Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedodáno, obchod nesdělil kdy ho bude expedovat, nekomunuikuje

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží Vám bude zasláno nejpozději následující den po připsání částky na náš účet. ....Zaplaceno 21.9. a stále na objednané zboží čekám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na objednavku uz paty den nereagujete. Proto jsem ji zrusila. S pozdravem Jirina van Leeuwen

    Reakce obchodu Rosma obaly

    Dobrý den, Vaše hodnocení nás velmi mrzí. Objednáno bylo v sobotu, v pondělí jsme Vám posílali zálohovou fakturu a čekali na její úhradu...

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    V ÚTERÝ JSEM OBJEDNAL A ZAPLATIL OKAMŽITOU MINUTOVOU PLATBOU, OD VÁS ÚDAJNĚ EXPEDOVÁNO AŽ V PATEK!!!! A PLACHTY JSEM DOSTAL AŽ V ÚTERÝ .. STRACHOTA OTÍN 36 ,,TEL 775146678

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zakrývací plachtu 2 x 5 m - tedy jsem s tímto rozměrem počítal. V detailním popisu produktu na eshopu je až na konci uvedeno, že rozměr plachty je uveden před svařováním a realný rozměr se může lišit až o -5 %. Nechápu, proč tedy před svařováním těch 5 procent nepřidají, aby prodávali to, co deklarují v názvu. Ale i kdybych přijal tento způsob nabízení produktu, nemohu pominout to, že plachta neměla šířku ani 200 cm, ani 190 cm (- 5%) - výsledek mého měření je 185 cm. Takže pro mě Rosma poprvé a také naposled.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si celofánové sáčky, o podklad k platbě jsem si musela napsat. Po obdržení zboží jsme zjistila, že sáčky nejsou čisté, ale je na nich nějaký drobný zelený potisk, který v popisu není uveden. Obratem jsem psala, abych situaci nějak vyřešila, buď třeba výměnou, vrácením, nepřišla ani po více než týdnu žádná odpověď. Dotaz a prosbu o reakci na mou reklamaci jsem opětovně zasílala na další adresu, ze které mi přišla faktura, ani zde však nikdo nereaguje. Může se stát, že zboží je jiné, ale to se dá vždy po domluvě nějak operativně a smysluplně vyřešit, ale nereagovat není řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již podruhé ! mi zásilka od prodejce nedorazila na místo doručení !!!

    Doprava přes GEIS je " k pláči".

    Reakce obchodu Rosma obaly

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace při doručování. Na základě více problémů se společností Geis jsme na eshopu doplnili alternativní dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    rozměr hlinikovych lisovanych otvoru nebyly ve vzdalenosti 50 cm jak bylo psane nejedna se o milimetry ale centymetry bylo to duležite a vzdalenost hlinikovych ok od okraje hrany folie byla každa jina připada mi to jak dělane na koleně ovšem v dnešni době to asi nejde. prominte ale nestala malo proto jsem si vybral drahši Vaši firmu ktera mě sklamala. s pozdravem Váš zákaznik

    Reakce obchodu Rosma obaly

    Dobrý den, mrzí nás, že jste byl nákupem u nás zklamaný. Každopádně netušíme, jaký byl vlastně problém. Z Vašeho textu to není úplně jasné...
    U plachty jsou jednoznačně uvedeny informace: Plachty jsou vybaveny hliníkovými oky v intervalu 50cm. Dané rozměry jsou v toleranci +/-5%.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doručovatelská spol. GEIS se neřídí podmínkami uzavřenými s prodejcem. Doručení fyzickým osobám po dohodě nebo aspoň zaslání sms předem o čase doručení ! Tři minuty na doběhnutí k autu se nezvádám!

    Zaplatíš a nedostaneš !!!

    Reakce obchodu Rosma obaly

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace při doručení. Bohužel fungování přepravní společnosti nejsme schopni ovlivnit. Maximálně můžeme uvažovat o změně dopravce...

    • zboží dorazilo až po týdnu po tel. urgencích

    prý šotek proto zboží neodešlo ze skladu

    Reakce obchodu Rosma obaly

    Dobrý den, omlouváme se za pozdní dodání. Bohužel jsme omylem objednávku považovali za již vyřízenou...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali jiné zboží než jsem objednal. Pak byla slíbena výměna která však neproběhla.

    Poslali jiné zboží než jsem objednal. Pak byla slíbena výměna která však neproběhla.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží stále ještě nedorazilo, 10 dní od obchodu a přepravce se stále ještě neozval, obchod na dotaz ohledně zboží odpověděl pouze jednou, jinak nekomunikuje. jelikož jsem obaly nutně potřebovala mezi svátkama, zklamalo mne to. nemám ani peníze, ani zboží, natož informace, zda zboží někdy dostanu.

    Reakce obchodu Rosma obaly

    Dobrý den,

    zboží se bohužel zdrželo u dopravce, což nemáme možnost ovlivnit... Zboží jsme posílali 18. prosince, 21. prosince (v pátek) jsme spolu komunikovali a měnili adresu doručení. Doručeno bylo 27.12.2018 - tedy nejbližší pracovní den po svátcích.

    Omlouváme se za koplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem zaplatila zalohovou fakturou,týden žádná odpověď,ani zboží nepřišlo a když sem tam po týdnu volala,tak mi řekli,že mnou objednané zboží už prodali,a že jo musí objednat znovu a neví,kdy přesně přijde.

    Reakce obchodu Rosma obaly

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené komplikace. Bohužel nám v systému zůstala tato položka nevyfakturovaná, proto byla chybně na eshopu uvedena jako položka "skladem". Obratem jsme zboží objednali u dodavatele, který má bohužel prodlení s dodáním...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud platíte bankovním převodem, tak musíte zavolat a připomenout se, že jim platba přišla. Komunikace není na profesionální úrovni. Dodání zboží bylo cca týden. Kurýr nevolal předem pro upřesnění času.

    Reakce obchodu Rosma obaly

    Dobrý den,
    Vaše velmi nízké hodnocení nás mrzí. Zboží jsme expedovali jakmile dorazila částka na náš účet (v ten samý den bychom zboží expedovali i kdybyste nevolal).
    Ohledně toho, že kurýr nevolal předem pro upřesnění času - při volbě dopravného jste zvolil normální balík (zde není telefonický kontakt předem, pouze avizace e-mailem). Pro telefonický kontakt předem je třeba zvolit balík na soukromou adresu.
    S pozdravem
    Josef Nevařil

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Přes žádost o dodání v termínu nebylo dodáno včas. Příště nenakupuji. Obchod se ani neozval zda doručí nebo ne. Pokud by sdělil, že ne tak bych to zrušil!!!!!

    Reakce obchodu Rosma obaly

    Dobrý den pane Sedláku,

    chyba bohužel vznikla na straně dopravce Geis. Zboží jsme expedovali (o čemž jste byl informován), tak aby u Vás bylo v požadovaném termínu. Dopravce bohužel nedoručil následující pracovní den - pátek, ale až v pondělí....

    S pozdravem

    Josef Nevařil

    • nespolehlivá komunikace, neplní dohodnuté termíny

    Reakce obchodu Rosma obaly

    Dobrý den pane Jamrichu,
    Vaše hodnocení nás velmi mrzí. Nejsme si vědomi nějakého pochybení - zvolil jste platbu bankovním převodem (zálohovou fakturou), jakmile dorazila částka na účet, zboží jsme expedovali.
    S pozdravem
    Josef Nevařil

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá odezva na objednávku, dlouhá dodací lhůta, zboží přišlo jiné, než na stránkách a ještě poškozené

    obchod nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velmi špatná komunikace s obchodem - prodejcem. Žádal jsem o fakturu - dańový doklad asi v pěti emailech.
    Nedostal jsem ani fakturu ani odpověď.
    Určitě nedoporučuji obchod .

    Reakce obchodu Rosma obaly

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace, bohužel měla paní účetní dovolenou... Ovšem mrzí nás velmi nízké hodnocení i v ostatních kritériích (dodací lhůta, přehlednost obchodu).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • zkostnatělost

    kupovat v jiných prodejnách