Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Sice v podmínkách je doručení až 30 dní či kolik, ale v dnešní době posílat balík déle než týden je zvláštní. Klec přišla rozbitá, při reklamaci jsem byla odkázaná na poštu, ale jelikož pracuji 12ky, tak na poště jsem to řešit nemohla, takže mám doma rozbitou klec.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 4 dnech zjistí, že zboží u kterého uvádí "skladem" nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nízké ceny
    • Dlouhá doba dodání

    Nechápu tak dlouhou dobu dodání, prosila jsem po par dnech o odeslání ještě ten den, na to mi bylo odpovezeno, ze to není možné.
    Když jsem tedy psala ať objednávku zruší, paní mi odepsala, ze už objednávku poslali, přitom reálne ji poslali opravdu až následující den…proste Kocourkov
    Pokud nepospichate, tak asi v pořádku, v jiném případě ne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Lžou ve lhůtě dodání

    Zboží jsem objednala 2.7., nikoliv 4.7., jak stojí v dotazníku i v e-mailu od Heureky. Toto zkracování lhůty není poprvé. Psala jsem kvůli tomu e-shopu e-mail asi před měsícem a dosud na něj nikdo nereagoval. Heureka mi napsala, že to prověří a nic se nezměnilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani deset dní po objednání granule nedorazily.
    Šlendrián , až hrůza. Již v tomto e-shppu nikdy nic nekoupím!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávka vytvořena a zaplacena 29.06.2023 hned ráno. Přepravci předáno 04.07.2023. Opravdu nechápu, co se tentokrát pokazilo, v minulosti jsem byla spokojená, ale nyní...aby trvalo čtyři pracovní dny, než se objednávka předá přepravci. Neskutečné. Takže jsem musela granule koupit na veterině.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • 15.6.23 jsem si objednala a přišlo mi to až 23.6. Objednávám pravidelně a vždy platím předem ( u této obj. 15.6.) a nikdy to netrvalo takto dlouho
    • Výše

    Asi jsem měla tentokrát smůlu.
    V době, kdy jsem již čekala objednávku v zásilkovně, bylo mi oznámeno, že už moji objednávku kompletují !!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá doba dodání :(
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodáno na jiné výdejní místo než objednáno bez možnosti vyzvednutí z mé strany. Prodejce na požadavek odstoupení od kupní smlouvy z důvodu jednostranného porušení dodacích podmínek (dva emaily před týdnem) zatím nijak nereaguje.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zásilky chodí čím dál později. Tentokrát zrušeno ze strany obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba doručení
    • Špatná komunikace
    • Zboží vystavené skladem bohužel skladem není

    Bohužel jsem byla velice zklamána. Konzervičky které jsem objednala byly všechny skladem.Objednáno v pondělí brzy ráno a ihned zaplaceno. Když ani do středy neproběhla expedice zavolala jsem do obchodu. Bylo mi řečeno,že některé konzervy z mé objednávky nemají a tak čekají. Požádala jsem o doplnění objednávky o ty co jsou a bylo mi přislíbeno odeslání ještě ten den. Bohužel se tak nestalo. Zásilka mi dorazila v pátek .
    Jednání obchodu se mi zdá nekorektní. Myslím,že by neměli nabízet zboží které nemají a pokud se tak stane,čekala bych ,že zákazníka kontaktují a pokusí se to vyřešit. Za mě bohužel poslední nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velký výběr doplňků
    • Poměrně rychlé odbavení objednávky
    • V případě, že obchod nedodá kompletní objednávku, není schopen nezaslané zboží doposlat, pouze nabídne vrácení peněz.
    • Až téměř 3 týdny čekání na vrácení peněz za nedodané zboží.

    Byla to naše již několikátá objednávka, bohužel tentokrát obchod nedodal kompletní objednávku. Namísto balení 15 kusů dodal 1 kus. Obratem reklamováno, ale bohužel obchod z "technických důvodů" nedokázal doposlat scházející zboží, pouze nabídl vrácení peněz, které aktuálně stále trvá. Pro vysvětlenou, dle jejich vysvětlení, zpracovávají dobropisy pouze v pátek + dalších až 12 dní než peníze dorazí na účet. To znamená, pokud se data sejdou, za chybu obchodu "zaplatíte" čekáním na peníze za nedodané zboží téměř 3 týdny + musíte udělat novou objednávku, tj. zaplatit znovu poštovné. Při dotazu o doposlání zboží obchod nereflektoval a pouze konstatoval, že nedopošle a na peníze si musím počkat. Určitě jsme nebyl v komunikaci příjemný, ale asi mají zákazníků dostatek, což jim samozřejmě přeji jako přeji hodně štěstí i těmto zákazníkům. Za mne, díky způsobu komunikace a přístupu v nápravě jejich chyby, již v tomto obchodu nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhoda obchodu? Naprosto žádná
    • Úmyslné klamání zákazníka

    Pouze další prodejce, který zcela drze u zboží ve svém eshopu uvádí, že má zboží skladem a dokonce i počet ks (běžně u většiny zboží 30ks), ale jedná se pouze o zcela fiktivní údaj. Takže můžete na zboží čekat i po okamžité platbě klidně i 14 dní a snad se i dočkáte. Za mě velmi nesolidní jednání a doporučuji raději nakoupit jinde, kde prodejce uvádí, zda má zboží opravdu skladem, popřípadě skladem u dodavatele a možný termín dodání zboží. Můj první a také poslední nákup v tomto eshopu, který jsem nakonec raději stornoval. Absolutně nechápu, jak tento prodejce může mít taková kladná hodnocení, když nesplňuje ani základní podmínku solidního eshopu a uchyluje se ke lžím již u informací ve svém eshopu o dostupnosti zboží, které se absolutně nezakládá na pravdě, jinak by doba dodání dostupného zboží, které nabízejí i jiné eshopy, nebyla až tak extrémně dlouhá. A pak v těch lžích ještě nadále pokračuje a vymyslí si ubohou výmluvu "technická porucha na expediční lince". U tohoto eshopu mohu dát jediné doporučení a to nakoupit jinde u solidnějších prodejců!

    Reakce obchodu PetDiscont.cz

    Vážený pane Rosťo, nejednalo se o žádný podvod nebo úmysl. Pouze nastoupil nový zaměstnanec, který poslal Vaši klec jinému zákazníkovi, který si objednal klec na přepravu psa. Při množství objednávek, které denně vyřizujeme prostě i u nás dojde k lidskému selhání. Nezbývá nám nic jiného než se omluvit (po několikáte) a Vašemu eshopu přát to nejlepší. Jistě se tam nikdy sebemenší selhání nebo omyl nestal. Jsme přesvědčeni, že na základě ostatních recenzí každý pochopí co je našim cílem a kdo jsme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobré ceny
    • Po zaplacení objednávky, která byla skladem, následovaly 3 dny bez odezvy e-shopu, obj. předali dopravci až 4. den
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Sortiment
    • Dlouhá dodací lhůta, zboží jsem objednal 5.5 , doručeno 12.5.
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Před 6 dny jsem zboží objednala, aktuálně se stále kompletuje :-( nemohu tedy posoudit.
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Dlouhá doba dodání

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dosud nedorazilo, protože se prý někdo "uklepl" a přestože v našem městě je přes dvacet poboček zásilkovny, balíček mi byl poslán do 20 km vzdálené vesnice. Do eshopu jsem několikrát volala, dosud s nulovým výsledkem. Balíček leží v obchodě s potravinami na vesnici , který provozuje vietnamka. Sice velmi ochotná, leč nerozumí natolik česky, aby pochopila, že chci balíček vrátit Zásilkovně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhé lhůty doručení zboží, které má být skladem

    Doporučuji objednat cca 14 dní předem či zvolit spolehlivějšího dodavatele