Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi udajne poskozene pri nakladce .

    Reakce obchodu Premiove-matrace.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za jakékoliv nepříjemnosti, které mohly vzniknout v souvislosti s dodáním matrace. Bohužel dopravce poškodil potah při nakládce, proto jsme nechali vyrobit nový kus, aby k vám došla matrace bez poškození, tak jak to má být. O tom vám kolegové z expedice volali okamžitě a neměl jste s tím problém.

    Je nám líto takového hodnocení, přes veškerou naši snahu kompenzace a extra dárků, které jste akceptoval. Věříme, že jsme udělali maximum proto, aby jsme situaci napravili a vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Je pro nás důležité zdůraznit, že tato situace není typická pro naše služby. Více 99% našich objednávek probíhá bez jakýchkoli problémů a naše hlavní snahou je zajistit spokojenost každého zákazníka, tak jak je vidět níže.

    I přes veškeré komplikace, vám přejeme jen ten nejlepší spánek na nových matracích.

    S pozdravem
    Váš tým PM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Určitě zde nenakupujte.Objednané dvě matrace za 30 000 s polštářky zdarma.Pošlou vám nějaký laciných šmejd a pak tvrdí,ze máte ten pravý.Při reklamaci chvíli komunikuji ale pak vám nezvedaji telefony.!!!!Navim každý matrace byla v jiném provedení.Kontrolujte si vše

    Rozhodně zde už nikdy více nic nekoupim!!!Hrají si na něco,co nejsou.Takže prémiové-matrace.cz nikdy!!!

    Reakce obchodu Premiove-matrace.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že s objednávkou v našem e-shopu nejste spokojen. Je nám moc líto, že situace ohledně dárku zdarma může takto eskalovat.

    Nespokojenost ohledně doručeného dárku jsme se snažili obratem vyřešit:
    - náhradou dárku
    - další kompenzací v podobě dárkového poukazu
    - a také možností, že zabezpečíme případný svoz a vrácení celé objednávky a peněz

    Komunikovali jsme s Vámi obratem a opakovaně jak telefonicky, tak emailem a dokonce i přes Whatsapp.

    Dárek zdarma, který jsme Vám doručili, byl ten, který jste měl objednaný. Samozřejmě, je Vaše právo nebýt s ním spokojen. Proto jsme Vám nabídli možnost zaslání dalšího anatomického polštáře (v hodnotě 2.400 Kč) úplně ZDARMA, jako kompenzaci za Vaši nespokojenost. Vy jste tuto možnost také využil. Proto nás také mrzí tato recenze, když jste obratem dostal vše, co jste požadoval.

    Pokud jsme u Vaší objednávky pochybili, mrzí nás to. Ale věříme, že jsme udělali maximum proto, aby jsme situaci napravili a vyřešili k Vaší spokojenosti.

    I přes veškeré komplikace s dárkem, vám přejeme jen ten nejlepší spánek na skvělých matracích Spirit Superior.

    S pozdravem
    Váš tým PM

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Krásně a přehledně udělaný web a promo.
    • Prodejci ochotně a odborně poradí při výběru matrace.
    • Dlouhá doba dodání – kompenzováno.
    • Při případné reklamaci tuto firmu zákazník už prakticky nezajímá a je třeba si vše domluvit přímo se společností Tropico, která ovšem reklamace neuznává.

    Reakce obchodu Premiove-matrace.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí nastala situace a také, že Vámi podaná reklamace nebyla uznána.

    Za tým premiove-matrace.cz bychom ale rádi uvedli na pravou míru, že jsme pro Vás udělali vše, co je v našich silách a to i nad rámec zákonem určených podmínek. Reklamací jsme Vás po celou dobu prováděli jak telefonicky, tak emailem. Vyřízení reklamace trvalo 11 dnů, i když lhůta daná zákonem je 30 dnů.

    Rekapitulace:
    1. Stížnost na výrobek jste nejdříve komunikovala přímo výrobci, ne nám.
    2. Výrobce Vás odkázal na nás a 16.1. jsme společně reklamaci a reklamační protokol začali řešit. O všem jsme Vás informovali telefonicky i emailem. Standardní procedura pro reklamaci je svoz výrobků k výrobci pro posouzení vady.
    3. Svoz jste 19.1. odmítla s tím, že Vámi uvedený problém je o 75% menší.
    4. Informovali jsme Vás, že pokud budete chtít výrobek reklamovat, rádi zařídíme svoz a vše potřebné.
    5. Tuto možnost jste využila a 16.2. jste poskytla výrobek na reklamaci.
    6. Bohužel, výrobce neshledal na výrobku žádnou vadu.
    7. 27. 2. tedy po 7 pracovních dnech Vám by výrobek doručen domů, společně s výnosem až do domů.
    8. Doručení by proběhlo i dříve, kdyby jste netrvala na výnosu, který při vrácení reklamace není standard. Tento typ závozu od výrobce je možný pouze každé pondělí.

    Chápeme, že nejste spokojená s neuznanou reklamací výrobku. Nás jako prodejce tato situace také mrzí. Ale věříme, že jsme Vám poskytli veškerou potřebnou součinnost a zařídili vše obratem a nejrychlejší možnou cestou.
    Váš tým PM

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.