Přihlásit se a přidat příspěvek
  • objednávka s číslem- 102502184, bezdotykový teploměr objednaný 7.3, je 16.4- 40 dní od objednávky, tj.měsíc a půl, vrácené peníze nikde!
    objednávka- 102488260- sandály- objednávka ze dne 2.3- ještě lepší- 45 dní od objednávky, za chvíli budeme na dvou měsících od zaplaceného zboží- zboží nikde, peníze nikde! Koukám, že u Vás, když si chce člověk koupit boty na léto, dejme tomu- červen/červenec/srpen, aby objednal už v prosinci lonského roku, aby na to léto dorazily!

    • Dobrý den,

      za objednávku č. 102502184 Vám budou v pořádku vráceny peníze. Již dvakrát jsme Vám zasílali žádost o číslo Vašeho účtu, kam si přejete platbu vrátit, ale bohužel jsme nedostali odpověď a proto Vám zatím částka nebyla zaslána. Prosíme o odpověď na zprávu z našeho zákaznického servisu s číslem účtu, abychom Vám mohli platbu zaslat. Jelikož jste platila kartou, číslo Vašeho účtu bohužel neevidujeme.

      Vaše objednávka č. 102488260 je v pořádku na cestě k Vám. Je však třeba počítat s uvedenou dobou dodání. Informaci o délce dodání máte přímo u produktu, poté v košíku a znovu při shrnutí objednávky. Pokud je u produktu uvedené, že zboží je skladem u dodavatele, či na externím skladě, znamená to, že zboží bude zaslané ze zahraničí a dodací lhůta bude delší.

      Pokud nechcete na zboží čekat delší dobu, objednávejte si produkty z kategorie "Skladovky", kde Vám objednávka dorazí do 2 dnů.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Naprosto stejná zkušenost! Na přelomu února/března, kdy tady ještě nebyly oficiální případy koronaviru jsem si objednala jednorázové roušky s tím, abych měla případně alespon nějakou menší zásobu, kdyby.. No a uběhly 2 měsíce, zaplacené roušky nikde, mé peníze nikde, koronavirus jede na plné obrátky, takže jsem sedla ke stroji. Co je tohle proboha za obchod? Drzost největší! Ale smsky a upozornění/upomínky na zaplacení případných objednávek, ty chodí neustále! Pouze vybírají peníze, aniž by zboží kdy dodali! Koronavirus už tady možná dávno nebude, pak přijdou možná zaplacené roušky! Ráda bych napsala.. "Ted už si je strčte do pr..!" Ale spíše jsem přesvědčená, že nic nedorazí a jsem velmi ráda, že už se těmito zlodějskými e-shopy zabývá ČOI a údajně na ně Pirátská strana podala trestní oznámení! Nasolila bych jim takové pokuty, až by klekly!

    • Dobrý den,

      dobu dodání bohužel více urychlit nemůžeme. Zásilky k zákazníkům putují přes půl světa. Našim zákazníkům se ale snažíme maximálně vyjít vstříc a proto se snažíme, aby expedice zboží proběhla nejrychleji jak je to jen možné.

      Pro více informací o Vaší objednávce Vás prosíme o kontaktování prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách nebo na email [email protected]. Vaši objednávku samozřejmě prověříme a pokud Vám zásilka v daném termínu nebyla doručena, vyřídíme reklamaci a vrátíme Vám peníze.

      Děkujeme.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Tak v lednu jsem si objednala podlozku na pečení,po více jak měsíci jsem firmu kontaktovala a bylo mi řečeno,že dodavatel měl 30 dní dovolenou(nikde to psáno nebylo).Po dalším čase jsem oět volala,bylo mi řečeno,že se strašně omlouvají a mám počkat ještě týden,podložka údajně na cestě ke mně.Když nedorazí už vrátí peníze.Dnes jsem volala po dalších třech týdnech a ejhle,opět na cestě a peníze nevrátí,dokonce mi paní položila telefon.Takže jednání narosto strašné,provoláno více než byla cena podložky,zboží žádné a peněz v tom.....Lidi neblbněte,vše tahají z číny,kde už každý z nás si to dokaže objednat asi sám a bude to levnějsí a i rychlejší dodání.Což je docela usměvné.Já si ji o měsíc později objednala i přímo z Číny a je dávno doma.Jen tahají z lidí peníze a ještě nemají ani základ slušného chování.Okrádat lidi zrovna v této době mohou jen hyeny.

    • Dobrý den,

      Vaše zkušenost nás velice mrzí. Naši dodavatelé měli opravdu na přelomu ledna a února dovolené s svátky, a proto se odeslání zásilek zdrželo, za což se velice omlouváme. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo nebo na zákaznické lince +420 374 445 974 s číslem objednávky a jistě Vám pomůžeme situaci vyřídit.

      Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

      S pozdravem a přáním hezkého dne,
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Dobrý deň, po webovom obchode Huglo som myslela, že sa už nedám nachytať... Objednala som si rukavice, 2 bal. Zaplatené okamžite, mali byť doručené do 3 pracovných dní... dnes je deň 7. objednávka č. 1100526302.
    Kontakt je ťažký, odpoveď mailom generovaná automaticky... a to som si prečítala, že zákaznícka linka je spoplatnená. dlho človek čaká, operátora sa nedočká, lebo "všetci sú vyťažení" (kto by to bol povedal....).
    Mám za to, že to bude ďalšia z web stránok, ktorú dám na podnet na prešetrenie za nekalé praktiky SOI. Takisto sa s touto recenziou nebudem tajiť ani na iných nezávislých stránkach, lebo ma naozaj hnevá, ak sú postupy takéto... Odporúčam zvážte, aký tovar od koho posúvate, predávate... ak nie je na sklade, zdalo by sa mi korektné nepýtať peniaze vopred, ale umožniť objednávku na dobierku... Toto je naozaj veľmi čudný, neetický prístup.
    Za mňa, tento obchod už nikdy.

    • Dobrý den,

      Vaše objednávka č. 1100526302 je v naprostém pořádku. U produktu bylo uvedeno, že se jedná o předprodej s expedicí od data 7.4.2020. Vaše zásilka je nyní v pořádku připravena v expedici a o odeslání Vás budeme informovat emailem. Naše zákaznické centrum je nyní plně vytíženo, tak nás prosím omluvte, pokud jsme se k Vašemu dotazu ještě nedostali.

      Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem a přáním hezkého dne,
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Zajímavé jednání. Před 19 dny jsem na doporučení známého, který měl s tímto e-shopem náhodou štěstí, a pod momentálním tlakem otce objednal pro rodiče dva respirátory KN95. Až po zaplacení jsem se zhrozil nad recenzemi. Má chyba vlivem nesoustředěnosti.

    Respirátory dosud nikde, reklam chodí spoustu a k dovršení všeho mně dnes přišel e-mail, že mně jako vstřícný krok nabízejí TYTÉŽ respirátory KN95 skladem s dobou dodání do 2 dnů. Skutečně je mají uvedeny skladem, žádný předprodej.

    A já se teď prosím Vás ptám, když máte zboží skladem, že byste tedy nejdříve vyřídili již zaplacené starší objednávky?

    Jde o obj. č. 102549727,

    děkuji Vám za smysluplnou, neautomatizovanou odpověď.

    • Dobrý den,

      Vaše objednávka č. 102549727 byla v pořádku dne 19.3.2020 vyexpedovaná a je na cestě k Vám. Do objednávky jste si vložil zboží, kde bylo uvedeno, že je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá déle, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.

      Pro naše zákazníky děláme maximum a snažíme se zajistit co nejrychlejší expedici ze zahraničních skladů. Samotnou dobu dodání od data odeslání, ale nijak ovlivnit nemůžeme. Zásilky k Vám putují přes půl světa a není v našich silách tuto cestu nijak zkrátit, ani urychlit.

      Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít v sekci Doprava a doba dodání - http://postovnezdarma.cz/doprava nebo také v sekci Jak to funguje.

      Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-20 hod na tel. +420 374 445 974.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

    • Slečně Lucce prostě vůbec nevadí že pracuje pro takovou společnost, prostě neva, ono charakter se nerozdává, uživit se člověk nějak musí, makat se taky moc nechce, a tak tu máme dnešní svět, to je krásná společnost což :) ?

    • Odpovědi jsou stále stejné.. "Děláme maximum pro vaši spokojenost, snažíme se co nejrychleji reagovat na Vaše stížnosti, Vaše objednávka je na cestě (už nenapíšou, že z Číny), hrůza- zavřít všechny!

    • Dobrý den,

      naše nákupní galerie se netají tím, že je poskytovatelem reklamní plochy zahraničních dodavatelů s českým servisem a službami v českém jazyce. Veškeré informace o původu zboží máme uvedené na našich stránkách v obchodních podmínkách.

      Děkujeme za pochopení.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Lidi prosím Vás,

    Vůbec si tady nestěžujte a nic neřešte, nakupujete od subjektu který funguje z 90 % B2B, uvedu příklad - Rouška KN95 cena 249 Kč za kus. V Číně na Aliexpressu KDE POŠTOVNÉ ZDARMA NAKUPUJE stojí těch samých roušek 10 Ks 20 dolarů cca 500 Kč, takže máte roušku za 50 Kč jednu né za 249 ,-Kč tedy pětkrát dražší a když to nemají objednáno ve velkém množství u sebe jakože na skladu tak Vám to objednají z Aliexpressu, a vezmou si na tom na kusu 200 Kč !!! A tak to tam mají u všeho. TENTO BYZNYS JEDE JEN NA LIDSKÉ HLOUPOSTI. Navíc poštovné z Číny máte do ČR zdarma, a při jakémkoliv problému Vám vrátí peníze do pár hodin!!! A to jednáte až do Číny !!!! S těmi rouškami jsou to obyčejní Koronašmejdi a obohacují se na krizovém stavu ve společnosti. Jediný kdo má tu moc položit tyhle podvodníky jste VY LIDI, nenakupujte od nich, sedněte si k netu a vše si objednejte z Aliexpressu, v těchto chvílích argumentují že oni mají i věci skladem a ihned to máte doma, jistě, 5x dražší či i 10 x, Děkuji nechci buď si počkám nebo si zaplatím poštovné z Ćíny a mám to tady do týdne.

    Kdo má tu náladu tak rozhodně na ČOI na všechny byznys weby a podobně, taková firma nemá právo existovat v právní společnosti která chce mít trh čistý a férový.

    • Dobrý den,

      naše virtuální galerie je marketplace platformou, která poskytuje různé služby všech svým uživatelům. Náš obchodní model otevřeně prezentujeme, pokud by Vás zajímalo více můžete najít zde: https://postovnezdarma.cz/jsme-virtualni-galerie/ nebo zde: https://postovnezdarma.cz/kdo-jsme/. Pro bližší informace nás prosím kontaktujte na [email protected] nebo na zákaznické lince +420 374 445 974.

      Děkujeme za pochopení.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

    • Určitě by mne nezajímalo více, protože do B2B vidím takřka dokonale, takže Vaše účast na tomto bezpáteř/projekt je jen vtipnou epizodičkou v historii trhu a odrazem jeho struktury.

    • Dala jsem to na ČOI, ale přišla mi od nich taková nicneříkající odpověď. Že upozorňují, bla bla, spousta vyjmenovaných zákonů, a že doporučují se tomuto webu příště vyhnout. No tak to vím už i bez nich. Ale co konkrétně dělat, abych své peníze dostala zpět, to nic nenapsali. Nezbývá asi nic jiného než soud. Překvapuje mě že s tím ČOI nic nedělá, když jsou na tuto společnost mraky stížností. V tomhle státě je velmi obtížné se něčeho dovolat, a na to tihle pofiderní obchodníci spoléhají.

    • Půjdem do toho. zlodějská banda! Zavřít je všechny! Neskutečný vztek a blbost nás všech, kteří jim naletíme, má pravdu pán, co psal příspěvek nade mnou!

    • Dobrý den,

      pokud si přejete Vaši objednávku prověřit nebo zjistit bližší informace, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo nebo na zákaznické lince +420 374 445 974 a vyřešíme situaci k Vaší spokojenosti.

      Děkujeme.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Můžete mi sdělit jakým způsobem komunikujete? Volám vám neustále,pak mi zavoláte zpět a myslíte,že během jedné sekundy jsem schopná mobil zvednout? A když zase volám,je to znovu. Chybí tu komunikace.

    • Dobrý den,

      zákazníci nás mohou kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách. Případně můžete zavolat na +420 374 445 974, kde jsme dostupní každý všední den od 9 do 20 hod. Prosíme o trpělivost, naše zákaznické centrum je momentálně plně vytížené a naši pracovníci dělají co mohou, aby zodpověděli všechny Vaše dotazy.

      Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem a přáním hezkého dne,
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Pro ty, kteří chtějí objednávat:

    postovnezdarma.cz

    Česká obchodní inspekce registruje vysoký počet stížností, které se provozovatele internetových stránek týkají. Podle informací uvedených na internetových stránkách nejde o klasický e-shop, ale o „virtuální galerii“, jejímž prostřednictvím údajně zboží nabízejí externí subjekty. Obvykle se má jednat o společnosti se sídlem v Číně nebo v jiných asijských zemích, u nichž je pro spotřebitele obtížné ověřit jejich existenci a důvěryhodnost. ČOI registruje stížnosti na dodání zboží s velkou časovou prodlevou, případně nedodání zboží vůbec. Je-li dostupnost označena např. výrazem „skladem u dodavatele“, může to v praxi znamenat, že zboží se nachází v Číně a bude doručeno až za několik týdnů či měsíců. Řešení reklamací a/nebo vracení zboží může být pro spotřebitele obtížné. V souvislosti s krizovou situací ohledně onemocnění COVID-19 ČOI obdržela stížnosti týkající se přemrštěných cen osobních ochranných pomůcek a velmi dlouhých dodacích lhůt. Případný nákup na těchto internetových stránkách doporučujeme důkladně uvážit a před jeho provedením velmi podrobně zkontrolovat dodací lhůty, obchodní podmínky a identitu a důvěryhodnost externího prodávajícího.

    (25. 03. 2020)
    a kdo má dobrý antivir, tak mu sránky zablokuje sám

    • Dobrý den,

      naše stránky jsou stále v pořádku aktivní, stejně jako zákaznický servis a zákaznická linka. Reklamaci vždy řešíme ke spokojenosti zákazníka. Dodací lhůty jsou vždy uvedené u produktu ještě před objednáním a je potřeba s nimi počítat. Pokud na zboží nechcete čekat, můžete zvolit zboží ze sekce "skladovky", které doručujeme do 2 dnů.

      Pro bližší informace nás prosím kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře nebo nebo na zákaznické lince +420 374 445 974 a rádi Vám veškeré informace sdělíme.

      S pozdravem a přáním hezkého dne
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Tak mně nakonec peníze dorazily, takže objednávku se podařilo nakonec úspěšně stornovat. Vzalo mi to ale dvě hodiny života neustálého provolávání se do call centra, ze kterého mi potom ale překvapivě někdo zavolal. Takže beru zpět, robot to není.

    Jenom to mají tak strašně složitě vymyšlené, že lapají naivní lidi, kteří nemají sílu se s nimi handrkovat, celé to proklikat, napsat jim něco pořádnýho a provolávat se do call centra. Většina lidí nad tím mávne rukou. Když vás to přesměruje všude možně a jako první nabídku dostanete, že vám posílají nějakou slevu...prostě je to past.

    Ale děkuji poštovné zdarma, nikdy už nikde impulzivně neobjednám bez přečtení recenzí, výborné poučení, které se docela hodí.

    • Dobrý den,

      jsme rádi, že byla situace vyřízena k Vaší spokojenosti. Omlouváme se za zdlouhavost a složitost celého řešení. Naši pracovníci dělají co mohou, aby uspokojili všechny požadavky, kterými jsme nyní opravdu velmi zahlceni. Prosíme Vás tedy o pochopení.

      Děkujeme za Vaši trpělivost.

      S pozdravem a přáním hezkého dne
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Přidávám se k současné většině hrubě nespokojených objednatelů ochranných roušek. 2.3.20 objednávka 102490051 5ks nanovlákenná maska (rouška), vyrobeno v ČR L ID 2636111 - 1245,- Kč , téhož dne zaplaceno. Měly být dodány do 16.3., reklamováno,... a podstatné ... !!!! 22.3. přišly bez mého souhlasu a vědomí jednostranně zaměněné jakési náhražky z Číny, kvalitativně (tech.param.) 12x horší !!!!! Ihned jsem poslal zpět s tím, aby nic dalšího neposílali !!!! Pochopitelně následuje kolotoč vrácení zboží, reklamace, psaní e-mailů a dále nepochopitelné ignoranství shopu, blabla odpovědi a hlavně - údajně- již 2x zaslání roušek dalších, opětovně... ( k 30.3.doručení - 2x nic) !!!!??? Skutečně bych nevěřil, že se nechám v této době a s tímto artiklem napálit... :-( Pochopitelně předám na ČOI a prosím, kdyby náhodou Lucie B. ze shopu chtěla reagovat s tím, že se mám někam dovolat nebo napsat, tak si může ušetřit práci... Nic nefunguje !!! Stačí se podívat do mailů a nerozšiřovat řady gaunerů nebo dělat dobře svoji práci a vrátit peníze !!!

    • Dobrý den,

      Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Reklamovaná zásilka Vám byla v pořádku odeslána dne 26.3.2020 a v nejbližších dnech Vám ji bude pošta doručovat. Česká pošta je momentálně plně vytížena rozesíláním ochranných pomůcek, a tak Vás prosíme o strpení. Pokud bude něco v nepořádku, samozřejmě situaci vyřídíme. Naše zákaznická linka je v provozu od 9 do 20 hodin každý všední den. Pokud od Vás máme zmeškaný hovor, vždy voláme zpět. Není tedy problém se domluvit na řešení.

      Děkujeme za pochopení.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Objednávku mi stornovali protože zboží nemají. Peníze zatím zpět stále nemám. Komunikace nulová, na telefonu robot, na internetu jen nějaké překlikávání z různých ticketů, kdy člověk pořád neví, jestli se opravdu domůže svých peněz zpět.

    Stále žádám, ať mi něco sdělí o mé objednávce a nic, není možné se dobrat k nějaké osobní normální komunikaci, která by nebyla přes robota.

    Pokud nedostanu zpět peníze, zvažuji trestní oznámení, v době nouzového stavu tyto podvody a zvláště s rouškami vnímám jako extrémně nevhodné.

    • Dobrý den,

      pokud jsme Vaši objednávku zrušili, samozřejmě Vám peníze vrátíme. Peníze vracíme v zákonné lhůtě do 14-ti dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.

      Děkujeme za pochopení.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Je to jedna velká stač... peníze jsem naštěstí neposlala objednávku jsem dvakrát rušila a pořád mi posílají ať zaplatím a už i složenka mi přišla!!! Když jim napíšu e-mail na uvedenou adresu tak mi odepíše Kooperativa?! Co to má jako být?!

    • Dobrý den,

      Vaše situace nás mrzí. Pokud si přejete neuhrazenou objednávku zrušit, samozřejmě to není problém. Bohužel nyní nejsme schopni odpovědět v daném časovém intervalu, jelikož je náš zákaznický servis plně vytížen. Pro bližší informace nás prosím kontaktujte na [email protected] nebo na zákaznické lince +420 374 445 974.

      Děkujeme.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Milá Lucko B., vaše rady ohledně zavolání na zákaznickou linku a zrušení objednávky, jak jste mi poradila, jsou opět jen pouhé klamání. Dobře víte, že na telefonu nikdo není, funguje jen robot. Dále stále čekám na vaši odpověď ohledně zrušení objednávky, viz vaše doporučení na stránkách u nabízeného zboží. "Bohužel zde neuvádíte číslo objednávky, abychom mohli situaci případně ihned prověřit. Pokud jste nám zasílal dotaz, samozřejmě Vám odpovíme a situaci vyřídíme k Vaší spokojenosti. " Tady je tedy číslo mé objednávky 102550432. ČOI uvádí, že denně dostává cca 100 stížností na váš podvodný e-shop. Věnujte se raději vyřizování stížností podvedených zákazníků, než neustále tady kopírovat stejné odpovědi na každý příspěvek.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za zaslání čísla objednávky. Informace o tom, že naše linka nefunguje, nebo je na ní pouze robot, nejsou pravdivé, o čemž jste se jistě sama přesvědčila. Vidíme, že jste se na naši linku v pořádku dovolala a Vaše situace byla kolegyní vyřízena v pořádku. Objednávka byla zrušena a peníze Vám budou vráceny zpět na Váš účet.

      Děkujeme za pochopení.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Dobře, tak zde máte číslo mé objednávky 102532960. .
    Lenka Holá

    • Dobrý den paní holá,

      děkujeme Vám za zaslání čísla objednávky. Vaši objednávku jsme prověřili a u produktu, který jste si objednala je uvedeno, že se jedná o zboží SKLADEM U DODAVATELE a u toho bylo uvedeno, že lhůta na doručení je delší, jelikož je zboží zasíláno přímo ze zahraničí. Tuto informaci si můžete zkontrolovat přímo u produktu, kde je to uvedené, nebo v obchodních podmínkách na našich stránkách.

      Pokud byste si objednala SKLADOVKU, samozřejmě by Vám byla doručena do 2 pracovních dnů.

      Děkujeme za pochopení.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

    • Dobrý den paní Holá,

      děkujeme Vám za zaslání čísla objednávky. Vaši objednávku jsme prověřili a u produktu, který jste si objednala je uvedeno, že se jedná o zboží SKLADEM U DODAVATELE a u toho bylo uvedeno, že lhůta na doručení je delší, jelikož je zboží zasíláno přímo ze zahraničí. Tuto informaci si můžete zkontrolovat přímo u produktu, kde je to uvedené, nebo v obchodních podmínkách na našich stránkách.

      Pokud byste si objednala SKLADOVKU, samozřejmě by Vám byla doručena do 2 pracovních dnů.

      Děkujeme za pochopení.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

    • Vážená slečno Lucko, nevím zda opravdu nechápete a nebo nechcete chápat. Prám se, jak je možné, že u zboží Respirační rouška (respirátor) KN95 máte uvedeno doba dodání 2 dny a jen jsem si je objednala a zaplatila, tak mi skočila úplně jiná doba dodání. Trvám si na tom, že je to podvod, již 2x jsem vám psala, nikdo mi neodpověděl. Psala jsem vám, že chci odstoupit od smlouvy, ale vy prostě nereagujete. Musíte mít opravdu hroší kůži. Že vám není hanba.
      Lenka Holá

    • Dobrý den paní Holá,

      velice se Vám omlouváme za pozdní reakci na Váš dotaz z data 24.3. a 25.3.2020. Náš zákaznický servis je momentálně přetížený, takže bohužel nejsme schopni odpovědět ve slíbené lhůtě. Na nápravě situace usilovně pracujeme.

      Ano, produkt "Respirační rouška (respirátor) KN95" máme na skladě vedený jako PŘEDPRODEJ s doručením do 2 dnů od dané expedice. Takový produkt u nás na stránkách naleznete zde:

      https://postovnezdarma.cz/index.php/catalog/product/view/id/263611/s/263611-nanovlakennarouska-vyrobenavcr-l/?___store=admin

      Vy jste si ale objednala produkt, který se skladem přímo u našeho zahraničního dodavatele, a to:

      https://postovnezdarma.cz/index.php/catalog/product/view/id/269582/s/269582-respiracnirouska-kn95/?___store=admin

      U produktu je vždy uveden termín doručení a potřeba s ním počítat. Informace si můžete ověřit přímo na našich stránkách.

      Děkujeme.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

    • To je jasné, že jste přetíženi, když si všichni stěžují na Váš podvodný e-shop! Kdybyste fungovali čestně, tak Vás nikdo nebude bombardovat!

    • Dobrý den,

      veškeré informace o době dodání jsou vždy uvedené přímo u produktu a je potřeba s nimi počítat v plném rozsahu. Volá nám spoustu zákazníků s jinými žádostmi. Chtějí si u nás objednávku vytvořit po telefonu, nebo objednávku nějakým způsobem upravit, popřípadě poradit s produktem.

      Pokud máte další dotazy, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo nebo na zákaznické lince +420 374 445 974.

      Děkujeme.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Dobrý den,
    ráda bych se také připojila. Objednala jsem si dvě roušky Respirační rouška (respirátor) KN95, na webu je uvedeno doba dodání 2 dny. Platba na dobírku však není možná a okamžitě po zaplacení se u mé objednávky objevila tato informace -
    termímn doručení 16. květen. Považuju takové jednání za podvod a obrátím se na ČOI a Policii České republiky. Na můj mail, kde žádám vysvětlení mně nebylo vůbec odpovězeno, telefonické hovory jsou téměř nemožné. Kdo nechcete být napálen, nenakupujte zde. Je smutné, že v době, kdy si lidé snaží spíše pomáhat, tak se někteří lidé snaží pomoci pouze své vlastní peněžence a nestydí se podvádět.
    Lenka Holá

    • Dobrý den,

      bohužel jste zde neuvedla žádné náležitosti, díky nimž bychom mohli objednávku zkontrolovat. Platba na dobírku je u nás možná pouze u skladovek, kde je doručení do 2 pracovních dnů. Pokud byla povinna platba předem, bylo u produktu uvedeno, že se jedná o zboží SKLADEM U DODAVATELE a u toho bylo uvedeno, že lhůta na doručení je delší, jelikož je zboží zasíláno přímo ze zahraničí.

      Veškeré informace o době dodání jsou vždy uvedené přímo u produktu a několikrát před dokončením objednávky.

      Děkujeme za pochopení.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Dobrý den, také bych chtěla upozornit na podvodné jednání firmy PoštovnéZDARMA.cz. Objednala jsem si nanovlákenné respirátory. Bohužel po zaplacení jsem se následně z jejich stránek dověděla, že tyto respirátory nedodají a že místo toho bude dodán respirátor o třídu nižší. Samozřejmě na stejnou cenu. Chtěla jsem tedy objednávku zrušit, protože na svých stránkách mají přímo u daného zboží uvedeno: " V případě že stávající zákazníci nebudou mít o tento respirátor zájem, kontaktujte nás prosím prostřednictvím zákaznického servisu, vrátíme Vám peníze." Snažím se tedy dovolat na zákaznický servis, který je pro zrušení objednávky doporučován, to se mi ale stále nedaří. Na jakékoli volbě v automatizovaném systému je pouze odkaz na stav vaší objednávky. To samé je i přes jejich kontaktní formuláře na webu. Na zaslaný formulář nikdo neodpovídá a ať si vyberete jakýkoli krok, všude se dozvíte pouze stav vaší objednávky. Myslím, že v této době takto podvádět zákazníky je hyenismus. Obracím se na ČOI.

    • Dobrý den,

      náš zákaznický servis je nyní bohužel plně vytížen, proto se omlouváme, že jsme se k Vaší zprávě ještě nedostali. Bohužel zde neuvádíte číslo objednávky, abychom mohli situaci případně ihned prověřit. Pokud jste nám zasílal dotaz, samozřejmě Vám odpovíme a situaci vyřídíme k Vaší spokojenosti. Omlouváme se za zdržení.

      Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-20 hod na tel. +420 374 445 974.

      Děkujeme za pochopení.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

    • Jo a pro vám ČOI zablokovala stránky!

    • Dobrý den,

      bohužel netušíme, kde jste tuto informaci dohledala. Naše stránky jsou v pořádku funkční a aktivní.

      Děkujeme za pochopení.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Dobrý den, dne 18.3. jsem objednal roušky, bohužel jsem si nevšiml data dodání (10-40dnů), který mi vzhledem k vážnosti situace vůbec nevyhovuje. V den objednávky jsem proto volal zpět a po velmi dlouhém čekání jsem se domluvil s operátorkou na vrácení peněz. Bylo mi odpovězeno, že objednávka se stornuje a do týdne mi budou vráceny peníze.
    Vzhledem k tomu, co tady čtu, mám obavy, ale věřím, že pani Lucka B. vše dotáhne do konce a peníze mi vrátí na účet, který jsem ji nadiktoval. Provedl jsem print screen obrazovky s mou objednávkou v den objednávky, kde je napsáno, že se objednávka zracovává a kde je uvedeno, že se vyřizuje vrácení peněz. Pevně doufám, že tomu tak bude. Pokud mi to paní Lucka B. veřejně potvrdí, bude to ta správná cesta. Děkuji.

    • Dobrý den,

      děkujeme za informaci. Pokud jste volal v den vytvoření objednávky, ve většině případech není problém objednávku zrušit a vrátit Vám peníze, jelikož objednávka ještě nebude odeslána. Pokud jsme Vám na zákaznické lince potvrdili zrušení objednávky a vrácení peněz, samozřejmě to platí. Zákonná lhůta na vrácení peněz je 14 dní, ale peníze vracíme většinou do 7 dnů.

      Děkujeme za pochopení.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Vážená vládo,
    apeluji na Vás jakožto na vládu ČR, abyste jste zamezili dalšímu podvodnému jednání eshopu postovnezdarma.cz/ATELI, který si strhává platby z účtu, poté po zjištění stržení částky z účtu odmítá akceptovat bezplatné stornování objednávky, odmítá komunikovat a nakonec argumentuje tím, že zboží je na cestě, což odmítá jakýmkoliv způsobem prokázat ačkoliv u objednávek je doprava Česká pošta, která vydává podací číslo k zásilkám. Tudíž jednání tohoto eshopu je podvodné, což dokazují i četné recenze na www.heureka.cz a také veškerá komunikace tohoto eshopu postovnezdarma.cz/ATELI, kdy tvrdí, že zásilka je na cestě ale přitom dané své tvrzení nijak nemůže ani nechce prokázat.
    Neboť jsem jednou z řady poškozených/podvedených tímto eshopem, žádám Vás o zamezení podnikání tomuto eshopu, který nabízí ochranné respirátory proti koronaviru a roušky.
    Děkuji Vám za Vaši odpověď se sdělením jaké kroky byly z Vaší strany jakožto vlády ČR učiněny v tuto velmi nelehkou dobu, kdy tento eshop se snaží obohatit na neštěstí druhých lidí.

    • Dobrý den,

      Vaše situace nás velmi mrzí. Platby si naše nákupní galerie samozřejmě strhnout nemůže. Pokud platbu sám zákazník nezadá a nepotvrdí, platba nám doručena není. Platby v dnešní době potvrzujete SMS zprávou nebo přímým kontaktem v bance a proto není možné, abychom si platbu strhli ze zákazníkova účtu sami.

      Po uhrazení objednávky se zboží předává rovnou k expedici, nebo se objednávka předává našemu dodavateli ke zpracování. Uhrazením objednávky souhlasíte s informacemi, které jsou uvedeny u produktu, na našich stránkách a v obchodních podmínkách. Tam jsou uvedeny veškeré informace o fungování naší nákupní galerie, původu zboží a lhůty na doručení. Pokud s těmito informacemi nesouhlasíte, k nákupu samozřejmě zákazníky nenutíme.

      Naše zásilky ve většině případů nedisponují sledovacími čísly, protože jsou zasílány obyčejně, abychom Vám zajistili poštovné zdarma. To se netýká objednávek zasílaných přímo z ČR (zboží označené jako SKLADOVKY), nebo objednávek vytvořených přes společnost TWISTO. U těchto zásilek jsou sledovací čísla v pořádku k dispozici.

      Pokud máte konkrétní dotaz k některé z Vašich objednávek, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo nebo na zákaznické lince +420 374 445 974 a vyřešíme situaci k Vaší spokojenosti.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Já nevím, váhám zda si roušky objednat. Ovšem na druhé straně jsem mnohokrát objednávala jiné produkty a ačkoliv je pravdou, že je třeba platit předem, vždy mě všechno přišlo v pořádku.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši reakci a Vaše kladné hodnocení. Pokud váháte s produktem a ráda byste se o produktu dozvěděla podrobnější informace, neváhejte nás kontaktovat a rádi Vám o produktu sdělíme bližší informace, nebo Vám poradíme.

      Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-20 hod na tel. +420 374 445 974.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz

  • Před dvěma dny jsem dělal objednávku na obličejovou masku , ale objednávku jsem nepotvrdil , protože jsem zjisti ,že nelze na dobírku. Přesto mi do mobilu přišel pokyn k platbě a to dvakrát za sebou. Snažil jsem se zavolat zákaznický servis , abych nedokončenou objednávku zrušil na uvedeném čísle, ale stále se ozývalo "bohužel všichni naši agenti jsou zaneprázdněni". Provolal jsem 10 minut a pak jsem to vzdal . Napsal jen tři emaily na Poštovné zdarma avšak nikdo se neobtěžoval mi odpovědět. Je to podle mého neseriózní. Nic nezaplatím ,a počkám až se ozvou, případně podám podnět na prošetření PČR.
    Nikomu nedoporučuji tuto firmu. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Dobrý den,

      bohužel zde nemáme poskytnuty náležitosti, díky nimž bychom mohli objednávku zkontrolovat, popřípadě rovnou zrušit. Platba dobírkou je u nás možná pouze u produktů ze sekce Skladovky (https://postovnezdarma.cz/skladovky), které Vám navíc budou doručeny do 2 dnů (na Slovensko do 3 dnů), jelikož jsou zasílány ze skladu v ČR.

      Pokud Vám chodí upozornění na úhradu objednávky, objednávku jste dokončil. Pokud o objednávku nemáte zájem, samozřejmě není problém ji zrušit. V tuto chvíli je naše linka plně přetížena a naši zaměstnanci opravdu dělají co mohou. Zákazníci jsou u nás na prvním místě. Pokud je linka obsazena a máme od Vás zmeškaný hovor, vždy zavoláme zpět. Prosíme o pochopení vytížení naší linky. Na Vaše dotazy se snažíme odpovědět co nejdříve.

      Děkujeme za pochopení.

      Hezký den přeje
      Lucka B.
      PoštovnéZDARMA.cz