Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Poprvé za 16 let nakupování na netu jsem udělil nějakému obchodu negativní hodnocení. Bylo to kvůli dlouhé dodací lhůtě - 6 dnů. Prodejce v odpovědi na recenzi buď nehorázně lže nebo se špatně podíval do záznamů. Upřímně doufám v to druhé. Vše mohu doložit e-maily. Protože nelze umístit odpověď k recenzím, dám to sem do diskuze.

    reakce prodejce na recenzi:
    Na této reakci je vidět jak zákaznící hodnotí prodejce. Objednávku zákazník učinil 9.11. v 15.19 hod. Přepravce ji k osobnímu výdeji na Zásilkovnu od nás převzal 10.11. pár hodin po vytvoření objednávky a o všem byl zákazník z naší strany informovám. Zákazník si zásilku převzal až 16.11. v 9,07 hod. Myslíme si, že z naší strany bylo vše na 100%.

    skutečnost:
    V prvé řadě nebyla objednána doprava přes Zásilkovnu ale přes GEIS Parcel CZ. Možno ověřit na faktuře.
    8. 11. úterý - objednávka zadána v 16:43 a vzápětí potvrzená automatickou odpovědí e-mailem. Placeno kartou. Přijetí platby potvrzeno ze strany obchodu v 16:46.
    9. 11. středa - v 15:18 přišel e-mail se zprávou: Vaše objednávka č. 180258 učiněná na www.petdiscont.cz se začala kompletovat. O dalším postupu Vás budeme informovat e-mailem.
    11. 11. pátek - v 10:57 přišel e-mail se zprávou: ... zboží z Vaší objednávky je již připravené, bylo předáno dopravci a proběhla fakturace.

    Protože byl pátek, zboží pochopitelně dopravce GEIS doručil v pondělí 14. 11. dopoledne. Takže všechno je poněkud jinak, než uvádí prodejce. Toto jsou fakta a závěr ať si z toho vyvodí každý sám.

  • Hlavně nestrašte...jako Vy bych dopadnout nechtěl a podobní lidé, jsou pro mě vzorem, jak to nedělat. Nyní bych rád zpět své peníze, které stále držíte. Dočkám se?

  • Děkuji za Váš komentář a lži, které vykládáte. Přeji všem neschopům mého typu aby dosáhli a vybudovali v životě to co já. Vás to asi nepotká:o)

  • Pane Blažíčku,

    Váš komentář není nic jiného než kecy a Vy "vaříte z vody". Výzva k platbě přišla, já zaplatil. To jest vše. Peníze zpět stále nemám. Pravděpodobně ve svém podnikání máte ještě větší chaos a ani o tom nevíte, protože ani nevíte, v jakém pořadí od Vás odchází emaily zákazníkům. Jestli byl nebo nebyl nějaký text při výběru dopravy mě nezajímá. Důležité jsou obchodní podmínky, ve kterých není o podobné situaci ani zmíňka. Z Vašeho komentáře mám pocit, že máte nějaký psychycký problém. Co jsem si všiml, tak každý negativní komentář automaticky přiřadíte ke konkurenci. To si nedokážete připustit kritiku a postavit se jí čelem? Pokud Vaše podnikání vypadá takto, měl byste jít pracovat někam k pásu do fabriky. Děláte z kritiků blbce a LŽETE. Bohužel Vaše lež je zde těžko odhalitelná. Vaše podnikání je přesný příklad toho, jak by se to dělat nemělo, morální žumpy a lhostejnosti k zákazníkovi. U Vás je prostě hlavní Váš zisk.

  • Vážený pane Zahradník, obdivuji Vaše množství volného času, pokud toto samozřejmě neděláte v rámci svého podnikání nebo pracovního poměru respektive objednávky. Výzva k platně neznamená kontrolu, platební údaje jsou i na našich stránkách, takže Vy jsme měl čekat na potvrzení, že váha a rozměry souhlasí s přepravními podmínkami. V prvním emailu jsme nepsali, že objednávku kontrolujeme nebo zkontrolovali, ale, že nyní proběhne kontrola. „Nyní“ neohraničuje žádný časový údaj a termín, kdy tato kontrola bude dokončena. Jakmile byla dokončena obdržel jste informaci o rozdělení zásilky. To že zásilka může být rozdělena jste obdržel několikrát:

    1. Při výběru dopravy je informační text v tomto znění:
    Zásilka bude odeslána po fyzickém připsání peněz na náš účet, potvrzení nezasílejte, automat si platbu načte sám.
    Zásilka bude doručena na adresu, kterou zadáte do formuláře objednávky.
    Jeden pracovní den před doručením obdržíte od dopravce email a sms. V den doručení budete telefonicky kontaktování řidičem GEIS Parcel CZ, který s Vámi dohodne podrobnosti předání.
    Pokud nebudete na Vámi zadané adrese zastiženi, zanechá Vám řidič oznámení o neúspěšném pokusu o doručení a následující den učiní dopravce nový pokus o doručení zásilky.

    Doprava a cena platí pro zásilky do 35 kg. Existuje i možnost přepravy zásilek s vyšší hmotností. V takovém případě je výhodnější rozdělit zásilku do více samostatných zásilek, pokud to charakter zboží umožňuje, příplatek za každý balík je 99Kč. Maximální délka balíku nesmí přesáhnout 240cm a součet obvodu balíku a jeho výšky (a+b+c+d+v) může být maximálně 300 cm, při přesažení těchto rozměrů bude zásilka rozdělena na více zásilek s příplatkem 99Kč za každou zásilku. O této skutečnosti Vás budeme informovat a balíky pošleme až po Vašem odsouhlasení.

    Zásilka nesmí obsahovat skleněná akvária, terária a zářivky (žárovky zaslat lze). Pro přepravu akvárií a terárií lze využít pouze přepravní službu PPL SPRINT a zboží přepravovat na EUROpaletě. Zásilky obsahující velmi křehké zboží (např. plastová akvária, plastové přepravky, toalety, klece, žárovky, atd.) označujeme nálepkou „KŘEHKÉ“. V jednom balíku nelze kombinovat výše jmenované křehké zboží např. s těžkými granulemi, stelivy nebo písky. Při kombinaci těchto výrobků budeme muset zásilku rozdělit do dvou balíků s příplatkem 99Kč. O této skutečnosti Vás budeme informovat a balíky pošleme až po Vašem odsouhlasení.

    Zboží vybrané v akci DOPRAVA ZDARMA a 2 BALENÍ DOPRAVA ZDARMA - pro přiznání této akce je nutno dodržet výše uvedené podmínky, tj. zásilka nesmí překročit váhový limit balíku a nesmí obsahovat těžké a křehké zboží, zboží musí být zařazeno do této akce a obsahovat štítek s akcí. Pokud nebudou tyto podmínky dodrženy, bude jeden balík odeslán bez poštovného a za další balíky bude připočteno 99Kč za každý balík. O této skutečnosti budete informováni a současně obdržíte odkaz na náhled aktualizované objednávky. Objednávka bude odeslána po Vašem souhlasu.

    Cena dopravy je platná pro celé území České republiky.

    2. V dalším kroku jste obdržel požadavek na přečtení a odsouhlasení obchodních podmínek a reklamačního řádu. Ten jste odsouhlasil a potvrdil. V obchodních podmínkách je tato informace na několika místech např. v odstavci „Výběr zboží a jeho objednání“

    Dodavatel si vyhrazuje právo navrhnout rozdělení zboží z jedné objednávky do několika zásilek s ohledem na váhu, rozměry a vlastnosti zboží. Výhodou může být, že rozdělení zásilky do více samostatných balíků může v konečném důsledku být cenově výhodnější.
    Nelze zasílat velmi křehké zboží (akvária, terária, klece, plastové přepravky, plastové toalety, žárovky, zářivky atd.) spolu s těžkým nebo neskladným zbožím (písky, granule, steliva, dekorační kameny atd.). Také v tomto případě navrhne dodavatel rozdělení zásilky.
    Rozdělení zásilky může prodejce navrhnout také při nedostupnosti některého objednaného zboží. O rozdělení zásilky, nebo změně dopravce, bude objednatel vždy předem informován a bude mu zaslán nový náhled upravené objednávky, Objednávka zboží bude odeslána jen se souhlasem odběratele (zákazníka).
    Prodejce si také vyhrazuje právo na změnu dopravce, pokud to charakter, rozměr, nebo váha zboží vyžaduje. Zvýší-li se takovou změnou náklady na dopravu, je dodavatel povinen o nevhodnosti zvoleného způsobu dopravy informovat odběratele. Odběratel má pak právo přijmout změnu způsobu dopravy, nebo tuto výslovně odmítnout a i nadále požadovat dopravu původním způsobem. Pokud si spotřebitel vymíní původní způsob dopravy, užije se ustanovení § 2090 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, které upravuje odpovědnost spotřebitele za vady vzniklé přepravou tak, že tyto nese kupující, tedy odběratel.
    Tímto považujeme naše vysvětlení za ukončené. Peníze samozřejmě vrátíme v nejbližším možném a zákonném termínu. Nemáme důvod je zdržovat. Dále již můžete postupovat, dle svého svědomí nebo popřípadě dle objednávky a také dle svého volného času. Děkujeme za pochopení.



    S pozdravem Váš www.PetDiscont.cz
    ENTERPRISE ZN s.r.o.
    Předseda jednatelstva Jan Blažíček

  • Rád bych se podělil o mojí zkušenost s tímto obchodem. Po přečtení recenzí níže, už chápu a své zkušenosti se nedivím. Tento obchod je opravdu pochybný. Já zde nakupoval 4 pytle sena, což je pro informaci 20kg. Nakupuji takto pravidelně u konkurence bez problémů s poštovným zdarma, pouze jsem chtěl zkusit jinou značku sena, kterou nabízí tento obchod. Platbu jsem zvolil předem na účet, dopravu GEIS do 35kg za 99Kč a objednávku potvrdil. Přišel mi email s informací, že se objednávka kontroluje. Následně mi přišel email s výzvou k platbě. Následující pracovní den jsem objednávku zaplatil. Po zaplacení mi ze nějakou dobu přišel email, tak už jsem se těšil, že mi seno konečně odeslali a holky(morčata) budou mít opět co k snědku, protože už dochází. Jenže ono ouha. V emailu mě obchod informoval o tom, že mám zaplatit dalších 99kč poštovné, protože je seno moc těžké (upozorňuji opět, že seno mělo 20kg a doprava garantuje 35kg), jinak mi zboží neodešlou. Pokud se mi to nelíbí, tak můžu odstoupit od smlouvy a peníze dostanu zpět za 5-7 pracovních dní. Toto jednání se mi opravdu nelíbí. Na větší poštovné mě mohli upozornit při kontrole objednávky a peníze za 5-7 dnů nepřipadá v úvahu(nejsem půjčovna). Napsal jsem tedy email do obchodu, že pokud neobdržím peníze obratem, tak budu počítat úroky a celá tato situace velice podezřelá a vše předám na ČOI. Nejsem přece žádná půjčovna peněz, aby s nimi obchod mohl manipulovat takovou dobu. Kontaktoval mě pan Blažíček s tím, že jsem odsouhlasil jejich obchodní podmínky, které tvořila "nejrenomovanější" právní kancelář (přečetl jsem je několikrát a nic o mé situaci tam není). Jestli chci ztrácet čas, tak to můžu ohlásit na ČOI, ale že už u nich byla x krát a zkráceně se pokaždé nějak domluvili :-)) Dále se pan Blažíček oháněl různými statistikami... Co se týče mě, celou záležitost jsem diskutoval se známým právníkem a pokud dojte na úroky a pan Blažíček je nebude chtít zaplatit, celou záležitost dám k soudu. Propadající je on i s jeho nejrenomovanější právní kanceláří. A arogance mu opravdu nechybí :-))

  • Rádi bychom vám touto cestou velice poděkovali za úžasnou vstřícnost a ochotu, kterou jste projevili v posledních dvou našich objednávkách. Vyvstal nám problém kam a jak zboží dodat a i když nám bylo trapné takto Petdiscont otravovat s rozdělováním zásilek a posíláním na různá místa, bylo nám bez problému vyhověno. Nakupujeme u vás již několik měsíců, ale tentokrát jste nás obzvlášť potěšili. Zboží je jako vždy perfektní, odpovídá popisu, jsme nadmíru spokojeni. Přejeme vám spoustu dalších spokojených zákazníků!

  • Zboží mate levnější než jinde. Zboží dodáno do pár dní. Poštovné oproti ostatním obchodům předražené. Musim vás pochválit za dokonale zabalené zboží. Takhle zabalené zboží a pečlivě obalene bublinkovou fólii (i krabice) jsem dlouho neviděla. Proto me překvapuje, ze bylo zboží rozbité. Jelikož to byla položka za par korun (poštovné bylo dražší nez zboží) nehodlám resit reklamaci. Ale prohrávame si s myšlenkou, ze zboží jste uz odeslali rozbité/nalomene. A po přečtení tech to komentářů a hodnocení... Bud jste měli davno změnit dopravce nebo děláte nekde chybu vy.

  • Já mohu z vlastních zkušeností napsat, že tak vstřícný přístup jako má tento obchod, se jen tak nevidí. Řeší k spokojenosti zákazníka i objednávky v řádech desetikorun, tak aby byl kupující spokojen.
    Mě například paní z obchodu telefonicky kontaktovala ohledně barvy vodítka v hodnotě čtyřiceti korun, u kterého je uvedeno -barva dle skladových zásob a tudíž mi mohli klidně poslat i odstín který jsem nechtěl.
    Opravdu jsem se zde nesetkal s nějakým negativním přístupem a to zde nakupuji již čtvrtým rokem.

  • Ano, máme 3 negativní příspěvky ze cca 156.000 vyřízených objednávek:o). Postupovat budeme v tomto případě samozřejmě přesně dle zákona.

  • Helena Šišperová: Vážený pane Blažíček, jste obyčejný lhář:
    1. Volali jsem my, ne Vy, na e mail jste nereagovali
    2. Zkontrolujte si mobil v objednávce a mobil, ze kterého jsme volali
    3. Příspěvky na této stránce hovoří proti Vám, takže se neohánějte nějakými recenzemi

  • Jan Blažíček: Nicméně, kdyby jste byl na mém místě neusmíval by jste se za ty peníze a na druhé straně kvalita. Co nejdříve Vám pošlu fotky.

  • Jan Blažíček: Takže, nevolali jste Vy, ale my, foto nekvalitní boudy Vám pošlu a budu čekat, jak se zachováte. Bouda za 3.800 Kč z tenkých desek je opravdu nekvalitní.

  • Vážená paní Šišperová-Okénková. Musíme reagovat na Vaše nepravdivé informace, které pro nás z neznámých důvodů chcete sdělit ostatním zákazníkům.
    1. Není pravda, že nereagujeme. Ihned po odbržení emailu jsme dokonce telefonicky volali na číslo uvedené v objednávce, bohužel to zvedl pán ,se kterým byla velmi těžká komunikace a nebylo se možno s ním na ničem dohodnout.
    2. Není pravda, že zboží bylo předražené a svědčí o tom tísíce hodnocení. Vámi objednané zboží jste u nás obdržela o několik set korun levněji než u ostatních prodejců, proto jste si zřejmě vybrala i nás.
    3. Není možné cokoliv reklamovat, aniž by jste byla ochotná předat zboží k reklamaci nebo alespoň zaslat foto poškození, neboť nejste schopna prokázat jestli byl výrobek vůnec správně smontován. Za 20roků podnikání jsme se ještě nesetkali s žádostí emailem o řešení reklamace bez přítomnosti reklamovaného zboží.
    5. Je to pravděpodbně Váš způsob jednání, neboť jedna ze základních vět Vašeho emailu byla, že pokud ihned nezašleme novou boudu okamžitě se obrátíte na jiná místa. Již dopředu jste tímto dala najevo, že o tom co se stalo víte velmi dobře jen Vy sama a proto chcete tento naprosto nestadardní a úsměvný způsob řešení reklamace.

  • Rada pro všechny!!!!!!
    Objednala jsem boudu pro velkého psa, cena boudy 3.800Kč, což není málo. Pes z ní vyšel ven a vypadla mu podlaha. Vše jsem předala k reklamaci, obchod mlčí, telefonem nám sdělili, že máme boudu poslat k reklamaci a měsíc čekat. Toto musíme vysvětlit svému psovi, že bude měsíc spát pod širákem. Neskutečné jednání obchodu, předražené ceny a kvalita žádná!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vyvarujte se tohoto obchodu Helena Šišperová.

  • Tři věci skladem strkají do krabice tři dny. Zabaleno v igelitu, takže poškozeny a vyteklý šampón odhalen až doma. Požadavky v poznámkách nefungují ani při předchozí tel. domluvě a ani při mailové urgenci před odesláním.

    A souhlas, pán Blažíček neumí v mailu ani pozdravit. Naprosto nulové empatie, vstřícnost a nulové proklientské chování.

    Eliáš

  • Jak čtu tyto komentáře . Tak si pokládám otázku. Nahradíme je společně na čoi ?

  • Volala jsem do obchodu s otázkou jak je možné ze zásilkovna si bere 35 i s dobírku a oni chteji 69+ 30 Kč za dobírku . Zvedl mi to pan 4,5. min po me řval jak urvany ze řetězu . Co si to dovoluji mu volat co chci za slevu ať si to objednam jinde atd atd . Opakovaně jsem mu říkala ze nechci slevu jen to chci vysvětlit po zmíněné 4,5 min se uklidnil a vysvětlil . Víc arogantního cloveka ktery je zároveň negativní svět snad ani nevidel . Člověk se ho slušně zeptá a tohle vázne nečeká . Uvidíme jak bude vypadat zboží . Ale tenhle způsob chování je neodpustitelne .

  • Dobrý den,
    na portále Heuréka prezentujete, že prodáváte produkt:
    Nuova Fattoria Stone Crick 20kg, nicméně když přejdu k nákupu do Vašeho obchodu prodáváte dle popisu v obchodě za uvedenou cenu Nuova Fattoria Stone Crick 19kg. Jak to tedy je? Prodáváte 20Kg za uvedenou cenu nebo klamete zákazníky a prodáváte pouze 19Kg, které na portálech prezentujete jako 20gk??

  • Vážená paní, dopravce vám neřekl že přepravka nebyla poškozena přepravou, ale že ji reklamujete po 15 dnech od předání. Bohužel i my jsme ji nemohli uznat, neboť videozáznam z balení je uchovám max. 10 dnů. Přepravce PPL naprosto nedělá problémy s reklamací, pokud "normální zákazník" poškození nahlásí a stací telefonicky do třech pracovních dnů. Vy jste ve své liknavosti toto neučinila. Otázkou zůstáva jestli v tom nebyl záměr a přepravku jste pouze nepotřebovala na dovolenou mezi svátky a během ní jste ji nepoškodila vy. Protože reklamaci jste začala řešit až 5.1.2016.