Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Přidám se k negativnímu komentáři. Vybrala jsem si mikinu - tyrkysovo-modrou a moc se na ni těšila. Objednávka dána 31. 8. 2017 a její číslo: 100781927 za 446,-Kč. Zaplatila jsem předem, ihned převodem a máme listopad a mikina nikde. Reklamovala jsem vše telefonicky, bylo slíbeno navrácení peněz, ale stále nic nepřišlo. Vnímám to jak švindl, nespolehlivý obchod, který blokuje a využívá někde na svém účtu mé a jiných peníze...(může jim z toho běžet i úrok) - záruka žádná, dohledání zásilky, která měla již být měsíc u mě, neexistuje. S našimi penězi se zachází nepatřičným způsobem. Jelikož je vše předplacené zákazníkem, zodpovědnost obchodu zde není žádná. Nikdy už od nich nic nechci, to vím určitě.

  • Nepochopím, když mi bylo sděleno, že zboží bylo odesláno, proč bych ho měla při jeho nedodání znovu objednávat. Jde o nepravdivé informace a po reklamaci dodání mi bylo nabídnuto vrácení peněz nebo nové objednání. Žádná snaha ze strany firmy zboží reklamovat u České pošty neboť prý je zasíláno obyčejně a ne doporučeně. Nespolehlivá firma!!! Na zbočí čekám cca měsíc a půl, které nedošlo a teď budu čekat dalších 14 dní na vrácení peněz.T.K.

  • Samozřejmě jsem posílal na [email protected]

  • Dobrý den,

    Posílal jsem vám již druhý email ohledně objednávky č. 1170272228 na [email protected].

    Může mi prosím někdo odpovědět a potvrdit platbu?

  • Dobrý den
    již jsem už asi na tu váší stránku reklamace a dotazy psal trikrát a dod dnesního dne se již neozval tak nechapu co ubec dělate v naším obchodním systemu

  • Děkuji za obšírné vysvětlování na pokračování, takže dopňuji - zásilka došla po avizované době způsobem, nad kterým mi zůstal rozum stát - našla jsem ji vhozenou do schránky mezi obyčejnou poštou a letáky, takže kdyby se na to doručovatelka vykašlala, nevěděla bych nic! A ke komunikaci - na veškeré maily na vámi uvedenou adresu nedošla jediná odpověď, telefon jsem viděla poprvé až tady! Zajímavé, že v okamžiku zveřejnění recenze a diskusního příspěvku jste dokonce našli způsob informování na můj mail. Snažila jsem se zjistit cokoliv na údajném účtu, ale nedošel mi potvrzující mail s údaji k přihlášení, takže jsem nezjistila nic, vás jsem prosila celou dobu o info! Takže za mě - slibuji, že u vás už nakupovat nebudu, byť by to bylo "sebevýhodnější"!

  • Pozor všem! Přečtěte si jejich podmínky! To není obchod, ale pouze zprostředkovatelna zasílání čínských šuntů na Vaši adresu. To zboží vypadá dobře pouze na fotografii. Jinak je bez návodů, bez homologací a bez záruky. A provozovatel ( v tomto případě firma Ateli s.r.o. z Plzně) se hravě zřekne jakékoliv odpovědnosti za zboží, protože ona pouze "zprostředkovává" obchod mezi Vámi a čínským výrobcem. Zboží je Vám dodáno z Číny a bez DPH. Proto ty dlouhé dodací lhůty! Nejsem znalec zákona o DPH, ale předpokládám, že od určité částky je nutné, aby jste se Vy jako zákazníci přiznali k DPH a DPH státu odvedli. Jinak riskujete problém střetu s FÚ, případně Celní správou ČR. Navíc, jak mají provozovatelé v podmínkách, zpřístupní Vaše nacionále čínskému dodavateli. Dobře si rozmyslete, zda má v tomto případě cenu takovýto kontrakt vůbec realizovat. Možná by to mohlo zajímat i naše orgány typu ČOI, nevím to ale jistě.

  • Eva Olmik:

    Dobrý den,

    tím, že jsme pouze zprostředkovateli nákupu od asijských dodavatelů, se nijak netajíme. Veškerá naše spolupráce s dodavateli je nasmlouvaná a máme zajištěné unikátní podmínky (reklamace, komunikace v případě potíží) a veškeré datové toky probíhají přes speciální rozhraní. K tomu však přidáváme:
    1) veškerý servis v českém jazyce a s rychlou zákaznickou podporou
    2) záruku 2 roky, nad standardní 30 denní lhůtu na vrácení zboží
    3) pomoc při případném celním řízení a zpětné proplacení vzniklých nákladů(CLO+DPH)
    4) veškeré problémy s dodáním řešíme tak, že zákazníkům zajistíme nové zboží za rozbité či nedoručené, s dodavatelem pak řešíme samotnou reklamaci v době, kdy už má zákazník vy reklamované zboží doma a je spokojen.
    5) zákazníci samozřejmě platí na český/slovenský bankovní účet v CZK bez dalších poplatků nebo nevýhodných devizových kurzů.

    Zavolat nám můžete po-pá mezi 12-16 hod na tel. +420 374 445 974, či nás kontaktovat zde: http://postovnezdarma.cz/doprava.

    Zákazníci jsou u nás na prvním místě.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • : ve Vaší objednávce je zboží, které je skladem u dodavatele a doba jeho dodání trvá 10-30 kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
    Vaše objednávka byla expedována dne 20.9.2017.

    Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít v sekci Doprava a doba dodání - http://postovnezdarma.cz/doprava nebo také v sekci Jak to funguje.
    V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.

    V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení do svého zákaznického účtu.

    Pro další informace o zásilce nás prosím kontaktujte zde: http://postovnezdarma.cz/helpdesk.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • : Dobrý den,

    Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Kontaktujte nás, prosím, zde:http://postovnezdarma.cz/helpdesk a domluvíme se s Vámi na vyřešení situace.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Dobrý den,

    Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Kontaktujte nás, prosím, zde:http://postovnezdarma.cz/helpdesk a domluvíme se s Vámi na vyřešení situace.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Překupníci, nic víc. Nemají kontaktní telefon, na mail neodpovídají. Takže mají peníze, ale vy zboží ne. Jak postupovat, aby alespoň vrátili, co jim nepatří?!

  • Stačí mrknout na stránky a je vidět, že to jsou jen další překupníci z Aliexpress.com aneb nejlépe se vydělává na hlupácích, kteří budou platit dvakrát tolik nějakýmu podnikavci z paneláku (viz sídlo firmy), než aby se naučili deset slov anglicky nebo nevím proč

  • Velmi dobre a sikovné doručenie aj kvalita

  • Dobrý den, mám dotaz.
    Objednávka č. 100807295, dcery si objednaly hodinky.
    Zboží bylo objednáno 17.9., zapalceno 18.9,. dnes je 20.9 a u objednávky je stále: probíhá zpracování objednávky. Přitom na vašich stránkách je u obou produktů, skladem a zvýrazněno dodání do dvou dnů. Děkuji za vysvětlení.

  • Dobrý deň, 27.7.2017 som si objednala a zaplatila tovar s dodacou lehotou 30 dní. Tovar zatiaľ nedorazil a po tomto ako som sa už 3x dotazovala v akom stave je objednávka sa mi nikto nevyjadril. Pride ešte tovar alebo mi budú vrátené MOJE peniaze?

    Ďakujem, Durovcova

  • Ivar Beliš:

    Dobrý den,
    dobu dodání bohužel více urychlit nemůžeme. Zásilky k zákazníkům putují přes půl světa. Našim zákazníkům se ale snažíme maximálně vyjít vstříc a proto se snažíme, aby expedice zboží proběhla nejrychleji jak je to jen možné.

    s dobou dodání je zákazník seznámen již před objednáním. Informaci o délce dodání máte přímo u produktu, poté v košíku a znovu při shrnutí objednávky. Informace je tučně vyznačena.

    Pokud nechcete na zboží čekat delší dobu, objednávejte si produkty z kategorie "Skladovky", kde Vám objednávka dorazí do 2 dnů.


    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Kolik komentaru si asi pise Postovnezdarma.cz samo? Objednavku jsem provedl 16.8., 24.8. prisla informace, ze zbozi doruci 1.-21.9. , zakaznicka linka odmitala komunikovat a ceka na termin 21.9., kdyz jsem se ptal, proc zasilka cestuje 4 tydny po CR, kdyz uz je zasilka odeslana, dostalose mi jen informace, ze to je zalezitost subdodavatelu ... nikdy teto firme neplatte dopredu, protoze pak se z vas automaticky stava "obtezovac" a na zbozi jen cekate a cekate !!!

  • Martin Bartoš:

    Dobrý den,

    Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Kontaktujte nás, prosím, zde:http://postovnezdarma.cz/helpdesk a domluvíme se s Vámi na vyřešení situace.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • 12.7 jsem si objednal zboží.
    je 16.8 a zboží dosud nikde.
    Ano zboží má lhůtu dodání až 40 dní, ale cca 34 dnu bez dodání je přímo drzost.

    Když se do obchodu přihlásím, je tam uvedeno že zboží bylo měněno za jiné.

    Když ve shopu zboží vyklikám, je uvedeno že je SKLADEM U DODAVATELE, ale u mě pořád nic není.

    Nemluvě o tom, že stránky jsou nepřehledné.

    A to si ještě dovolili mi poslat sms, že mi dávají slevu na další objednávku.
    To mě dnes už opravdu vytočilo. Ta pasivita a nebetyčná drzost.

    přijdete do restaurace, čekáte 2 hodiny na objednané jídlo a pak k Vám s usměvem příjde někdo ze zaměstnanců, že Vám nabízí slevu na další objednávku.
    Já chci, ale ku.va to jídlo co jsem si objednal před 2 hodinami a ne nějakou po.ranou slevu !!!