-
docela kroutím hlavou nad všemi těmi špatnými recenzemi. Po několikaletém nakupování mohu jen chválit. Nakupuji již asi 2 roky minimálně každý měsíc. Někdy přišlo zboží skvělé a kvalitní. Někdy jsem spokojená nebyla a po krátké několikadenní komunikaci s českým zastoupením v Plzni mi buď vrátili peníze nebo 115% kreditů na další nákup. Zboží jsem i vracela do Čech - komunikace probíhá s českými lidmi v Čechách. Dodací lhůta dlouhá je, ale na to upozorňují u popisu zboží - někde jsem četla v recenzi, že ne, TO ALE MUSEL BÝT NEPOZORNÝ ČTENÁŘ, KT. TOTO PŘEHLÉDL! Opravdu se vůbec nebojím zde nakupovat, protože vím, že zboží je buď v pořádku, nebo zreklamuji.
-
Před pár dny jsem nakoupila jistý produkt, který na Aliexpress.com koupíte za méně než poloviční cenu z postovnezdarma.cz (a to ho tam ještě inzerovali se snad 70% slevou). Důvod, proč jsem to udělala? Chtěla jsem ten produkt dřív než za měsíc a půl, což obvykle trvá doručení z Ali, protože u něj bylo napsáno "Skladem" nenapadlo mě, že to bude skladem u číňanů odkud si to jednoduše můžu koupit sama.
Poštovnezdarma.cz je tedy pro mě obchod, který vydělává na nevědomosti lidí, kteří neznají možnost objednání na Aliexpressu a tak bych lidem ráda vzkázala - nebojte se toho, je to opravdu jednoduché, uděláte si registraci a navíc svoji zásilku sledujete sami v aplikaci a ušetříte opravdu dost peněz. Např. toto: https://postovnezdarma.cz/sexy-plavkova-podprsenka-atg (69% sleva!!) co stojí na postovnym 199,00 Kč, já mám za 1,83€. -
Již nikdy. Prodávají zahraniční produkty bez českého návodu, manuálu. Po žádosti o český manuál, vám pošlou trapný překlad informace o produktu. Manuál např. 29 stránkový, nemají v češtině. Jen slibují a pak pošlou zase ten trapný překlad informace o produktu. Zboží ani nemají skladem, vaší objednávku pošlou někam do zahraničí na dodavatele zboží a již se nestarají. Zboží dostanete za x-dnů, přímo ze zahraničí. Tak je jasné, že bez českého manuálu. Tím porušují zákon. Je potřeba tyto případy hlásit obchodní inspekci...
-
Dobrý den, chtěla bych se vás zeptat zda je dobrý nápad si tu koupit pouze kryt na telefon jestli mi doopravdy přijde a nebo ne...
-
Dobrý den, když Vám můžu poradit na poštovné zdarma nic nekupujte, jdete na stránku aliexpress, tam si vyberte kryt a kupte si ho určitě levněji, bez poštovného a DPH. Kryt Vám určitě dorazí, já osobně mám asi 5 krytů a mimochodem z aliexpressu objednávám už dlouho, všechno mi přišlo a nebyl žádný problém..
-
..stejně to všechno přeprodávají za aliexpressu a vydělávají na tom...
-
-
Lidi,
Vy se normálně urážíte sami. Nakupovat na poštovné zdarma kde vše je objednáváno z Aliexpress.com, Vám tam dají půůůvodní cena 1000 nyní 500 a ve skutečnosti to stojí ani ne 100 Kč na aliexpress !!!
Tohle je obchod založen na lži a okrádání lidí, nesmyslně platíte marže zlodějům za výrobek, který ještě za Vás dostane další marži B2B/od prodejce.rád bych viděl majitele,určitě svědomitý člověk a zaměstnancům asi taky nevadí že pracují pro takovou společnost.
Normálně nechápu, že něco takového vůbec existujte,to je perpetum mobile, a jede na lidskou hloupost, čím víc hlouposti,tím větší zisky pro poštovnéZDARMA.cz ano ZDARMA tučně protože oni jsou přece poctivci poctiví :) tak Vám to pošlou zdarma pro Boha :)-
Souhlasím...nakupuji už dlouho u aliexpress a všechno to prodávají na poštovné zdarma...můžu Vás ujistit, že kupování na ali je bežpečné, s reklamací a dodáním nikdy nebyly problémy, taky je poštovné zdarma...ku příkladu sandály, které nabízejí na poštovné zdarma za 900 Kč (teď ve slevě za 590 Kč) jsem koupila za 5 EUR a tak bych mohla pokračovat...a na poštovné zdarma platíte navíc ještě DPH...lidská blbost je nekonečná ... nechápu jak tohle vůbec můžou povolit...
-
-
Dlouho jsem se odhodlávala napsat na tuto stránku. Je to jednoduché jak to u nich chodí. Pošlete zadanou částku na jejich účet (nemluvím ani o tom, že věc 4x někdy i víckrát přeplatíte), oni pošlou peníze prodávajícím z Číny (př. Aliexpess, Ebay) a napíšou místo jejich adresy tu Vaší tím pádem oni nemají vůbec žádné starosti, proto tak dlouhé a nesmyslné dodání a pošta zdarma z těchto stránek už většinou je. Radím Vám radši se naučte nakupovat na těchto e-shopech. Ano vím, že velký nadpis POŠTOVNÉZDARMA je lákavý, ale připlatíte si neskutečný prachy (přitom věc stojí okolo 2 dolarů / 50 KČ.
-
Plný souhlas, lidi máme jiné lepší shopy
-
-
Tento obchod hodnotím hodně negativně taky nejdříve mi přijdou punčochy které mají rozkrok někde pod koleny a tvrdí že je to na 185 cm postavu coz ani nemam. Pak mi napisi at to reklamuji a když chci negativně u nich hodnotit produkt jako recenzi ani ji radsi nezverejni. Zverejnuji recenze jen kladné dokonce si je i pisou sami. A třešnička, věc kterou měli na dodání do dvou dnů ejhle po mém objednání skočila že mi přijde až za měsíc. A opět kontaktujte zákaznický servis. Díky už si u vás radši nic neobjednám , zbytečně vyhozený peníze ....
-
Eshop hodnotim negativne. Objednala jsem si kryt na mobil, ktery jsem dle pokynu zaplatila. Za par dni mi prisel email,ze kryty jsou vyprodane,tudiz si mam vybrat neco jineho za kod, ktery mi odeslali. Na strankach byl pak ten samy kryt zdrazeny, a veci,ktere jsem si pote objednala, mi neprisly. Stale mi pisou, ze mam zaplatit castku, za kterou jsem zbozi neobjednala (kod mel slouzit jako drive zaplacena castka, takze jsem platit nemela uz nic). Uz nikdy vic!
-
Zdravím,musím se přidat k negativním hodnocení..objednal jsem si nabíjecí a datový kabel na Ipod,a bohužel mi přišel jen datový,řešit to dále asi nebudu protože to stálo pár korun,ikdyž si myslím že přesně na tohle obchod spolehá.Škoda že jsem na to musel čekat déle jak měsíc.
-
Dobrý den,
nedalo mě to a rád bych se podělil o zkušenost s PoštovnéZDARMA.cz . Objednával jsem tam UV-C žárovky (číslo objednávky pro případnou reakci obchodu 101115135). Stránky docela přehledné, po dokončení objednávky mě okamžitě přišla SMS s platebními pokyny, platbu jsem provedl okamžitě. A tím to celé skončilo. Na e-mail jsem nedostal žádnou informaci, že jsem objednávku učinil, jediné co mám do teď je SMS zpráva s účtem, částkou a variabilním symbolem. Hledal jsem kontaktní e-mail - není, jedinou písemnou možností je založení tiketu. Další problém musíte být přihlášený.
Přihlásit se mě nepodařilo, pro vygenerování nového hesla byla má e-mailová adresa neznámá a pro vytvoření nového účtu zase už byla použita. Podařilo se mě odeslat tiket s popisem situace a dotazem ohledně objednávky. Žádná reakce. Po týdnu jsem kontaktoval telefonickou linku, kde mě operátorka sdělila, že měli nějaké technické potíže a zboží už je na cestě. Po dvou měsících mě přišel e-mail, abych ohodnotil kvalitu obchodu a objednaného zboží. Zboží mě v té době ještě nedorazilo. Znova jsem založil tiket s dotazem a opět bez odpovědi. Naštěstí mě konečně zboží dorazilo. Další překvapení, přímo z Číny s adresou rozsypaný čaj (to jsem si mohl rovnou objednat přes aliexpres). Na stránkách mají pouze kladné recenze. Když jsem chtěl napsat recenzi já opět jsem narazil na přihlášení na jejich stránkách. Proto jí píšu tady.
Udělejte si obrázek sami o tomto obchodě, třeba někdo má dobré zkušenosti, já jsem popsal svojí zkušenost a už se tomuto zvláštnímu obchodu zdaleka vyhnu. -
Poštovné zdarma už nikdy víc. Koupil sem si tam jeden kabel na TV po 3 měsících nepřišel, reklamace trvala 10 dní a peníze mi doteď nevrátili jestli něco chcete z Číny tak doporučuji Aliexpress nebo Joom - taky se občas stalo že zboží nepřišlo ale peníze vrátí do 2 dnů od podání reklamace.
-
a nevím proč ze mě udělali anonima?
-
No to jsem ale fakt vůl. Že jsem to tady nenašel dříve.
To jsem si to mohl rovnou objednat s aliexpresu.
Ať jde cele poštovné zdarma doprdele.
Lidi vyserte se na ně a objednávejte přímo s https://nl.aliexpress.com/ -
Dobrý deň.S touto "akožefirmou" sú problémy aj na Slovensku.Veľa ľudí to písalo a neodporúča.Objednávala som skladovky ešte 26.2.,dnes je 9,3.,tovar ešte nemám.Najprv mali prísť obidve veci,keď som poslala reklamáciu,oddialili dodanie a už teraz má prísť iba jeden objednaný tovar,druhý "možno" v apríli.Je to síce "iba" 6Eur,ale keď nás je toľko zákazníkov,koľko je to dokopy? Radšej si nabudúce objednám priamo z Číny..tovar príde určite a ešte aj skôr.A PROSÍM NEPÍŚTE MI,ABY SOM VÁM VOLALA.Radšej vybavujte objednávky!!!!
-
Slávka Heinrichová: Beru to zpět, peníze mi vracejí, zatím za první nedodané zboží, ale patrně jsem reagovala příliš unáhleně- po přečtení některých negativních recenzí zde, obchodu se omlouvám a děkuji za vyřizování reklamace, i když po zbytečných pokynech opětovného ptaní se na poště.
-
Slávka Heinrichová, 0b
Zdravím! No musím Vás zklamat ,jelikož i když došlo k nějakým záměnám, že první nabízeli hdd 2tb a potom to změnili na obal na hdd - což je pouze klamání a pro ČOI , což jsem i dříve již podal, jenomže došlo k změně že mi zboží do dnes vůbec nedorazilo a dali mi na výběr kupon k nákupu 125% ceny za zboží, nebo vrácení částky + hned když jsem začal dělat dusno nabízeli i reklamaci / což je opravdu nadstandartní jednání/ a tím jsou vlastně nepostižitelní /soudně/. Tak já jsem z toho venku. Vy se musíte domluvit jedině s jinýma, se kterými se nedohodl . Já se omlouvám mě už se to netýká, já mohu pouze konstatovat že jsou lepší než jiné e-shopy, které se klidně budou zapírat až k exekuci. -
Připojuji se k hromadné žalobě, můžete se toho někdo ujmout a shromažďovat žalující okradené?
-
Tedy já se sice nedovolala ale na zpravu pres FB odpověděli hned druhy den. Objednala jsem 6.1.2018 dva druhy zboží..z toho jeden druh dnes vpořádku dorazil a na potahy židlí čekám. Mám dojem ze rychle zasílají jen skladovky ale zbozi které nemaji na skladě trvá dlouho... z Činy to dorazí
tak za 30 dnu
-
Pinno Britt: ráda se přidám, já objednávala 2 objednávky po dvou věcech, tudíž od listopadu z nich dostávám částku 777,- Kč.. neustále bez reakce..
u první objednávky jsem neobdržela ani obejdnávku, tudíž nemám číslo objednávky. platila jsem to hend online co mi při obejdnávce vyskočilo. -
: jedině hromadná žaloba něco zmůže! jednotlivě to nemá cenu-u mě se jedná o částku 125,-Kč. ale v součtu už to může být částka velmi zajímavá