Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Od letošního roku jsem tam měl docela dost nákupů ale taky hodně reklamací, rozsypané krmení v celém balíku, špatné očko na špičce prutu (křivé), na dalším prutu prasklé očko (a to jsem jim psal do poznámky ať prut zkontrolují), v další objednávce mi přišel stolek, který byl celý zaprášený a navíc poškrábaný, poslední tečka byla asi výrobní vada na botě. Tak jsem tam zrušil registraci, ikdyž moje nákupy byly v hodnotě celkem asi za 50.000,-kč !!!

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že nejste se službami našeho obchodu spokojen. Bohužel není v našich silách kontrolovat každý produkt před jeho odesláním k zákazníkovi, proto děláme pravidelné namátkové kontroly. Pokud přijde zákazníkovi poškozený prut, z 99 % se tak stane při přepravě zboží díky nešetrnému zacházení na depech přepravních společností. Stoleček, který zmiňujete, měl drobné vlasové škrábance ze spodní strany a nebyl by žádný problém s jeho výměnou. Na uvedených botách jsme nenašli žádné známky výrobní vady. Samozřejmě ale chápeme, že pokud zákazník není se zbožím spokojený nebo mu přijde poškozené, chce ho vrátit nebo vyměnit, což standardně okamžitě děláme.

    Je nám líto, že od nás odcházíte, snažíme se dělat pro zákazníky maximum. Přejeme mnoho rybářských úspěchů v zbytku sezóny 2018.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručeno poškozené, špatně balené.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomu hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že Vám zásilka dorazila poškozená. Občas se to při přepravě stane díky nešetrnému zacházení přepravní společnosti. Jsme rádi, že s Vámi kolegové vše vyřešili k Vaší spokojenosti a věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.

    Hezký den,

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • katastrofální jednání zakaznické podpory, nepodání informací při změně objednávky
    • když jsem zboží odmítnul, stále mi jej nutili

    chtěl jsem nakoupit na základě kladných recenzecí, ale zažil jsem hořké zklamání, náhoda ....? nemyslím, spíše bych to hodnotil jako laksní přístup k zákaznikovi a neprofesionalita, rozhodně nedoporučiji.
    Ale třeba se pánové s Parysu, zamyslí a budou více dbát na proškolení personálu a prozákaznického servisu .....

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste s našimi službami nebyl spokojený, maximálně jsme se snažili celou záležitost vyřešit k maximální spokojenosti. Jelikož se jednalo o specifický případ (změna objednávky na splátky), trvalo nám trochu déle, než jsme přišli na to, jak přesně postupovat, aby proběhlo vše v pořádku, navíc schvalovací proces u Vaší objednávky trval podstatně déle, než je běžné. Dokud není objednávka partnerem schválena, nemůžeme s objednávkou nijak operovat, o čemž jsme Vás informovali.

    Zboží Vám nikdo nenutil, ochotně jsme nabídli kompenzaci zdlouhavého řešení objednávky formou dárku zdarma. Pro zákazníky se snažíme vždy udělat maximum.

    Hezký den,

    Za Parys.cz

    Filip

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží dorazilo, originál balení bylo rozbité, zboží evidentně muselo být na skladu hodně dlouho, plast balení se rozpadal při pouhém dotyku. Není tudíž jistota, zda toto zboží již někdo nepoužíval, případně z jakýchkoli důvodů nevrátil a nebylo mně odesláno jako z druhé ruky.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Omlouváme se za poškozený obal produktu. Většinu poškození způsobí dopravce nešetrným zacházením s balíkem, zboží před expedicí pečlivě kontrolujeme. Použité zboží neprodáváme a veškeré zboží v naší nabídce je nové a originálně zabalené. Kolegové s Vámi již vše vyřešili po telefonu a jsme rádi, že je již vše v pořádku.

    Věříme, že nám zachováte svou přízeň i nadále.

    Hezký den,

    za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • pruty prisly poskozene protoze obchod mi po mem telefonatu pruty vymenil opet jeden z nich prisel opet poskozeny takze timto prichazeji o sve zakazniky nechavame z kamaradem v e-schopu dost penez tak si zakaznika vubec nevazi nemit tam ucet z tou slevou tak tam nenakupuji

    nevazi si vubec zakaznika

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že 2x po sobě Vám dorazila zásilka poškozena. V tomto období jsme měli trochu problémy s přepravní společností a poškozených zásilek bylo bohužel trochu více. Kolegové s Vámi celou věc od začátku řeší k Vaší spokojenosti. Momentálně čekáme, až od Vás dopravce sveze poškozený prut a následně budeme zasílat nový kus.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace. Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.

    Hezký den,

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboži,ktere nabizeji na webu,vubec nemaji ,po par dnech od me objednavky mě informovali,že zboži nemaji.Dalši objednana věc hrazda buzzer od Prologicu mi došla zcela nepoužitelna se zničenym zavitem,zboži jsem odeslal zpět na vyměnu v neděli 15.10 a doted mi nedošlo zboži zpět.Z me strany nespokojenost.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Ohledně zboží, které nebylo skladem. Bohužel byl o tento produkt značky Nash takový zájem, že se vyprodalo dříve, než jsme ho stihli z e-shopu stáhnout. Ostatní produkty z objednávky byly skladem, jak jsme uváděli. Bohužel se čas od času stane, že je produkt poškozený. Poté není problém produkt reklamovat. Na reklamaci produktu máme ze zákona 30 dní. Kolega Vás kontaktoval, že novou hrazdu zašleme mnohem dříve (cca do 10 dnů od Vámi uvedeného data odeslání poškozeného zboží). Snažíme se pro zákazníky dělat maximum, proto nerozumíme Vaší stížnosti ohledně toho, že po 4 dnech od zaslání poškozeného zboží na reklamaci ještě nemáte doma nové zboží. Navíc jste při reklamaci nepostupoval dle reklamačního řádu na našich stránkách (chyběl popis závody a důvod reklamace).

    Mrzí nás Vaše nespokojenost, přestože jsme pro Vás udělali mnohem více, než nám ukládá zákon a než je běžné u jiných e-shopů.

    Hezký den,

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lhuta dodani
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nebil přiložen dárek

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že u Vaší objednávky nastal problém s dárkem k nákupu. Denně vyřizujeme velké množství objednávek a zřídka kdy se stane, že kolegové zapomenou do objednávky něco přiložit.

    Věříme, že nám zachováte svou přízeň a že s další objednávkou bude vše v pořádku.

    Hezký den,

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávka mě nebyla dodaná kompletně, ani se nenamáhali k tomu vyjádřit ani se omluvit.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Omlouváme se za nedorozumění, které vzniklo u Vaší objednávky. Chybou jednoho z kolegů byla objednávka odeslána nekompletní. Jsme rádi, že se nám podařilo vyřešit vše po telefonu k Vaší spokojenosti a věříme, že nám zachováte i nadále svou přízeň.

    Hezký den

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bohužel v prodejně "Chytrá máma" jsem si nákup nemohl vyzvednout. Podle "plakátku" na dveřích o prázdninách otevírají je v út a st vždy od 14.00 do 17.30. Byl jsem tam a ani jeden den tam nikdo v době cca 14.30 nebyl. Připomínám, že tato otevírací doba nekoresponduje s otevírací dobou, kterou inzeruje firma PPL na zprávě o doručení zboží...
    Je mi to líto, o rybářské pruty jsem měl a mám vážný zájem. Bohužel přes den zpravidla nebývám doma, takže doručení do bytu nepřichází v úvahu.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že máte problém s vyzvednutím zásilky na PPL ParcelShopu a díky tomu se pro Vás stal celý nákup na našem e-shopu poněkud problematický. Celou věc již řešíme s PPL formou stížnosti na Vámi uvedený ParcelShop.

    Uděláme vše pro to, abyste si mohl Vaši zásilku vyzvednout a budeme Vás ohledně celého řešení problému informovat.

    Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.

    Hezký den

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • hezké webové stránky
    • komunikace se zákazníkem

    zboží objednáno 17.7.17.ráno 9.30hod,ve středu ráno jsem byl ujištěn že zboží odešlo a odpoledne mi bude doručeno ale nebylo , ve čtvrtek se vše opakovalo , a zboží dorazilo v pátek odpoledne!!! zboží převzato dopravcem 20.7.17. v16.45 takže tady chyba nebude , veškeré zboží bylo označeno skladem v eshopu . může se stát cokoli vše je ale o komunikaci a v tomto obchodě není žádná . tak se snažte jičíňáci H.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nekompletní dodání objednávky
    • 2x komunikace s po telefonu a nic

    Pruty jsem potřeboval na dovolenou a dodání nebylo kompletní. Vždy mi po telefonu řekli že okamžitě posílají a nic neposlali. Až po mém třetím kontaktu emailem mě obchod kontaktoval a zaslal zboží...bohužel až po mé dovolené :-(

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkuje za Vaše hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Omlouváme se za komplikace, které vznikly u Vaší objednávky. Místo 2 ks produktu byl zaslán pouze 1 ks. Objednávka ale byla vyexpedována hned následující den po objednání. Chybějící kus byl dodatečně doposlán bezprostředně potom, co jste nás o této skutečnosti informoval.

    Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň a těšíme se na další nákupy.

    Hezký den,

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • delaj si co chtej

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Vše potřebné s Vámi již kolegové vyřešili po telefonu. Od výrobce jsme měli poněkud nepřesnou fotodokumentaci produktu, který jste si objednal. Proto se mohlo zdát, že došlo k záměně zboží.

    Jsme rádi, že jsme vše vyřešili k Vaší spokojenosti a těšíme se na Vaše další nákupy.

    Hezký den,

    Za tým Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doposud se neozvali ani přes urgenci objednávky.
    • Nezájem.
  • Poslední objednávka vůbec nedorazila,ačkoli byla potvrzena.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ceny po registraci mají být nižší, nebylo tomu tak.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Po prověření Vámi popisované situace jsme zjistili, že na Vaše kontaktní údaje neevidujeme žádnou registraci. Pokud jste se tedy chtěl registrovat, pravděpodobně se Vám to nepodařilo. Nevylučujeme, že se tak mohlo stát i nějakou chvilkovou chybou na našem e-shopu. Prosím, kontaktujte nás na tel. čísle +420 774 743 494 nebo na e-mailu [email protected]. Kolegové Vám pomohou s registrací a případně jim můžete popsat problémy, se kterými jste se při registraci setkal, abychom je mohli odstranit.

    Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.

    Hezký den,

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Absolutně neflexibilní personál, zboží které bylo skladem vyexpedovali za 4 dny. Několikrát jsem musel do obchodu volat, aby vůbec dané zboží vyexpedovali do čtyř dnů. Za mě velká nespokojenost s personálem a dodací lhůtou, příště na 100 % jiný eshop.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti, které vznikly u Vaší objednávky. Zboží nám systém hlásil na skladě, bohužel při kompletaci objednávky bylo zjištěno, že některé zboží se na skladu fyzicky nenachází. Z toho důvodu jsme museli objednat zboží u dodavatele a došlo ke zdržení Vaší objednávky. Toto se nám stává velmi ojediněle, bohužel ale žádný skladový systém není 100%.

    Věříme, že nám nadále zachováte svou přízeň.

    Hezký den,

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zdánlivě široký sortiment skladem, po 2 prac. dnech však zavolali, že část mé objednávky nemají a zda mají poslat alespoň část. V dodávce chyběla 1/4 objednaných věcí ...
    • Slabé filtry v jednotlivých kategoriíích

    Myslím, že nemluví pravdu o zboží, které mají skladem, jednak mi nedodali část objednávky (1/4), které mělo být zboží skladem. Dodávka trvala 4 pracovní dny.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Omlouváme se za delší termín dodání. Přes Velikonoční svátky jsme měli tolik objednávek, že se kurýrovi bohužel nevešly všechny do auta a několik zásilek tedy muselo být expedováno později. Ohledně objednaných produktů, tam nastal u pár produktů menší problém s počtem ks, který jste objednal. Celkem chybělo 4/24 položek, které jste objednal. Bohužel náš e-shop stále umožňuje zákazníkům objednat libovolné množství daného produktu bez ohledu na to, kolik jich máme aktuálně skladem. Pracujeme již na tom, abychom tento nedostatek odstranili.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a věříme, že nám i nadále zachováte Vaši přízeň.

    Hezký den,

    Za tým Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zabaleni produktů je optimalni a nedochazi tak k poskozeni pri preprave
    • sice pisi, ze je vse skladem, ale produkty jsou ocividne na externim skladu popr. u dodavatele a nehrozi tak odeslani zasilky druhy den po objednani

    priste radeji zvolim konkurenci, kde maji opravdu veci skladem

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Omlouváme se za komplikace, které vznikly u Vaší objednávky. Ke zpoždění zásilky došlo ze strany přepravní společnosti, která na místo 1 dne doručovala zásilku 2 dny. Problém již řešíme s přepravní společností.

    Zároveň již nyní pracujeme na tom, aby zákazník viděl u každého produktu přesné datum, kdy daný produkt dostane.

    Věříme, že nám i přesto zachováte Vaši přízeň.

    Hezký den,

    Za Parys.cz

    Filip