Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží bylo poškozeno

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Jsme rádi, že jsme po telefonu vše vyřešili a sjednáme nápravu k Vaší spokojenosti. Děkujeme za Vaši přízeň a budeme se těšit na další objednávky.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Adam

  • Nedoporučuje obchod

    Nedodržené deklarované dodací termíny, mizerná komunikace, dvakrát jsem stornoval objednávku, o vrácení peněz jsem musel žádat.
    Mohl bych uvést e-shop, ze kterého by si měli vzít příklad ale nepřijde mi to fér.
    Z mého pohledu ukázka toho, jak se obchody nedělají.

  • Nedoporučuje obchod

    obchod neni spatny jen me dorazilo krmitko bez olova

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dřívě spolehlivý obchod, který si vážil stálých zákazníků
    • Několik chyb při objednávkách, např.: teď při poslední objednávce objednány 4 x 100g olova a dodány 2x 90g, 2x 100g.
    • Další z přešlapů bylo například nevrácení peněz z vráceného zboží, o to jsme se tedy musel připomínat
    • Nemožnost dostat lepší slevu na velkou objednávku (10-20 tis.+) než věrnostní, která není na všechny produkty a robotické opakování obchodníků, jak není možné něco takového zrealizovat
    • Celkově chabé omlouvání chyb a svádění viny na nové zaměstnance
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • velký výběr
    • dobré ceny
    • dorazilo jiné zboží než mělo

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Jsme rádi, že jsme po telefonu vše vyřešili a uvedli na pravou míru. Těší nás, že veškeré zboží tedy dorazilo v pořádku a v souladu s Vaší objednávku.

    Děkujeme za Vaši přízeň a budeme se těšit na další objednávky.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    • Tentokrát naprosté zklamání.

    Zboží dorazilo "poškozené", resp. guma spojující tyče co slouží jako výstuha byla přetržena. Výmluvy stylu, že to tak zřejmě přišlo od výrobce jsou liché, neboť igelit, ve kterém to bylo zabalené, je již narušený. Tzn. obchodníci s tím manipulovali, gumu přetrhli a vrátili to zpět, jakože se nic neděje. Kdyby to bylo snadné napravit, nepozastavil bych se nad tím, ale přijít mi v tu chvíli pod ruce někdo z odpovědných osob, vím, kam bych jim tu tyč narval. Jeden klad zde však vidím, chci si koupit nové kaprové pruty a navijáky za celkem slušné peníze a rozhodoval jsem se mezi třemi prodejci. Nyní již mám výběr o něco snazší.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Jsme rádi, že jsme po telefonu vše vyřešili k Vaší spokojenosti a zároveň vše uvedli na pravou míru - tzn. že jste nás o poškozeném zboží doposud nijak neinformoval a tudíž z naší strany nemohlo dojít k žádnému vyjádření, které uvádíte ve Vašem hodnocení. Spokojenost zákazníků je u nás na prvním místě a takové vyjádření by nám nebylo podobné. :)

    Děkujeme za Vaši přízeň a budeme se těšit na další objednávky.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem dosud neobdržel, přišlo něco jiného než jsem si objednal, zboží jsem zaplatil, ale dosud nemám ani zboží, ani peníze, zatím jen sliby o dodání.
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    objednavka prisla nekompletni

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Stojan Delphin vypada jak po roce používání a jeho pouzdro je děravé. Wychwood vlasec v rozdrbaném obalu, prakticky bez obalu. Swingery v hrůzostrašném stavu jak po x letech používání.
    Chápu delší doručovací dobu nic proti, ale stav položek by měl nějak vypadat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Poprvé s novým prutem, ulomená špička prutu - Prut Active TeleCarp 330 při tahání kapra 45 cm, (poslední díl v půlce zlomený.) Pokusím se vyreklamovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • inzerují zboží, které nemají

    nabízejí zboží, které nejsou schopni dodat - nemají je

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží dorazilo poškozeno

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nebyla jsem spokojená, splávky byli miniaturní( na obrázku se tvářili že jsou minimálně 10cm) a vlasec se trhá....takže jsem nespokojená!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Chování k zákazníkovi, jako k řeznickému psu

    Při vrácení nevhodného zboží naprosto špatné a namyšlené chování. Přístup k zákazníkovi nula. Nic nejde, nic je nezajímá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel velmi špatná zkušenost. Objednal jsem v úterý prut s navijákem k sobotním narozeninám syna. Vše skladem s dodáním do dvou dnů. Byl jsem ujištěn o dodání do čtvrtka. Ve čtvrtek odpoledne mi obchod sdělil, že prut nemají. Za tak krátkou dobu jsem už neměl šanci sehnat něco jinde. Tak vám pánové velmi děkuji. Zboží skladem nemají, jsou to jen překupníci. Vrátím se zpět do kamenných obchodů a budu si více vážit prodavačů, jsem vyškolen.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nevyžádaný spam
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Měli produkt za dobrou cenu, který jinde nebyl
    • V dnešní době dostat objednávku za 2 týdny je ostuda, přesto, že mělo být vše skladem
    • Po týdnu od objednání se nikdo neozval kvůli zdržení, až na můj dotaz přišla reakce
    • A dalších asi 5 dní doručovaní PPL

    Takže pokud si budu moct vybrat, tento obchod již nevyužiju. Doba dodání byla neúnosná a komunikace téměř nulová.
    PPL je nejhorší dopravce v ČR. Měl jsem to dokonce do Parcelshopu. Nejprve píšou, že se může doprava opozdit o 1-3 dny (zpozdili se o 5) a pak mě ještě buzerují, že si mám balík vyzvednout nejlépe hned, protože nemají místo.
    Už fakt ne...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Prosila jsem o nějaký drobný dárek nebo samolepku. Za nákup v hodnotě dvou a půl tisíce nepřišla ani jedna samolepka. Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    ZBOŽÍ MÁ NĚJAKÉ ZPOŽDĚNÍ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostal jsem zboží které jsem si neobjednal
    • Nedoporučuji a končím s tímto e shopem