Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejsou žádné
    • neochota
    • jsou neochotní a neempatičtí

    Obchod plný lajdáků a neochotných prodavačů

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den pane Ročku,

    omlouváme se za nepříjemnou zkušenost, bohužel v uvedený den, kdy jste se dožadoval své objednávky byla prodejna zavřená a byla to náhoda, že jste zde někoho zastihl, část našeho personálu zde bylo na školení. Výdejní dny jsou v této době bohužel pouze v pondělí a ve čtvrtek a nebyl zde bohužel nikdo pověřený k vydání vaší objednávky. Dokonce i systémy pokladen jsou uzavřené.
    Děkujeme za pochopení,

    Tým Profimed

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    klamavá reklama hračka pro dětičky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    jako výdejní místo spíše zoufalství

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme za nepříjemnou zkušenost a to, že jste musel na výdejně delší dobu čekat. Všichni se těšíme, že nám to doba dovolí a budeme moci prodejny opět otevřít a uvést plně do provozu.

    Mějte hezký den a děkujeme za pochopení,
    Tým PROFIMED

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obtezujici mail

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží, objednávka mi byla potvrzena i do e-mailu. V den, kdy jsem si měla svou objednávku vyzvednout, mi volali, že bohužel to, co jsem si objednala nemají a už nikdy mít nebudou!! Proč mě to teda pustilo při objednávce a zboží mi šlo dát do košíku, když to teda neměli?! Divný přístup

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za komplikace, které jsme Vám způsobili. Technika bohužel (a dalo by se říci i naštěstí) není tak dokonalá a může se čas od času stát, že vznikne error. Děkujeme za pochopení.

    Hezký den,
    Tým PROFIMED

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá dodací lhůta ač bylo zboží deklarováno "skladem na prodejně", velmi omezená provozní doba prodejny.

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se, pokud Vám delší doba doručení způsobila komplikace. Co se týče našich prodejen, všichni věříme, že doba se brzy uklidní a budeme moci naše provozovny zase otevřít do plného provozu.

    Hezký den,
    tým PROFIMED

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nepříjemné jednání prodavačky

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za Vaši nepříjemnou zkušenost. Opravdu se velmi snažíme, ale legislativa nám bohužel neumožňuje přidávat další produkty k již dokončeným objednávkám. Je třeba vytvořit další. Doufáme, že Vás tato zkušenost neodradí a děkujeme za pochopení.

    Hezký den,
    Tým PROFIMED

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přestože jsem uváděla v objednávce dodací sdresu, zboží mi bylo doručeno na adresu fakturační a musela jsem osobně vyzvednout na výdejním místě.. Potom, když jsem zásilku rozbalila, tak jsem zjistila, že objednaný pleťový olej je otevřený tester..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kartáček nefunguje, pouze svítí při zmáčknutí.. budeme vracet

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zakoupený kartáček nefunguje. U produktu zřejmě jde o výrobní chybu a již probíhá reklamace. Omlouváme se, že Vám tato událost způsobila komplikace.

    Hezký den,
    Tým PROFIMED

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rozbity kartacek prisel

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Zdravíme,

    mrzí nás, že oba zakoupené sonické kartáčky Philips Sonicare nefungují stejně. U jednoho z produktů zřejmě jde o výrobní chybu a již probíhá reklamace. Omlouváme se, že Vám tato událost způsobila komplikace.

    Hezký den a krásné, klidné svátky,
    Tým PROFIMED

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednávku jsem vytvořila před 15ti dny. Zaplatila jsem ji okamžitě online. Týden po tom mi nepřišla ani čárka, takže jsem se ozvala kdy mohu objednávku očekávat. Prý je velký ruch díky Vánocům a zboží jsem dostala za další cca týden. Na Vánoce jsem objednávala z X eshopů a vždy mi zboží přišlo max do týdne.. Příště raději dojít do bchodu než čekat na objednávku z eshopu..

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, pokud Vám delší čekací doba způsobila komplikace. V tomto nejvytíženějším období v roce, o Vánocích, dopravci bohužel nabírají zpoždění a zásilky vyzvedávají pouze v omezeném počtu. Může se tak stát, že balíčky připravené na skladě se hromadí a čekají delší dobu na vyzvednutí. Věřte, že se snažíme a věnujeme maximální úsilí tomu, aby všechny objednávky byly doručeny co nejdříve. Vyzvednutí e-shopových objednávek v našich obchodech je bohužel nyní jediná jistota.

    Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky,
    Tým PROFIMED

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Téměř 3 týdny čekám na zplacenou objednávku. Zatím nic.

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se, že jste musela delší dobu čekat na Vaši objednávku, chyba byla bohužel na straně dopravce PPL a důvodem bylo obrovské vytížení v rámci Black Friday. Věříme, že s produkty jste byla spokojena a ještě jednou se omlouváme, zda Vám čekací doba způsobila komplikace.

    Hezký den,
    Tým PROFIMED

  • Objednané zboží nedorazilo. Když jsem se byla zeptat v obchodě, tak mně bylo řečeno, ze už není na skladě. Žádná omluva, žádný mail. Už nikdy nebudu v tomto obchodě nakupovat.

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Omlouváme se za vzniklý problém, sešlo se zde bohužel vícero zádrhelů. Selhala technika, kdy systém pozdě vyhodnotil objednávku a o pár vteřin dříve si jiný zákazník zakoupil Váš produkt. Bohužel byl poslední skladem. Chyba byla následně i na straně kolegyně na prodejně. Ta Vás měla o situaci informovat, případně poradit či nabídnout alternativní zboží. Snažíme se, aby náš personál byl opravdu kvalitní, proškolený, vstřícný a nápomocný. Bohužel občas se vloudí chybička.
    Ještě jednou se omlouváme a vynasnažíme se, aby se podobná situace již neopakovala.


    S pozdravem,
    Tým PROFIMED

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic mi nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S tím, že byla zaslána na místo vyzvednutí chybná objednávka, bylo mi řečeno, že dostanu správnou objednávku dokonce téhož týdne. Dnes už je po dalším týdnu nikdo mi nekontaktoval. Objednal jsem tedy zboží jinde.

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Bohužel prodlení v dodávce bylo způsobené dodatečnou změnou výdejního místa.
    S pozdravem,

    Tým PROFIMED

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel zatím nemám co doporučit. Nedošel mi potvrzovací e-mail ani SMS zda je již zboží možno vyzvednout.
    Pokud se tak stane, hodnocení lze z mé strany přehodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    přestali přijímat obyčejnou kartu benefit plus, berou pouze s čipem

    • objednávku z 5.12.2019 jsem do 31.12.2019 vůbec nedostala
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Chtel jsem zaplatit nakup Benefit-plus kartou, jelikoz bydlim v Ostrave tak jsem si objednal zbozi na prodejnu v Nove Karoline, tam mi bylo milou pani sdeleno ze u nich nelze platit Benefit plus kartou jelikoz jsou franciza. To chapu, ale meli by to kupujicimu dat na vedomi pri potvrzovani objednavky. Tak jsem si objednavku vytvoril znovu a ze si ji poslu na adresu domu a zaplatim pres eshop. Po neschopnosti zaplatit Benefit-plus kartou online, puldenni komunikaci s pani na chatu, dalsich 2 telefonech na linku, kde mi personal nebyl schopen vysvetlit proc nemohu zbozi zaplatit, jsem se konecne u 3. telefonu se schopnou pani konecne dozvedel ze zbozi nelze zakoupit Benefit plus kartou jelikoz je v "akci". Rozumim ze platba benefity je trochu slozitejsi a jsou zde urcita pravidla, ale me jde spise o to ze jsem timto nenakupem stravil 3 dny.

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem v PROFIMEDU. Prodejní asistentky prošly opětovnou edukací o možnostech platby kartou Benefit, čili pevně věříme, že se tato situace již nebude opakovat.
    Ještě jednou se omlouváme a přejeme hezký den,

    Tým PROFIMED

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží na eshopu s osobním odběrem na prodejně v Plzni. Týden od objednavky jsem zboží neměl po telefonickém hovoru se semnou vlastně ani nikdo nebavil, zjevně nezájem. Tak jsem objednávku zrušil a nemám zde nadále důvod něco nakupovat.

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem v PROFIMEDU v Plzni. Bohužel došlo ke komunikačními šumu mezi naši franšízou a centrálou. Vynasnažíme se, aby se podobná událost již neopakovala.
    Hezký den,

    Tým PROFIMED