Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Quikset mohu doporučit. Zakoupen zde iPhone na prodejně v Plzni. Kladně hodnotím přístup prodejců, kteří mi pomohli s nastavením telefonu a nalepili sklo. Oceňuji velký výběr použitých iPhonů se zárukou. 5 dnů po nákupu a vše funguje jak má.

  • Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Dostal jsem jako dárek iPhone 6s kategorie A. Již od začátku používání měl telefon nepřijatelnou výdrž baterie i přesto, že kondice baterie byla na 87%. Ani ne po měsíci, tak telefon mi začal házet upozornění o tom, že používám nepodporovanou nabíječku. Ani ne po hodině se telefon vybil a já jsem neměl možnost ho jakkoliv nabít. Tedy poté šel na reklamaci kde jsem musel čekat jeden měsic na vyřízení. Stále jsem dostával zprávy že by měl být do toho dne a tak se to opakovalo. Dnes mi telefon přišel a mám velmi podobný problém jako předtím. Telefon je zaseknutý na obrazovce, která říká že je tam málo baterie. Když dám telefon na nabíječku, tak jsem stále na té obrazovce.

    Jsem velmi nespokojen s tímto obchodem a doporučuji abyste se vyhnuli tomuto obchodu.

    • Problém je s nabíječkou která dodávaná spolu s telefonem.

  • Teda po 5 měsících co máme od vás s přítelkyní telefon, mě jen tak napadlo se podívat na heureku do diskuzí a jsem velice skeptický k některým komentářům. Zatím jsme s telefony spokojeni oba, fungují jak mají, jen jsme jednu chvílí měli oba problém, že se nám ztrácel signál (cca 2x se nám to stalo) což nevím čím bylo, když jsem někomu volal tak se signál našel, ale mě se nikdo v tu chvíli nedovolal.. jinak zatím bez problému, ale teď přecházím na nový iPhone (kupený v iWant jako nový omlouvám se, že jsem nenakoupil u vás)... bojím se ale po přečtení diskuze prodat telefon bratrovi aby se s telefonem za pár měsíců nic nestalo a já nevypadal jako blb, co že jsem mu to prodal...

    Jinak jak jsem psal, spokojenost, dodání rychlé a zatím bez problému oba telefony (6s a 8)

    • Dobrý den, Rudolfe,

      bohužel tato diskuze je vedena lidmi s anonymními účty. Do této diskuze tak může napsat anonymně každý, i ten, kdo u nás vůbec nic nezakoupil. Jistě víte, na co narážím. Reálné hodnocení reálných zákazníků najdete v sekci recenze, kde můžete vidět, že 96% zákazníků nás doporučuje a kde naleznete relevantní podklad pro Vaše rozhodování, jak nadále naložit s iPhonem :-) Po přečtění jistě usoudíte, že jsme spolehlivá firma a o telefon tak bratrovi s čistým svědomím můžete předat.

      Ještě jednou děkujeme za objednávku a budeme rádi, když si k nám opětovně najdete cestu.

      Team Quikset s.r.o.

  • Objednaný mobil mi dorazil celý potlučený a ochranné sklo bylo špatně nalepeno.Prodáváte i partiové zboží nižší jakosti? Že by došlo k záměně?Jinak barva i model souhlasila,ale ta cena za tak omlácený mobil se mi nezdá!
    Nevím jestli to byl úmysl a nyní čekáte jestli se ozvu a budu řvát,nebo jestli to nechám a přejdu.Mobil vracím a pokud mi nepošlete zcela nový kus v perfektním stavu tak vše nahlásím.Za nový jsem také zaplatil.

    • Dobrý den Jirko,

      jsme prodejci zejména použitých mobilních telefonů Apple iPhone. Pokud jste zakoupil mobilní telefon kategorie C, byl Vám zaslán mobilní telefon, který nese větší známky používání. Tyto mobilní telefony jsou z nabídky vždy ty nejlevnější. Pokud nejste se stavem mobilního telefonu spokojen, není problém ho poslat zpět a vyměnit za jiný telefon kategorie A či B, popřípadě zakoupit zcela nové zařízení. V případě nutnosti nás můžete vždy kontaktovat na emailu info@quikset.cz.

      Hezký den,

      team Quikset s.r.o.

  • ´´Dobrý den, dovolte mi prosím vyjádřit obavu nad objektivností Vašeho příspěvku. Pokud jste zakoupila použitý mobilní telefon v roce 2014 s roční zárukou a reklamoval jste jej v roce 2018, byla jste již cca 3 roky po záruce a telefon by Vám tak v rámci platné záruky opraven nebyl - navrhli bychom možnost pozáručního placeného servisu. Předpokládáme, že se jedná o další komentář konkurence, která vyvýjí nemalé usílí, aby nás co nejvíce poškodila.´´

    -----> Telefon jsem reklamovala asi po dvou týdnech co jsem si ho objednala, akorát se mi zrovna naskytla možnost to sem napsat, abyste neokrádali další lidi jak je u Vás zvykem, že? Kdybych dohledala fakturu tak Vám ji s radostí pošlu. Přeji příjemný den “ Vaše KONKURENCE“.

    • Dobrý den,

      bohužel je z naší pozice těžké nyní řešit objednávku, která vznikla před čtyřmi lety a kupující nás veřejně informuje o problému v anonymním diskuzním fóru až po takto dlouhé době.

      Hezký den,

      Team Quikset s.r.o.

    • Kontaktovat Vás už nemělo smysl před lety, když jste neschopní.

  • Chtěla bych tímto všechny varovat před nákupem v Quik.set. Jde o podvodníky, kteří nás s neuvěřitelnou drzostí a arogancí okradli o mobilní telefon v hodnotě 12.000,- Kč.
    Při řešení problému s paní na infolince mi po celou dobu připadalo jako že ji přinejmenším děsně otravuji.
    Nikdo se mnou nechce nic řešit,jsem v koncích a dávám podnět na ČOI.

    • Dobrý den,

      poprosíme Vás o číslo objednávky, abychom mohli situaci prověřit. Bohužel Váš příspěvek je zavádějící a bez jakýchkoliv relevantních informací. Aktuálně Vám bez dalších informací (číslo objednávka, číslo faktury) nejsme schopni poradit a situace pro Vás, zákazníka, kladně vyřešit. To je náš hlavní aftersales podpory firmy Quikset s.r.o. - spokojený zákazník.

      Hezký den,

      team Quikset s.r.o.

  • Mlžení, neserióznost, absolutní neinformovanost na lince pro zákazníky,není možné sledování dopravy zásilek neuvěřitelná zaostalost v komunikaci se zákazníkem a neskutečný bordel na skladě kde ani nevědí jestli daný sortiment mají nebo nemají, zboží nejsou schopni doručit ani po dvou týdnech kdy mi došel e-mail že zboží bylo předáno dopravci.Nic mi nedorazilo a oni nevědí kdy dorazí.Takže bych varoval každého před nákupem v tomto obchodě.

    • Dobrý den,

      každý zákazník je informován o stavu své zakázky prostřednictvím informačních emailů, popřípadě v administraci ve své kloentské zóně po přihlášení. V den odeslání zásilky je systémem automaticky předáno sledovací číslo a odkaz na sledování zásilky. Pokud Vám email o odeslání zásilky nebyl dodán, s největší pravděpodobností nedošlo k úhradě zálohové faktury, popřípadě jste zakoupil zboží s delší dobou dodání. Vše zboží v eshopu quikset.cz se statusem skladem je opravdu skladem. Databáze je aktualizovaná každou hodinu.

      Hezký den,

      team Quikset s.r.o

  • Můj názor na obchod je: OTŘESNÝ!

    Po půl roce mi telefon skapal a když jsem ho poslal na reklamaci - jak jinak než oxidace a neuznáno.
    Teď nemam ani telefon ani peníze ,tel. mi ještě ani nevrátili hlavně že mne informovali o oxidaci. Jsem vytočený do běla a určitě to tak nemíním nechat. telefon mi stál pár tisícovek a jestli si někdo z tohohle obchodu myslí,že mu to projde tak ujišťuji že neprojde.

    Nechám si zjistit jestli se opravdu jedná o oxidaci a jako že opravdu nejedná,tak se mají na co ti fušeři těšit!

    NEDOPORUČUJI A VARUJI PŘED NÁKUPEM!

    • Dobrý den,

      v případě, že autorizovaný servis zamítne reklamaci Vašeho apple zařízení z důvodu exidace, vždy je součástí reklamačního protokolu podrobná fotodokumentace základní desky, popřípadě fotodokumentace zasažených čidel vlhkosti uvnit mobilního telefonu.

      V případě nutnosti záchrany dat ve svém vytopeném zařízení Vám rádi pomůžeme. V takovém případě nás prosím kontaktujte na emailu info@quikset.cz a s operátorkou naleznete vhodný termín pro danou servisní zakázku.

      Hezký den,

      team Quikset s.r.o.

  • Již po druhé mne byl zaslán nefunkční mobil.Obchodu již nevěřím.Odstoupila jsem od kupní smlouvy a peníze mi stále nebyly vráceny i když je to déle než 14 dní.

    Toto jsou důvody abych tento obchod nedoporučila.

    • Dobrý den,

      bohužel na jméno Olbrachtová neevidujeme žádnou objednávku a dle našeho účetního oddělení byla nejpozději odeslaná platba za vrácené zboží 7. pracovní den za poslední kvartál. Doporučuji prověřit zda byla objednávka zadána v eshopu quikset.cz.

      Hezký den,

      team Quikset s.r.o.

  • Po dosti dlouhé době kdy jsem se konečně dočkal zboží posílám zpět k odstoupení od smlouvy protože se dle mého názoru nejedná o originál.

    Tento typ telefonu používám již léta a mohu konstatovat že originál iPhone se dodává v úplně jiném balení a s jiným příslušenstvím které je v dodané krabičce zcela odlišné.

    Zpracování samotného iPhone je zcela jiné a neodpovídá standardům této značky.
    Veliké zklamání s tímto obchodem.

    • Dobrý den,

      veškeré zboží v nabídce eshopu quikset.cz je pořízení pouze od autorizovaných distributorů. Pokud jste zakoupil mobil použitý, telefon je dodáván v bílé neutrální krabičce - ta je jiná oproti zařízení, které jsou nové. Nicméně zařízení je vždy samozřejmě originální, což lze snadno ověřit např. u jiných autorizovaných prodejců či servisů v ČR.

      Hezký den,

      team Quikset s.r.o

  • Telefon zde koupený byl zpomalený a sekal se.Během prvního dne jsem o něj ztratil zájem a poslal zpátky prodejci na odstoupení.Nový model jsem si musel objednat jinde a bláhově jsem si myslel,že mi budou peníze vráceny do čtrnácti dnů.

    Jsou to tři týdny kdy jsem špatný model odesílal a peníze ještě nemám.

    Prodejce hodnotím bohužel jako nespolehlivého.

    • Dobrý den,

      dle našeho účetního oddělení byla nejpozději odeslaná platba za vrácené zboží 7. pracovní den za poslední kvartál. Prosím prověřte vrácený balík u přepravní společnosti a číslo zásilky včetně jména přepravce a čísla Vaší objednávky zašlete na email info@quikset.cz.

      Hezký den,

      team Quikset s.r.o

  • Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Chtěl bych se podělit s moji zkušeností na firmu Quikset. Hned takto ze začátku mám s touto firmou velmi dobré zkušenosti. Objednával jsem zde poprvé, balíček přišel asi za dny. Objednaval jsem iPhone 7 třídy A (stav odpovídal popisu, jeden malý škrábanec jinak vše OK), dále ochrané sklo( přišlo krásné zabalené a v pořádku), dále obal, který přišel na špatný model a tak jsme jim ihned volal, paní se moc omlouvala a druhy den jsem měl správný obal doma a to zcela zdarma. A jako poslední věc sluchátka a ty hrají skvěle ☺️ Takže tento obchod mužů jenom a pouze doporučit.

  • Prodávají zboží které má skryté vady a ani se za to nestydí. Koupila jsem mobil který fungoval pár dní a protože jsem ho měla jako dárek,tak mne nenapadlo ho nejdřív zapnout a vyzkoušet.Doplatila jsem na to. ještě jsem měla ostudu,takže tímto QuickSetu opravdu děkuji.

    Odstoupení jsem už nestíhala,poslala jsem tedy mobil na reklamaci v domnění,že se opraví a bude fungovat. Omyl.
    Reklamace nebyla uznána z důvodu vniknutí kapaliny.Blbost a nesmysl.Kupovala jsem ho pro manžela který si věcí váží a ještě k tomu když to byl dárek ode mne k narozeninám.

    Rozčilovala jsem se a nesouhlasila jsem s neuznanou reklamací.Nechtěla jsem to vzdát,mobil nestál pár korun.
    Šla jsem do servisu,kde mi bylo řečeno že mobil rozhodně není nový a vada se pouze projevila až nyní.

    Tak chci jen na závěr všechny varovat ať si dávají velký pozor při reklamaci,nebo ještě lépe ať nakoupí jinde kde se jim toto nestane. Budu se soudit,pokud mi nevrátí peníze.Vyjádření od servisního technika mám.

  • Rad bych se take podelil o mou zkusenost s firmou Quikset.
    Pred nedavnem jsem se rozhodl o porizeni iPhonu pro rodice. V hledacku jsem mel 2 modely. Sestku nebo sedmicku. Po navsteve prodejny (v Plzni) jsem se dal do reci s prijemnou slecnou nebo pani (delsi tmave vlasy, bryle). Musim priznat, ze opravdu vedela o cem mluví a odpovedi na me dotazy zvladala, k memu prekvapeni, skvele :). I když jsem ji rekl, ze zatim jdu jen na "pruzkum", mela se mnou trpelivost.
    Po nekolika dnech jsem prpdejnu navstivil znovu. Pani si me pamatovala a velmi sympaticky se zeptala, jak jsem se rozhodl. Vyhral iPhone 7.
    Ocenuji pristup pani, byl velmi profesionalni (kdyby to vsude fungovalo alespon z poloviny jako tady), telefon funguje bez problemu, otec je nadmiru spokoje a nemuze si ho vynachvalit.
    Za me skvely pristup a servis pri nakupu. Kdo neveri, at se dojde presvedcit.

  • Jedná se o průměrný eshop který není spolehlivý ani v termínech dodání!

    NEDOPORUČUJI!

    Po své zkušenosti mohu konstatovat, že se nedá věřit údajům které mají uvedené na svých stránkách, zboží které inzerují skladem nemají.

    Doba dodání také neodpovídá tomu co eshop uvádí.

    Čekal jsem na zásilku celých 14 dní jen proto,abych pak zjistil že mobil je nefukční!

  • Dobrý den, přečetla jsem si reakci na mou recenzi. Napsala jsem Vám, že jste špatně opsali adresu a telefonní číslo na balíček s telefonem a vy obviníte dopravní firmu, že mi balíček nedoručili včas. To jste mysleli vážně? Adresu a tel. číslo snad napsala na balíček Vaše firma, ne přepravní společnost. Nebo se pletu? Dále píšete, že 6. den po fyzickém doručení jste poslali peníze. Z e-mailu, který jste mi 10. 7. 2018 psali, jasně vyplývá, že balíček s telefonem Vaše firma přebrala 10.7. 2018. To znamená, že peníze jste poslali 16. 7., ale na můj účet dorazily 25. 7. (až poté, co jsem Vás písemně kontaktovala a pátrala jsem, co je s penězi nebo s telefonem, protože do té doby jste mě o průběhu vrácení nijak neinformovali). Na e-mail z 23. 7. jste mi ani neodpověděli. Je mi jasné, že nechcete, aby Váš obchod měl špatné recenze, tudíž nabízíte jako eliminování rozhořčení zákazníka dárek nebo poukaz (jak jste mi napsali do e-mailu), ale bylo by lepší, kdybyste lépe se zákazníky komunikovali PŘED ne PO napsání recenze.

  • Přítel si na Quiksetu koupil nový (A) iPhone 5s. Byl spokojený i mi tento obchod doporučoval. Telefon mu občas blbnul, že se sám od sebe vypnul (1 za půl roku) a občas mu vypadly repráky (po restartu zase fungovali) jinak byl telefon úplně v pořádku a denně používaný. Konečně jsem ho donutila, aby telefon po skoro 2 letech reklamoval.
    Potom, co telefon přišel z reklamace jsme byli dost naštvaní a zklamaní.
    Jejich přístup je katastrofální.
    Do zprávy nám napsali, že telefon byl vytopen ... já telefon vytopený měla a vytopený telefon vypadá opravdu jinak (telefon vůbec nefunguje, je potřeba vyměnit display a podobně).
    Dále nám sdělili, že telefon byl mechanicky poškozen z důvodu rozbitého adaptéru a kabelu.
    Ano přítel měl rozbitý kabel na nabíjení, protože jak sami dobře víme, ty kabely nic nevydrží..ale potom, co se kabel rozbil ho přítel nepoužíval, ale přesto jsme originální příslušenství poslali spolu s telefonem, jelikož to Quikset při reklamaci vyžaduje.
    Myslíme si, že Quikset jen viděl rozbitý kabel a ani se nepodíval do telefonu + ten výmysl s vytopením. Zdůrazňuji, že telefon fungoval úplně v pořádku !
    Absolutně tento obchod nedoporučujeme, protože jednání je neetické.
    Myslím si, že vyčištění telefonu a zkontrolování stavu je při reklamaci běžné a chápu, že je asi jednodušší telefon zaslat zpět se zamítnutou reklamací.
    Po této zkušenosti si zde telefon již nekoupíme a to jsme o tom do budoucna uvažovali.

    Týme Quikset Prosím neodepisujte, jak Vás to mrzí a neospravedlňujte se.
    Děkujeme !!!

    • Dobrý den,

      na Váš komentář reagovat musíme, jelikož z textu je jasné, že se nejedná o reálný komentář zákazníka, nýbrž další o výplod fantazie konkurenčního obchodu.
      1) telefon kategorie A nelze reklamovat po 2 letech, jelikož na použité zboží je záruka 12 měsíců - pokud bychom takovýto mobilní telefon obdrželi, zákazníkovi by byl nabídnut placený pozáruční servisní úkon, popřípadě telefon vrácen s informací o záruční době.
      2) nevyžadujeme dodat mobilní telefon s příslušenstvím - jak je uvedeno v reklamačním řádu, stačí dodat samotný mobilní telefon

      Zdravíme konkurenci,

      Quikset

  • Telefon neodpovídá kategorii A, poškrábaný displej, zadní strana a rohy, při focení nejde vypnout zvuk.