Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zboží čekám více než týden

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Vážená zákaznice,

    Chápeme, že doba doručení se vám může jevit dlouhá a omlouváme se. Zvolený způsob doručení na prodejnu je žel pomalejší než využití běžných způsobů. Pokud vybraná pobočka nemá zboží skladem (což se stalo ve Vašem případě), objednává jej z centrálního skladu a doručení není obratem. Čekací doba okolo týdne tedy může být realitou. Doručení na prodejnu i při jeho „pomalosti“ ponecháváme mezi možnostmi, protože zákazníkům naopak přináší komfort ve chvíli, kdyby si přáli zboží po rozbalení zásilky na místě vrátit. Děkujeme za pochopení.

    Tým Profimed

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Paní v obchodě vůbec neporadila, chtěla jen rychle prodat. Takže jsem si domů odnesla pastu pro děti o 3 roky starší než mám

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Milá Sáro,

    Litujeme, že s poradenstvím na prodejně nejste spokojena a popsaná situace naprosto neodpovídá našim standardům. Rozhovor se zákazníkem o produktu je pro náš prodejní tým základ. Pokud si domů odnášíte dětskou zubní pastu, na jejímž obalu je viditelně vyznačen doporučený věk a máte dítě o tři roky mladší, něco muselo být v celé komunikaci špatně. Moc by nám pomohlo sdílet s námi místo a čas nákupu. Stížnosti tohoto tipu jsou u nás velmi vzácné a vždy je proto s týmem důsledně šetříme a řešíme.

    Nepoužitou zubní pastu vám samozřejmě na prodejně vymění za tu odpovídající věku. Za nepříjemnosti se omlouváme.

    Tým Profimed

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Informují po týdnu mailem, že má objednávka zpoždění..
    • Nemůžu si vyzvednout 90% věcí, kterou jsou na prodejně již k dispozici a musím čekat na jedinou položku, která má výpadek - o kterém kdybych věděla, tak zvolila alternativu, nebo objednám zvlášť, abych se dostala alespoň ke zbytku věcí.
    • když člověk potřebuje něco pro dítě, pak je opravdu nepříjemné čekat týden..

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste se na prodejně v Liberci setkala se servisem, který neodpovídá našim standardům.
    Velmi se omlouváme. K takovémuto řešení situace nemělo dojít, neb informace o nedostupnosti rozesíláme neprodleně a vyzvednutí zbytku objednávky nic systémově nebránilo. Vše bohužel bylo zapříčiněno špatným osobním přístupem pracovnice na pobočce v Liberci. Zasadíme se o to, aby takto nešťastná informace znovu nenastala a zákaznický servis v řešení objednávek byl jako obvykle na nejvyšší úrovni. Ještě jednou se za komplikace a nepříjemnosti omlouváme. Prosíme, zachovejte nám přízeň.

    Váš tým Profimed

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Neochotný, arogantní personál, který si neváží zákazníků. Už nikdy si v obchodě nic nekoupím.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku jsem odeslala před týdnem a od té doby je ticho po pěšině...

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a zpětnou vazbu. Upřímně se omlouváme za zpoždění spojené s jejím dodáním a opožděnou komunikací. Vzniklá situace nás velice mrzí a ujišťujeme Vás, že jsme podnikli kroky k nápravě.

    Hezký den,
    tým PROFIMED

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouha objednaci lhuta

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme.
    Dlouhá dodací lhůta u Vaší objednávky byla zapříčiněna mimořádným zájmem o nabízené akční zboží. S ohledem na fakt, že produkt je dovážen z Japonska jen pro profesionální distribuční sítě, není jeho skladová zásoba v Evropě velká, a ačkoli je nám to velmi líto, nejsme v případě vysokého zájmu ani s veškerou snahou schopni rychle pokrýt převis objednávek. Je nám líto, že na zboží musíte čekat, ale považujeme za dobrou zprávu, že jeho kvalita a přínos za počkání stojí. Prosíme, zachovejte nám přízeň.

    Váš tým Profimed

  • Po tydnu nemam o zbozi zadnou zpravu. Chapu, ze neco z toho nemusi byt skladem, ale mohli byste alespon poslat informativni mail.

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a zpětnou vazbu. Upřímně se omlouváme za zpoždění spojené s jejím dodáním a opožděnou komunikací. Vzniklá situace nás velice mrzí a ujišťujeme Vás, že jsme podnikli kroky k nápravě.

    Hezký den,
    tým PROFIMED

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    V posledním emailu poslaném 3.10. mi bylo napsáno, že zboží expedují z centrálního skladu a mám vyčkat na další zprávu, že je zboží připraveno.. dodnes (10.10.) se neozvali..

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, Vaše negativní zkušenost nás opravdu velmi mrzí. Vaši objednávku jsme důkladně přezkoumali a zjistili, že problém nastal v důsledku závozu. Vámi vybranou prodejnu zavážíme pouze 1× týdně a Vy jste objednala přesně v den závozu (3. 10.), takže další závoz následoval až 10. 10., kdy byla Vaše objednávka doručena na prodejnu. Bereme si z této Vaší zkušenosti ponaučení a pro příště se pokusíme na tento fakt lépe poukázat.

    Věříme však, že Vás tato zkušenost neodradí od dalšího nákupu.

    Děkujeme a přejeme hezký den,
    tým PROFIMED

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na všude avízované Dny Marianne bylo nutné zaplatit poštovné, možná u vyšší nabídky ne, ale nebylo z čeho vybrat.. Slibovaný dárek k nákupu jsem nedostala a selekce uplatnění kupónu byla více než slabá. Spíš to vypadalo, že se obchod chce pouze zbavit možná hůře prodejného zboží. Příště bych se raději nezapojovala, než takhle okrouhala nabídku "slevového kupónu". Opravdu jedno velké zklamání.

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Vaši objednávku jsme důkladně prozkoumali a zjistili následující: na oba výrobky, které jste zakoupila, Vám byla uplatněna sleva (20% na Lee Stafford a 25% na Marvis). Vzhledem k tomu, že hodnota Vaší objednávky byla nízká, nevznikl Vám nárok na dopravu zdarma – ta platila pro objednávky nad 990 Kč. Dárky k nákupu se pak vztahovaly k nákupu nezlevněných značek v závislosti na výši objednávky, jak bylo promováno v rámci akce, případně k platbě kartou Mastercard na prodejně – ani jednu z těchto podmínek jste bohužel nesplnila, proto Vám nebyl žádný dárek zaslán.

    V rámci Dnů Marianne nabízíme slevy na TOP značky z naší nabídky, které se těší velké oblibě u našich zákazníků, nejedná se tedy o příležitost, jak prodat hůře prodejné zboží – právě naopak. Vzhledem k tomu, že letos bylo do této podzimní akce vybráno sedm značek, byl sortiment opravdu rozmanitý. Věříme proto, že i přes vzniklé nedorozumění na nás nezanevřete a příští nákup již proběhne k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem,
    tým PROFIMED

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslali jinou věc,než jsem si objednal

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ani po tydnu nedorazilo zbozi s vydejem na prodejnu.

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že jsme nedodali Vaši objednávku na prodejnu včas. Z důvodu velkého zájmu však došlo k vyprodání Vámi objednaného zboží, a tak jsme jej museli doobjednat z hlavního skladu, čímž došlo ke zdržení. Moc se za tyto komplikace omlouváme a věříme, že příští objednávka již proběhne zcela bez komplikací.

    Hezký den,
    tým PROFIMED

  • Za dobu jednoho týdne nebyli schopni předat objednané zboží, k osobnímu odběru na prodejnu.

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za vzniklé potíže. O Vámi objednané zboží byl velký zájem a došlo k jeho vyprodání, proto jsme jej museli opětovně objednat z hlavního skladu, čímž došlo ke zdržení. Ještě jednou se omlouváme, vždy se snažíme vyřídit objednávky co nejrychleji. Věříme, že příští nákup se již obejde zcela bez komplikací a k Vaší maximální spokojenosti.

    Hezký den,
    tým PROFIMED

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr věcí
    • Zboží bylo uvedeno skladem, po 10ti dnech stále není k vyzvednutí
    • Na telefonické hovory na prodejnu nikdo nereaguje
  • Dobrý den, jelikož jsem zboží ještě neobdržel ( čekám než brýle přijdou z hlavního skladu) přitom při objednání byli skladem, bych známým Váš obchod nedoporučila. 
    Doufám že brýle dorazí co nejdříve, vědět že budem čekat takto dlouho,bych brýle objednala jinde a nebo došla o optiky.

    Bohužel jsem je zaplatila a tak čekáme. 

    Vitoušová 

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • skoro 10dni a stale stav ojednavky Objednávka se připravuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obchod se mnou nekomunikuje
    • Zboží bylo poškozené
    • Nikdo se mi doposud neozval kvůli mé reklamaci

    Nedoporučuji. Zboží mi dorazilo poškozené. Na můj email s dotazem na reklamaci mi nikdo neodpověděl. Zaslala jsem tedy zboží zpět dle pokynů na webu Profimedu. Je to více než týden, nikdo opět ani nedal vědět o obdržení zboží. Nevím, zda mi vrátí peníze...cca 4.000,-!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohuzel, ma objednavka stale neni dorucena do obchodu k vyzvednuti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále jsem neobdržela zboží a chcete po mně hodnocení?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím žádnou nemám
    • Zboží nedostal jsem

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Vaši objednávku z 27. 1. 2023 jsme prověřili a zjistili, že balíček na Vás čeká přichystaný od středy 1. 2. 2023. O tom, že je objednávka připravena k vyzvednutí, jsme Vás informovali prostřednictvím e-mailu. Prosíme proto o ověření, zda Vám e-mail nespadl do složky se spamem a o vyzvednutí balíčku. Děkujeme.

    Věříme, že příští nákup již proběhne zcela bez komplikací.

    S pozdravem,
    tým PROFIMED