Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážená paní, dopravce vám neřekl že přepravka nebyla poškozena přepravou, ale že ji reklamujete po 15 dnech od předání. Bohužel i my jsme ji nemohli uznat, neboť videozáznam z balení je uchovám max. 10 dnů. Přepravce PPL naprosto nedělá problémy s reklamací, pokud "normální zákazník" poškození nahlásí a stací telefonicky do třech pracovních dnů. Vy jste ve své liknavosti toto neučinila. Otázkou zůstáva jestli v tom nebyl záměr a přepravku jste pouze nepotřebovala na dovolenou mezi svátky a během ní jste ji nepoškodila vy. Protože reklamaci jste začala řešit až 5.1.2016.

  • Tento obchod NEDOPORUCUJI. Sice se snazi mit nizke ceny, ale jednani pana majitele je velmi neomalene. Zbozi prislo poskozene (prepravka mela zcela odlomeny jeden roh, takze nepouzitelna) a plne mrtvych molu! Pote, co jsem se telefonicky chtela s obchodem domluvit na reklamaci, mne operátorka odkázala na dopravce. Ten vyhodnotil, ze zbozi nebylo ponicene behem dopravy, s cimz jsem i souhlasila, a odkazal mne zpet na PetDiscont. Zde mne pan majitel velmi rychle odbyl s tim, ze propadla reklamacni lhuta a mam smulu! Takto opravdu slusny obchod, kteremu jde o spokojenost zakazniku, nejedna.

  • Dobrý den,dodatečné chci doplnit můj komentár ze dne 23.8.2015 z 17.35hodin.Je pravda,že jsem žádal o odeslání zboží druhy den a to ve čtvrtek.Ovšem ráno následující den a to bylo v ten čtvrtek mi přišel email,že zboží nestihnou tento den odeslat a tam jsem hned volal a bylo mi zděleno,že mi zboží odešlou hned v pátek ráno a v pondělí ho mám doma.Proto jsem jim objednávku potvrdil.O odeslání po víkendu nebyla žádná řeč.To je jen výmysl obchodu.Zboží nakonec odeslali,až v pondělí kolem 13.00hodiny a bylo mi doručeno dokonce,až ve středu 19.8.2015 v 17.00hodin.To je za týden po objednání.Už jenom proto,že jsou lidi v tomto obchodě ulhaní ho vůbec nedoporučuji!!!!!!!!!

  • Rozhodne obchod NEDOPORUCUJI! Pan Blazicek me hrube osocoval, ze jsem si vybral zbozi, ktere je jasne oznacene "dostupnost do 3 prac. dnu", ale v objednavce mam jasne uvedeno, ze zbozi je skladem. Druhy den po objednani mi prisel email o kompletaci zbozi a 3. den o tom, ze zbozi neni skladem. Totalni chaos ve skladu - jinak si to nedokazu vysvetlit. Prodlouzila se tak lhuta dodani.

  • Lehce se komentuje recenze, ne kterou se již nemůžu vyjádřit. Afektovaný jste byl naopak vy a jelikož můj přítel oba telefonáty slyšel, tak byste měl být pokorný a se staženým ocasem projevit lítost.
    Kdybyste se řídil heslem "můj zákazník, můj pán", tak byste reagoval 100% jinak a nedělal scény kvůli skrytému faktu, že jste balík již dávno poslal i bez mého souhlasu! Provádíte nekalé praktiky a myslím, že o tom by měli lidé vědět. Od toho přeci hodnocení na Heurece existuje. A jelikož jsem četla recenze ostatní zákazníků, jsem si jistá, že nejsem první s kým jste takhle jednal. Je mi jasné, že na to odepíšete další "moudro", ale ať si každý Váš zakazník udělá sám svůj obraz.
    Já jsem vyjádřila pouze svůj názor na poskytnutou službu-neslužbu, že Vám se nelíbí a nejste ochotný problém se zákazníkem řešit, již není můj problém. Ostatně jedna špatná recenze dokáže snížit význam pozitivních hned několikanásobně. Přeji Vám více klidu a úsměvu do Vašeho života.

  • Objednala jsem mleko pro stenatka a zaplatila ihned kartou. Asi po trech dnech mi byl poslan email ze mleko mi nemuzou poslat, protoze se prave dozvedeli ze je na lekarsky predpis. Prislo mi to jako strasna blbost tak jsem volala primo do firmy co tuto znacku distribuuje a bylo mi receno ze to opravdu nesmysl je! Takze kdybych si to vsechno neobvolala a nezjistila tak by mi to opravdu neposlali. A zadne omluvy ze strany obchodu jsem se nedockala. Obchod nedoporucuji a nikdy uz neobjednam.

  • V tomto obchodě nakupuji několikrát do roka. Minulou neděli jsem si zde zakoupil Purina Proplan Dog Adult Sensitive (Salmon&Rice) 14kg +3 kg zdarma. Pro objednávku právě zde jsem se rozhodl, hlavně proto, že v popisu bylo napsáno, že výrobek obsahuje 22% lososa. Jaké však bylo mé překvapení, po převzetí baličku, který vážil pouze 14 Kg a navíc oproti původnímu popisu, který byl na stránkách tohoto obchodu, skutečný obsah lososa na výrobku byl jen 17%? Okamžitě jsem celou záležitost reklamoval. Má reklamace byla sice uznána. Bylo mi vysvětleno,že popis složení mají staženy přímo od výrobce, ten údajně začal vyrábět již jen tohle složeni, tedy s obsahem jen17% lososa. Pokud se týká oněch chybějících třech kilogramu, zase zato může výrobce který jim to prostě nedodal? Já jsem si sice kupoval něco jiného(při objednávce bylo u výrobku napsáno dostupnost skladem), ale co se dá dělat. Nutno dodat, že jsem vždy byl v předešlých případech s tímto obchodem spokojený. Při telefonickém hovoru mi pan majitel nabídnul zaslání celé objednávky zpět a omluvil se mi. Po obdržení balíku, že mi pošle na můj účet celou částku. Nakonec jsme se dohodli, že si zboží nechám a při případné příští objednávce mi nebude účtováno poštovné. Není to sice nic moc, ale uznali chybu, ty tři chybějící kila mi, ale nedodají. Na stránkách je složení výrobku opraveno. No nejsem si jistý, že zde ještě někdy budu nakupovat. Je to tak 50:50

  • Jednoznačně nedoporučuji, a opravdu nejsem konkurent, na kterého se pan Blažíček níže několikrát vymlouvá. Jsem zákazník a objednala jsem si vybavení- dekorace do akvária za 1067,- z toho 30,- dobírečné a 129,- za balík na poštu. Z 12 ti kousků byly 3 úplné jiné zboží, než inzerují na fotografiích Navíc jedna umělá kytka (ta byla to, co bylo na fotografii) měla ulomené všechny stonky, takže také k nepoužití, tu jsem ani neřešila. Vím, že obchod není povinen dle zákona hradit poštovné za vrácené zboží, ale pokud vám z obchodu pošlou něco jiného, než jste si objednali, byla by to minimálně dobrá značka férového obchodníka. Poštovné za vrácení jiného zboží než toho, co inzerují fotografie zpět panu Blažíčkovi, mě stálo 180Kč- Balík do ruky. Pan Blažíček mi ho neuhradil, přesto, že vina byla jednoznačně na jeho straně.
    Btw.- k balení- nařezaný karton, fakt hnus, všechno zaprášené doporučuji balík rozbalovat na igelitové plachtě :-(

  • Reaguji na odpověď obchodu na moji recenzi ze dneška, tj. 14.9.2014.
    Netvrdím, že jste špatný e-shop, dala jsem i doporučuji.
    Na můj dotaz opravdu nebylo odpovězeno, psala jsem několik dnů před objednávkou přes formulář na webu ohledně velikosti náhubku. Odpověď jsem nedostala. Stát se to může, že se v množství dotazů na některý zapomene. Náhubek jsem přesto objednala, bohužel moc dobře nesedí.
    Ale že jsem dostala všechno zboží hodně zaprášené od výplně balíku (nařezaný karton), to mi docela vadilo, musela jsem vše omývat. A je to pravda. Jednotlivé zboží nebyly v sáčku nebo zabalené v papíře tak, aby nebyly celé od prachu z nařezaného kartonu. Nevím, zda jsem byla výjimka nebo tak objednávka chodí každému. Jinak máte opravdu velmi dobrou a velkou nabídku různého zboží za poměrně dobré ceny, některé produkty opravdu o hodně levnější než u konkurence. A že je poštovné vyšší, není zas tak nic neobvyklého. Objednávala jsem od Vás vícekrát, jestli byly i předchozí objednávky celé zaprášené, to nevím, ty jsem nerozbalovala já osobně. Budu od Vás objednávat i nadále, jen ten způsob balení by mohl být trochu lepší.

  • Objednala jsem zboži v celkové váze ani né 0,5 kg a mám platit 129 korun za poštovné? Ano na stránkách sice máte levne zboží ale co není v ceně zboží dostanete díky poštovnému zpět protože cena poštovného a balného na poště za balíček co nemá ani 0,5 kg nepřesáhne 60 korun

  • V kanceláři sedí je pět lidí a telefon má telefonistka nahlas, ostatní pracují na počítačích, takže zcela jistě jste slyšel zívnutí:o). Myslím, že to nepotřebuje další komentář.

  • Znovu opakuji, že zboží bylo skladem, takže to nesvádějte na dopravce!

  • Jan Blažíček: Takže místo omluvy ... napadání. Zaměstnankyni jsem ke slovu pustil , hned po mé otázce jak to vypadá s objednávkou a když mi zopakovala, že se to kompletuje , zazívala docela hlasitě....jasně , každý Vám chce škodit, hlavně invalidi a konkurence.... což takhle Chocholoušek?

  • Dobrý den, zboží bylo objednáno v pondělí po státním svátku a víkendu. V obchodních podmínkách máme napsáno, že zboží odesíláme zpravidla následující den, ale také tam je napsáno nejpozději 3 pracovní den. Bohužel díky svátku v předešlém týdnu, dopravci nezvládli nápor přepravovaného zboží a přišlo o den později. Proto, protože je to pravidelný jev u dopravců, jsou tam ty 3 pracovní dny. Což bychom samozřejmě zvládli a dokonce o den dříve. Bohužel zákazníci, např v invalidním důchodu, nebo naše konkurence, jsou netrpěliví a očekávají, že jsou možná jediní zákazníci naše eshopu. Že to tak není svědčí přes 5000 těch pozitivních hodnocení a to nejvyšší ocenění od Heuréky. Zaměstnankyně má to nejlepší hodnocení od zákazníků, jako velmi příjemná slečna, hovořila s Vámi velmi klidně, ale protože jste ji nepustil ke slovu, tak mlčela, následně jste ji osočil že pravděpodně spí. Jasně z toho plyne, že jste chtěl jen škodit a hledal jste konflikt. Ten se bohudík nedostavil z naší strany, tak Vás to pravděpodně hodně "naštvalo" a musel jste se uchýlit k této recenzi.

  • Zdravím čtenáře,
    neprozřetelně jsem si objednal zboží na tomto webu. Nabídky mi chodí dost často, ale s tím zbožím je to horší. Obě položky byly skladem. Takže v pondělí jsem to objednal. Dostal jsem třikrát mejl, že se zboží kompletuje ale kde nic tu nic. Podle obchodních podmínek "Objednávky přijaté v pracovní dny do 11.00 hod. vyřizujeme zpravidla následující pracovní den. " Objednal jsem si rychlejší PPL a doufal , že zboží budu mít rychleji. Ani nápad. Dnes jsem zavolal na zákaznickou linku. Zvedla to nějaká velmi otrávená slečna která mi sdělila to co již před tím mejl. Zakázka se kompletuje. Je mi jedno kolik je údajně spokojených zákazníků, ale sám za sebe vím, že na tenhle web již nakupovat nepůjdu!
    Protože jsem invalidní nakupuji skoro výhradně na webech. Jak je možné , že rozkládací sedačku z Ostravy dostanu druhý den, a na obojek a vodítko budu čekat týden?
    Sice jsem " ušetřil" na ceně asi 20kč, ale za to naštvání to skutečně nestojí.

  • Dlouho jsme jsem přemýšlel jestli mám reagovat nebo ne. Je mě jasné, že spokojený zákazník do těchto diskuzí nepřispívá. O sem pravděpodobmě opravdu píše jen konkurent. Nicméně 20 těchto negativních příspěvků oproti 1 485 013 spokojených zákazníků hovoří za naši práci.

  • Dobrý den,

    s obchodem jsem velmi nespokojen. Dělal jsem tma 4 objednávky a všechny s problémy. Dlouhé dodací lhůty, spousty zboží nemají a pak co den jeden email že mění objednávku a takhle třeba 4 dny (nechápu jak mohou vychystávat jednu objednávku 4 dny?)

    Poslední objednávka za cca 10tis. (původně to bylo 12tis. takže je vidět co všechno nemají) byla hrozné. Dorazilo něco jiného a dle vyjádření obchodu sedí EANkod tudíž musí být všechno správně i když je to evidentně něco jiného. Jeden balík pamlsků byl otevřen (asi přepravou). Ale dát jeden pytlík pod cca 25kg pamslků agranulí to je chyba obchodu.

    Jedny pamslky mají jen 4 měsíce do projití s celkem 24 měsíců, to mi příjde dost málo, normál by mi přišel pak půlka tj. 12 měsíců. Zvlášť když mám 24 balení.

    Závěr je, že obchod vyloženě nedoporučuji a to jsem jim dal šanci 3x. Napočtvrté nehodlám riskovat.

  • Jan Blažíček: Obálka byla klasicky pomačkaná, ale ne moc proto jsem zboží převzala a jelikož samotné zboží nebylo poškozeno (jen obaly) tak mi příjde reklamace zbytečná. No možná se zákazníci smíří s tím, že to mají levněji tak to neřeší. Ale já antiparazitika zakupuji přes e-shopy mnoho let a vždy byly výborně zabaleny. Ano obal je na nic ale nechápu, že někde neplatím ani poštovné a zboží dojde perfektně zabalené a od Vás mi příjde takový ,,zmatek,, v obálce. Nemluvě o tom, že některé nebyly pro mě a vypadá to dost blbě když někomu donesete potrhanou, zamčkanou krabičku. Já jsem si svůj názor udělala, děkuji Vám za odpověď a přeji mnoho spokojených zákazníků.

  • Za dopravce se omlouváme. Každopádně zboží neodešlo v papírové obálce, ale ve speciální bezpečnostní silné bublinkové obálce, potažené papírem. Tento obal zakupujeme od přepravce a je určený jako bezpečnostní obal pro přepravu lehkých zásilek. Vaše zásilka měla cca 250g. Tento obal stojí 17Kč bez DPH. Také jsme Vás den před doručením upozornili, že pokud zásilka bude jevit jakékoliv poškození, zásilku nemáte přebírat. My Vám zašleme nové zboží a s dopravcem si vše dořešíme. Je samozřejmě možné, že došlo k pomačkání krabiček, antiparazitika jsou baleny do silného hermeticky uzavřeného obalu a pak vloženy do krabičky. Krabička neplní žádnou funkci. Denně takto posíláme stovky zásilek, daleko křehčí a mnoho se nám jich vrátí zpět a nikdy žádné známky poškození nejevili a to i přesto, že cesty absolvovali dvě. Jsme přesvědčeni, že zboží balíme velmi pečlivě a svědčí o tom stovky recenzí, denně také přepravujeme na desítky zásilek klecí a akvárií a poškození bychom mohli počítat na prstech ruk za rok.

  • Dobrý den,
    včera mi dorazila objednávka a byla jsem opravdu vytočená. U Vás jsem si objednala naposledy. Platbou poštovného i u dražších objednávek ztrácí vaše ,,motto,, my jsme nejlevnější úplně význam, ale to jsem ještě zkousla. Ovšem abych zaplatila 100Kč za poštovné (platba předem) a přišel mi balíček, kde zboží bylo jen v papírové obálce, tak to jsem v životě nezažila u žádného e-shopu (a to objednávám velmi často)! Všechny obaly od antiparazitik byly pomačkané, některé potrhané a obsah vysypán po celé obálce. U jiných e-shopů jsme byla zvyklá vždy na perfektní zabalení (ikdyž se jednalo o odolné zboží) ale tohle strašné a nedokážu si představit zaslání křehčí věci. Rozhodně nedoporučuji!