Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • inzerují zboží, které nemají

    nabízejí zboží, které nejsou schopni dodat - nemají je

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží dorazilo poškozeno

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nebyla jsem spokojená, splávky byli miniaturní( na obrázku se tvářili že jsou minimálně 10cm) a vlasec se trhá....takže jsem nespokojená!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Chování k zákazníkovi, jako k řeznickému psu

    Při vrácení nevhodného zboží naprosto špatné a namyšlené chování. Přístup k zákazníkovi nula. Nic nejde, nic je nezajímá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel velmi špatná zkušenost. Objednal jsem v úterý prut s navijákem k sobotním narozeninám syna. Vše skladem s dodáním do dvou dnů. Byl jsem ujištěn o dodání do čtvrtka. Ve čtvrtek odpoledne mi obchod sdělil, že prut nemají. Za tak krátkou dobu jsem už neměl šanci sehnat něco jinde. Tak vám pánové velmi děkuji. Zboží skladem nemají, jsou to jen překupníci. Vrátím se zpět do kamenných obchodů a budu si více vážit prodavačů, jsem vyškolen.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nevyžádaný spam
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Měli produkt za dobrou cenu, který jinde nebyl
    • V dnešní době dostat objednávku za 2 týdny je ostuda, přesto, že mělo být vše skladem
    • Po týdnu od objednání se nikdo neozval kvůli zdržení, až na můj dotaz přišla reakce
    • A dalších asi 5 dní doručovaní PPL

    Takže pokud si budu moct vybrat, tento obchod již nevyužiju. Doba dodání byla neúnosná a komunikace téměř nulová.
    PPL je nejhorší dopravce v ČR. Měl jsem to dokonce do Parcelshopu. Nejprve píšou, že se může doprava opozdit o 1-3 dny (zpozdili se o 5) a pak mě ještě buzerují, že si mám balík vyzvednout nejlépe hned, protože nemají místo.
    Už fakt ne...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Prosila jsem o nějaký drobný dárek nebo samolepku. Za nákup v hodnotě dvou a půl tisíce nepřišla ani jedna samolepka. Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    ZBOŽÍ MÁ NĚJAKÉ ZPOŽDĚNÍ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostal jsem zboží které jsem si neobjednal
    • Nedoporučuji a končím s tímto e shopem
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Špatně popsané zboží,chybý údaje o váze prut je těžky jako prase.
    myslím že váha nebyla napsána ,záměrně.!

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k nedorozumění, informace o produktu jsem nyní prověřil a bohužel u prutu byla opravdu uvedena chybná hmotnost. V poli hmotnost byla namísto váhy prutu uvedena hodnota zátěže prutu (120 g). Za chybu v parametrech produktu se moc omlouváme a ihned jsme data opravili. Žádný záměr v tom z naší strany v žádném případě nebyl, 120 g namísto 933 g by byla z naší strany velmi naivní lež. Obratem Vás budeme kontaktovat a celou záležitost napravíme k Vaší plné spokojenosti, na které nám záleží za všeho nejvíce, jsme tu pro naše zákazníky již 20 let a zakládáme si na poctivosti, vstřícnosti a prozákaznickém přístupu, protože jak se říká, "s poctivostí nejdál dojdeš.". :)

    Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ze dvou kusu, jeden poskozeny.

    Neni zde kontrola vadneho zbozi.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnovala tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že Vám jeden z produktů dorazil poškozený, kontrolu produktu provádíme 2x, při příjmu zboží od dodavatele a expedici zboží k zákazníkovi, nic ale není stoprocentní, takže netvrdíme, že nemůže něco proklouznout. :) Mnoho poškozených zásilek mají také bohužel na svědomí přepravní služby, které ne vždy zachází s balíkem tak, jak bychom si představovali my. V každém případě, pokud dorazí poškozené zboží, je dobré nás obratem kontaktovat a my ihned objednáváme svoz, vyzvedneme si u Vás poškozené zboží a obratem zašleme nové (pokud je ještě skladem), nebo vracíme peníze.

    Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň a budeme se těšit na další nákupy.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vystavene zbozi na eshopu “skladem” neni skladem

    Hodne se obchod pohorsil. Komunikace, informovnost o stavu, chaos v adresach doruceni.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k problému s doručením na straně přepravní společnosti. Adresa byla v pořádku, ale chyba nastala v systému přepravce. Co se týče termínu doručení. U každého produktu na našem e-shopu je uvedený přesný datum dodání. Některé položky jsou skladem fyzicky na naší centrále a některé jsou skladem na externím skladu. Všechny tyto položky jsou označeny přesným datem dodání. Odeslání zboží z naší strany proběhlo v pořádku přesně dle údajů uvedených na našem e-shopu.

    Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň a budeme se těšit na další nákupy.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Široký sortiment
    • Pokladnu si pletou s informačním centrem, zdržování.
    • Personál ochotný, ale měl by se věnovat tomu, proč tam je
    • Příliš dlouhé čekací lhůty na výdej zboží.

    Osobně do obchodu rozhodně ne, e-shop to řeší s dodáním domů.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že jste s návštěvou naší prodejny nebyl zcela spokojený. Věříme, že se naši zaměstnanci snaží uspokojit všechny zákazníky, kteří právě potřebují asistenci, ať už s nákupem zboží, nebo s radami ohledně rybolovu apod. Za delší čekání se omlouváme a budeme se snažit nadále zlepšovat naše služby, abyste při příští návštěvě odcházel z naší prodejny spokojený.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zklamání. Při nákupu Vám jejich systém jasně ukazuje, jestli je zboží skladem nebo ne a na základě toho objednáváte. Po pár dnech telefon a trapné výmluvy, že už to nemají a jestli můžou poslat to samé ale v jiné velikosti... Na dotaz, že klidně počkám na naskladnění byla odpověď vymlouvačná.. škoda mluvit... radši jsem přistoupil na jejich návrh a na dlouho se jim zase vyhnu... mají takový denní obrat, že si s Vámi klidně vytřou delpr...

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k problému s jednou položkou zboží. Jednalo se o poslední 1 ks na skladě, který jsme bohužel nedohledali. Informace ohledně dostupností na našich webových stránkách jsou správné a reálné, čas od času se ale může objevit nesrovnalost, jako ve Vašem případě.

    Každý zákazník je pro nás důležitý a snažíme se dělat maximum, proto nás Vaše reakce mrzí. Věříme, že na nás nezanevřete a že někdy v budoucnu opět využijete služeb našeho obchodu.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Holínky super,sumcove pelety bez díry,pelety 20mm jsou menší velikosti, vábnička celkem uspokojivá tady rozhoduje asi cena.Celkem jsem nespokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka stojanu Mivardi. Přítelkyně mi objednala stojan Mivardi professional. Stojan dorazil na druhy den. Po rozbalení jsem našel malé skrabance na hrazdach (může se stát nevidím v tom úplně problém ) a po komunikaci s e-shopem nám byl nabídnut nový stojan obratem za ten poskrabany. Do téhle doby bylo vše v pořádku v následující den v pátek přijeli ppl pro stojan. Pondělí, úterý, žádné zprávy ze by stojan firmě dorazil . Ve středu po zavolani jsme zjistili ze stojan už mají ale nemají žádný další na slibovanou okamžitou výměnu ? Pry je to chyba kolegy tam a kolegyně tam a stojan nikde. Nevím kdy by se nám ozvali, ze stojan vůbec nemají. Bylo receno ze máme zaslat číslo účtu ze budou vraceny peníze a zašlou dobropis. Takže děkuji ale víc nemám zájem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží mělo být podle eshopu skladem, přišlo mi potvrzení objednávky, následně mi po dvou dnech zavolali, že jednu z položek nemají.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k problému ohledně dostupnosti zboží, přestože v našem skladu využíváme moderní technologie a pravidelně sklad inventarizujeme, čas od času se může objevit chyba a reálný počet ks nemusí odpovídat počtu ks v účetním systému. Dle našich dat se to stává u 1,2 % objednávek, stále ale pracujeme na tom, aby to bylo ještě méně. Veškeré informace na našem e-shopu odráží reálné zásoby na skladě, v žádném případě není v našem zájmu uvádět na webových stránkách nepravdivé údaje.

    Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň a budeme se těšit na další nákupy.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zase musím říct že reklamace byla obratem akceptována zařídily PPL svoz na druhý den ted čekám na vyřízení
    • Jeden prut ze dvou co sem si zde kupoval tak sem ho musel odeslat na reklamaci na jednom očku na tom největším byla praskla ta keramická vložka.
    • Není to poprvé co sem si tady kupoval pruty a musel sem je obratem reklamovat.
    • I od kamarádu co sem se dozvěděl nakupují zde různé zboží tak taky byly nespokojeni musely také reklamovat
    • Ju a taky nechápu proc neposílají pruty v náký rouře vždy to zabalí jenom do kartonu

    Nevím no Parys se za poslední dobu v tomhle zhoršil

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že jste nebyl s produktem spokojený a musel produkt reklamovat. Reklamace zákazníku u konkrétních produktů evidujeme a pravidelně vyhodnocujeme. Pokud se ukáže, že určitý produkt zákazníci reklamují výrazně častěji, než ostatní produkty, obratem takový produkt vyřazujeme z naší nabídky. Procento reklamací se nám daří dlouhodobě snižovat, aktuálně se jedná o 1,3 % ze všech našich objednávek.

    Co se týče přepravních obalů na pruty, tubusy se nám dlouhodobě neosvědčily a bohužel docházelo k vyššímu počtu poškození při přepravě, než u současného obalu. Pruty se vždy snažíme maximálně zabezpečit proti poškození během přepravy, v případě objednávky prutů doporučujeme zákazníkům pruty bezprostředně po převzetí zkontrolovat, zda je vše v pořádku, a pokud ne, obratem nás kontaktovat a my ihned vše vyřešíme zasláním nového zboží (pokud je skladem), nebo vrácením peněz.

    Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň a budeme se těšit na další nákupy.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pomalá reakce e-shopu
    • Dorazilo jiné zboží

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k potížím. Na možné opoždění dodání informujeme všude na e-shopu, snažíme se dělat maximum, abychom zboží zákazníkům dodali co nejdříve je to v této situaci možné. Omlouváme se za záměnu olůvek, jsme rádi, že se nám vše podařilo vyřešit po telefonu k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za Vaši přízeň a těšíme se na Vaše další nákupy.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip