Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím žádnou nemám
    • Zboží nedostal jsem

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Vaši objednávku z 27. 1. 2023 jsme prověřili a zjistili, že balíček na Vás čeká přichystaný od středy 1. 2. 2023. O tom, že je objednávka připravena k vyzvednutí, jsme Vás informovali prostřednictvím e-mailu. Prosíme proto o ověření, zda Vám e-mail nespadl do složky se spamem a o vyzvednutí balíčku. Děkujeme.

    Věříme, že příští nákup již proběhne zcela bez komplikací.

    S pozdravem,
    tým PROFIMED

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží objednáno před týdnem a stále nebylo doručeno

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí potíže s doručením objednávky, ale bohužel v tomto případě bylo zdržení způsobeno inventurou hlavního skladu, o které jsme informovali na našich webových stránkách. Při prověření Vaší objednávky jsme však zjistili, že Vám již byla v pořádku doručena.

    Omlouváme se za způsobené komplikace a věříme, že Vás tato nepříjemná zkušenost neodradí od dalšího nákupu v Profimedu.

    S pozdravem,
    tým PROFIMED

  • Zbozi jeste nedoslo, objednavka na dobirku z 22.1.

    Reakce obchodu PROFIMED.cz

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že došlo ke zpoždění doručení Vaší objednávky, ale bohužel bylo způsobeno inventurou hlavního skladu, o které jsme informovali na našich webových stránkách. Vaši objednávku jsme prověřili a zjistili, že Vám byla doručena 1. února.

    Omlouváme se za způsobené komplikace a věříme, že Vás tato nepříjemná zkušenost neodradí od dalšího nákupu v Profimedu.

    S pozdravem,
    tým PROFIMED

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedna o nekolikatou objednavku pres eshop s os. vyzvednutim na prodejne v Jecne, se kterou jsou problemy s dorucenim. Prisly mi 2 maily a sms, ze je objednavka pripravena. Obsahuje produkty a balicky do porodnice (porod cekam kazdym dnem). Na obchode byla inventura, prestoze v mailu i sms byla bezna oteviraci doba. Nakonec me pustili dovnitr, s tim ze balicek dohledali, ale nemeli ho v systemu a tak mi ho nevydali. Musela jsem nakonec zadat adresu, na kterou mi buh vi kdy doveze balicek kuryr. Je tedy mozne, ze mi bude dorucen az po porodu. A to neni prvni podobna zkusenost, akorat se drive jednalo o zubni kartacek apod., tak jsem zpozdeni neresila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednany a pripraveny produkt bol o 60 Kc drahsi ako avizovala Heureka i Profimed. Ak by som o tomto rozdiele ceny vedela v case prieskumu na Heureka, siahla by som po inom dodavatelovi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před více než týdnem jsem zaplatila svou objednávku. Bohužel jsem udělala chybu při zadávání variabilního symbolu a platba se tak nepřiřadila k objednávce. Stane se, myslela jsem, že když zašlu potvrzení, platba se dohledá a objednávku mi zašlou. Ale na můj mail nikdo nereaguje a už se smiřuju s tím, že objednávku ani peníze už nikdy neuvidím

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nalákali me na 4+2 kartacky zdarma. Za tu cenu byly ale pouze 4 kartacky. 2 zdarma nebyly.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Otresny osobni vydej v OC Olympia Brno

  • Zboží dosud nedorazilo přesto, že bylo nabízené v adventnim kalendáři a nedorazila ani předchozí objednávka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka on-line s 05.12 do dnes do obchodu na Cernym Moste nedorazila. Telefonicky mne pani s obchodu rekla ze nevi kdy zbozi dorazi ani vubec nevidi moji objednavku. Bohuzel opravdu velke sklamani

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • K objednavce nebyl pribalen darek k nakupu, kelimek a krabicka na zoubky ac byla objednavka objednana v dany den adventniho kalendare nabizeneho s darkem ktery se mel automaticky objevit k nakupu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevyškolená prodavačka, sama o sobě neví, co je prozákaznický přístup a poučuje, co zákazník měl vědět, udělat, aby získal jejich slevové body místo toho, aby se ona u nákupu zeptala a body připsala anebo nabídla registraci a její výhody. Na otázku záruky výrobku (pasta na zuby) odpoví, že tam není (záruka označena na horním sváru tuby). Nepříjemný telefonát domů ohledně reklamace připsání slevových bodů. Obchod nebudeme nadále využívat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nebyla absoulutně připravena. Kartáček, který inzerují že mají na prodejně, tak nemají

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávala jsem zboží, které bylo skladem a balíček ještě ani po týdnu neodeslali a čekají na naskladnění výrobku....
    • nákup bych zrušila, kdybych ho už neměla zaplacený
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Po týdnu, kdy se nikdo skrz zaplacenou objednávku neozval, jsem volala na infolinku. Dovolala jsem se až po několikáté, kdy mi bylo sděleno, že produkt není skladem (při objednávce byl) a přijde mi objednávka až za další týden. Žádný mail s omluvou a informacemi nebyli schopni poslat. Za mě nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jedna z prodavaček naprosto neochotná, až drzá,tvrdila, že slevy se nevztahují na zboží co jsem si vybrala, ač na letáku na pultu jasně deklarovano! Po odchodu jsem si prohlédla účtenku a měla jsem namarkovaný špatný počet kusů, samozřejmě v můj neprospěch. Chodím často do této prodejny,vždy milé, ochotné, usměvavé prodavačky,tato skvadra úplně mimo!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto nevyhovujici prepravni sluzby (uzijte si PPL nebo Ceskou postu, kdo chcete, lol :D) a samozrejme presne na nich objednavka selhala. Takze uz si od Profimed nikdy neobjednam, to je ale strasna skoda :D

  • Dited mi zbozi nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží jsem spěchala. U zboží byla poznámka skladem. Chtěla jsem vyzvednout na prodejně. V pondělí objednáno, ve čtvrtek stále nebylo k vyzvednutí. Do prodejny totiž vozí zboží pouze jednou týdně v úterý a to už moji objednávku nestihli vyřídit. Na zboží tedy čekáte déle jak týden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic

    Absolutní chaos, pravá ruka neví co dělá levá. Objednávku ani po 10 dnech stále nemám. Na prodejně vše svádí na sklad a na zákaznické lince to svádí na prodejnu. Bohužel jsem zboží v jiném obchodě nenašla, takže mi nezbývá než čekat zda někdy dorazí. Tohle byl určitě můj poslední nákup u této společnosti.