Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku
Přihlásit se a přidat příspěvek
  • A pokud jim něco reklamujete nemůžete si u nich již nic objednat. Prostě Vás zablokují a toto zašlou: "Již několikrát jsme Vás upozorňovali, že z důvodu neustáleho vracení zboží (téměř všeho) nejsme ochotni s Vámi obchodovat. Děkujeme za pohopení. Objednávka je stornovaná". Podotýkám, že jsme vraceli svítící návlek na obojek a toto upozornění přišlo až nyní, po několikátém zablokování. Dříve se ani neobtěžovali o jakékoliv vysvětlení. A aby nebylo málo, nabídky a upozornění, že je zboží v košíku chodí neustále.

  • příšerně dlouhé dodání oproto jiným obchodům, komunikace o ničem, výmluvy na nefungující internetové připojení apod.,obchod rozhodně nedoporučuji.

  • Nejpomalejší eshop co existuje!!! Dodávat skladové zboží týden je prostě umění.

  • Trva jim to doruceni obcas do 2 tydnu. Hrozne

  • Rozhodně nedoporučuji zde nakupovat. Objednala jsem pelíšek pro psa a ještě za týden probíhala kompletace jednoho výrobku. To znamená že když něco objednám pro štěně tak než se to zkopletuje bude z něj dospělý pes ?

  • Rozhodně nedoporučuju u této společnosti cokoliv objednávat, nechápu, jak může mít na Heurece tolik kladných hodnocení. Již 9 dní čekám na dodání granulí pro štěně, již jsme mu museli koupit jiné, jelikož tyto nedorazily a zvykat tak psa na nový granule. Po týdnu volám, co je s mou zásilkou a bylo mi sděleno, že jí asi vyzvedl špatný kurýr (místo z Geisu, kurýr z pošty), slíbena náprava. Očekávám aspoň email nebo zavolání s tím, jak to vyřešili, po více jak 24 hodinách volá manžel znovu, opět nic nevyřešeno, rušíme tedy objednávku a již tu nenakoupím.

  • Nikdy více už tuto firmu!!!! Objednal jsem krmení pro psa a pak mi bylo sděleno, že nemají skladem, protože ostatní zákazníci vykoupili skladovou zásobu již přede mnou. V objednávce ale nic takového nebylo a vše jsem rádně zaplatit a vše bylo ok. Info jsem dostal až potom.

    Nechápu, jak mohou přimout peníze a pak vám říci, hele sory už nic nemáme, tak si to vyřeš nějak jinak...

    Komunikace otřestná, pošlu zprávu, že nesouhlasím a at si to nějak vyřeší a natvrdo vám stornují obj a až pak odpoví po 2 hodinách!!! a peníze do 10 dní při prvních e-mailech...

  • 13.8.2020 objednáno (vše mělo být skladem), 13.8.2020 potvrzeno zaplacení, 17.8.2020 informační e-mail, že byla zásilka předána dopravci. 19.8.2020 na stránkách dopravce u čísla balíku pouze zpráva, že byla 17.8.2020 pouze objednána doprava. Po telefonickém dotazu kdy mi bude zásilka skutečně odeslána, jsem se dozvěděla, že asi řidič zásilku odmítl převzít, protože byla poškozena, že se na to paní zeptá kolegyně. Kdy obdržím mojí kompletní nepoškozenou zásilku?

  • chtěl jsem si objednat oblečky pro čivavu ale rovnou jsem tam napsal že nechci čekat více jak 14 dní mam jedno zásadní pravidlo neplať předem tam kde moc nenakupuješ že jsem to chtěl mít do pátku 20.9.2019 doma tak chtěly abych jim poslal prachy přede a pak jim bude trvat měsíc než to objednají z číny a pošlou mi to to si to rovnou můžu objednat sám z té čína

  • Dobrý den, kupovala jsem na PetDiscontu velkou kočičí toaletu, kde mne záleželo na rozměrech, na každém centimetru, aby se mi toaleta vešla na jedno konkrétní místo v bytě. Rozměry kočičích toalet se standardně uvádějí v pořadí délka x šířka x výška nebo to jiný prodejci píšu ve tvaru např. Rozměry: D 56 x Š 39 x V 38,5 cm. Ne tak PetDiscont, ten dává pouze čísla. U "mé" toalety" byl poslední rozměr 71 cm o kterém jsem právem myslela, že je to výška, ale podle skutečnosti to byla délka (!!), takže musím kočičí toaletu vrátit zpátky, protože tak velký prostor pro ni opravdu nemám.
    Když jsem prodejce upozornila, že to byla chyba na jejich straně, minimálně neúplná informace a aby nebylo rozporu, ať uvádí, v jakém pořadí oni údaje o rozměrech uvádějí a ať se podílejí na poštovném u vracení mého zboží protože u tak obřího balíku to bude pěkně mastné a chyba nebyla na mé straně, uvedli mi, že se pokud jsem měla o rozměrech pochybnosti, měla jsem se předem zeptat (neměla jsem pochyby, měla jsem za to, že pokud neuvádějí jinak, platí standardní pořadí rozměrů) a navíc mi jako argument uvedli, že se nikdo ještě na tohle nestěžoval (za prvé, to může být lež, za druhé, mne tohle nezajímá a za třetí, u toalet standardních velikostí rozdíl pár cm nikdo neřeší, ne tak u toalety délky 71 cm!!). Nic se nedá dělat, za chybu zaplatím já (poštovním) a již u tohoto prodejce rozhodně nikdy nic nenakoupím. Názor o jeho kvalitě a přístupu ke klientům, zda chcete tohle podporovat a riskovat, si vytvořte sami.

  • Obchod vypadá pěkně a ceny některého zboží jsou luxusní až se zdají být nereálné. Jistě bych tu rád vícekát nakupoval.

    Nemohu obchod hodnotit kladně ani záporně, netuším, jak moc jsou obchodníci zaneprázdnění, nicméně zkušenost je taková, že po třech dnech čekání na vyřízení objednávky u zboží uvedeného skladem jsem to vzdal a objednávku stornoval s tím, že kdekoli jinde mám zboží během dvou dnů doručené i za cenu vyšší částky.

    U vytvořené objednávky se rovněž nachází následující zdělení:
    "Objednávky přijaté v pracovní den do 11.00 odesíláme zpravidla následující pracovní den. V období výplat, svátků, po víkendu a v období prázdnin se tato lhůta může prodloužit až na 3 pracovní dny, pokud není u nějakého zboží uvedena pozdější dostupnost. Dodání proběhne do 2 prac. dnů ode dne expedice zásilky."

    Z toho tedy vyplývá, že objednávky mohou být vyřizovány pouze dva dny v týdnu (čt, pá) a při troše štěstí se na každého dříve či později dostane řada a toto zdělení obchodníky dostatečně kryje. Dále je nutno ještě počítat 1-2 dny s dodáním.

    Omlouvám se obchodu, ale nejsem ten typ co rád zdlouhavě a nejistě čeká.

  • Posilaji rozbalene zbozi. A NE, neni to chyba Geisu, jak se snazi lidem namluvit. Balik byl neporuseny, zabaleny. Vsechny veci slepene k sobe izolepou jiz od nich. V baliku chybely na vahu granule - opet, jiz od nich, protoze i kdyby se nakrasne pytel uvnitr baliku pri preprave roztrhl (a jaka nahoda, presne v uzaveru), granule by se vysypaly dovnitr. Opakuji, vnejsi obal byl naprosto nedotcen. Kam se tedy gramule ztratily? Opakuji, nekupujte zde, jsou to sizunkove, kradou, posilaji poloprazdne pytle a svadeji to vzdy na prepravce!

    • Je úsměvné, že paní si vzpoměla po téměř 14 dnech, že pytle s krmivem přišly otevřené. Přitom byly vážené jak u nás tak u dopravce a váha odpovídala plným pytlům. Je to modelový příklad, kdy si zákazník koupil drahé granule, kočka je přestala nebo nechtěla žrát, tak je zákaznice zkouší vrátit jako poškozené zboží a vyhrožuje předáním na ČOI.

  • Zboží u nich objednáno, dle nabídky mělo být skladem, možnost platby pouze předem.
    Zboží zakoupeno, zaplaceno v pondělí včetně jejich potvrzení o přijetí platby..do této doby vše OK.
    Ve středu po urgencích, že zboží nebylo vyexpedováno, tak se ráčili ozvat s tím, že zboží bude určitě do pátku u mne.
    V pátek jsem teprve dostal informaci o expedici.
    Komunikace pouze mailem a to jednou odpovědí.

    Vzhledem k dnešní době bych si představoval jiný a profesionální přístup.
    Nedoporučuji

  • Dnes přišlo po týdnu po zaplacení krmivo pro pejska. Velmi to spěchalo ,/bylo i v poznámce pro dodavatele/. Na Heurece byla vyznačena doprava zdarma, která se při objednávce ale neprojevila, takže krmivo zdaleka nebylo nejlevnější. Doufala jsem alespoň v rychlost dodání, 7 dní je přespříliš, to se mi u jiných dodavatelů ještě nestalo. Takže tady už nikdy více......

  • Tak jsem si 21.6. objednala balíček. O tom, že produkt bude na skladě "do 3 dnů", je škoda mluvit. 27.6. mi přišel e-mail, že jeden produkt (ještě ten, co jsem považovala za hlavní) nemůže dorazit, protože ho dodavatel nebyl schopný dodat kvůli poškození zboží. A že jestli chci, můžu objednávku pozměnit. Objednala jsem tedy něco jiného a připsala dotaz, zda se dá produkt doobjednat. Přišlo mi poděkování za změnu objednávky, ale bez odpovědi na otázku. Včera, 2.7. balíček dorazil na Zásilkovnu. To, jak byla krabice nechutná, opravdu hrozně zabalená, orvaná a lepenka byla ráda, že drží, by možná ještě šlo, ale po rozbalení na mě vykouknul i zmuchlaný balíček od cigaret. Jako vážně?? Samotný nákup byl v pořádku, ale obchod na mě opravdu příliš nezapůsobil.

  • Když jsem objednávala plastovou misku, byla u výrobku pouze 1 fotka, růžová. NIC VÍC. A s tou hračkou - latexový osel přišel jak měl, já objednávala ještě hračku PES JEŽATÝ. Až po pár dnech jste si pod kód té hračky hodili toho netopýra, který mě potom přišel, i když ve shrnutí objednávky je psané PES JEŽATÝ.

  • to Jan Blažíček: Omyl-hodnotím obchod-zboží jsem si u vás objednal do Geis pointu, s přepravcem jsem nejednal, bylo to ve vaší nabídce. Patrně jsem měl důvod objednat zboží jinam než domů, kde nikdo není. A vy další balík bez mého vědomí opět pošlete na jinou adresu než na Geis point! Dopravce mi sdělil, že chybu jste udělali vy-zadáním špatné adresy...

  • Honza: Hodnotíte obchod a ne dopravce. Dopravce od nás informaci o Geispointu obdržel. přenáší se bez našeho zásahu. Pochybil řidič Geisu a s tím jste také mluvili. Doručení domů druhého balíku jsme opravdu pak zařizovali, kvůli tomu, že když již dopravce udělal chybu, aby jste pro jeden balík nemuseli jezdit.

  • Naprosto neférové jednání obchodu, NEDOPORUČUJI!!! Před časem jsme objednali několik věcí, které obchod rozdělil do 2 balíků. Vyzvednutí jsme si vybrali na "Geis point", tedy ne domů. Za několik dní přišel jeden balík k sousedům!!! a druhý nedorazil. Když jsem zjišťoval na Geis, kde je druhý balík, bylo mi řečeno, že na něm byla od odesilatele špatně uvedena adresa (!) a přijde mi tedy domů, když jsem argumentoval, že doma nejsem, chci si ho vyzvednout na Geis pointu, bylo mi řečeno, že odesilatel o doručení na Geis point vůbec nepožádal!!! Navíc první balík, který byl odeslán jako "křehký" samozřejmě přišel poškozený. Po této zkušenosti ani nebudu reklamovat, raději jim udělám reklamu sám. Komunikace s obchodem? Když jsem jim to napsal, jediná odpověď byla: Balík vám přijde domů. (i když měl přijít na Geis point), vrchol drzosti a arogance, již nikdy více PetDiscont.cz!!!

  • Nevíme a nemáme žádnou objednávku, kterou bychom nevyřídili v tomto termínu. Samozřejmě máme objednávky, kdy zboží vyrábíme na zakázku, ale o tom je zákazník informován již při výběru a pak několikrát v průběhu objednávky. Pokud by se jednalo o našeho zákazníka, jistě by se podepsal a samozřejmě také po deseti dnech obdržel od Heuréky oficiální dotazník a mohl se vyjádřit a nemusel škodit touto cestou.