Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Důvod medodání zboží je jednoduchý. Výrobce je německý (jinak čína) ten ho na svých stránkách má, ale jediný oficiální dovozce do ČR bohužel ne. Jako obchodník jistě víte proč.

  • Takže komunikace je automatická. S tím souhlasím. Přišel mi jeden jediný text a to TENTO:
    ---------------------------------------------------------------------------
    Vaše objednávka byla úspěšně přijata ke zpracování. Informace o objednávce zobrazíte kliknutím zde.
    (Pokud nelze odkaz otevřít, zkopírujte tuto adresu do Vašeho prohlížeče: http://petdiscont.czxxxxxxxxxxxxx

    Nyní proběhne kontrola dostupnosti a váhy zboží. Pokud bude zboží okamžitě dostupné a váha balíku bude pro běžné zboží u přepravce PPL do 35kg a u přepravce Česká pošta do 30kg a u balíku obsahujícího skleněné nebo křehké věci do 10kg (nad 10kg je přeprava skla a křehkých věcí možná jen přes PPL Sprint, který se na tuto přepravu specializuje), bude Vám zboží vychystáno a přijde Vám další informační email o odeslání. Pokud bude ve Vaší objednávce provedena změna, budete o ní informováni a budeme čekat na Vaše odsouhlasení. Pokud nebudete s objednávkou souhlasit můžete ji následně stornovat. Pokud jste zvolil-a platbu předem na účet, budou Vám po výše uvedené kontrole odeslány fakturační údaje k provedení platby, jakmile budou peníze připsány na účet, zboží Vám bude odesláno a o této skutečnosti budete dalším emailem informováni.

    Děkujeme
    Váš PetDiscont.cz
    ---------------------------------------------------------------------------
    Od té chvíle se mi již obchod celý týden NEOZVAL! Jak tomu mám pak rozumět? Probíhá kontrola DOSTUPNOSTI zboží?? Proč, když je uvedeno jako SKLADEM? Proč jsem nedostal žádný další INFORMAČNÍ email atd. atd.

    Nemám důvod škodit někomu kdo funguje. Taktéž jsem překvapen počtem kladných hodnocení zde na Heurece. Já zde píši SVOU negativní zkušenost, abych se o ní podělil s ostatními a varoval je.

    Jako dodatek - znovu jsem ověřil dostupnost zboží přímo u výrobce - a světe div se - je skutečně dostupné!! Proč tedy není obchod petdiscont schopen toto zboží předat zákazníkovi? Nabízí se jediné vysvětlení - výrobce NECHCE zboží tomuto e-shopu zaslat. Důvodů může být několik. Nebudu polemizovat - nemám důkazy. Sám jsem obchodník a tuším co za tím vězí! :(

  • Dobrý den. Bohužel nejsme schopni dohledat o jakého zákazníka se jedná. Komunikace z naší strany je v pořádku a zákazník dostává přůběžně všechny emaily o postupu objednávky automaticky bez lidského zásahu (pokud vyplní správně email). Obavy o naší kvalitu opravdu nemusíte mít a svědčí o tom více jak 5000 recenzí skutečných zákazníků. Kteří pokud vytvoří nákup dostávají od Heuréky automaticky dotazník a v těchto skutečných hodnoceních patříme k těm nejlepším obchodům a to i na zboží.cz Sem do této diskuze bohužel píšou vždy "zákazníci" kteří opravdu chtějí jen škodit.

  • Objednal jsem a po týdnu žádných reakcí ze strany obchodu jsem psal emailový dotaz - kde je chyba? Byť je doteď a nadále zboží vedeno v e-shopu jako SKLADEM, bylo mi odpovězeno, že poslední kus dostal předchozí zákazník a výrobce zboží již nevede! Výrobce naopak zboží normálně promuje dále a nechápu proč jsem nestál tomuto "obchodu" ani za email zdarma, který by mne upozornil na vzniklé potíže?? Čekal jsem tedy marně a rozhodně v toto obchodě NAPOSLEDY! :( Nejde o to, že něco není, ale NEKOMUNIKUJÍ a to je v případě e-shopu katastrofa! :( Rozhodně nemám nic společného s konkurencí :o) jsem řadový zákazník a jen mne mrzí, že jsem si níže uvedené komentáře nepřečetl než jsem vůbec objednával! Děsný obchod, všem rozhodně NEDOPORUČUJI!!! :(

  • objednala jsem v neděli a ve středu jsem měla objednané zboží doma,jsem spokojená a objednám si znovu

  • Tak teď mě celkem mrzí, že jsem napsala komentář tak slušně. Já čekám 2 měsíce na Vaši vstřícnou reakci a Vy se tím termínem budete ještě ohánět??? Je zajímavé, jak najednou lze objednávku zobrazit, když jsem Vás o původní znění objednávky žádala, možné to nebylo. Informace pro ostatní, ze 110 bylo 40 položek vyškrtáno, částečně nahrazeno po domluvě emailem, část vyškrtána bez mého vědomí (70 dodáno, většinou drobnosti typu kostiček pro psy, zrnin pro ptáky apod. Jenom těmi škrtanci ze strany obchodu se obědnávka smrkla o 2000,-). Fakturu a komunikaci mohu doložit zájemcům na mailu, který pet discont tak hezky zveřejnil v recenzích. Z mé strany NEBYLA MĚNĚNA JEDINÁ POLOŽKA! Pouze bylo vyměňávno zboží (a to ještě jen částečně), které obchod údajně neměl. Výmysly typu změn barev (které mimochodem Ve Vašem obchodě nelze vybírat) a mých neustálých telefonátů (tel. byl jeden a až po dodání, s žádostí o nápravu) nebudu komentovat.. Takže z lidí přestaňte dělat lháře a idioty, negativní reakce se rozhodně dají psát i jinam než na Heureku.

  • Tak koukám, jak se někdo odváží kritizovat je oheň na střeše. Pet Discont se neštítí vyhazovat tu objednávky. které mimochodem potvrzují to na co si zákazník ztěžuje. A to včetně emailů a podobných "osobních" údajů. Tak to gratulace!
    Mimoděk mě napadá na Emaily se vztahuje listovní tajemství .

  • Dobrý den všem,hledala jsem nejlevnější Royal Canin,moji Jackové na něm vyrostli a moc jim chutná.S PetDiscont jsem velice spokojená,bezva zboží,co se týče vyřízení objednávky a dopravy dávám 1*.

  • Chcete doručit zboží za týden? Pak zde klidně nakupte.
    Já objednal zboží uváděné jako skladem v pátek a ještě jsem do poznámky uvedl, že potřebuji dodat do úterý - nejpozději však do středy. Tedy snad jasné, že to spěchá.

    V pondělí odpoledne vidím, že objednávka není vyřízena - volám tedy jak to s ní vypadá? - prý se stěhují a nestíhali zabalit. O.k. říkám, když to odešlou druhý den do středy to stihnou.
    Dnes tedy středa a já se zděšením zjišťuji, že nic neodeslali - volám tedy a prý jim překopli včera kabel a nešel internet.
    Tak nevím výmluvy - pravda? Mě jako zákazníka to stejně nezajímá - moje kočka kvůli nim nemá žrádlo a dnes jsem musel nouzově koupit v předraženém zverexu.
    Jinak jsem granule a stelivo objednal za stejnou cenu v jiném eshopu a ještě dnes je expedovali - takže je vidět, že jinde to šlape jak má. A mimochodem měli poštovné za 109,-Kč (dobírka DPD) - u vás 159,-Kč! Takže tak.

  • Pane Blažíčku,
    1) Upozornění mi přišlo jedno.
    2) Stálo v něm, že „prosíte o informaci, zda o objednávku mám zájem, nebo ji máte stornovat.“
    3) Ihned jsem reagovala s tím, že o objednávku zájem mám, ale z důvodu komplikací s internetovým bankovnictvím žádám o prodloužení lhůty.
    5) Den poté, co jsem platbu uskutečnila, včetně uvedení variabilního symbolu, mi přišel mail: „Vzhledem k tomu, že jste nereagoval/a na opakované výzvy k zaplacení Vaší objednávky, u které jste si zvolil/a způsob platby předem na účet a dosud nezaplatil/a, jsme nuceni ji stornovat.“
    6) Ano, napsala jsem, že jsem šokovaná, protože jsem na vaše jediné upozornění ihned reagovala.
    7) Platbu jsem uskutečnila 18. května a podle KB peníze na váš účet přišly 20. května.
    Dál se k tomu nehodlám vyjadřovat. Mám už jedinou otázku. Hodláte mi zboží odeslat?

  • Apolena : Dobrý den, opět se potvrzuje kdo do těchto diskuzí přispívá. Zde je popsání skutečného stavu. Zákaznice 1.5.2013 učinila objednávku s platbou předem na účet. Následně byla v průběhu 20 dnů 3x slušně upozorněna, že má u nás učiněnou objednávku, kterou neuhradila. Ani na jeden email neregovala. 20.5.2013 jsme zákaznici zaslali oznámení o tom, že objednávka je stornována. Následně přišel velmi urážlivý email od zákaznice s tím, jak jsme si mohli dovolit stornovat objednávku, když ona den před tím učinila platbu. Kopii příkazu samozřejmě nezaslala. Platba dorazila až 22.5.2013 bez variabilního symbolu. To znamená, že v době psaní jejího emailu zaplaceno nebylo a zákaznice platila až po našem upozornění. Snažili jsme se ji vysvětlit proč jsme objednávku stornovali a to tónem, který zdaleka nedosahoval tónu jejího emailu. Myslím, že stačí pro dokreslení se podívat na naše skutečné hodnocení, kde většinou píšou běžní zákazníci a že naše hodnocení je velmi kladné. Jan Blažíček

  • Opravdu neuvěřitelně sprosté jednání. Při každodenním otevírání poštovní schránky v marném očekávání výzvy k vyzvednutí zásilky mi vaří krev v žilách, hrubé e-maily ze strany prodejce mě pravidelně zvedají ze židle. PetDiscont.cz obdržel 20. května moji platbu, dodnes ovšem tvrdí, že tomu tak není. Nikdy jsem se nepřihlásila do žádné diskuze, ale tohle už vážně přesahuje všechny meze. Pokud se nechcete nechat urážet a být okrádáni o čas, nakupujte jinde.

  • NEDOPORUČUJI!!!
    Objednala jsem si zboží a měla jsem v akci dopravu zdarma. Objednávku mi potvrdili, poslali platební údaje. Vše jsem uhradila a stále nic ani email potvrzující přijetí platby jak jsem zvyklá z jiných obchodů. Po třech dnech žádné komunikace jsem napsala email, že platba je odeslána a jak to teda vypadá s balíkem na to kupodivu odepsali skoro hned, že mou jednu objednanou položku právě odeslali předchozímu zákazníkovi a cekají na novou dodávku. Ano byla jsem trpělivá nakonec mi zboží přišlo za týden. Balík byl neporušený tak jsem ho převzala, bohužel při vybalovaní jsem byla zděšená tak neprofesionálně zabalené zboží. Zboží bylo sypké v papírových obalech vše zabalené ve foliích a tuny izolepy obaly tudíž byly nařezané tím pádem poškozené, když jsem konečně dovybavila poslední kousek, jímala mě hrůza obal rozřízlý a stelivo vysypané s obalu. Takže k tomu nemám co dodat nejspíš DOPRAVA ZDARMA sice zdarma ale zabalení na úkor kvality. Už vím, že v tomto obchodě již niky nic neobjednám a co se týče cen žádný zázrak.

  • Zcela souhlasím s p. Chaloupkou, mám stejné zkušenosti - viz. výše. A pokud to pán z e-shopu neví, nahrávat telefonát bez předchozího upozornění je NELEGÁLNÍ (stejně jako účtování příplatku za dobírku 2x)!

  • Příšerný obchod - zcela souhlasím s panem Chaloupkou.
    Nejdříve jsem chtěla objednat o několik věcí více, ale vzhledem k tomu, že je u každého zboží nápis "Našli jste lepší cenu? Nabídneme vám ještě nižší!", zkusila jsem u jednoho relativně drahého výrobku požádat o nižší, protože jiný prodejce měl totožné zboží o cca 150 kč levnější. Byla mi zaslána odpověď ve stylu, že Petdiskont je nejlevnější a taková cena je zcela nereálná. Když jsem jim přeposlala e-mail od druhého prodejce, kde mi potrzoval naskladnění do 3 dnů, znovu prohlásili, že to prostě není možné a basta.
    I přes to jsem chtěla objednávku uskutečnit, protože jsem měla vybráno větší množství zboží, čímž se cenový rozdíl snížil. Ovšem když jsem zvolila dopravu s dobírkou za 129 kč (která je o 30 kč dražší, než doprava bez dobírky, a následně nešlo odeslat objednávku bez druhého příplatku za dobírku, už mě to naštvalo. Když mi ještě na můj dotaz zástupce e-shopu arogantně sdělil, že se prostě jedná o příplatek za dobírku, se kterou mají zvýšené náklady, aniž by vůbec odpověděl, proč tedy rovnou neúčtují 159, a že jsou nejlevnější obchod, takže žádné slevy na dopravu neposkytují, objednávku jsem zrušila. Nehodlám podporovat podnikatele s takovým jednáním a klamáním zákazníků - to je na obchodní inspekci!
    A klidně může pan majitel tvrdit, že jsem od konkurence. Bohužel většině lidí, které podobní obchodníci napálí, to nestojí za ztrátu času psaním recenzí...

  • První objednávka byla v pořádku, ve druhé už asi ani cena zboží nenahradí neprofesionální komunikaci, resp. 12 dní vůbec žádnou. Objednala jsem si zboží, přišel po dni e-mail že určitý produkt nemají a poslala jsem tedy cenu nižší o toto chybějící zboží, v dalším e-mailu už po odeslání platby jsem se dozvěděla že zboží mají a přidají, ale už po odeslané platbě. Nikdo mě 12 dní neinformoval, že chybí k doplacení 40Kč kvůli nesrovnalostem ze strany prodejce a tak jsem bez jakékoliv zprávy čekala na totot zboží 12 dní, poté jsem musela prodejce sama kontaktovat, jelikož už doma nemám čím krmit zvířata a myslela jsem že je chyba někde u pošty. Očekávala bych, že se prodejce bude snažit vyjít vstříc a poskytne např. možnost doplacení při předání. To prý není možné, takže musím poslat 40Kč, čekat až je banka odešle, až je pet discont přijme, až zboží odešle a až ho pošta doručí. Tím pádem si jdu dnes do řpedraženého zverimexu koupit žrádlo pro zvířata a veškerá výhodná cena e-shopu je mi naprosto k ničemu. :)

  • Jan Blažíček: Pane Blažíčku, pokud jste opravdu přesvědčen, že každý zákazník, který vyjádří nespokojenost s Vámi poskytovanými službami, je "agentem" konkurence, pak Vám mohu jen doporučit, abyste co nejrychleji vyhledal patřičnou odbornou pomoc...

    Když jste mi dnes po poledni zavolal, nebylo mi zpočátku jasné, co vlastně chcete. Až teď jste mi to osvětlil. Chtěl jste si mě nahrát!! Dobře, jsem rád, že to mám za sebou, protože rozhovor s Vámi byl v obou dvou případech "velmi intelektuálně náročný". Za nás oba doufám, že Vám nahrávka mého hlasu vydrží a hlavně bude stačit, protože po dalším obdobném rozhovoru opravdu netoužím. Takže prosím již nevolejte!! Děkuji

    Mimochodem, nebolí Vás často krk od samého otáčení a ohlížení přes rameno? Protože všude kolem Vás jsou agenti konkurence... A díky Vám jich jistě bude víc a víc...
    Mgr. Dušan Chaloupka

  • Mgr. Dušan Chaloupka: Hovor mám nahrán. Celý hovor byl veden jako s právním zástupcem konkurence. Pan Mgr. nebyl schopen přijat jedniný argument technického řešení provozu. Za každou cenu nás zkoušel a hovor trval kolem 35 min. Je zbytečné ce k tomu vyjadřovat. Jan Blažíček

  • "OTŘESNÉ CHOVÁNÍ"

    Dobrý den

    nemám ve zvyku zapojovat se do diskuzí, ale po dnešním zážitku nemohu jinak.
    Při dokončování objednávky za 2200 Kč mi pro zvolení způsobu dopravy e-shop nabídl standardní možnost doručení poštou či dopravcem, a to s dobírkou za 129 Kč, nebo bez dobírky za 99 Kč. Zvolil jsem s dobírkou za 129 Kč, ale systém mne nepustí dál, dokud ještě nezatrhnu další kolonku, a sice "doběrečné" za 30 Kč.
    Dobře, řeknu si, mají opravdu nízké ceny za zboží, tohle je sice "drobný podraz" na spotřebitele, ale budiž. Objednávku jsem odeslal, pouze v poznámce jsem si "dovolil" dotaz ohledně dvojí platby za dobírku. A to byla chyba!
    Obratem mi přišel e-mail, kde bylo uvedeno, že za to navýšení může dopravce, a kdesi cosi, ale vysvětlení, proč prostě nenapíší rovnou, že dobírka stojí ne 30, ale 60 Kč, tam napsáno nebylo. Místo toho bylo v e-mailu uvedeno, že má objednávka byla změněna a pro potvrzení změny že mám kliknout na odkaz...
    Otevřel jsem si přiloženou objednávku, ale žádnou změnu jsem nenalezl. A tak jsem si "dovolil" zavolat přímo do e-shopu. Na můj dotaz ohledně změny, kterou mám potvrdit, mne čekalo blábolení telefonisty na téma že to je jen systémem, který takto funguje. Na mou zmíňku o dvojím zpoplatnění dobírky jsem se dozvěděl, že to je proto, že si jim nespolehliví zákazníci zboží nepřebírají a e-shop že na to poté doplácí. Podivil jsem se, co mám já, jako nový zákazník, s tímto společného, ale telefonista mi řekl, že neví, jak to vysvětlit a že mi předá pana jednatele, který mi prý výše zmíněné vysvětlení napsal.
    A pak nabral hovor na otáčkách...
    Pan jednatel, kterého to celé velice obtěžovalo, mi ve zkratce "vysvětlil", že oni jsou největší a nejlevnější e-shop (a tedy to zřejmě musí doskakovat účtováním dvojího doběrečného), že toho mají hrozně moc a já že už je stál hodinu jeho drahoceného času (po cca desetiminutovém rozhovoru, kdy jsem se pouze snažil dopátrat, jaká že to změna byla v mé objednávce učiněna) a následně jsem byl několikrát označen za "hnidopicha", dále jsem se dozvěděl, že z šedesáti tisíc klientů já se první na něco takového ptám atd. Musím zdůraznit, že ještě na začátku rozhovoru s jednatelem jsem opakovaně prohlásil, že objednané zboží chci i za cenu zaplacení oněch dalších třiceti korun za "tuplovanou" dobírku. Ale po tom, co předvedl ukázkové "chování řeznického psa" jsem objednávku zrušil.
    Nebudu podporovat arogantního hulváta, jehož přístup k zákazníkovi je "zaplať a neotravuj". Stejně, jako bych se otočil a odešel z kamenného obchodu, kdyby se mě prodavač zeptal, "s čím ho sakra zase otravuju"... Možná by ale nejprve dostal facku. No a v tom má pan jednatel e-shopu PetDiscont rozhodně výhodu a štěstí...

    Rozhodně nedoporučuji!!! Za pár ušetřených korun se zákazník dočká arogance, jako spotřebitel je klamán... Ne, těmhle lidem já své peníze rozhodně dávat nebudu. Raději zaplatím jinde "pár korun navíc za slušné chování"!

    Mgr. Dušan Chaloupka

  • Děkujeme za kladné hodnocení. Ono ne vždy jsou komentáře pravdivé. Obvzláště ty níže, které napsala naše konkurence, které šlapeme na paty.