Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, kupovala jsem na PetDiscontu velkou kočičí toaletu, kde mne záleželo na rozměrech, na každém centimetru, aby se mi toaleta vešla na jedno konkrétní místo v bytě. Rozměry kočičích toalet se standardně uvádějí v pořadí délka x šířka x výška nebo to jiný prodejci píšu ve tvaru např. Rozměry: D 56 x Š 39 x V 38,5 cm. Ne tak PetDiscont, ten dává pouze čísla. U "mé" toalety" byl poslední rozměr 71 cm o kterém jsem právem myslela, že je to výška, ale podle skutečnosti to byla délka (!!), takže musím kočičí toaletu vrátit zpátky, protože tak velký prostor pro ni opravdu nemám.
    Když jsem prodejce upozornila, že to byla chyba na jejich straně, minimálně neúplná informace a aby nebylo rozporu, ať uvádí, v jakém pořadí oni údaje o rozměrech uvádějí a ať se podílejí na poštovném u vracení mého zboží protože u tak obřího balíku to bude pěkně mastné a chyba nebyla na mé straně, uvedli mi, že se pokud jsem měla o rozměrech pochybnosti, měla jsem se předem zeptat (neměla jsem pochyby, měla jsem za to, že pokud neuvádějí jinak, platí standardní pořadí rozměrů) a navíc mi jako argument uvedli, že se nikdo ještě na tohle nestěžoval (za prvé, to může být lež, za druhé, mne tohle nezajímá a za třetí, u toalet standardních velikostí rozdíl pár cm nikdo neřeší, ne tak u toalety délky 71 cm!!). Nic se nedá dělat, za chybu zaplatím já (poštovním) a již u tohoto prodejce rozhodně nikdy nic nenakoupím. Názor o jeho kvalitě a přístupu ke klientům, zda chcete tohle podporovat a riskovat, si vytvořte sami.

  • Obchod vypadá pěkně a ceny některého zboží jsou luxusní až se zdají být nereálné. Jistě bych tu rád vícekát nakupoval.

    Nemohu obchod hodnotit kladně ani záporně, netuším, jak moc jsou obchodníci zaneprázdnění, nicméně zkušenost je taková, že po třech dnech čekání na vyřízení objednávky u zboží uvedeného skladem jsem to vzdal a objednávku stornoval s tím, že kdekoli jinde mám zboží během dvou dnů doručené i za cenu vyšší částky.

    U vytvořené objednávky se rovněž nachází následující zdělení:
    "Objednávky přijaté v pracovní den do 11.00 odesíláme zpravidla následující pracovní den. V období výplat, svátků, po víkendu a v období prázdnin se tato lhůta může prodloužit až na 3 pracovní dny, pokud není u nějakého zboží uvedena pozdější dostupnost. Dodání proběhne do 2 prac. dnů ode dne expedice zásilky."

    Z toho tedy vyplývá, že objednávky mohou být vyřizovány pouze dva dny v týdnu (čt, pá) a při troše štěstí se na každého dříve či později dostane řada a toto zdělení obchodníky dostatečně kryje. Dále je nutno ještě počítat 1-2 dny s dodáním.

    Omlouvám se obchodu, ale nejsem ten typ co rád zdlouhavě a nejistě čeká.

  • Posilaji rozbalene zbozi. A NE, neni to chyba Geisu, jak se snazi lidem namluvit. Balik byl neporuseny, zabaleny. Vsechny veci slepene k sobe izolepou jiz od nich. V baliku chybely na vahu granule - opet, jiz od nich, protoze i kdyby se nakrasne pytel uvnitr baliku pri preprave roztrhl (a jaka nahoda, presne v uzaveru), granule by se vysypaly dovnitr. Opakuji, vnejsi obal byl naprosto nedotcen. Kam se tedy gramule ztratily? Opakuji, nekupujte zde, jsou to sizunkove, kradou, posilaji poloprazdne pytle a svadeji to vzdy na prepravce!

    • Je úsměvné, že paní si vzpoměla po téměř 14 dnech, že pytle s krmivem přišly otevřené. Přitom byly vážené jak u nás tak u dopravce a váha odpovídala plným pytlům. Je to modelový příklad, kdy si zákazník koupil drahé granule, kočka je přestala nebo nechtěla žrát, tak je zákaznice zkouší vrátit jako poškozené zboží a vyhrožuje předáním na ČOI.

  • Zboží u nich objednáno, dle nabídky mělo být skladem, možnost platby pouze předem.
    Zboží zakoupeno, zaplaceno v pondělí včetně jejich potvrzení o přijetí platby..do této doby vše OK.
    Ve středu po urgencích, že zboží nebylo vyexpedováno, tak se ráčili ozvat s tím, že zboží bude určitě do pátku u mne.
    V pátek jsem teprve dostal informaci o expedici.
    Komunikace pouze mailem a to jednou odpovědí.

    Vzhledem k dnešní době bych si představoval jiný a profesionální přístup.
    Nedoporučuji

  • Dnes přišlo po týdnu po zaplacení krmivo pro pejska. Velmi to spěchalo ,/bylo i v poznámce pro dodavatele/. Na Heurece byla vyznačena doprava zdarma, která se při objednávce ale neprojevila, takže krmivo zdaleka nebylo nejlevnější. Doufala jsem alespoň v rychlost dodání, 7 dní je přespříliš, to se mi u jiných dodavatelů ještě nestalo. Takže tady už nikdy více......

  • Tak jsem si 21.6. objednala balíček. O tom, že produkt bude na skladě "do 3 dnů", je škoda mluvit. 27.6. mi přišel e-mail, že jeden produkt (ještě ten, co jsem považovala za hlavní) nemůže dorazit, protože ho dodavatel nebyl schopný dodat kvůli poškození zboží. A že jestli chci, můžu objednávku pozměnit. Objednala jsem tedy něco jiného a připsala dotaz, zda se dá produkt doobjednat. Přišlo mi poděkování za změnu objednávky, ale bez odpovědi na otázku. Včera, 2.7. balíček dorazil na Zásilkovnu. To, jak byla krabice nechutná, opravdu hrozně zabalená, orvaná a lepenka byla ráda, že drží, by možná ještě šlo, ale po rozbalení na mě vykouknul i zmuchlaný balíček od cigaret. Jako vážně?? Samotný nákup byl v pořádku, ale obchod na mě opravdu příliš nezapůsobil.

  • Když jsem objednávala plastovou misku, byla u výrobku pouze 1 fotka, růžová. NIC VÍC. A s tou hračkou - latexový osel přišel jak měl, já objednávala ještě hračku PES JEŽATÝ. Až po pár dnech jste si pod kód té hračky hodili toho netopýra, který mě potom přišel, i když ve shrnutí objednávky je psané PES JEŽATÝ.

  • to Jan Blažíček: Omyl-hodnotím obchod-zboží jsem si u vás objednal do Geis pointu, s přepravcem jsem nejednal, bylo to ve vaší nabídce. Patrně jsem měl důvod objednat zboží jinam než domů, kde nikdo není. A vy další balík bez mého vědomí opět pošlete na jinou adresu než na Geis point! Dopravce mi sdělil, že chybu jste udělali vy-zadáním špatné adresy...

  • Honza: Hodnotíte obchod a ne dopravce. Dopravce od nás informaci o Geispointu obdržel. přenáší se bez našeho zásahu. Pochybil řidič Geisu a s tím jste také mluvili. Doručení domů druhého balíku jsme opravdu pak zařizovali, kvůli tomu, že když již dopravce udělal chybu, aby jste pro jeden balík nemuseli jezdit.

  • Naprosto neférové jednání obchodu, NEDOPORUČUJI!!! Před časem jsme objednali několik věcí, které obchod rozdělil do 2 balíků. Vyzvednutí jsme si vybrali na "Geis point", tedy ne domů. Za několik dní přišel jeden balík k sousedům!!! a druhý nedorazil. Když jsem zjišťoval na Geis, kde je druhý balík, bylo mi řečeno, že na něm byla od odesilatele špatně uvedena adresa (!) a přijde mi tedy domů, když jsem argumentoval, že doma nejsem, chci si ho vyzvednout na Geis pointu, bylo mi řečeno, že odesilatel o doručení na Geis point vůbec nepožádal!!! Navíc první balík, který byl odeslán jako "křehký" samozřejmě přišel poškozený. Po této zkušenosti ani nebudu reklamovat, raději jim udělám reklamu sám. Komunikace s obchodem? Když jsem jim to napsal, jediná odpověď byla: Balík vám přijde domů. (i když měl přijít na Geis point), vrchol drzosti a arogance, již nikdy více PetDiscont.cz!!!

  • Nevíme a nemáme žádnou objednávku, kterou bychom nevyřídili v tomto termínu. Samozřejmě máme objednávky, kdy zboží vyrábíme na zakázku, ale o tom je zákazník informován již při výběru a pak několikrát v průběhu objednávky. Pokud by se jednalo o našeho zákazníka, jistě by se podepsal a samozřejmě také po deseti dnech obdržel od Heuréky oficiální dotazník a mohl se vyjádřit a nemusel škodit touto cestou.

  • Obchod nedoporucuji, cekala jsem na zbozi 14 dni... Zobrazovane a zakoupene produkty nedodali, musela jsem vybirat jine. Komplikovane a nepohodlne.

  • Oprávněné reklamace samozřejmě uznáváme. Pokud ale převezmete zboží zabalené v průhledné folii v Zásilkovně a nemáte výhrady k poškození (přesto, že jste několikrát v emailu obdržela návod na převzetí) a s tímto zbožím odejdete a vrátíte se za pár minut, že je kbelík na dně prasklý cca 10cm a přesto se při přepravě Zásilkovnou nevysypal ani gram prášku, tak těžko budete Zásilkovnu přesvědčovat, že Vám např. po cestě k autu kbelík nespadl. Pokud by byl rozbit při přepravě tak by byl prášek mezi kbelíkem a obalem. Sama tvrdíte, že se v autě sypa,l tak by se sypal po celou dobu přepravy.

  • Tento obchod nedoporučuji .Přebrali jsme zboží v zásilkovně bez známek poškození , byl to sypký produkt v kyblu
    Až po jizdě autem jsme u supermarketu , zjistili , že se to pomalu sype v kufru auta , jeli jsme zpět do zásilkovny , tam nám zboži odmítli rozdělat z bubliinkové folie , že obal poškozen není , oni s tím nemají už nic společného , aby jsme to vyřídili s eshopem a prý jsme to neměli přebírat .Telefonovala jsem do PetDiscontu , měla vše doma nafotit a poslat a pak mě řeknou co dál .
    Na druhý den mě řekli , že jejich vina to není , nic , oni to odeslali v pořádku , abych si to vyřídila se zásilkovnou .Moje penízky mají týden na účtu , co by pánové řešili , když jim asi do teď vše procházelo a zákazníci se o svá práva nehlásí .
    Neměla jsem to přebírat , když jsem viděla , že je to prasklý . Tak nevím jestli pánové mají tak zvláštní a úžasné oči , když tvrdí , že to bylo zabaleno důkladně ,a vidí přes několik vrstev bublinkové folie . Nic řešit nebudou , tak zamítli oprávněnou reklamaci . Je prasklé dno zrovna v tom lemu a to je viditelné až po mírném promáčknutí . Tak budu muset jít na oční , aby mě udělali nějaké periskopické oči .
    Budu informovat ČOI ,o praktikách tohoto obchodu a nadále komunikace jen doporučenými dopisy . Znova reklamovat , já se tak snadno nevzdávám . Máme tady zákon o ochraně spotřebitele .
    Jsem ochotna jít i do soudního sporu , protože zákony se dodržují . Zákazníci nenechejte se zastrašit nějakými řečmi prodejců , my jsme tady pro ně a oni nás zákazníky potřebují , proto nenechávejte , a nepřehlížejte chyby obchodu . Takové to praktiky , musí z našeho trhu pryč, když se neumí chovat podle zákona .
    Jestli tu napíší prodejci , že to není pravda , tak jak to tady čtu , tak věřte , že nemám čas se zabývat nekalými praktiky a lhát a psát tu bludy .Zakázníkúm obchod nedoporučuji a hlavně se nenechte a přečtěte si napřed diskusi , Já to neudělala a dnes toho lituji , že jsem navštívila tento obchod .

  • Radek Zahradník: souhlas

  • Potřeboval jsem urgentně 2 léčiva pro ryby cca za 15.000,- Budu je muset utratit. Když jsem na webu spolu s léčivy objednal ještě nějaké přísavky (při jednom), které měly být skladem a očekával, že do pátku (3 dny) budu moci ryby léčit, zasekli se na přísavce, že ji nemají. Veškerá komunikace fungovala emailem. Přišlo mi nějakých 6 nesmyslných mailů, včetně upozornění, že nemají platbu už v den objednávky, pak že jsem přeplatil o 13 korun více (zaplatil jsem jak mi napsali), potom, že nemůžou najít přísavku (asi těch 13 korun) a já nevím co ještě... Naštvalo mě to, napsal jsem jim, že potřebuji léčiva a ne aby řešili přísavky, nedoplatky a přeplatky, a že ty léčiva potřebuji hned. V pátek mi pan majitel teprve napsal, že to pošlou. Ryby visí u hladiny, jde to s nimi z kopce strmě velmi rychle. Další 2 dny pošta nefunguje. Poděkoval jsem mu za mrtvé ryby. Obratem přišel mail, že se z technických důvodů zpozdí dodání, a že to budou posílat až v pondělí. Je to samozřejmě naschvál jako malovaný. Pan majitel mě "vytrestal". Já se ptám: koho pan majitel trestal? Mě? Jak může takový člověk provozovat obchod s léčivy pro zvířata? Lidé nepěstují koníček kvůli peněz přece...

  • objednala jsem nyní myslím po třetí....vždy to hrozně dlouho trvalo, než zboží přišlo, ale jednalo se prosinec a tudíž jsem to brala jako zahlcení, ale v lednu už to tedy nechápu. Minulý týden 17.1.2017 poslaná objednávka granulí pro psy. Platba kartou, tudíž platba byla ihned přijata.
    Dnes máme 24.1.2017 a psi mi asi chcípnou hlady...

  • Nerozumím vaší drzosti psát odpověď na recenzi a lhát u toho!!? Pokud na to máte mentální kapacitu, tak si zkuste vzpomenout, jak to bylo s objednávkou. Já nikam nevolal a nic nechtěl telefonicky...pouze jsem do poznámky k objednávce napsal dotaz, zdali je MOŽNO vyzvednout osobně ve Znojmě. Za pár hodin jste objednávku stornovali, bez vysvětlení!! Na následný dotaz proč, mi bylo sděleno, že zboží není dlouhodobě dostupné u DODAVATELE. Takže nikoliv jak píšete, že si pletu výdejnu a sklad a že zboží máte skladem ( vše mohu doložit emailovou komunikací s vaším obchodem ). Takže se jedná o opakovanou lež. 1 - na webu máte, že zboží máte skladem +30ks (nebylo) a následně prolhaná odpověď na recenzi na Heurece. Toto chování je skutečně ubohé.
    Nepsal jsem kromě Vás žádnou negativní recenzi, ale i to se stává, ale vaše prolhaná reakce mě skutečně zaráží.

  • Jste supr , máte hezké ceny, rychlost dodání je parádní-max.2 dny,nikdy to nebylo dýl.
    Vždy všechno v pořadku,a když nastal při mé první objednávce zádrhel, volala mi paní a to dokonce několikrát,navrhla jiné řešení,byla příjemná.Takže komunikace za jedna.
    Za mě jen spokojenost.

  • Omluva přijata.