-
Ľudmila Kukoľová:
Dobrý den,
Jsme velice rádi, že jste s nákupem u nás spokojená. Pevně věříme, že s našimi službami budete spokojena i nadále.
Hezký den přeje
Lenka M.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
-
Zatiaľ som bola s Vašim obchodom spokojná
-
: Dobrý den,
Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Kontaktujte nás, prosím, zde:http://postovnezdarma.cz/helpdesk a domluvíme se s Vámi na vyřešení situace.
Hezký den přeje
Lenka M.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
-
Ráda bych ještě doplnila toto - dnes sukně přišla.
Ovšem opět špatný vzor. Kromě toho si firma POŠTOVNÉ ZDARMA přirazila "nepatrných" 450 Kč na cenu zboží, které mi nyní čínští obchodníci dopravili přímo domů. Na balíčku je cena 5.9 dolaru (cca 140 Kč)...PoštovnéZdarma prodává tuto sukni za 599 Kč...
Naštěstí již umím nakupovat na čínském portále Aliexpress, kde si jakékoli zboží objednám - bez poštovného - a za zlomek ceny. A čekám cca tři týdny, někdy ani to ne.
Doufám, že mi v rámci reklamace pošle firma peníze zpátky - další poštovné, abych mohla opět reklamovat, utrácet nehodlám. A opět čekat na zboží, které nechci, jelikož není kdosi schopný poslat nabízený vzor a posílá pořád stejný, o který ovšem nestojím... -
Dobrý den,
moje zkušenost s Vaším obchodem bohužel není dobrá.
Objednala jsem celkem šest různých položek - a to 3.5.2017
Stojánek na telefon a stojánek do zásuvky přišly rychle - nicméně zboží bylo absolutně nepoužitelné. Vrátili jste mi peníze - OK.
Sukně přišla poměrně rychle, ale jiný vzor, od té doby čekám na výměnu a už mě to příliš nebaví - objednávala jsem si sukni na léto a dodnes jí nemám (dnes je 14.7.2017).
Komplet pro malé víly (maska na karneval pro dcerku) dodnes nedorazil a ani žádná zpráva o zboží (dnes reklamováno).
Váš dárek za objednávku - plastová krabička přišla rozlámaná...
Jediné, co je v pořádku, byla halenka.
Celkem dosti smutná bilance. Je mi líto, ale už od Vás nic neobjednám. -
Lucie Šuláková:
Dobrý den,
Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Kontaktujte nás, prosím, zde:http://postovnezdarma.cz/helpdesk a domluvíme se s Vámi na vyřešení situace.
Hezký den přeje
Lenka M.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
-
Dobry den, ma zkušenost se strankou postovne zdarma byla uspokojiva, ale když sem mela poslední nakup tak sem cekala skoro dva mesice a zasilka nedosla me teda rozcililo. za me teda rozhodne uz nikdy z tehle stranek neobednam nic.
-
Dobrý den,
peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dní od zadání požadavku.
Hezký den přeje
Lenka M.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
-
Dobrý den, chci se zeptat, jaká je lhůta pro vrácení peněz za reklamované zboží.
-
Tereza Cafourková:
Dobrý den,
hodnocení na Heurece lze učinit pouze vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu emailem.
Hezký den přeje
Lenka M.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz -
Dobrý den, nemůžu zde na Heurece najít, kde se přidává recenze na obchod. Podle návodu na přiložené kartičce jsem došla až sem do karty Recenze, ale jak ji přidat zde nevidím, přihlásila jsem se přes facebook, stejně jako do samotného obchodu. Děkuji za radu a přeji hezký den, Tereza
-
Dobrý den,
pokud jste obdržela nevyhovující zboží a přece jen se rozhodnete pro reklamaci, prosím, obraťte se s dotazem na náš zákaznický servis, situaci s Vámi vyřešíme:
https://postovnezdarma.cz/helpdesk
Hezký den přeje
Lenka M.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz -
PoštovnéZDARMA.cz: Děkuji ale vyrejpávat z hlíny už ten plevel nebudu abych to reklamovala..neprodáváte to co máte v nabídce...nedoporučuji...a handrkovat se další měsíc nebo dva nebudu...hlavně že dostáváte peníze od lidí co Vám bohužel věří
-
Je docela zvláštní že hodnocení jsou kadná...a přitom se stačí podívat do diskuze...Objednala jsem si semínka obřího česněku..byla levná a měla jsem tudíž radost že nemusím platit nic drahého...Semínka přišla..ovšem žádný originál..nýbrž obyčejný igelitový pytlíček,nicméně jsem je zasadila...roste z toho tráva..a nějaký bordel..takže tady už nikdy nenakoupím byt je všechno za pár korun...protože na tom prodělám...ale v hodnocení je všechno kladné..nesmysl...nikomu nedoporučím...
-
Jitka Ernestová:
Monika:
Dobrý den,
prosím, obraťte se s dotazem na náš zákaznický servis, situaci s Vámi vyřešíme:
https://postovnezdarma.cz/helpdesk
Hezký den přeje
Lenka M.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz -
Zboží dorazilo za dva měsíce a kvalita naprosto neodpovídá
zboží z reklamy. Určitě již nikdy nic neobjednám. -
Monika:
Dobrý den,
prosím, obraťte se s dotazem na náš zákaznický servis, situaci s Vámi vyřešíme:
https://postovnezdarma.cz/helpdesk
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz -
Lisa Lis:
Dobrý den,
nemáte zač. Jsme rádi, že jsme Vám situaci mohli vyjasnit.
S přáním hezkého dne
Lenka M. -
Dobrý den, objednala jsem spiner pro syna..po dlouhém čekání. kdy na každém rohu ho již vietnamští obchodníci mají za 69,- Kč...přišla i má zásilka za cca 200,- Kč..v hnusné oválené krabičce a výrobek byl celý rozbitý a nepoužitelný..za další produkt objednávky, kdy mi bylo sděleno, že již není k mání, byť na vašich stránkách stále ještě je, jsem zvolila vrácení peněz, které stále nedorazily. Co dodat??? Očekávám nějaké přijatelné řešení reklamace. Každopádně několikaprocentní přirážka a poškozený a nepoužitelný výrobek vám dobré jméno nedělá
-
Dobry den, dekuji uz jsem v obraze, zbozi doparzi za delsi dobu. Nic vic jsem nechtela, jen odpoved, uz jsem klidna ...