Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Poprvé jsem v tomto eshopu objednala ke konci loňského roku, zboží dorazilo do 6 dnů.
    Podruhé jsem objednala 5 kg senegalského prosa v klasech 12.1.2024.
    16.1.2024 mi přišel email, že bylo zboží zabaleno, čeká na převzetí přepravcem a od té doby ticho po pěšině.
    23.1.2024 jsem napsala do eshopu email, zda mi mohou zjistit, kde je problém..... Odpověď žádná.
    24.1.2024 jsem napsala opět, ať jsou tak laskavi a odepíšou kde je můj balík a kdy ho dostanu. Až na tento mi odepsala paní, že zásilku řeší s přepravcem, protože odeslána byla 15.1. A že se mi ozve až bude vědět víc.
    Řekla jsem si dobře...stane se.
    Tentýž den odpoledne mi přišel pouze suchý email z automatu, že dodávka byla znovu zaslána. Zboží dorazilo na výdejní místo včera v poledne. Takže celkem 17 dnů trvalo než jsem své předem zaplacené zboží dostala.
    Dost mě udivuje přístup eshopu, chybí mi nějaká slušnost, schopnost omluvit se za zdržení, za to, že je člověk musí nahánět. Nic.... paní sice odepsala, že ověří, ale pak už se neobtěžovala napsat jak budou situaci řešit...
    A jsem přesvědčena, že kdybych neurgovala, tak nemám proso ani peníze dodnes.
    A nebudu ani mluvit o tom jakým stylem bylo zboží zabaleno. Proso v klasech je náchylné na nárazy, protože pak rychle z klasů opadává.... Čekala jsem zabalení do krabice vystlané igelitem, bublinama. Nikoliv...bylo zabalené v tenkém bílém igelitu, omotaný izolepou.....
    Jak si tady tak pročítám zkušenosti zákazníků, tak dost nechápu přístup eshopu..... Já bych se nad těmi recenzemi zamyslela....
    Jedno plus mají, výběr a hezké ceny...... Ale než takové čachry, to si raději trochu připlatím v jiném eshopu, ale přijde mi zboží rychleji a bez nahánění.
    Lucie.

  • Už nikdy více...Nedoporučuji...věci skladem, ovšem čekáme 14 dní, zásilka zaplacená předem...konečně, dopravce WEDO píše, že dodá zásilku...nic...za další 3 dny se dozvídáme, že poslali zásilku zpět. Musím urgovat obchod, proč?! Samozřejmě jen přes email, protože jiný kontakt nenajdete.
    Bez omluvy se dozvídám, že prý dopravce poškodil zásilku, tak to musí znovu zabalit. Kdyby to nebyly granule pro psy, stornovala bych, ale bohužel bych nestihla objednat jinde...
    Čekám dalších 5 dní, konečně WEDO opět píše.
    Další den večer přijde SMS, že místo doručení domů ( balík má přes 15 kg, proto jsem objednala za vyšší cenu až domu), nám nechali zásilku ve vedlejší obci v jednom z obchodů drogerie. SUPER!!!! UŽ NIKDY NIC!!!!!!

  • Dobrý den,
    v prosinci jsem poprvé objednávala od firmy Pet Discont. Objednávka byla na několik různých druhů zboží.
    Objednávala jsem i keramickou ergonomickou misku, která byla dodána zabalená v bublinkové folii a samostatné kartónové
    krabici mezi dalším dodaným zbožím. Přesto, když jsem ji rozdělala zjistila jsem, že miska je na dvou místech otlučená.
    Chápu může se stát, ale proč nebyly v igelitu úlomky ? Možná proto, že miska byla poslána takto poškozená vědomě ?
    Trochu mi tomu nahrává i pokyn, když jsem řešila reklamaci dané misky a bylo mi mailem sděleno " Poprosím misku zabalte lépe, než bylo, aby nedošlo k dalšímu poškození ". Proč taková péče ? Musím říci, že i z pokynu odešlete zásilku nejpozději v pátek ( zásilka přišla v pondělí )
    jsem nebyla nadšená. Peníze mám vrácené, ale nechuť si od této firmy opakovaně něco objednat bohužel zůstala.

  • Dobrý den, již 2x mi stornovali zakázku na Calibra dog senior Verve. Samozrejme s mým souhlasem. Prý není na skladě a dlouhodobě nebude. Že mi to napsali v září, dobře, může se stát. Peníze mi vrátili v jejich udaném termínu 10-12 dnů. To se mi nelíbilo, ale budiž. Nyní v prosinci jsem si bohužel objednala znovu a znovu tentýž mail, zboží není a dlouhodobě nebude. Tak jsem se naštvala a napsala jim, že mají v e-shopu nepořádek a ať si je dají do pořádku. Teď budu muset krmení koupit jinde a platit znovu dopravu, která skutečně není levná, u jejich dopravy 199,-. Chtěla jsem kontakt na majitele, který mi samozřejmě nedali. Napsali mi, že jsem si zboží mohla zakoupit, ale za vyšší cenu. Zajasala jsem a napsala, že ho chci a kolik mám připlatit. Na to mi odepsali, že je objednávka již zabalená a nic nemohu přidávat. Napsala jsem, že mi mail napsali pozdě a nyní vám odpověď zkopírují, nedá se tlumočit.

    Dobrý den,
    já Vám odepsala v 3:44 ráno.
    Vy jste odepsala až v 11:52.

    Objednávka byla odeslána v 10:39.

    S pozdravem
    Zuzana Dufková

    ENTERPRISE ZN s.r.o.
    Dr. Milady Horákové 2240/2
    669 02 Znojmo
    IČ: 26226219, DIČ: CZ26226219

    No a teď opět budu čekat oněch 10-12 dní, než dostanu svoje peníze. Jsem ID s málo penězi a nemohu si dovolit koupit zboží dříve, než dostanu peníze zpět. Pěkné si mastí kapsu na půjčování peněz zákazníků.

  • Nechápu, jak tento eshop může mít tolik pozitivních hodnocení, zvlášť v oblasti rychlého doručení? Toto je moje druhá objednávka a zcela jistě poslední. Vyřízení mé objednávky trvá přes týden, u té první to bylo stejně dlouho. Po emailové prosbě o urgování mé objednávky se mi dostalo odpovědi bez omluvy a bez špetky empatie. Tenhle eshop už nikdy víc. Nikomu nedoporučuji.

  • Dobré ceny. Ale jinak bohužel také zklamání. Objednala jsem hračku svému pejskovi, která ovšem vůbec nesplňovala vlastnosti uvedené na webu. Šlo o žvýkací kost s mátovou příchutí pro péči o chrup a svěží dech. Mátu to ovšem nevidělo ani z rychlíku. Žádná vůně ani příchuť. To mě docela mrzelo, protože právě to byl účel mého nákupu.
    Ostatní zboží už bylo docela dobré. Ale trošku déle trvala doprava. Což zase chápu.

  • Tento e-shop rozhodne nedoporucuji. Jiz 3 tydny cekam na doruceni objednavky, kde veskere zbozi bylo skladem. Dochazi zde k podvodnemu jednani a klamani spotrebitele. Slibuji dodani dalsi den stale nic. Rozhodne nakupte jinde.

  • Už nikdy více!!!
    Ani po 16 dnech od potvrzené objednávky jsme neobdrželi zaplacené zboží (kočičí žrádlo), které bylo skladem.
    Po výběru přepravní služby s označením "nejvýhodnější doručení" následně dle emailového potvrzení zjištěno, že se jedná o WEDO.
    Po několika urgencích sděleno, že mají (od 24.11.) předvánoční shon a málo řidičů kvůli Covidu.........

    Zásilka stále není avizována k doručení, takže zrušena objednávka a zboží objednáno jinde.
    Předpokládám, že peníze budou zpět na našem účtu stejně svižně..........
    Škoda, ceny a sortiment fajn, ale co naplat, když jen virtuálně..........

  • Pozor na tento obchod, šizunkové, lháři jsou to. Zajímalo by mne jakým podvodem mají na herecké toto hodnocení?

    • *heurece

  • Tento obchod katastrofa, proč rozdělujete balíky které můžete poslat jako jeden? Tudíž za každý balík rozdělený vámi bych měl platit další 200kc ?!
    Druhá věc, objednání u vás přes 8 dny a furt se nic nedělo až do doby kdy se napíše recenze? Pak příspěvek zablokujete?
    Kritika je dobrá věc, pokud ji umíme přijmout ..
    muže vás posunout dále. Krásný den.

  • A pokud jim něco reklamujete nemůžete si u nich již nic objednat. Prostě Vás zablokují a toto zašlou: "Již několikrát jsme Vás upozorňovali, že z důvodu neustáleho vracení zboží (téměř všeho) nejsme ochotni s Vámi obchodovat. Děkujeme za pohopení. Objednávka je stornovaná". Podotýkám, že jsme vraceli svítící návlek na obojek a toto upozornění přišlo až nyní, po několikátém zablokování. Dříve se ani neobtěžovali o jakékoliv vysvětlení. A aby nebylo málo, nabídky a upozornění, že je zboží v košíku chodí neustále.

  • příšerně dlouhé dodání oproto jiným obchodům, komunikace o ničem, výmluvy na nefungující internetové připojení apod.,obchod rozhodně nedoporučuji.

  • Nejpomalejší eshop co existuje!!! Dodávat skladové zboží týden je prostě umění.

  • Trva jim to doruceni obcas do 2 tydnu. Hrozne

  • Rozhodně nedoporučuji zde nakupovat. Objednala jsem pelíšek pro psa a ještě za týden probíhala kompletace jednoho výrobku. To znamená že když něco objednám pro štěně tak než se to zkopletuje bude z něj dospělý pes ?

  • Rozhodně nedoporučuju u této společnosti cokoliv objednávat, nechápu, jak může mít na Heurece tolik kladných hodnocení. Již 9 dní čekám na dodání granulí pro štěně, již jsme mu museli koupit jiné, jelikož tyto nedorazily a zvykat tak psa na nový granule. Po týdnu volám, co je s mou zásilkou a bylo mi sděleno, že jí asi vyzvedl špatný kurýr (místo z Geisu, kurýr z pošty), slíbena náprava. Očekávám aspoň email nebo zavolání s tím, jak to vyřešili, po více jak 24 hodinách volá manžel znovu, opět nic nevyřešeno, rušíme tedy objednávku a již tu nenakoupím.

  • Nikdy více už tuto firmu!!!! Objednal jsem krmení pro psa a pak mi bylo sděleno, že nemají skladem, protože ostatní zákazníci vykoupili skladovou zásobu již přede mnou. V objednávce ale nic takového nebylo a vše jsem rádně zaplatit a vše bylo ok. Info jsem dostal až potom.

    Nechápu, jak mohou přimout peníze a pak vám říci, hele sory už nic nemáme, tak si to vyřeš nějak jinak...

    Komunikace otřestná, pošlu zprávu, že nesouhlasím a at si to nějak vyřeší a natvrdo vám stornují obj a až pak odpoví po 2 hodinách!!! a peníze do 10 dní při prvních e-mailech...

  • 13.8.2020 objednáno (vše mělo být skladem), 13.8.2020 potvrzeno zaplacení, 17.8.2020 informační e-mail, že byla zásilka předána dopravci. 19.8.2020 na stránkách dopravce u čísla balíku pouze zpráva, že byla 17.8.2020 pouze objednána doprava. Po telefonickém dotazu kdy mi bude zásilka skutečně odeslána, jsem se dozvěděla, že asi řidič zásilku odmítl převzít, protože byla poškozena, že se na to paní zeptá kolegyně. Kdy obdržím mojí kompletní nepoškozenou zásilku?

  • chtěl jsem si objednat oblečky pro čivavu ale rovnou jsem tam napsal že nechci čekat více jak 14 dní mam jedno zásadní pravidlo neplať předem tam kde moc nenakupuješ že jsem to chtěl mít do pátku 20.9.2019 doma tak chtěly abych jim poslal prachy přede a pak jim bude trvat měsíc než to objednají z číny a pošlou mi to to si to rovnou můžu objednat sám z té čína

  • Dobrý den, kupovala jsem na PetDiscontu velkou kočičí toaletu, kde mne záleželo na rozměrech, na každém centimetru, aby se mi toaleta vešla na jedno konkrétní místo v bytě. Rozměry kočičích toalet se standardně uvádějí v pořadí délka x šířka x výška nebo to jiný prodejci píšu ve tvaru např. Rozměry: D 56 x Š 39 x V 38,5 cm. Ne tak PetDiscont, ten dává pouze čísla. U "mé" toalety" byl poslední rozměr 71 cm o kterém jsem právem myslela, že je to výška, ale podle skutečnosti to byla délka (!!), takže musím kočičí toaletu vrátit zpátky, protože tak velký prostor pro ni opravdu nemám.
    Když jsem prodejce upozornila, že to byla chyba na jejich straně, minimálně neúplná informace a aby nebylo rozporu, ať uvádí, v jakém pořadí oni údaje o rozměrech uvádějí a ať se podílejí na poštovném u vracení mého zboží protože u tak obřího balíku to bude pěkně mastné a chyba nebyla na mé straně, uvedli mi, že se pokud jsem měla o rozměrech pochybnosti, měla jsem se předem zeptat (neměla jsem pochyby, měla jsem za to, že pokud neuvádějí jinak, platí standardní pořadí rozměrů) a navíc mi jako argument uvedli, že se nikdo ještě na tohle nestěžoval (za prvé, to může být lež, za druhé, mne tohle nezajímá a za třetí, u toalet standardních velikostí rozdíl pár cm nikdo neřeší, ne tak u toalety délky 71 cm!!). Nic se nedá dělat, za chybu zaplatím já (poštovním) a již u tohoto prodejce rozhodně nikdy nic nenakoupím. Názor o jeho kvalitě a přístupu ke klientům, zda chcete tohle podporovat a riskovat, si vytvořte sami.