Přihlásit se a přidat příspěvek
  • nikdy nebudu tento obchod doporučovat a vůbec už nebudu zde nic objednávat!sám pracuji v obchodě a kdybych se tímto způsobem prezentoval u klienta,tak už dávno s nikým neobchoduji.více v recenzích


  • Reakce obchodu PoštovnéZDARMA.cz
    PoštovnéZDARMA.cz

    Dobrý den,

    zavolat nám můžete po-pá mezi 12-16 hod na tel. +420 374 445 974. Zákazníci jsou u nás na prvním místě. Pokud je linka obsazena a máme od Vás zmeškaný hovor, vždy voláme zpět.

    Co se týče komunikace se zaměstnancem, bohužel nemůžu dohledat, jelikož jste neuvedla číslo objednávky, ani jméno, abych mohla situaci prověřit.

    Pokud tedy máte nějaký problém stále k řešení, bude tedy nejrychlejší, když nás zkontaktujete telefonicky.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

    Zůstala jsem jen v šoku zírat co si to vymýšlejí,linka není nijak obsazená,ten telefon je nefunkční!!!

  • Pinno Britt: Takže jaký navrhujete další postup?Měli bysme se opravdu spojit a takové šmejdy zničit!!!

  • přidá se ke mě někdo?Já už na tutoi stránku upozornila média a budu pokračovat dokud nedostanu své peníze zpět!!!
    ============================================Já dělám totéž už jsem to poslal i na ČOI. , je to ale slabé jedině hromadná žaloba je účinná jak řekl můj právník.

  • přidá se ke mě někdo?Já už na tutoi stránku upozornila média a budu pokračovat dokud nedostanu své peníze zpět!!!

  • : Nejlepší volba co vůbec může být

  • Já to vidím na hromadné trestní oznámení tohle...

  • Víte co by mě zajímalo?Když se podíváte na recenze,kde vůbec vzali jednu jedinou kladnou recenzi,to nechápu!!!Jak vidím,je nás hodně kterým nedorazilo zboží,ani peníze a nikdo s námi nekomunikuje...možná si tam ty recenze píšou oni sami,jinak to nedokážu pochopit tohle

  • škoda že jsem tohle nenašla dříve....7.října jsem objednala dceři kabelku, po vypršení termínu ..nikde, reklamace, obratem vyřízeno a údajné zaslání opětovně....bohužel vypršel i druhý termín a kabelka nikde, na dotaz přijde jen přitroublá odpověď, že se mám ptát na poště, kde mě mají mimochodem za blázna, protože se tam ptám téměř denně, logicky nebudu řešit, když nemám jistotu, že se neválí na poště....což jsem odepsala a že chci peníze zpět, protože se mi to zdá i celkem pochopitelné....na to už nikdo neodpověděl, není to velká částka, čert to vem, ale nechávat jim to nebudu, budu otravná, zvlášť když vidím, že nejsem sama ( a hlavně blbá, že jsem si nějaké recenze neprojela, než jsem objednala...) Držím nám všem postiženým palce

  • Dobrý den. Objednal jsem si u Vás zboží a nedorazilo. Desátý den od odeslání a nic. Prý skladovka do dvou dnů. Na meily vůbec nereagujete. Je smutné, že takhle klamete zákazníky. Vačkář

  • No hrůza.Objednano v říjnu 2017.Zbozi prý stále na cestě.Mrzi mě,že jsem si nepřečetli recenze dříve.Zboti a a penize už neuvidím.tikety a jejich rady na nic,dovolat se tam neda

  • No hrůza.Objednano v říjnu 2017.Zbozi prý stále na cestě.Mrzi mě,že jsem si nepřečetli recenze dříve.Zboti a a penize už neuvidím.

  • Bohužel jsem na tuto diskuzi narazil až po objednání, syn chtěl nějaké drobnosti jako dárky pro kamarády. Drobností nakonec bylo za víc jak 800,- Kč, což sice není majlant, ale pokud nás takových bude 100, 1000...?

    Jsem silně zklamán, z objednávky dodán jeden kus zboží, zbytek nikde. Reklamuji, píšu - bez reakce nebo reakce nesmyslná - automatická odpověď na něco, na co jsem se neptal. Používám vaše helpdesky a tikety jak mi bylo doporučeno.

    Zboží objednáno 10. prosince 2017, dnes je 14. ledna 2018 a stále nic nemáme. Jednou jsem dostal odpověď, že zboží je již na cestě a bude určitě dodáno do nejpozději 9. ledna. Opět nic.

    Tedy závěr pro mě: (a doporuřuji i pro ostatní)
    - na všechny recenze, servery a diskuze které najdu vám dám negativní hodnocení a nedoporučení
    - na sociálních sítích upozorním všechny své kontakty, aby se vás vyvarovali
    - zasílám oznámení na ČOI a zprávu na FÚ Plzeň kde sídlíte, aby se podívali na to, jak nakládáte s platbami těch, kteří vám zaplatili a vy jste nic nedodali.

    Nejsem na takovéto jednání naprosto zvědavý.

  • Pozor mění firmu z poštovné zdarma na Pošta zdarma už mají i nové stránky podvodníci
    https://www.postazdarma.cz/kontakty

  • Anna Kozáková:
    Tak to je smutné, když jste musela hodněkrát reklamovat!

  • VYHNĚTE SE TOMUTO OBCHODU OBLOUKEM

    Zboží šlo přes ebay (mrkněte tam a najdete levnější), ani se nezdržovali přeposíláním a přebalováním. Toto je klasický zprostředkovatel, který si pouze víc kasíruje.
    Jediné plus je, že balík nakonec dorazil (po měsíci a půl a bavlna to rozhodně nebyla, jak tvrdili na postovnezdarma.cz).

    UŽ NIKDY !!!

  • Zboží objednáno i zaplaceno 8.10., odesláno z Číny 2.11.2017, nedošlo ani do 2.1.2018, reklamace-reakce- doporučení na dotaz na poště na zboží z ciziny. Tam negativní i podruhé. Naštěstí jsem si už další zboží u této firmy (mnohem dražší než rovnou objednávat u Aliexpresu) neobjednala. Takže - Poštovné zdarma už nikdy víc!

  • Objednáno 14.10.2017
    Zaplaceno 16.10.2017
    Prý již dávno odesláno

    !!!Zboží stále nemám!!!

    Katastrofa!!!
    Komunikace nulová
    Email není
    Na linku se nedovoláte
    Prý kvůli špičce- dle mého názoru kvůli dalším na****ým zákazníkům.

    Poprvé a naposledy.

  • Objednáno 12.10.2017
    Zaplaceno 13.10.2017
    Prý odesláno 1.11.2017
    Doručeno 4.1.2018

    Čekat 83 dní od zaplacení? Čekat 64 dní na doručení od odeslání, když je dodací doba 10-30 dní? Ne děkuji. Nikdy více.

  • komunikace do tří dnů skvělá. Pokud zboží nedojde, dá se reklamovat a buď vrátí peníze nebo pošlou kupon na 115%. Nevím na co si lidé stěžují. Pravidelně tam nakupuji a hodněkrát už jsem takto reklamovala.