvám a věříme, že si Vaši přízeň zachováme, děkujeme.
s přáním krásného dne za RUMAKOteam,
Martin Vambera,
Zakladatel a majitel společnosti RUMAKO s.r.o. -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zbozi jeste nedorazilo,mam objednano pres tyden a zadna komunikace!!!
Reakce obchodu RUMAKO shop
Dobrý den,
objednávka se nám zdržela, děkujeme za upozornění a hned druhý den po něm za možnost doručení (snad se nám podařilo trošku napravit reputaci). Pravděpodobnost je to malá (byla přijata procesní opatření, aby k tomuto nemohlo už příště dojít), ale kdyby se to mělo příště ještě někdy stát, prosím dejte nám hned vědět telefonem či mailem, určitě to umíme vyřešit obratem, nemusíme čekat na upozornění od Heuréky :-).
Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den,
Váš RUMAKOteam -
Nedoporučuje obchod
- Pečlivě zabaleno.
Nedoporučuji nikomu platit kartou předem.
Web nemá online počet dostupných kusů.
1.den po objednávce telefon, že nemají jeden ze dvou rumů, které jsem si vybral.
2.den další telefon, že nemají ani čokoládu, kterou jsem vybral.Reakce obchodu RUMAKO shop
Dobrý den,
mrzí nás co píšete, jako oficiální zástupce a dovozce našich značek máme skladem opravdu většinu sortimentu - Vy jste si bohužel objednal zboží označené "Na dotaz", tzn. zboží které již nebude, nebo je dlouhodoběji nedostupné (výroba a doprava například z DOM je otázkou měsíců), tento stav u každého zboží slouží právě k možnosti upřesnění termínu k čemuž i ze stany našeho zákaznického servisu došlo. Co se týká čokolády, skladem ji máme pouze na prodejně a opravdu se může stát, že se meuzitím prodá. Důvod je jednoduchý, snažíme se ji mít stále čerstvou a proto netvoříme u tohoto doplňkového sortimentu velké zásoby.
Věřím, že situaci porozumíte a zůstanete i nadále naším věrným zákazníkem.
za RUMAKOteam,
Martin Vambera,
Zakladatel a majitel společnosti RUMAKO -
Nedoporučuje obchod
- Špatná komunikace
Provedl jsem objednávku 29. 11. 2018. Na základě potvrzení objednávky jsem provedl platbu předem. Dne 3. 12. se ozval obchod s tím, že některé položky nebyly k dispozici v požadovaném množství (i přes označení SKLADEM na eshopu). Byla mi nabídnuta výměna za jiné (levnější) položky, které jsou skladem. Obratem jsem odpověděl. Následujícího dne 4. 12. přišla faktura, na které byly vyšší částky za jednotlivé položky, v rozporu s původní objednávkou. Na tuto skutečnost jsem opět upozornil obratem. Do dnešního dne nemám ani objednané zboží, ani mi nebyl vrácen přeplatek, ani mě nikdo nekontaktoval. Od 4. 12. dělá obchod mrtvého brouka.
Reakce obchodu RUMAKO shop
Dobrý den,
uvedená zkušenost nás mrzí, určitě to není praxe-vlastně se nám to opravdu vyjímečně, maximálně jednou do roka. Je pravda, že nyní máme opravdu náročný čas... Jednalo se bohužel lidský faktor kombinovaný dalšími nepříznivými faktory. Jak Vás již obratem kolega informoval, Vaše objednávka dnes odešla i s malou omluvou v podobě našeho rumu PuntaCana Club Esplendido, můžete ji očekávat zítra.
Věřím, že nám i přes uvedené komplikace zachováte přízeň a užijete si nejednu sklenku a krásný čas s našimi rumy.
za RUMAKOteam,
Martin Vambera,
Zakladatel a majitel společnosti RUMAKO
#RUMAKO6 - již šest let s Vámi -
Nedoporučuje obchod
Pouzila jsem slevovy kupon, objednavku zaplatila. Obchod mi potom sam objednavku zrusil. Tenhle pristup se mi nelibi.
Reakce obchodu RUMAKO shop
Dobrý den, paní P.
ve Vašem případě došlo k neoprávněnému využití kupónu a zneužití technického parametru systému, z tohoto se vygenerovala objednávka (resp. 11 objednávek ze stejné adresy), které nebylo z podstaty věci možné uskutečnit, jelikož by se jednalo o prodej hluboko pod pořizovací hodnotu zboží (za vygenerovanou cenu si stěží pořídíte dvě lahve tuzemáku v supermarketu).
Naše zákaznické oddělení Vás okamžitě kontaktovalo, o situaci upozornilo a vše v souladu s právem i našimi obchdními podmínkami vyřešilo. Platba Vám byla vrácena ještě v den objednávky.
Vzhledem k výše uvedenému cítím, že není vhodné se chlubit pokusem o zneužití naší obchodní nabídky. Děkuji za pochopení.
za RUMAKOteam,
Martin Vambera,
Zakladatel a majitel společnosti RUMAKO -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- špatná doprava zásilky
Zboží jsem obdržel den po ohlášeném dodání zásilky-obchod mi neoznámil problémy při doručování, po urgenci vypravena zásilka znovu-dorazila pozdě, nikoliv v domluvený čas.
Celkově velmi smíšené pocity.Reakce obchodu RUMAKO shop
Dobrý den,
velice nás mrzí dodání až druhý den (držíme si průměr 1,2-1,6 dne) a děkujeme za pochopení i trpělivost. Zásilka byla vypravena znovu hned jak jste nás upozornil na problém s dopravou, bohužel tento článek je námi minimálně ovlivnitelný (jedná se o třetí stranu), nicméně to nás neomlouvá!
Děkujeme za přízeň a krásný den za celý RUMAKOteam přeje,
Martin Vambera
Founder & CEO -
Nedoporučuje obchod
- Ač bylo uvedeno, že je zboží skladem, nakonec nebylo dostupné. Tuto informaci jsem se dozvěděla až poté, co jsem se dotázala, zda se stíhá dodání do mnou požadovaného data - mělo se jednat o dárek.
- Vzhledem k výše uvedenému jsem objednávku zrušila a požadovala peníze zpět. DODNES JSEM NEOBDRŽELA ANI PENÍZE, ANI REAKCI Z OBCHODU.
- ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI.
Reakce obchodu RUMAKO shop
Dobrý den,
velice mne Vaše zkušenost mrzí a je pro mne překvapením, pro které není omluva. Situaci jsem osobně prověřil a hned od zítřejšího dne zavedeme opatření, aby se toto už nemohlo opakovat, seběhlo se u Vás více okolností (nová kolegyně na zákaznickém, nemoc na finančním, změna lahve, která se nevešla už do krabiček se skleničkou, ale ještě nebyla stažena z webu, platba kartou atd.). Jako dovozce pro střední a východní Evropu zboží skladem samozřejmě máme.
Nic z toho nás neomlouvá, proto přijměte naši věcnou omluvu, dovolím si ji nechat poslat na Vaši adresu během tohoto týdne.
Velice mne to mrzí, celý tým se opravdu snaží a podobnou událost si za celých 5let nepamatuji.
P.s.: platbu jsem Vám osobně zaslal před malou chvílí přes platební bránu zpět
Přeji pěkný den,
Martin Vambera,
Founder & CEO -
Nedoporučuje obchod
- hezký výběr rumů
- komunikace
nakoupila jsem na tomto eshopu na doporučení kamarádů
zboží po více jak týdnu (12dní) i přes sliby obchodu a přepravní služby stále nemám doma, komunikace obchodu a poté hlavně dané přepravní služby jsou nic moc
obchod spíše nedoporučím - mají sice zajímavý výběr rumů atd., ale díky nedostatkům v komunikaci a následnému amatérskému zp. doručení přepravní službou, kdy mi nikdo nezavolá předem a najednou mi pak stojí doručovatel u dveří a čeká, že zrovnu v tu dobu budu doma, si pro příští nákup tento eshop nejspíše znovu nevyberu nebo zvolím jiný zp. doručeníReakce obchodu RUMAKO shop
Dobrý den,
uvedená situace nás velice mrzí jelikož si zakládáme na 100% servisu (jako dovozci a oficiální zastoupení máme vše skladem, doba doručení do druhého dne atd.) zboží Vám bylo expedováno po obdržení platby ve stejný den, dle informací Vám řidič volal, nicméně neměl štěstí a dle Vašeho vysvětlení nevoláte na neznámá čísla zpět, proto nejspíše nedošlo k domluvě o náhradním doručení. Dle záznamu dopravce k Vaší objednávce toto proběhlo 3x.
Přes výše uvedené bych rád situaci urovnal a pokud nám zůstanete věrná (nejen naše produkty za to stojí!), neváhejte se ozvat v příští objednávce o malý dárek navíc, věřím, že budete spokojena a přepravní služba svou reputaci napraví.
Pěkný den za RUMAKO team přeje
Martin Vambera -
Nedoporučuje obchod
nájup dvou lahví stejného rumu, jeden bohužel není čirý, má mírně jiný barevný odstín než druhý, všiml jsem si až doma. pro příště budu raději nakupovat v mnou osvědčených obchodech
Reakce obchodu RUMAKO shop
Dobrý den Petře,
dovolím si reakci k Vaší recenzi, jelikož nemohu souhlasit s hodnocením, takže přehledně v bodech:
- naše firma se zabývá dovozem, zastoupením a VO distribucí prémiových rumů Oliver & Oliver pro region střední Evropy, činnost e-shopu je jen doplňující. Nyní máme v sortimentu přes 62 druhů 14značek, které mají mnoho významných a mezinárodních ocenění (dokonce 4 z nich patří do světové TOP10). Vyjímečnost produktů je právě v ruční výrobě, proto je zcela přirozené, pokud se od sebe v barvě mírně líší jednotlivé šarže. Pokud jste očekával rum čirý, doporučuji příště naše blanco rumy (např. Cubaney Plata, který je filtrovaný) nebo nějaký jiný průmyslově výraběný rum z tankové produkce. U našeho likéru tohoto dosáhnout nelze:-).
- pokud půjdete do "osvědčených obchodů", ničemu to nevadí, zboží bude s největší pravděpodobností od nás (platí uvedené výše)
- všechny naše produkty mají platné certifikáty i rozbory, máme platnou VO licenci na dovoz a prodej alkoholu
- Vaše objednávka byla zpracována do hodiny, o čem Vám šla i informace mailem, v tomto problém komunikace ani dopravy nevidím
Pokud budete mít zájem se o rumu, výrobě a dělení dozvědět více, neváhejte nás kontaktovat za účelem degustace, které probíhají v našich prostorech. Program obsahuje jak výrobu, tak dost zajimavostí a hlavně můžete vše ochutnat a porovnat.
Za RUMAKO team pěkný den přeje
Martin Vambera, majitel -
Nedoporučuje obchod
- Nekvalitní etiketa na lahvi - jelikož to měl být kvalitní dárek, dost nás to zklamalo. Etiketa byla na krajích olopuaná a vypadalo to, jako by vše na lahvi bylo nalepená teprve těsně před odesláním. Kvalitu a chuť rumu nehodnotím, byl to dárek a nemáme zatím o tom zprávy.
Reakce obchodu RUMAKO shop
Dobrý den,
naše vyjímečné rumy se opravdu vyrábí ručně, včetně lepení etiket - jedná se tradiční výrobu přímo v Dominikánské republice. Vlastní finalizaci výrobků i přepravě do Evropy či zákazníkovi věnujeme zvýšenou pozornost, nicméně a bohužel chyba se přes veškerou péči stát může, za což se omlouváme. V případě zájmu máte u nás pro příští objednávku malý dárek jako kompenzaci (prosím připomeňte se do poznámky).
Pěkný den za RUMAKO team přeje
Martin Vambera -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Poškozena krabice dárkového balení rumu, takže se vůbec nedala použit.
Reakce obchodu RUMAKO shop
Dobrý den,
co nato říci... nesmí se to stát...
1) tato situace mne velice mrzí, jelikož osobně chápu, jak je to v případě dárku důležité zvláště u našich prémiových produktů.
2) náš partner - sklad a doprava (logistika) byl opět důrazně informován, že takto poškozený výrobek nesmí k zákazníkovi odejít, věřím, že jednalo se o opravdu výjimečný případ, tomu ostatně odpovídají i ostatní reakce
3) pokud Vám dorazí poškozený výrobek, kontaktujte naši zákaznickou linku 777 21 56 56, v případě Prahy by byl vyměněn troufám si tvrdit ještě ten samý den (závislé od času doručení samozřejmě). Mimopražské do 2-3 dnů.
Poslední a NEJDŮLEŽITĚJŠÍ bod: Kolegyně si Vás dovolí kontaktovat po svátcích, zkusit vyjasnit kde vznikl problém a osobně řešit případnou kompenzaci. Věřím, že budete spokojen (popřípadě mne kontaktujte osobně – všechny kontakty jsou uvedeny na stránkách www.rumako.cz).
Krásný den,
Martin Vambera