Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlý ale jednani katastrofa ,dodnes nemám fakturu (doklad o zakoupení)

    Reakce obchodu Quikset s.r.o.

    Dobrý den,

    Fakturu obdržíte společně se zbožím. Zaslala jsem Vám ji teď pro jistotu ještě elektronicky.

    S pozdravem,
    Kristýna, Quikset s.r.o.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • líbivé ceny, ale za jakou cenu - viz nevýhody
    • nekomunikuje !!!
    • zboží skladem - skladem zřejmě není
    • nedodržuje své vlastní lhůty
    • totální bezmoc, člověk neví na čem je. Jestli vrátí peníze, anebo za týden přijde zboží, které za těchto podmínek už nechce

    Jeden z nejhorších eshopů za poslední dobu, se kterým jsem se setkal. Totální nekomunikace ze strany obchodu. Zboží skladem, zaplaceno ihned při objednávce v brzkých dopoledních hodinách (očekával jsem odeslání obratem a zboží druhý den doma, jako u jiných eshopů), eshop se holedbá, že odesílá hned nejpozději do 48h. Zboží neodeslal ani do 72hodin od zaplacení. Na emaily nereagoval. Následovalo zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy s tím, že požaduji potvrzení přijetí odstoupení. NIC. Za dva dny vrátili peníze, díky Bohu. Měl jsem si přečíst negativní recenze na internetu. Jako spousta dalších - eshop nedoporučuji.

    Reakce obchodu Quikset s.r.o.

    Vážený zákazníků,

    velmi nás mrzí, že jste s nákupem nebyl spokojený. U Vámi objednaného produktu uvádíme expedici do 48 hodin, Vaše objednávka byla v této době řádně připravena a měla být odeslána následující pracovní den ( došlo tedy k menšímu zpoždění - 24 hodin). Na základě Vašeho e-mailu, kde jste poprosil o storno objednávky, Vám byli ihned odeslány peníze zpět. Jelikož je pro nás spokojenost zákazníků na prvním místě, nabídli jsme Vám za menší zdržení Vaší objednávky kompenzaci v podobě dopravy a dárku zdarma, na kterou jste bohužel nereagoval.

    S pozdravem,

    Tým Quikset s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedodržení lhůty na expedici 48 hod od objednání. Komunikace až po mé intervenci. Velmi neprofesionální .

    Reakce obchodu Quikset s.r.o.

    Dobrý den,

    předně bychom Vám chtěli poděkovat za důvěru a objednání zboží skrze eshop quikset.cz. Velmi se Vám omlouváme za komplikace u Vaší objednávky. Bohužel došlo ke zpoždění expedice z důvodu výpadku našeho účetního systému - tuto informaci jsme také uvedli na našich webových stránkách, aby byli zákazníci řádně informováni.Jakmile došlo k opravě, Vaší objednávku jsme ihned odeslali. Jako omluvu jsme Vám zaslali zboží s dopravou zdarma.

    Těší nás, že i přes problémy s expedicí jste si produkt ponechal a jste s ním spokojen.

    S pozdravem,

    Tým Quikset s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nejnižší cena
    • Česká pošta doručila zboží express
    • Žádná komunikace.
    • Nemám potvrzení objednávky, ani elektronickou fakturu.
    • Pokud bych neurgovala přes Heureku, pravděpodobně nemám zboží dodnes.
    • Zboží bylo vychystané až po urgenci Heuréky.
    • nedodrželi informaci uvedenou na e-shopu o expedici do 2 dnů.
    • E-shop v reakci na recenzi mlží a uvádí nepravdivé informace.

    Jsem ráda, že jsem využila nákup přes portál Heureka, který se mnou na rozdíl od obchodu komunikoval obratem.

    Edit: V reakci na recenzi tvrdíte, že jste na e-shopu informovali o problému. Na e-shopu bylo pouze upozornění, že máte do 5. inventuru. A to i po tomto datu.
    Z Vaší firmy mě nikdo v průběhu obchodu nekontaktoval. Nabídku na dopravu zdarma bych přijala s povděkem.
    První kontakt z Vaší firmy byl až 7.2. tedy přesně měsíc od objednávky a tři týdny po doručení zboží.
    Cituji Váš e-mail: "Rádi bychom Vám za odstranění recenze na Heurece.cz nabídli peněžní kompenzaci 300 Kč zpět na Váš účet."

    Jelikož v objednávce byla kompenzační pomůcka pro syna, opravdu jí vracet nebudu. Pouze bych tím poškodila syna, který by musel čekat na novou a způsobila nám tím komplikace.

    Reakce obchodu Quikset s.r.o.

    Dobrý den,

    předně bychom Vám chtěli poděkovat za důvěru a objednání zboží skrze eshop quikset.cz. Velmi se Vám omlouváme za komplikace u Vaší objednávky. Bohužel došlo ke zpoždění expedice z důvodu výpadku našeho účetního systému - tuto informaci jsme také uvedli na našich webových stránkách, aby byli zákazníci řádně informováni (portál Heureka.cz o tomto problému také věděl). Jakmile došlo k opravě, Vaší objednávku jsme ihned odeslali. Kolegyně Vás také následně kontaktovala a nabídla Vám kompenzaci v podobě dopravy a dárku zdarma, na kterou jste bohužel nereagovala.

    Těší nás, že i přes problémy s expedicí jste si produkt ponechala a jste s ním spokojena.

    S pozdravem,

    Tým Quikset s.r.o.

  • od této firmy uz nic nechci, televizi mi nedoručili, pak vyžadovali jinou cenu, no zkrátka nikdy víc

    Reakce obchodu Quikset s.r.o.

    Dobrý den,

    předně bychom Vám chtěli poděkovat za důvěru a objednání zboží skrze eshop quikset.cz. Vaše televize byla odeslána přepravní společností DHL a byla doručována na Vaši adresu. Bohužel z důvodu administrativní chyby byla dobírka navýšena o 500 Kč nad sjednanou prodejní cenu. Kolegyně na infolince Vás informovala, že tento přeplatek by Vám byl ihned po převzetí zásilky od DHL vrácen bankovním převodem zpět na Váš účet. Dané řešení jste zamítla a balík od přepravce odmítla převzít.

    S pozdravem,

    Team Quikset s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Kategorie A má 89% stav baterie a je obouchaný na rámu.

    Reakce obchodu Quikset s.r.o.

    Dobrý den,

    předně bychom Vám chtěli poděkovat za projevenou důvěru a zakoupení mobilního telefonu na našem eshopu. Pokud nejste spokojený se zakoupeným použitým telefonem kategorie A, rádi Vám ho vyměníme za jiný, který bude v lepším vizuálním stavu a s baterií v lepší kondici. Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu, abychom mohli výměnu realizovat. Náklady na poštovné jdou samozřejmě za námi :-)

    S pozdravem,

    Team Quikset s.r.o.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Nevím, zda obchod doporučit. Zboží stále na cestě. Problém spíše asi u České pošty, která je opravdu tragická:-(

    Reakce obchodu Quikset s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí mne Vaše negativní zkušenost s Českou poštou. Česká pošta je každoročně v předvánočním období nejvytíženější kurýrní služba. Bohužel to se pak odráží na době a kvalitě doručení zásilek. Na našem eshopu nabízíme i další přepravní společnosti - DPD, zásilkovna a DHL. V předvánočním období doporučujeme svěřit svou zásilku přepravní společnosti DPD. Zde registrujeme vysoké procento doručení zásilky do 48 hodin od odeslání i v listopadové a prosincové špičce.

    S pozdravem,

    Team Quikset s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • prodává telefony určené pro ruský trh

    Reakce obchodu Quikset s.r.o.

    Dobrý den,

    telefony určené pro ruský trh nemáme v nabídce, jelikož k nim z důvodu války není přístup. Pravděpodobně jste si spletl azbuku a cyrilici na balení mobilního telefonu, který pochází z EU distribuce (Bulharsko).

    S pozdravem,
    team Quikset s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace
    • Zboží nakonec nebylo na skladu

    Objednávka odeslána ve středu, žádné potvrzení o přijetí objednávky. Nákup prostřednictvím Heureka.cz. V pondělí první komunikace s Heureka, že obchod nekomunikuje. Zasláno upozornění obchodníkovi, stále žádná komunikace. Ta přišla až po druhém upozornění ze strany Heureka s tím, že zakoupené zboží není na skladě. Žádná omluva za předchozí mlčení. Objednávka nakonec zrušena, čekám na vrácení peněz.

    Reakce obchodu Quikset s.r.o.

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklý komunikační šum mezi Heureka.cz a naším eshopem. Z důvodu opožděné dodávky zboží od dodavatele jsme nebyli schopni expedovat do 24 hodin od objednávky jak garantujeme na eshopu, nýbrž až den třetí. Děkujeme přesto za zpětnou vazbu a na zlepšení komunikace skrze prodejní portál hereka.cz určitě zapracujeme.

    S pozdravem,

    team Quikset s.r.o.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabízí zboží které nemá.Sluchátka byla na e shopu ještě po zrušení objednávky.

    Reakce obchodu Quikset s.r.o.

    Dobrý den,

    Velice se Vám omlouváme za komplikace u Vaší objednávky. Bohužel se jednalo o akční zboží, které se velice rychle vyprodalo.

    Tým Quikset s.r.o.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupil jsem nový Iphone Se 2020 a po 2 týdenním používaní začala klesat kapacita baterie. Po kontaktování obchodu mi bylo zděleno, že to nic není a záruka se prý vztahuje jen na software a ne na telefon(nevím jak na to přišli!). Již když telefon přišel, tak krabička byla otevřená i fólie na telefonu nalepená křivě a s bublinama. To prý také nic nebylo... Po zapnutí telefonu naskočil v Japonštině. Absolutní neochota tento problém (reklamaci) řešit. Po této zkušenosti už u nich nikdy víc.

    Reakce obchodu Quikset s.r.o.

    Dobrý den,
    Rádi bychom Vám poděkovali za dnešní telefonát, díky kterému jste nám detailněji popsat celou situaci. Velice nás mrzí, že jste nás ohledně problémů nekontaktoval ihned po obdržení zboží, vše bychom promptně vyřešili k Vaší spokojenosti (např. výměnou zařízení). U nového zboží standardně držíme záruku 24 měsíců, záruka se samozřejmě vztahuje také na baterii.
    S pozdravem
    Tým Quikset s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • až po 5ti dnech informovali o nedostupnosti zboží

    Reakce obchodu Quikset s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi, avšak Vaše objednávka byla vytvořena v pátek po 17.hodině - kolegyně Vás kontaktovala ihned v pondělí v dopoledních hodinách. Bohužel v předvánočním čase denně evidujeme nespočet objednávek a produkt, který jste zakoupila, se opravdu vyprodal, za což se Vám omlouváme (skladem byl již poslední kus). Děkujeme Vám za Vaši recenzi a přejeme hezký den.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tablet, který jsem si objednala a přišlo mi potvrzení, že je, tak nakonec nebyl. Prodejna se ani neobtěžovala mi to zavolat a až když jsem se ozvala já, kdy si ho teda můžu vyzvednou, že se nikdo neozval, tak se omluvili, že už není skladem. Za mě velké zklamání a přístup nesolidního jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží skladem, objednali jsme a po čtyřech dnech mi volali ze se spletli ze už ho nemají díky této prodlevě již tento produkt není k sehnání, takže pod stromečkem bude asi jenom papír s omluvou, do dnes nemám vyjádření firmy o zrušení objednávky písemně