Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Při nákupu jsem zaškrtl, že nechci obdržet dotazník heureky (kvůli spamu). S obchodem jsem byl ale tak spokojený, že nemohu jinak než alespoň napsat do diskuze. Telefon za super cenu, rychlé doručení. SPOKOJENOST, díky

  • Zakoupené zboží dorazilo v pořádku Apple iPad 10,9(2022) nový . Lokalizace je Česká ale adaptér do zásuvky je US , takže pokud bych neměl doma svůj tak ho nemůžu ani nabít. Takže spokojenost s obchodem tak 75%.

    • Dobrý den, děkujeme za nákup a Vaši recenzi. K Vámi zakoupenému zboží vždy přikládáme evropský adaptér jako dárek, aby mohli zákazníci zboží plně využívat a nebylo nutné dokupovat další příslušenství. Pokud jste společně se zbožím adaptér neobdržel, kontaktujte nás na email [email protected] a rádi Vám EU adaptér dopošleme. Děkujeme, Tým Quikset

  • Koupil jsem si u nich sluchátka Samsung Galaxy Buds 2 Pro za 3200,-
    Sluchátka mě bohužel tlačí v uších, takže je nemohu nosit. Odmítli mi vrácení do 14ti dní s tím, že je to hygienické zboží.
    Dle zákona na to mají právo, ovšem jiné obchody vám to příjmou s poplatkem za čištění od 60 do 300 kč.
    Za mě velmi špatná zkušenost a nelidský přístup jejich vedení. Nedoporučuju ani náhodou.
    Pokud je možnost, že zboží budete chtít z nějakého důvodu vrátit, nekupujte tady.

  • Bohužel obchod Quikset nemohu doporučit. Zakoupila jsem zde Apple iPhone 11 64GB fialový - kategorie A, obchod jsem vybrala díky dobrým zkušenostem mých známých, bohužel já dobrou zkušenost nemám. Nejdříve telefon který přišel neodpovídal zakoupené kategorii A, navíc měl skryté vady které se projevili po pár dnech používání. To jsme vyřešili výměnou kus za kus. Bohužel další telefon vykazoval úplně stejné skryté vady jako telefon minulý. Několikrát jsem to řešila přes reklamaci bohužel bez úspěchu. Naposledy mi byla reklamace zamítnuta z důvodu mechanického poškození, které na telefonu ale je velice čerstvě tudíž s chybou který ten telefon má nijak nesouvisí. Protože dané chyby telefon vykazuje už od začátku. Komunikace s e-shopem je mizerná. Na e-maily odpovídají velice dlouho a nebo také vůbec. Po telefonické domluvě s technikem jsem telefon opět zaslala zpět a doufám, že nyní bude reklamace vyřízena k mé spokojenosti. V obchodních podmínkách má e-shop uvedeno, že pokud se vada na telefonu projeví 6 měsíců od převzetí, má se za to, že byl telefon poškozen již při koupi. Tuto lhůtu jsem splnila protože to s nimi řeším už od začátku co telefon mám. E-shop tedy nedoporučuji kvůli špatné komunikaci a zaslání vadného zboží bez jakékoliv nápravy z jejich strany. Doufám, že nyní už se budeme moci společně domluvit a vše bude vyřešeno.

  • Quikset rozhodně nedoporučuji, zakoupila jsem iPhone v údajné kategorii A - rozbaleno, což by měla být ta nejlepší možná kategorie. Hned týden po zakoupení se telefon z ničeho nic vypnul a nešel zapnout, svítila jen bílá obrazovka s jablkem, tak dlouho dokud se telefon nevybil, po nabytí zase jenom svítil. Tak jsem iPhone reklamovala a poslali ho zpátky "opravený" po dvou dnech se stalo úplně to samé, tak jsem ho reklamovala znovu. Zase poslali telefon "opravený" po dvou týdnech se vypnul a nereagoval. Tak jsem ho reklamovala po třetí a jak určitě všichni víme, pokud reklamuji stejné zboží po třetí ze stejného důvodu, mám nárok na vrácení peněz nebo na úplnou výměnu zboží, vůbec mě nepřekvapuje, že Quikset tohle obešel s tím, že uvedl v reklamačním vyrozumění, že tahle chyba se nepovažuje za záruční chybu.
    Tak bych se také tímhle ráda zeptala, za co se to tedy považuje, když ne za záruční chybu? Za chybu na moji straně? Opravdu totiž netuším, jak se tohle dá způsobit prostým používáním zařízení. Pokud prodejce vydává zboží za kategorii A není přece možné, aby nefungoval software.
    Píšu tohle hlavně proto, aby ostatní zákazníci neudělali stejnou chybu jako já, a taky doufám, že každý kdo si tohle přečte opravdu popřemýšlí jestli je správná volba nakupovat u Quiksetu. Protože ve finále jsem vyhodila několik tisíc za nic, protože telefon je naprosto nepoužitelný.
    Děkuji každému, kdo si to přečte.
    Přeji hezký den.

    • Dobrý den,
      rádi bychom se k Vašemu případu vyjádřili a objasnili postup a vyjádření záručního servisu. Abychom tak mohli učinit, je nutné poskytnou číslo faktury či reklamace. Děkujeme.

  • Quikset rozhodně doporučuji. Koupil jsem zde dva telefony a nikdy žádný problém. Využil jsem i jejich servisu a opravdu dobře odvedená práce.

  • Quikset doporučuji, dnes mi od nich přišel Iphone X - rozbaleno. A jsem nadšená, ještě ho nemám pořádně ozkoušený, ale myslím, že bude vše v pořádku. K telefonu mi přišla jako dárek powerbanka, mělo přijít ještě jako dárek ochranné sklo, ale to nevadí. Každopádně kdo chce mít jistotu, že zboží přijde v čas a v pořádku, tak Quikset je to pravé.

    • Dobrý den,

      moc děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme velice potěšeni, že zboží splnilo Vaše očekávání. Děkujeme za doporučení.

      S pozdravem
      Team Quikset

  • Použité nebo rozbalené zboží z Quiksetu už nekoupím. Moje zkušenost bohužel není dobrá :/. Loni v únoru jsem zakoupila iPhone z kategorie A a po necelých dvou měsících používání začal displej při "klikat" a divně praskat v levém horním rohu, jakoby se odlepoval displej. Telefon jsem reklamovala, reklamace byla vyřízena poměrně rychle, ale bohužel po 10 dnech se problem objevil znovu a to mnohem intezivněji. Znovu jsem ho reklamovala, vyměnili mi LCD, ale po půl roce mi telefon po opravdu velmi malém pádu praskl (též v levém horním rohu). Nutno dodat, že to byl jeho první pád od reklamace. Bohužel jsem problém už neřešila, což byla chyba, protože nyní dotyk přestává fungovat.
    Nevím tedy, ale bohužel moje zkušenost je v tomto případě opravdu negativní a příště budu volit jinak :(

    • Dobrý den,

      velice nás mrzí Vaše recenze. Z textu vyplývá, že reklamovaná závada byla odstraněna, načež Vám telefon upadl a rozbil se displej. Praské LCD bohužel reklamovat nelze, jedná se o mechanické poškození a tím zaniká nárok na reklamaci. Pokud byste však měla zájem, rádi Vám nabídneme zákaznickou slevu na výměnu LCD v našem servisním středisku.

      S pozdravem
      Klára
      Quikset s.r.o.

  • Firma QuikSet v Žitné ulici je naprosto skvělá. Jsou tam profíci, kteří umí poradit a jsou neskutečně ochotní. Fundovaně mne poradili a navíc při objednávce mi zařídili i power banku , přidali dezinfekční gel a nalepili ochrané sklo, poradili mi i s ochranným obalem proti poškození. Pomohli mi s nastavením telefonu. Zaměstnanci jsou lidé na svých místech a to, co dělají, dělají naprosto skvěle. Je vidět, že zaměstnanci jsou zřejmě i dobře motivovaní. Opravdu velmi děkuji za skvělý přístup i za odpovědi na mé všetečné dotazy. S výběrem telefonu jsem naprosto spokojená.

    • Dobrý den,
      moc děkujeme za krásnou recenzi, udělala nám obrovskou radost!

      S pozdravem
      Team Quikset s.r.o.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Tuto firmu mohu pouze doporučit, výborný servis, příjemná a ochotná paní Horálková, celkový dojem skvělý, vždy se sem budu rád vracet.

    • Dobrý den,

      děkujeme za milou recenzi. Jsme moc rádi, že jste byl spokojen. Kolegyně bude mít z pochvaly jistě radost.

      S pozdravem
      Klára
      Quikset s.r.o.
      S pozdravem
      Quikset s.r.o.

  • IPhone !kat. A! mi přišel, začal jsem ho používat a už od začátku mu jednou za pár dní nešel signál. Problém se stával častěji a častěji, až to došlo do bodu, kdy mi signál nefungoval třeba 4 hodiny denně - iphone byl v tu dobu nepoužitelný. Snažil jsem se komunikovat s obchodem, který ale odpovídal vždy až na 2. nebo 3. zaslaný e-mail. Zaslal jsem telefon na reklamaci. Telefon měl u sebe obchod přesně 30 dní (rozhodně ne 6-9 nebo podobné číslo, jak často uvádí) a reklamace mi byla zamítnuta. I přes to, že prý zamítnuto skončí cca 5 procent reklamací, tato byla zamítnuta, z důvodů softwarové chyby. Bylo mi tvrzeno, že chyba je v systému a opraví jí další aktualizace (protože mě ten telefon asi nenapadlo před tím během 1-2 měsíců aktualizovat). Napsal jsem jim pro jistotu e-mail - jste si opravdu jisti, že se jedná o chybu v systému? - Ano, jsme si jisti, počkejte na aktualizaci. To jsem se tedy zasmál, ale čekal jsem na aktualizaci. Žádná aktualizace nepomohla. Začal jsem problém řešit s podporou Apple, provolal jsem s 150-200 minut, problém řešili různí lidé, až na pozicích senior advisors. Po několika diagnostikách mi Apple potvrdil, že se jedná o hardwarový problém a telefon je již od začátku poškozen. Naštěstí sám apple nabídl výjimku a opravu telefonu, kterou v iWantu (během pár dní) vyřešili.

    Obchod mi tedy prodal vadný telefon, který následně neopravil po 30 dnech co ho měl u sebe. Když jsem jim psal, jak navrhují postupovat dále, čekal jsem možnost vrácení peněz. Po 2 e-mailech mi bylo nabídnuto, ať pošlu telefon znovu na reklamaci.

    • Dobrý den,

      velice nás mrzí, že jste měl potíže se zakoupeným iPhonem. Mohu Vás požádat o zaslání čísla objednávky, abych mohla důkladněji prošetřit postup ve Vaší reklamaci?

      S pozdravem
      Klára
      Quikset s.r.o.

    • Apple mi již naštěstí iPhone vyměnil, díky zmíněné výjimce jsem tedy dostal nový telefon. Servis potvrdil hardwarový problém. Byl bych pouze nerad, aby tato diskuze skončila tak jako některé diskuze tady (označena za neseriózní recenzi a následné přesměrování na Vaše stránky, kde máte údajně recenze lidí, kteří jak říkáte - opravdu nakoupili). Číslo mé objednávky bylo tedy 21905947 (taky jsem opravdu nakoupil), psal jsem Vám přibližně 6 emailů a posílal iPhone se zmíněným problémem na reklamaci. Nevím jestli podobných reklamací řešíte hodně (protože si myslím, že jsem problém popsal dost specificky a není moc obvyklý), nebo byla má reklamace opravdu odbytá, tak jste ji nemohli dohledat.

      - Obchod nedoporučuji (koupil jsem již 2. iPhone - před několika lety 4S, kterému nefungovalo zamykací tlačítko, ten byl naštěstí po pár týdnech vyměněn)

    • Dobrý den,

      děkuji za doplňující informace. Diskuze jsou označeny za irelevantní pouze v případě, že autor příspěvku nedoloží žádnou formou podklady k tomu, abychom mohli dohledat konkrétní nákup. V opačném případě vždy reagujeme a snažíme se problém řešit ke spokojenosti zákazníka. Vaši objednávku jsem dohledala a stejně tak i reklamaci. Technik provedl aktualizaci iOS na nejnovější verzi, což je standardní postup u každé přijaté reklamace. Po provedení aktualizace byl v servisním středisku telefon ponechán na testování uvedené chyby s načítáním SIM, přičemž se závada neprojevila. Dále jsme iPhone odeslali na další přezkoumání do externího servisu (proto byla doba vyřízení reklamace 27 dní), avšak se stejným výsledkem. Když jste nás kontaktoval s tím, že iPhone začal vykazovat chybu znovu, bylo Vám doporučeno zaslat telefon na druhou reklamaci, což jste podle reklamační evidence neudělal a začal řešit závadu po vlastní ose. Pokud byste iPhone zaslal na reklamaci znovu, byla by Vám pravděpodobně také nabídnuta výměna za jiný kus. Jsme rádi, že Vám byl iPhone vyměněn u výrobce a zároveň se ještě jednou omlouváme za komplikace.

      S pozdravem
      Klára
      Quikset s.r.o.

  • Nedoporučuji, prodali mi zánovní telefon iPhone x, který se časem ukázal jako repas, a odmítli vyměnit za jiný. Mobil vykazuje tisíc chyb.

    • Dobrý den paní Sládková,

      nárok na výměnu za jiný kus máte pouze do 14 dní od nákupu, kdežto vy jste bohužel přišla až po několika měsících a žádala okamžitou výměnu. Kolegyně s Vámi chtěla sepsat reklamaci a předat iPhone k prověření našemu technikovi, nicméně to jste odmítla. Pokud by iPhone vykazoval "tisíc chyb", jak uvádíte, pak předpokládám, že byste jej neodmítla reklamovat. V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit, rádi Vám pomůžeme.

      Klára
      Quikset s.r.o.

  • Rozhodla jsem se o koupi zánovního iPhone 7 v QuickSet v Plzni, bohužel toto rozhodnutí bylo velmi špatné.

    Od začátku mi zlobil display - např. otevírání konverzací a psaní písmen, které nešlo přerušit jinak, než uzamčením telefonu, plus měl extrémně silné vibrace. Bohužel mou chybou mi upadl na zem na záda i s krytem a odloupla se mi velká část pravého rohu displaye => očividně měl před mou koupí vyměněný display, ale bohužel nekvalitně, protože originál by se takhle neodloupl, max popraskal. Reklamaci mi už pak tedy nevzali, tudíž mi byl prodán telefon s reklamačním papírem, který prakticky je k ničemu, protože i kdyby mi neupadl, tak mi reklamaci nikde nevezmou s tím, že na něm mám neoriginální display, který jsem si přeci mohla vyměnit klidně sama.

    Do toho se objevily i další a závažnější problémy, takže telefon za 10k můžu po třičtvrtě roce vzít a vyhodit do popelnice.

    Sice už mi tohle psaní k ničemu nepomůže, ale aspoň se mi uleví. Děkuji

    • Dobrý den Zuzano,

      je nám velice líto, že Vám iPhone upadl a rozbil se displej. Bohužel však v této situaci nelze uznat reklamaci a displej zdarma vyměnit. Pokud se Vám jevil iPhone v nepořádku, mohla jste využít možnosti výměny či reklamace zboží ihned po nákupu. V případě zájmu o výměnu LCD nás telefonicky kontaktujte a operátorka Vám nabídne zákaznickou slevu na provedení servisu.

      S pozdravem
      team Quikset s.r.o.

    • Dobrý den Zuzano,

      je nám velice líto, že Vám iPhone upadl a rozbil se displej. Bohužel však v této situaci nelze uznat reklamaci a displej zdarma vyměnit. Pokud se Vám jevil iPhone v nepořádku, mohla jste využít možnosti výměny či reklamace zboží ihned po nákupu. V případě zájmu o výměnu LCD nás telefonicky kontaktujte a operátorka Vám nabídne zákaznickou slevu na provedení servisu.

      S pozdravem
      team Quikset s.r.o.

  • Objednávka proběhla bez problémů, telefon odpovídá popisu a funguje jak má. Velké plus za ochranné sklo jako dárek. S obchodem jsem velmi spokojená.

    • Dopbrý den,

      děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme moc rádi, že jste byla s nákupem spokojena.

      S pozdravem
      Team Quikset s.r.o.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Mobil by byl nefunkční,nešel mikrofon což je dost podstatná vada ... Obchod nekomunikuje,neodpovídá na emaily nezvedá telefon... Kdyby mi vyšel vstříc tak jsem chtěl tento vyměnit za jiný kus,je to možná dobře že je komunikace a zájem o zákazníka na bodu mrazu.Ušetřil jsem si další nervy a peníze za poštovné při vrácení zboží.
    Nedoporučuji,nezájem o zákazníka!

    • Dobrý den,

      prosíme o sdělení čísla objednávky, abychom mohli na příspěvek dále reagovat.

      S pozdravem
      Zákaznická podpora Quikset s.r.o

    • Dobrý den,

      jelikož jste do 14 dní od Vašeho komentáře neposkytl zde ani jinou formou relevantní podklady k tomu, abychom mohli reagovat a k problému se vyjádřit, považujeme Vaše negativní hodnocení za anonymní a tímto záležitost uzavíráme.

      Reálné hodnocení spokojenosti zákazníků, kteří na eshopu www.quikset.cz opravdu nakoupili, naleznete v sekci recenze, kde se mohou hodnocení zúčastnit pouze Heurekou ověření zákaznící, nikoliv anonymně každý uživatel internetu, jako je tomu zde.

      S pozdravem

      zákaznická podpora Quikset s.r.o.

  • Jak to tak čtu tak hodně negativity, což si myslím že je spatne. Všechny známé co nakupovali Apple od quikset jsou spokojeni ... Nemají s ničím problém, takže sem se rozhodl pro koupi též. Za mě doporučuji ... Ale každý má jiný názor no, a Bůh ví co je pravda.

    • Všichni známí *

    • Dobrý den,

      děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme moc rádi, že jste byl s nákupem spokojen.

      S pozdravem
      Team Quikset s.r.o.

  • Pozor na koupi mobilu, který není určen pro český trh !

    Koupil jsem mobil který není z české distribuce, takže se jedná o šedý dovoz.Neznám a ani nechci znát původ toho co jsem si koupil,vrátil jsem. Každopádně mám dojem že iPhone byl dokonce i sestaven z několika dílů.

    Za mne tedy palec dolů a velké rozčarování z toho, že si obchod může posílat a dovolit co se mu zlíbí.Ještě to vydávat za zcela nové zboží.
    Stačí se podívat na IMEI a vidíte to sami.

    TENTO OBCHOD NIKDY VÍCE !!!

    • Dobrý den pane Postranský,

      na Vaše jméno nevidím žádnou objednávku. Mohl byste mi prosím poskytnout číslo objednávky nebo nákupního dokladu, abych mohla záležitost prošetřit?

      S pozdravem
      Klára

    • Dobrý den,

      jelikož jste do 14 dní od Vašeho komentáře neposkytl zde ani jinou formou relevantní podklady k tomu, abychom mohli reagovat a k problému se vyjádřit, považujeme Vaše negativní hodnocení za anonymní a tímto záležitost uzavíráme.

      Reálné hodnocení spokojenosti zákazníků, kteří na eshopu www.quikset.cz opravdu nakoupili, naleznete v sekci recenze, kde se mohou hodnocení zúčastnit pouze Heurekou ověření zákaznící, nikoliv anonymně každý uživatel internetu, jako je tomu zde.

      S pozdravem

      zákaznická podpora Quikset s.r.o.

  • O "solidnosti" firmy svědčí i to, ze můj komentář (slušný a věcný) na facebooku bez odpovědi smazali a zablokovali mně. Na email s dotazem proč telefon Xiaomi, který byl vysloveně v jejich eshopu označen, že je z oficiálního dovozu je dovozcem xiaomi.cz prověřen s výsledkem, že se jedná o šedý dovoz, se vůbec nenamáhali odpovědět.
    Předal jsem věc na ČOI, tak jsem zvědav.

    • Dobrý den,

      internetový obchod www.quikset.cz prodává pouze produkty značky Apple. Abychom Vám mohli pomoci a vyloučit, že se z Vaší strany nejedná o chybně napsaný podnět, můžete prosím potvrdit, na jakém eshopu jste telefon zakoupil a jaké bylo číslo objednávky?

      S pozdravem,

      zákaznická podpora Quikset s.r.o.

    • Dobrý den,

      jelikož jste do měsíce od Vašeho komentáře neposkytl zde ani jinou formou relevantní podklady k tomu, abychom mohli reagovat a k problému se vyjádřit, považujeme Vaše negativní hodnocení za anonymní a tímto záležitost uzavíráme.

      Reálné hodnocení spokojenosti zákazníků, kteří na eshopu www.quikset.cz nakoupili, naleznete v sekci recenze. Zde se mohou hodnocení zúčesnit pouze Heurekou ověření zákaznící, nikoliv anonymně každý uživatel internetu, jak je tomu zde.

      S pozdravem

      zákaznická podpora Quikset s.r.o.