Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Ale alespoň obchod přiznal, že nemá zboží skladem, to kvituji. Jsou prodejci, kteří bez uzardění pošlou zboží podobné s tím, že to zákazník možná vezme, než to bude vracet prodejci. Takže aspoň nějaké plus obchod ode mne má.
- Věřím, že Parys.cz - Rybářský Ráj je dobrým obchodem, ale já to na základě této nákupní akce bohužel říci nemůžu. Obchod zjistil, že mnou objednané a od něho eshopem potvrzené zboží nemá, ač ho na eshopu prezentoval jako zboží skladem. Myslím si, že by eshop měl být provázán se stavem skladu, jak to mají, resp. aspoň prezentují jiní prodejci (např. informací 3 kusy skladem).
-
Nedoporučuje obchod
Velké zklamání už nejde o rybařinu a čestné jednání ale už jen o byznys až na prvním místě . Pokud Vám někdo tvrdí že Vám prodává Belly boat který je nový opravený dovozcem a pošle Vám zřetelně používaný od slizu a šupin umazaný a k tomu pumpu poškozenou a od asfaltu pak není co dodat . Asi jméno není duležité hlavně že se peníze sypou !!!
Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.
Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k problémům. Uváděné informace ohledně tohoto produktu jsme měli přímo od dodavatele. Ihned poté, co jste nás o této skutečnosti telefonicky informoval, jsme se za nedorozumění omluvili a nabídli okamžité vrácení peněz a vyzvednutí produktu přepravní společností. Bohužel od té doby nemáme z Vaší strany žádnou reakci. U nás je vždy zákazník na prvním místě a určitě není v našem zájmu, aby byl zákazník s nákupem nespokojený, o čemž svědčí tisíce spokojených zákazníků.
Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň a ještě jednou se omlouváme za toto nedorozumění.
Hezký den,
za Parys.cz
Filip -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo poškozené, obchod nereague
Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.
Mrzí nás, že Vám dorazilo poškozené zboží. U mizivého procenta objednávek se to občas stane, když přepravní společnost s balíkem nezachází dostatečně šetrně a dojde tak k poškození během přepravy. Bohužel jsme se o celé záležitosti dozvěděli až po obdržení této recenze. Jsme rádi, že se nám hned podařilo vše vyřešit k Vaší spokojenosti.
Věříme, že nám zachováte svou přízeň a těšíme se na další nákupy.
Hezký den,
za Parys.cz
Filip -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Směsi roztrhany a vysypany
Prak zlomenej.Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.
Mrzí nás, že jste obdržel poškozené zboží. Čas od času se tak stane díky nešetrnému zacházení s balíčkem na straně přepravní společnosti. V takovém případě je ideální nás bezprostředně kontaktovat a my obratem vše napravíme. Na poškozený prak Vám byl obratem sjednán bezplatný svoz a je řešeno v rámci reklamace. Bohužel co se týče roztržených směsí, je to pro nás nová informace a původně jste nás informoval pouze o poškozeném praku. I v tomto případě bychom bez problému zaslali nové směsi.
Ještě jednou se omlouváme za vzniklé potíže a věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.
Hezký den.
Za Parys.cz
Filip -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Dodán jiný produkt, pak výměna za správný, ale už bez aroma vysačky
za pár kaček. Při nákupu za 5000 kč je takovýto dárek směšný , navíc pří výměně zboží mi nebyl stejně nedodán. V kamenném obchodě začínají
zboží již nabízet za dostupnějěí ceny než přes váš internetový obchod.Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.
Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k záměně produktu. Jakmile jste nás o této situaci informoval, obratem Vám byl objednán bezplatný svoz firmou PPL, která špatně dodané zboží vyzvedla a následně Vám bylo doručeno správné zboží. Při výměně produktu kolegové zapomněli znovu přiložit dárek zdarma.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace a věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.
Hezký den,
za Parys.cz
Filip -
Nedoporučuje obchod
Poslali jste mi už podruhé jinou barvu gumových nástrah než jsem si objednal,už si u vás nikdy nic nekoupím.
-
Nedoporučuje obchod
Vždy jsem byl spokojen,ale tentokrát se to nepodařilo. Při minulé návštěvě jsem si chtěl koupit pouzdro na pruty,ale jelikož byl jeden zip vadný,tak jsem si ho nevzal. Po třech týdnech jsem si ho objednal a zajel osobně zkontrolovat. Bohužel to bylo to stejné s tím poškozeným zipem.
-
Nedoporučuje obchod
V tomto obchodě jsem zakoupil dva deštníky a při použití jsem zjistil že jsou to slunečníky protože při dešti mi zmokli vše co podním bylo včetně mně proto nejsem se zbožím spokojen.
Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.
Mrzí nás, že nejste spokojen s kvalitou objednaných produktů. U těchto produktů se jedná o první takový případ, který evidujeme. Proto jsme Vás ihned kontaktovali a okamžitě začali řešit reklamaci těchto produktů.
Věříme, že se jednalo o výjimku a při Vašich dalších nákupech bude vše v pořádku.
Hezký den
za Parys.cz
Filip -
Nedoporučuje obchod
A l'adresse de livraison.Il n'est pas possible d'indiquer le PAYS ou le produit doit être livré.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Od letošního roku jsem tam měl docela dost nákupů ale taky hodně reklamací, rozsypané krmení v celém balíku, špatné očko na špičce prutu (křivé), na dalším prutu prasklé očko (a to jsem jim psal do poznámky ať prut zkontrolují), v další objednávce mi přišel stolek, který byl celý zaprášený a navíc poškrábaný, poslední tečka byla asi výrobní vada na botě. Tak jsem tam zrušil registraci, ikdyž moje nákupy byly v hodnotě celkem asi za 50.000,-kč !!!
Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.
Mrzí nás, že nejste se službami našeho obchodu spokojen. Bohužel není v našich silách kontrolovat každý produkt před jeho odesláním k zákazníkovi, proto děláme pravidelné namátkové kontroly. Pokud přijde zákazníkovi poškozený prut, z 99 % se tak stane při přepravě zboží díky nešetrnému zacházení na depech přepravních společností. Stoleček, který zmiňujete, měl drobné vlasové škrábance ze spodní strany a nebyl by žádný problém s jeho výměnou. Na uvedených botách jsme nenašli žádné známky výrobní vady. Samozřejmě ale chápeme, že pokud zákazník není se zbožím spokojený nebo mu přijde poškozené, chce ho vrátit nebo vyměnit, což standardně okamžitě děláme.
Je nám líto, že od nás odcházíte, snažíme se dělat pro zákazníky maximum. Přejeme mnoho rybářských úspěchů v zbytku sezóny 2018.
Hezký den.
Za Parys.cz
Filip -
Nedoporučuje obchod
- Doručeno poškozené, špatně balené.
Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomu hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.
Mrzí nás, že Vám zásilka dorazila poškozená. Občas se to při přepravě stane díky nešetrnému zacházení přepravní společnosti. Jsme rádi, že s Vámi kolegové vše vyřešili k Vaší spokojenosti a věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.
Hezký den,
Za Parys.cz
Filip -
Nedoporučuje obchod
- katastrofální jednání zakaznické podpory, nepodání informací při změně objednávky
- když jsem zboží odmítnul, stále mi jej nutili
chtěl jsem nakoupit na základě kladných recenzecí, ale zažil jsem hořké zklamání, náhoda ....? nemyslím, spíše bych to hodnotil jako laksní přístup k zákaznikovi a neprofesionalita, rozhodně nedoporučiji.
Ale třeba se pánové s Parysu, zamyslí a budou více dbát na proškolení personálu a prozákaznického servisu .....Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj
Dobrý den,
mrzí nás, že jste s našimi službami nebyl spokojený, maximálně jsme se snažili celou záležitost vyřešit k maximální spokojenosti. Jelikož se jednalo o specifický případ (změna objednávky na splátky), trvalo nám trochu déle, než jsme přišli na to, jak přesně postupovat, aby proběhlo vše v pořádku, navíc schvalovací proces u Vaší objednávky trval podstatně déle, než je běžné. Dokud není objednávka partnerem schválena, nemůžeme s objednávkou nijak operovat, o čemž jsme Vás informovali.
Zboží Vám nikdo nenutil, ochotně jsme nabídli kompenzaci zdlouhavého řešení objednávky formou dárku zdarma. Pro zákazníky se snažíme vždy udělat maximum.
Hezký den,
Za Parys.cz
Filip -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Zboží dorazilo, originál balení bylo rozbité, zboží evidentně muselo být na skladu hodně dlouho, plast balení se rozpadal při pouhém dotyku. Není tudíž jistota, zda toto zboží již někdo nepoužíval, případně z jakýchkoli důvodů nevrátil a nebylo mně odesláno jako z druhé ruky.
Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.
Omlouváme se za poškozený obal produktu. Většinu poškození způsobí dopravce nešetrným zacházením s balíkem, zboží před expedicí pečlivě kontrolujeme. Použité zboží neprodáváme a veškeré zboží v naší nabídce je nové a originálně zabalené. Kolegové s Vámi již vše vyřešili po telefonu a jsme rádi, že je již vše v pořádku.
Věříme, že nám zachováte svou přízeň i nadále.
Hezký den,
za Parys.cz
Filip -
Nedoporučuje obchod
- pruty prisly poskozene protoze obchod mi po mem telefonatu pruty vymenil opet jeden z nich prisel opet poskozeny takze timto prichazeji o sve zakazniky nechavame z kamaradem v e-schopu dost penez tak si zakaznika vubec nevazi nemit tam ucet z tou slevou tak tam nenakupuji
nevazi si vubec zakaznika
Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.
Mrzí nás, že 2x po sobě Vám dorazila zásilka poškozena. V tomto období jsme měli trochu problémy s přepravní společností a poškozených zásilek bylo bohužel trochu více. Kolegové s Vámi celou věc od začátku řeší k Vaší spokojenosti. Momentálně čekáme, až od Vás dopravce sveze poškozený prut a následně budeme zasílat nový kus.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace. Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.
Hezký den,
Za Parys.cz
Filip -
Nedoporučuje obchod
Zboži,ktere nabizeji na webu,vubec nemaji ,po par dnech od me objednavky mě informovali,že zboži nemaji.Dalši objednana věc hrazda buzzer od Prologicu mi došla zcela nepoužitelna se zničenym zavitem,zboži jsem odeslal zpět na vyměnu v neděli 15.10 a doted mi nedošlo zboži zpět.Z me strany nespokojenost.
Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.
Ohledně zboží, které nebylo skladem. Bohužel byl o tento produkt značky Nash takový zájem, že se vyprodalo dříve, než jsme ho stihli z e-shopu stáhnout. Ostatní produkty z objednávky byly skladem, jak jsme uváděli. Bohužel se čas od času stane, že je produkt poškozený. Poté není problém produkt reklamovat. Na reklamaci produktu máme ze zákona 30 dní. Kolega Vás kontaktoval, že novou hrazdu zašleme mnohem dříve (cca do 10 dnů od Vámi uvedeného data odeslání poškozeného zboží). Snažíme se pro zákazníky dělat maximum, proto nerozumíme Vaší stížnosti ohledně toho, že po 4 dnech od zaslání poškozeného zboží na reklamaci ještě nemáte doma nové zboží. Navíc jste při reklamaci nepostupoval dle reklamačního řádu na našich stránkách (chyběl popis závody a důvod reklamace).
Mrzí nás Vaše nespokojenost, přestože jsme pro Vás udělali mnohem více, než nám ukládá zákon a než je běžné u jiných e-shopů.
Hezký den,
Za Parys.cz
Filip -
Nedoporučuje obchod
- Lhuta dodani
-
Nedoporučuje obchod
- nebil přiložen dárek
Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.
Mrzí nás, že u Vaší objednávky nastal problém s dárkem k nákupu. Denně vyřizujeme velké množství objednávek a zřídka kdy se stane, že kolegové zapomenou do objednávky něco přiložit.
Věříme, že nám zachováte svou přízeň a že s další objednávkou bude vše v pořádku.
Hezký den,
Za Parys.cz
Filip -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Objednávka mě nebyla dodaná kompletně, ani se nenamáhali k tomu vyjádřit ani se omluvit.
Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.
Omlouváme se za nedorozumění, které vzniklo u Vaší objednávky. Chybou jednoho z kolegů byla objednávka odeslána nekompletní. Jsme rádi, že se nám podařilo vyřešit vše po telefonu k Vaší spokojenosti a věříme, že nám zachováte i nadále svou přízeň.
Hezký den
Za Parys.cz
Filip -
Nedoporučuje obchod
Bohužel v prodejně "Chytrá máma" jsem si nákup nemohl vyzvednout. Podle "plakátku" na dveřích o prázdninách otevírají je v út a st vždy od 14.00 do 17.30. Byl jsem tam a ani jeden den tam nikdo v době cca 14.30 nebyl. Připomínám, že tato otevírací doba nekoresponduje s otevírací dobou, kterou inzeruje firma PPL na zprávě o doručení zboží...
Je mi to líto, o rybářské pruty jsem měl a mám vážný zájem. Bohužel přes den zpravidla nebývám doma, takže doručení do bytu nepřichází v úvahu.Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.
Mrzí nás, že máte problém s vyzvednutím zásilky na PPL ParcelShopu a díky tomu se pro Vás stal celý nákup na našem e-shopu poněkud problematický. Celou věc již řešíme s PPL formou stížnosti na Vámi uvedený ParcelShop.
Uděláme vše pro to, abyste si mohl Vaši zásilku vyzvednout a budeme Vás ohledně celého řešení problému informovat.
Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.
Hezký den
Za Parys.cz
Filip