Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Já jsem je objednal, tak uvidím. :-( Při nejhorším je dám na PČR.

    • Dobrý den,

      pokud jste si u nás vytvořil objednávku, jistě bude vše v pořádku. U produktu jsou vždy uvedené všechny potřebné údaje, včetně lhůty na doručení.

      Ohledně dalších dotazů, se prosím obraťte na zákaznickou linku +420 374 445 974 a rádi Vám poradíme.

      Děkujeme.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Taky jsem si chtěl roušky objednat, ale zjistil jsem, že vůbec nemají možnost poslat roušky na dobírku ale vše se musí platit předem. Již to mi přijde podezřelé. Objednávku jsem ani nedokončil.

    • Pane, já objednávku také nedokončil a přesto mi přišla výzva k zaplacení na účet FIO banky.

    • Dobrý den,

      platba dobírkou u nás není možná u produktů, které jsou skladem u dodavatele, neboť spolu pracujeme s mnoha zahraničními dodavateli, od kterých je zboží zasíláno přímo Vám, našim zákazníkům. Jedna objednávka tedy může být expedována hned z několika skladů a od několika různých dodavatelů. U zahraničních zásilek není služba dobírky jednoduše vůbec dostupná. Platba dobírkou je u nás možná pouze u produktů ze sekce Skladovky (https://postovnezdarma.cz/skladovky), které Vám navíc budou doručeny do 2 dnů (na Slovensko do 3 dnů), jelikož jsou zasílány ze skladu v ČR.

      Objednávku u nás můžete uhradit převodem na účet, kartou nebo složenkou.

      Pokud Vám chodí upozornění na úhradu objednávku, objednávku jste dokončil. Pokud o objednávku nemáte zájem, samozřejmě není problém ji zrušit.

      Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-20 hod na tel. +420 374 445 974.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Dekuji za upozornění s temi falešnými nanorouškami. Malem jsem je objednala a zaplatila

    • Dobrý den,

      pokud máte k produktu nebo k původu zboží jakýkoliv dotaz, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo nebo na zákaznické lince +420 374 445 974 a vyřešíme situaci k Vaší spokojenosti.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Dekuji za upozornění s temi falešnými nanorouškami. Malem jsem je objednala a zaplatila

    • Dobrý den,

      pokud máte k produktu nebo k původu zboží jakýkoliv dotaz, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo nebo na zákaznické lince +420 374 445 974 a vyřešíme situaci k Vaší spokojenosti.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Bacha na podvodníky z postovnezdarma nabízí například ReSpimask od Respilonu za nesmyslnou cenu, navíc jako předobjednávku. Parazitují na strachu lidí. Hnus. Navíc nejsou ani distributor této značky. Výrobce už ale byl kontaktován a snad si na taková individua posvítí. https://postovnezdarma.cz/263611-nanovlakennarouska-vyrobenavcr-l

    • Dobrý den,

      pokud Vám naše cenová politika nevyhovuje, samozřejmě máte možnost zvolit jiný obchod. V naší nákupní galerii máte možnost shlédnout několik podobných produktů, kde uvádíme, že se jedná o předprodej, případně produkty, které jsou zasílány od zahraničních dodavatelů.

      Pokud byste měl jakékoliv dotazy či připomínky, kontaktujte nás na zákaznickém servisu.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Já nevím, co si zatím o tom myslet. Zboží jsem si objednal, zaplatil to přes účet, napsali mně e-mail že platba proběhla a zboží odesílají a po týdnu mně došel další e-mail že mám zaplatit za zboží, tak jsem jim napsal, že už mám zaplaceno a dnes mně to došlo znovu, tak jsem jim poslal screeny z účtu a napsal jsem jim, že to zaplacené už je, a podruhé to platit nehodlám..tak uvidím, ale už mně to štve, jsem si myslel že to bude solidní firma, ale asi moc né....objednávam převážně na dobírku a tady to chybí..

    • Mě také přišly dva emaily za sebou . Uvidím co se bude dít. Dám to právníkovi.

    • Dobrý den,

      bohužel zde nemáme poskytnuty náležitosti, díky nimž bychom mohli objednávku zkontrolovat. Pokud Vám chodí zprávy ohledně úhrady objednávky i přesto, že jste již objednávku uhradil, nejspíše jste si omylem vytvořil duplicitní objednávku. V tomto případě samozřejmě není problém tuto objednávku stornovat, aby Vám již upozornění na platbu nechodilo.

      Platba dobírkou je u nás možná pouze u produktů ze sekce Skladovky (https://postovnezdarma.cz/skladovky), které Vám navíc budou doručeny do 2 dnů (na Slovensko do 3 dnů), jelikož jsou zasílány ze skladu v ČR.

      Ohledně dalších informací nás prosím kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře nebo nebo na zákaznické lince +420 374 445 974 a vyřešíme situaci k Vaší spokojenosti.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Objednané zboží z 23.11.2019 stále nepřišlo. Na urgence žádná odpověď. Nedoporučuji tento obchod. Katastrofa.

    • to chápu

  • Objednavka tesne po Vanocich, s tim, ze zbozi prijde obratem. Zatim nic, platba samozrejme predem. Vzdy si overuji od koho kupuji, tentokrat jsem recenze necetl, moje chyba, ale uz se zbozim moc nepocitam...na e-mailu nic zadna reakce.

  • Zcela oficiálně bych tuto firmu zařadil mezi "šmejdy"!
    10.11.2019 objednána bunda u níž byla informace : skladem dodání do 2 dnů.
    Samozřejmě požadována platba okamžitě, žádný doklad, žádný kontakt po zaplacení.
    Zásilka přišla po 38 dnech (dnes) z Číny a ten samý den, protože jsem se po rozbalení šíleně naštval, se mi podařilo proklikat k telefonu.
    Sdělil jsem své požadavky a okamžité ukončení smlouvy, načež mi velmi nepříjemná žena sdělila, že mi odeslala pokyny k vrácení na mail a zavěsila...!
    To, co přišlo se nedá vzít ani se psem do lesa, takže pozor všem - nafoceno mají perfektně, ale přijde nehorázný šmejd!
    Mail, který mi přišel obsahoval informaci, že mají na vyřízení 30 dní ze zákona, takže budu opět čekat, až mi tito rádoby podnikatelé vrátí peníze. Za cizí peníze umí podnikat každý idiot, ale nést riziko, to už se jim nechce, natož vracet platbu za šmejd po převzetí vráceného zboží, jak to dělají všechny solidní eshopy.
    Ta kladná hodnocení jsou zcela jistě od známých nebo účelově založených emailových adres, protože když jsem se začal o tuto firmu zajímat, nenašel jsem člověka, který by je chválil.
    Skladem asi nemají vůbec nic, protože by museli platit za skladové prostory a stačí se jen podívat na obchodní rejstřík, kolik firem pan jednatel Česal a jeho parta má na Peníze.cz a Justici, jaké mají zaměření a hodnocení, takže nechápu jak může dále provozovat firmy, lhát v eshopech, a připravovat lidi o čas a peníze!
    Souhlasím s návrhem jednoho z recenzentů - pojďme se spojit a společně dosáhnout likvidace firem šmejdů.

  • Prozatím nejhorší obchod se kterým jsem se kdy setkal! Asi před rokem jsem tam objednal pánskou peněženku a bohužel i zaplatil. Během extrémně dlouhé, avšak avizované doby, nepřišla. Reklamoval jsem to a že ji pošlou znovu a tentokrát přijde. Opět týdny a týdny čekání a nepřišlo nikdy nic. Jejich formuláře na stránkách nefungují. Při přihlášení, když v objednávkách dáte rekkamaci, je tam dotaz, jestli zboží dorazilo či nikoliv a to NE nejde zaškrtnout! Celé je to velký podvod! Doporučuji se vyhnout obloukem a nic nenakupovat a hlavně -neplatit předem!

  • Balík přišel, chyběly dva výrobky z 10 a všech 10 výrobků bylo prošlých dokonce některé až z roku 2015 Neskutečné!!! A jelikož se jednalo o vzduchové rozprašovače brise a gelové, tak ty gelové jsou opravdu k nepoužití. Jsou vyschlé. A podotýkám, že si zásilku samozřejmě naúčtovali se všemi 10 výrobky. Nikdy víc už si u Poštovné zdarma nic neobjednám .

  • Pokud jsem si vědom tak mi nikdy nepřišlo možnost hodnocení tohoto obchodu, jen jakýsi email ohledně recenze na jejich stránkách. Každopádně jsem s tímto obchodem hrubě nespokojen. Poslední objednávka kterou jsem vytvořil 21.8. měla 4 položky. Z toho jedna mi byla zrušena až skoro po měsíci a urgencích. Další dvě stále visí bez jakékoliv odezvy o odeslání. U poslední čtvrté bylo teprve teď 4.10. oznámeno odeslání, přitom 1.10. mi zprávou tvrdili že je již na cestě. Nevím ale někdo tu lže buď obchod nebo jejich odesílatel. Stále se ohání lhůtou 10-30 dní, ale od odeslání a nikdy není zveřejněna jaká je maximální lhůta na odeslání, takže klidně na odeslání můžete čekat do nekonečna!!!

  • U teto společnosti jsem uvažoval o nákupu. Od té doby mě obtěžuje cílenou a nepravdivou výzvou k dokončení nákupu zboží v košíku, který je ve skutečnosti prázdný. Rozhodně nedoporučuji žádný kontakt s touto společností

    Petr Klabačka

  • Doporučení a rada všem, kdo potenciálně zvažují nákup v tomto obchodě. NIC zde nenakupujte!!!! Obchod používá sprostý trik, který sice není nelegální , ale je silně na hraně. Trik spočívá v tom, že podle jejich obchodních podmínek s vámi, jako s kupujícím neuzavírají KUPNÍ, ale zprostředkovatelskou smlouvu. To ale zcela podstatně mění vaše práva a ochranu kupujícího na internetu. Vše, co platí o nakupování na internetu a o čem předpokládáte, že je pro vaši ochranu vyplývající z naší legislativy je navázáno na SMLOUVU KUPNÍ. Tu za vás obchod uzavře(zprostředkuje) s nějakým Číňanem na druhém konci světa a vše, co platí (možnost vrácení, reklamace atd, atd......) tedy musíte vyřizovat s ním. On samozřejmě na naše právní předpisy kašle, takže vaše práva jsou v pr... víte kde že? Obchod se sice tváří, že to za vás vyřídí, ale právo v tomto případě na vaší straně není.
    Jak jsem již psal výše není to protiprávní, ale solidní internetový prodejce má obvyklé obchodní podmínky a neuvede vás tedy ani bez přečtení obchodních podmínek do situace, kdy jsou vaše práva nakupujícího na internetu zcela změněna. tedy lépe řečeno prakticky eliminována. Všechna se totiž vztahují na prodejce v Číně. Tam se samozřejmě ničeho nedovoláte. Toto nechutné a neetické chování je možné jen v Čechách, protože jen u nás se slovíčkaří v zákonech a hledá se, jak protistranu co nejvíce napálit a odrbat. Rozdíl ve slově KUPNÍ a ZPROSTŘEDKOVATELSKÁ tedy mění vše podstatně. POZOR NA TO!!!! Než objednáte !!!!!

  • jak se muze heureka zarucit za postovnezdarma.....zbozi objednano,zaplaeno nedoruceno...navic stranka jiz neexistuje

  • Je to podvod, len draho predávaju šmejdy z Číny. Ale prečo s nimi v Česku niečo neurobí obchodná inšpekcia? A dovolia im podnikať?

  • NEDOPORUČUJI ! PODVOD !


    PRVNÍ OBJEDNÁVKA PŘIŠLO ROZBITÉ ZBOŽÍ A AŽ PO 3 MĚSÍCÍCH !
    REKLAMACE NEVYŘÍZENA STRATA PENĚZ UŽ 1 ROK .

    A MOJE MAMINKA KTERÁ NEVĚDĚLA ŽE JSEM BYLA PODVEDENA
    TAK ZAPLATILA A NIKDY NIC NEPŘIŠLO UŽ JE TO 7 MĚSÍCŮ

    NEKUPOVAT JSOU TO PODVODNÍCI A MNOHO RECENZE NA GOOGLE ŽE PODVOD !!!

  • 18.12 som objednala zimnú členkovú obuv,dobierka prišla po mesiaci bez adresy papiera na reklamáciu,jednoducho katastrofa.môže mi niekto napísať adresu kde mam odoslať otrasné a ešte zlé číslo čižiem.ďakujem.

  • Hakó, další upomínka sms VS 1190109979 ať zaplatím.
    Nic jsem si neobjednala....
    Ověčte si tel. číslo, kam upomínku posíláte
    pošlu podnět na ČOI
    podvod?????

    • omlouvám se, toto patří firmě postazdarma.cz

  • Zdravím,
    30.1.2019 mi přišla podivná SMS zaplaťte 469,- na účet 2301252729/2010, VS:1190109979. Nic jsem si zde neobjednala. Napsala jsem tedy email ať si moje tel č. vymažou, že jde o omyl. Chtěla jsem jim ještě zavolat. 31.1. jsem vytočila jejich tel č. Vzhledem k tomu, že jsem byla 21. na řadě jsem to vzdala. Dnes 1.2. další SMS Připomínáme vám platbu....
    Vzhledem k tomu, že na emaily nereagujete, tak snad touto cestou. Nic jsem si u vás neobjednala, udělejte si pořádek a reagujte!!!!

    • omlouvám se, toto patří firmě postazdarma.cz