Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velký výběr za dobré ceny.
    • Zboží expedováno až 4. den po objednání :-(

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den, pane Romane,

    objednávku jste učinil 4.11. ve 12:57. Objednávky přijímáme do 11h. Takže Vaši objednávku jsme začali zpracovávat následující den - 5.11. a 7.11 byla objednávka odeslána.

    Objednávky expedujeme do 3 pracovních dní.


    Zuzka za Petdiscont.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • velký výběr krmiva
    • přijatelné ceny
    • dlouhá doba dodání

    Pokud vám nevadí čekat na objednané zboží skladem 7 dní, tak obchod můžu doporučit. Já příště nakoupím jinde.

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení našeho eshopu.

    Zuzka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dobrý den,
    Přestože jsem do poznámky k objednávce napsal, že prosím o zabalení do kartonu, kvůli rozdrcení granulovaného krmiva během dopravy, balík přišel pouze ,,zastrečovaný" jako obvykle. I já píšu stížnost, jako obvykle a předpokládám, že výsledek stížnosti bude také, jako obvykle - to znamená, že se nestane nic. Rubriku na připsání poznámky, kterou má firma u vyplňování objednávky, tam má zcela zbytečně...věřte mi prosím, že jsem zcela znechucený.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si zboží (Kaytee Clean Cozy Podestýlka bílá 24,6 l), které mělo být podle webu na skladě.
    Nicméně obchod po 2 dnech zjistil, že dané zboží na skladě nemá.
    Proto objednávku obchod stornoval. Peníze mi byly vráceny.

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení,
    připomínkami se budeme zabývat.

    Zuzka za Petdiscont.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    05.08.2024 12:37 - objednáno
    05.08.2024 12:54 -přišel mail o závazném potvrzení platnosti objednávky a potvrzení
    06.08.2024 12:50 - objednávka se začala kompletovat
    08.08.2024 14:02 - na můj dotaz (protože se nic nedělo)přišlo ,že zásilka byla dnes odeslána
    09.08.2024 8:27- na můj opětovný dotaz proč zásilka nebyla odeslána do uváděných 48 hodin od objednání přišla odpověd s tím ,že má předchozí objednávka také byla expedována déle
    09.08.2024 8:50 -zboží z Vaší objednávky je již zabalené a čeká na převzetí přepravcem????? Proč když včera již odešlo?(samozdřejmě ,že dnes je vše u dopravce vidět a tak bylo zřejmé ,že balíček ještě nebyl dodán přepravci)
    09.08.2024 9:56 - po mém mailu ,že budu nucena odstoupit od smlouvy za nedodržení termínu dodání mi bylo přislíbeno,že v pondělí dorazí
    V pondělí dorazil,ale.....
    Všechno strašně trvalo. Nevím zda ještě někdy tady nakoupím. Vybírala jsem dle ceny a datumu dodání ,ale ...Potřebovala jsem nutně klec na papouška a jelikož jsem odjížděla na dovolenou ,potřebovala jsem ji nutně brzy.Jenže doba dodání tagédie.

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den,
    objednávky přijímáme do 11h. Vaše objednávka byla přijata po této době. Proto se začala kompletovat až 6.8.
    Objednávka byla expedována 8.8.
    Bohužel přepravce nevzal všechny zásilky. Proto byla předána až 9.8.
    Dle OP expedujeme do 3 pracovních dní u objednávek přijatých do 11h. Tento termín byl dodržen i komplikací u přepravce.
    Kdyby jste nám dala vědět, že na klec spěcháte, tak by jsme zařídili, aby odešle přednostně, to jsme ale nevěděli.

    Zuzka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobré ceny, sortiment
    • Dlouhá dodací doba, i když udávají zboží skladem

    Dlouhá dodací doba i přes okamžitou úhradu... I když je údajně zboží skladem v dostatečném počtu, odeslání trvalo týden (včetně víkendu, konkrétně 6 pracovní den od objenávky a úhrady). Více něž 3 dny to hlásilo "Stav Vaší objednávky: Objednávka je zkompletovaná a čeká na zabalení, poté bude předána dopravci." A na můj e-mail s dotazem, proč to tak dlouho trvá a v čem je problém, mi bylo lakonicky odpovězeno "Dobrý den, dnes bude odvezena přepravcem.", (tzn. 16.8.v pátek) což se nestalo, dle informací Zásilkovny přijali zásilku až 20.8. v úterý..Podle mého názoru e-shop zboží fyzicky skladem nemá a udává stavy svých dodavatelů, nebo zboží putuje z nějakého sdíleného logistického centra.. Každopádně doba dodání i komunikace (nemají žádnou infolinku, všechno jen přes formulář nebo e-mail) zklamání :-(

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den, pane Viléme,

    Telefon je uveden jak v obchodních podmínkách, tak ho máte uvedeno v potvrzení objednávky.
    Vaše objednávky byla uhrazena po 11h. Takže se začala zpracovávat až následující den.
    Vaše objednávka měla 1 den spoždění v expedici, za to se dodatečně omlouváme.

    Objednávku jsme opravdu předali v pátek.
    Proč ji přepravce načetl do systému až 20.8., bohužel netušíme a doposud jsme neobdržela odpověď.

    Věřím, že se jedná o vyimečnou situaci a příště se to opakovat nebude.

    Zuzka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá dodací lhůta. Jinak široký sortiment, ale potřebovala jsem speciální dietní krmivo pro psa, dorazilo až za týden. Dle e-shopu bylo vše , co jsem objednala, skladem...

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nespokojena.
    Vaše objednávka byla expedována do 3 pracovních dní.
    Bohužel to vyšlo na pátek. Tím doručena byla až v pondělí.

    Zuzka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Berou objednávky na víc zboží, než jsou schopni dodat.

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.
    Bohužel se jednalo o vyjimečnou situaci, kdy byl jeden z pytlů poškozen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Výběr, relativně dobré ceny
    • Zboží skladem není vždy skladem
    • Klidně pošlou zboží, které je už na první pohled vadné
    • U zboží není žádný návod na složení, nevíte nic o výrobci, vypadá jako kdyby ho už někdo měl a vrátil ho

    Tady už nejspíš nakupovat nebudu. Komunikace divná .

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Děkujeme za recenze, která pro nás bohužel nemá žádný význam. Samozřejmě se může stát, že zboží doprodáme. To se ovšem u Vás nestalo. Došlo pouze k tomu, že jsme jeden výrobek neměli v požadované barvě. Ihned jsme Vás kontaktovali a čekali na Vaše schválení. Toto by neměl být mínus ve vašem hodnocení, ale výrazné plus. Žádné vadné zboží jsme nezaslali a od Vás ani žádnou výtku neobdrželi. Každé zboží od nás odchází v originálním balení a když je obal poškozený je zboží ve Výprodeji, označené a se slevou. Každé zboží má návod a složení tak jak to vyžaduje platná legislativa a pokud se návod ztratí, lze ho stáhnout na našich stránkách. Zboží dorazilo za 4 dny proto, protože jsme čekali na Vaše vyjádření k nedostupnosti požadované barvy.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhé čekání na zboží, snad jen kvůli prazdninam
    • Objednáno ve středu, doručeno další čtvrtek

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.
    Objednala jste v úterý 16.7., odesláno bylo 19.7.
    23.7. byla zásilka uložena v zásilkovně a 29.7. jste si balík vyzvedla.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Na zásilku jsem čekala týden. Ceny mají podobné jako jinde. Už tady nakupovat nebudu. V dnešní době bych při okamžité platbě čekala mnohem rychlejší zásilku.

    Příšerná dodací lhůta. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše vyjádření.

    Vaše objednávka byla odelána v termínu. Tedy do 3 pracovních dní dle obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    • Nízká cena
    • Čekám na zboží už týden, teprve po tyd u dorazilo do zasilkovny, snad 4 dny čekalo nez se zabalilo , a další 4 dny ( ins vikendem) než vyrazilo na cestu

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Tato objednávka, na kterou píšete hodnocení, byla z Vaší strany stronována, že chcete koupit jiné zboží.

    Následně jste udělala novou objednávku. Tu jsme odeslali dle OP do 3 pracovních dní.
    Nicméně Vaše objednávka čeká od včera na Vás na výdejním místě, kterou jste si zatím nevyzvedla.

    Zuzka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba přípravy zboží k odeslání.

    Dlouhá doba přípravy zboží k odeslání

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za menší technické problémy, které nastali při konpletaci Vaší objednávky.

    Věříme, že se to již opakova nebude.

    Zuzka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Ceny
    • Po X dnech se ozvali, ze nemaji granule, kvuli kterym jsem iniciovala nakup. Poslali mi pouze zbytek objednavky - pamlsku, ktere doposud stejne jeste nemam doma.

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den,
    zda zdržení se moc omlouváme.
    Vaše objednávka nebyla odeslána (zatím jsme ji neposlali), protože jste nám zatím nedala vědět (např. potvrzením či zamítnutím provedené změny), co s objednávkou máme udělat.
    Zatím nevíme, zda objednávku můžeme odeslat bez granulí.

    Dokud nedostaneme info, tak objednávka bude viset v systému jako neodeslána.

    Zuzka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Mají dobré věci
    • Dlouhá doba dodání
    • Pokud na to spěcháte, naštve to.

    Objednával jsem pipetu proti blechám pro kočku + kapičky na srst. Uváděli že mají skladem, objednal + zaplatil jsem v pondělí, odeslali ve čtvrtek, přišlo to v pondělí

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den,
    objednávky expedujeme do 3 pracovních dní u objednávek vytvořených a uhrazených do 11h.
    Vaše objednávka byla po této době. Takže se začala zpracovávat hned v úterý 2.7 a 4.7 jsme ji odeslali.
    Kvůli pátečnímu svátku byla na vyzvednutí hned v pondělí.

    Zuzka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dobré ceny
    • dodací doba

    Ačkoli byly granule uvedeny skladem, odeslány byly až 3. den po objednávce. V poznámce jsme přitom uvedli, že na ně spěcháme. Jinak by to bylo v pořádku.

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den,
    objednávky přijímáme do 11h a expedujeme do 3 pracovních dní.
    Vaše objednávka byla po této době.

    Vytvořena byla ve středu 26.6. v 11:44.
    Odeslali jsme ji v pátek 28.6.
    Hned v pondělí 1.7. byla uložena na poště.

    Zuzka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nakupuji zde pravidelně konkrétní produkty skladem.
    • Poslední dobou dlouhá doba doručení a to zejména platbou předem.

    Dlouhá doba doručení, přímo extrémní v dnešní době.

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den, pane Jiří,
    děkujeme za hodnocení.
    Každý názor je pro nás důležitý a zodpovědně se s ním zabýváme.

    Zuzka za Petdiscont.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi bylo uloženo v zásilkovně a než jsem si jej stačil vyzvednou, štěnata, pro které jsem měl odčervovací pastu, mi uhynula. Takže jsem ji již nepotřeboval. Zboží se vrátilo obchodu a ten mi následně naúčtoval cca 450,- Kč poplatky za nevyzvednutou zásilku. Mimo jiné 300,- Kč personální náklady + nějaké další náklady. Takže za císaře jsem zaplatil cca 9.000,- Kč zisk velká 0 , náklady na pitvu, krytá atd. a ještě jsem platill 450,- Kč za zboží, které jsem již nepotřeboval. Fakt super obchod. Již nikdy více. Manželka má přísný zákaz zde nakupovat.

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den,
    každý názor je pro nás důležitý a zodpovědně se s ním zabýváme.

    Zuzka za Petdiscont.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příliš dlouhá lhůta dodání. Objednala jsem krmivo v pondělí, kompletovat ale obchod začal jen ve čtvrtek, a jen v pátek balík byl připraven k přepravě. Určitě jsem ho dostala jen příští týden. Tak prostě ztracený týden čekání.

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den,
    Každý názor je pro nás důležitý a zodpovědně se s ním zabýváme.

    Objendávku jste uskutečnila v pondělí v 20h. Objednávku jsme začali zpracovávat hned v úterý ráno.
    Objednávka byla ve čtvrtek (3tí pracovní den) odeslána.
    Zásilku Vám doručili v pondělí na výdejní místo a tam jste ho také ten den vyzvedla.

    Zuzka za Petdiscont.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí Vaše nespokojenost.
    Z naší strany byla zásilka odeslána ve standardní době.
    Pošta Vám měla balík dovést v sobotu, nicméně nedovezli.
    Následně jste si změnila doručení a nechala jste si balík uložit na poště.
    Dnes 14.5. má být uložena.