Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jedná se o PODVOD. Objednal jsem zboží a zaplatil předem a stále mi chodí sms s výzvou,že jsem nic nezaplatil.V internetovém bankovnictví je to ale odeslané,částka z účtu pryč.
    Po týdnu samozřejmě nic nepřislo a objednávka stále vedená jako nezaplacená.

  • Dobrý den ! Je to hrozné Objednal jsem si pro dceru externí disk 2Tb a až došlo k zaplacení, změnili to jen na obal pro externí disk Ihned jsem je informoval, že došlo k podvodu na zákazníka a zaslal jsem jim úmyslně výrobek který inzerovali kde stojí jasně externí disk 2Tb, tak po týdnu došla tato odpověď kopíruji

    skutečně se jedná pouze o box na externí disk. Tuhle informaci jste měl uvedenou v popisu zboží (viz příloha). Pokud chcete zboží reklamovat, tak Vás poprosíme o vrácení zboží na adresu: Ateli s.r.o. Rokycanská 1337/64 31200 Plzeň Jako adresáta uveďte, prosím, pouze firmu Ateli s.r.o. K zásilce nám prosím napište číslo objednávky, jak si přejete reklamaci řešit, a z jakého důvodu nám zboží vracíte. Balíček nezasílejte na dobírku. Děkujeme Vám.

    No tato odpověď je úplně šokující podvodné jednání tím spíše že mám oskenovanou celou stránku nabídky než ji změnili a bylo to přesně v den platby a to nyní chtějí ještě abych jim zásilku na své náklady poslal zpět a jak se zde píše peníze již dcera neuvidí. Přitom dalším faktorem je to že zákazníkovi nesmí vzniknout tímto žádná škoda! Myslím že ne jen ČOI ,ale i právník bude mít zábavu.

  • Rostislav Hladký:

    Dobrý den,

    Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Kontaktujte nás, prosím, zde:http://postovnezdarma.cz/helpdesk a domluvíme se s Vámi na vyřešení situace.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • :
    Dobrý den,

    tím, že jsme pouze zprostředkovateli nákupu od asijských dodavatelů, se nijak netajíme. Veškerá naše spolupráce s dodavateli je nasmlouvaná a máme zajištěné unikátní podmínky (reklamace, komunikace v případě potíží) a veškeré datové toky probíhají přes speciální rozhraní. K tomu však přidáváme:
    1) veškerý servis v českém jazyce a s rychlou zákaznickou podporou
    2) záruku 2 roky, nad standardní 30 denní lhůtu na vrácení zboží
    3) pomoc při případném celním řízení a zpětné proplacení vzniklých nákladů(CLO+DPH)
    4) veškeré problémy s dodáním řešíme tak, že zákazníkům zajistíme nové zboží za rozbité či nedoručené, s dodavatelem pak řešíme samotnou reklamaci v době, kdy už má zákazník vy reklamované zboží doma a je spokojen.
    5) zákazníci samozřejmě platí na český/slovenský bankovní účet v CZK bez dalších poplatků nebo nevýhodných devizových kurzů.

    Pokud Vám naše ceny nevyhovují, samozřejmě máte možnost zvolit jiný obchod.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Irena Tesařová:

    Dobrý den,

    peníze Vám byly vráceny ve 14-ti denní lhůtě, tedy 26.10.2017.

    Prosím, zkontrolujte si svůj bankovní účet.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Klára T.:

    Dobrý den,

    Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Kontaktujte nás, prosím, zde:http://postovnezdarma.cz/helpdesk a domluvíme se s Vámi na vyřešení situace.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Daniel Beneš:

    Dobrý den,

    je mi líto, ale toto není naše objednávka. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 100 a mají 9 číslic. Ve Vašem případě se tedy jedná o objednávku z jiného eshopu.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • tabacek:

    Dobrý den,
    je nám líto, pokud jste z našeho zákaznického servisu nabyl dojmu, že o zákazníky nemáme zájem. Zákazníci jsou u nás na prvním místě. Zavolat nám můžete po-pá mezi 12-16 hod na tel. +420 374 445 974.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Eva Olmik: :

    Dobrý den,

    telefonní kontakt je po celou dobu k dispozici zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk, stejně tak, jako kontaktní formulář, přes který nás můžete kontaktovat.

    Pokud Vám po dokončení objednávky nepřišel potvrzovací email, zřejmě jste špatně zadala svůj email, což se zákazníkům často stává. Dále informuje o obdržení objednávky sms zprávou, kterou jste tedy zřejmě obdržela.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • :
    Dobrý den,

    tím, že jsme pouze zprostředkovateli nákupu od asijských dodavatelů, se nijak netajíme. Veškerá naše spolupráce s dodavateli je nasmlouvaná a máme zajištěné unikátní podmínky (reklamace, komunikace v případě potíží) a veškeré datové toky probíhají přes speciální rozhraní. K tomu však přidáváme:

    1) veškerý servis v českém jazyce a s rychlou zákaznickou podporou
    2) záruku 2 roky, nad standardní 30 denní lhůtu na vrácení zboží
    3) pomoc při případném celním řízení a zpětné proplacení vzniklých nákladů(CLO+DPH)
    4) veškeré problémy s dodáním řešíme tak, že zákazníkům zajistíme nové zboží za rozbité či nedoručené, s dodavatelem pak řešíme samotnou reklamaci v době, kdy už má zákazník vy reklamované zboží doma a je spokojen.
    5) zákazníci samozřejmě platí na český/slovenský bankovní účet v CZK bez dalších poplatků nebo nevýhodných devizových kurzů.

    Co se týče vrácení zboží, u nás můžete vždy zboží vrátit, či reklamovat, žádné odpovědnosti se nezříkáme. Jak je uvedeno výše, na zboží se vztahuje záruka 2 roky a standardní 30 denní lhůta na vrácení zboží.

    Co se týče DPH, tak zahraniční dodavatelé nejsou plátci DPH, nelze tedy na od nich zakoupené zboží uplatnit odpočet DPH. Skladovky jsou dodávány českou společností ATELI Goods, s.r.o., která je plátcem DPH a na zakoupené skladovky tedy odpočet DPH uplatnit lze.

    Děkuji za pochopení
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Objednávka tří kusů zboží, doručen pouze jeden kus. Následuje kolotoč mezi poštou, návodem na reklamaci a stupidními radami jak postupovat.
    Zpětná vazba nefunguje, stejně jako telefon.
    Závěr: Udělejte si s mým zbožím skupinové foto!!!
    Z příspěvků které jsem si přečetla jsem pochopila, že naděje na uspokojivé vyřešení mé reklamace je mizivá, čekám už 14 dní.
    To, že Váš internetový obchod nebudu nikomu doporučovat jasně vyplývá z textu, proto mi ani nestojíte za to Vám tím vyhrožovat.

  • Objednávka na 3 kusy různého zboží. Info, že zásilka je již doručena i přesto, že zásilka stále nedorazila :-( V reklamačním kolotoči máte vyplnit prohlášení že jste OPRAVDU byli na poště zeptat se jestli náhodou balíček někam nezapadl.Poté vám dojde info že doporučují zajít na poštu - copak nemáte zpětnou vazbu od pošty že zásilku doručila ?Čekám již na 2 objednávky které jsou podle poštovnéhozdarma doručeny a fyzicky nejsou a jedna byla opětovně zaslána a také již má být doručena.Na co uvádím v obědnávce Tel.kontakt když jej stejně nepoužíváte k domluvě při reklamaci? No abych to shrnul: Pokud zboží nedorazí nechte si jej a já se budu snažit rozmluvit komukoliv kdo s vámi bude chtít uzavírat obchod tento zájem vyvrátit.Opravdu jsem se nesetkal s jiným internetovým obchodem kde by reklamace byla tak nepřehledná,zdlouhavá a komplikovaná. S přáním pěkného dne - nikdy více.

  • Přidávám se k negativní zkušenosti. POZOR JSOU TO ZLODĚJI!!! První vlaštovka je už to, že musíte vše platit předem. Objednán kabel k PC naštěstí jen za 150 Kč. Měsíc čekám, nic. Urgence, že to měli dodat, odpověď že za to může zahraniční dodavatel a podobné nesmysly. Napsal jsem jim že jsou zloději, protože dovolat se nedá. Řekli mi jak je to mrzí a že mám zažádat o nějaou složitou reklamaci. Nasrat! Za těch pár kaček mi to nestojí, ale hlavně ať se nenechají napálit další! Do vězení s takovými! Na netu je hromada spolehlivějších e-shopů!

  • Společnost, kterou jsem několikrát požádala o vrácení zboží do 1 dne od dodání nereaguje. Poslala jsem jim cca 5 emailů, vyplnila dotazníky na jejich stránkách, telefon 374 445 974 stále hlásí, že všichni agenti právě hovoří, je mi to podezřelé a tuším, že se jedná o PODVOD !

  • Je mi líto, kdysi jsem byla s touto fy spokojena, ale t.č. j jden průšvih za druhým! Ne ale nejprve mi dorazily rozbité brýle, ano, fy mi vrátila finance, brýle už nebyly. Může se stát.
    T.č. mi ale v objednávce o 3 ks přišly pouze 2, a to "s doručením do 2 dnů" ještě s týdenním zpožděním, o třetí zboží píši " k čertu, ďáblu" o vrácení peněz. Další zásilka v ceně téměř 700 Kč má zpoždění už několik dní a nikdo o ní neví.
    Protože POŠTOVNÉ ZDARMA nemá ani na 1188 a 1180 žádný telefonický kontakt a na tom, který je je na netu, nikdo není, uváděný mail je neplatný, mám VÁŽNÉ PODEZŘENÍ na PODVOD!

  • Pozor všem!Přidám se k negativnímu komentáři.Nespolehlivá firma!!!Objednala jsem skladovky,zboží které mělo byt doručeno do 2 dnu.Nedorazilo vůbec!.Zaplatila jsem předem, ihned,protože dobírku nemají.Záruka žádná, dohledání zásilky neexistuje. Po tom co jsem požádala o vrácení peněz napsali toto: je nám líto, že Vám objednaný produkt nedorazil. Pravděpodobně došlo ke ztrátě či zdržení zásilky v průběhu přepravy. Dovolím si Vám doporučit následující postup. Poprosíme Vás, abyste se osobně zastavila na Vaší poště a dotázala se, zda-li tam nemají Vaší zásilku někde založenou. Bohužel někdy dochází k tomu, že zákazníci nebývají vyrozuměni o uložení zásilky na poště a balíček se dohledá právě tam. Pokud balíček nebude ani na poště, prosím kontaktujte nás, reklamaci bychom s Vámi samozřejmě vyřídili. Omlouváme se za komplikace a přejeme Vám hezký den.Skoro měsíc čekám a nic,přestali komunikovat. Na poštovnéZdarma už nikdy nakupovat nebudu a všude budu psát že jsou to Šmejdí!!!

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • https://www.coi.cz/podatelna/

  • Ahoj všem.
    Taky sem se nechal napálit.A rád bych Vás všechny požádal aby sté se bránily proti podvodům.
    Pokud si objednáte zboží od postovnezdarma.cz tak jakmile zboží dorazí a není to zboží co sté si objednaly,tak to hned nafoťte.Při reklamaci,kdy zboží budete posílat zpět prodejci a to je důležité.Si uschovejte podací lístek!!!

    Pokud nebude prodejce reagovat.Okamžitě posílejte podnět na ČOI.Odkaz níže.Na ČOI pak pošlete kopii podacího lístku,fotky reklamovaného zboží,podrobný popis zboží(co sté si objednaly a v jakém stavu to došlo a chovaní prodejce),Pak přiložte výpis o platbě převodem.

    Na ČOI to pošlete na Plzeňský kraj.

    Moc děkuji a posílejte.Čím víc lidí se bude bránit tím lépe.Vůbec se nebojte,je to Vaše právo.

  • Zlákala mě velká sleva na zvětšovací brýle s přisvícením. Myslím, že z nějakých 450kč na 155kč. Zásilka přišla po 3týdnech z Číny, takže jsem se ihned podíval na čínský Aliexpress a tyto úžasně slevněné brýle se tam prodávají za cca 90kč s poštovným zdarma. Bohužel jsem tedy zaplatil této firmě zbytečně o 65kč více. Takže pouze objednali a nechali poslat na mou adresu. Do dalšího obchodu už s nimi určitě nejdu.