Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízí předražené zboží.

    Na Allegro jsem koupil totéž za poloviční cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofa, objednávka, zaplaceno a PPL není schopné doručit

    Tento obchod nedoporučuji připadá mně to jako pěkný podvod. Objednáte, nutností ihned zaplatit a zásilku nejde ani doručit. PPL
    ani neví kam dorazila. V tuto chvíli nemám zásilku, zaplatil jsem a
    vše je nejisté a to se táhne další týden. A k vrácení peněz se obchod
    nemá. Fakt pozor - pěkný podvod!

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den, pane Krško,
    Vaše zásilka je uložena na výdejním místě PPL o čemž jste byl prostřednictvím PPL informován, zároveň Vám tuto skutečnost sdělila i naše zákaznická podpora. Výdejní místo nám potvrdilo, že se tam Vaše zásilka nachází. Co se týká povinnosti platby, rozhodně není nutné za objednávku platit hned. V našem košíku si můžete vybrat z 5 platebních metod. Vzhledem ke skutečnosti, že se Vaše zásilka nachází na výdejním místě a čeká na vyzvednutí Vám nejsme schopni vrátit peníze, protože od nás balík odešel v pořádku a čeká na vyzvednutí. Zásilku si tedy můžete na výdejním místě PPL do 29.11. vyzvednout.

    S pozdravem

    Za Parys.cz

    Adam

  • Nedoporučuje obchod

    Dobry den nedoporučil bych z jednoho důvodu Před dvouma jsem si objednával zboží a zboží stálo 3000 a teď po třech dnech stojí 1800 děkuji Mějte krásný den

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    Zpětné vazby našich zákazníků si vážíme a je pro nás důležitá, proto Vám děkujeme za Váš čas, který jste hodnocení věnoval.

    Omlouváme se Vám za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel jste si udělal objednávku v běžný den, kdy se zboží prodávalo za svou cenu a každý zákazník na něho mohl čerpat svou věrnostní slevu. V momentě, kdy jste psal recenzi probíhal na našem e-shopu Black Friday, kdy měli všichni zákazníci možnost nakoupit zboží s 20% slevou. Jednalo se o jedinou akci, kterou v roce děláme, proto věříme, že nám zachováte přízeň a budeme se těšit na Vaše další objednávky.
    S pozdravem

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Adam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta týden.

    Dodací lhůta týden. To by mi až tak nevadilo , ale že mi den před doručením zavolají , že jednu položku ( kterou jsem objednal jako skladovou) , nemají, to mi vadí. Příště už nic neobjednám. Neměl bych jistotu , že to v termínu obdržím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neslo vratit zbozi

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    Zpětné vazby našich zákazníků si vážíme a je pro nás důležitá, proto Vám děkujeme za Váš čas, který jste hodnocení věnoval.

    Omlouváme se Vám za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel v případě Mystery Boxu, který balí přímo náš dodavatel nejsme schopni ovlivnit, jaké zboží je uvnitř. Tento typ výrobků dostáváme přímo od dodavatele zapečetěný a ve stavu v jakém Vám přišel. Obsah Mystery Boxu tak není z naší strany možné ověřit ani ovlivnit, přesto věříme, že v krabici byly produkty v hodnotě deklarované výrobcem. Pokud zboží opravdu chcete vrátit, nafoťte nám ho, pošlete nám ho na naši adresu a my celou věc pošleme k výrobci na prověření.

    S pozdravem

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Adam

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nemám co hodnotit objednávka zatím nevyřízena

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná kavlita zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    CO SE TYCE ZBOZI TAK VSE V PORADKU ALE DOPRAVU ZBOZI JSEM SI OBJEDNAL DO ZASILKOVNY KDE JSOU NONSTOP ALE DOSLO UPLNE NEKAM JINAM KDE MAJI OMEZENOU PRACOVNI DOBU A NA TELEFON MI NEPRISLO VUBEC ZADNE UPOZORNENI TAK NEVIM NA CO SE DO OBEDNAVKY UDAVA TAK NEVIM KDO ZA TO MUZE JESTLI DOPRAVCE NEBO OBCHOD

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    Zpětné vazby našich zákazníků si vážíme a je pro nás důležitá, proto Vám děkujeme za Váš čas, který jste hodnocení věnoval.

    V první řadě se Vám omlouváme za chybu s Vaší objednávkou, kterou jsme bohužel nemohli ovlivnit. Jsme rádi, že co se týká zboží, bylo vše v pořádku. Zboží od nás odcházelo s polepkou na doručení do Parcel boxu, který jste si při objednávání vybral. Bohužel pak doručení na jiné místo vzniklo ze strany dopravce, který nemohl do Parcel boxu balík doručit, vždy ale doručovatel informuje o změně výdejního místa prostřednictvím SMS a e-mailu. Doručování balíků na jiné místo, ať již z kapacitních nebo rozměrových důvodů bohužel nejsme schopni ovlivnit. Věříme, že při dalších objednávkách již bude doručení v pořádku.
    Ještě jednou se omlouváme a věříme, že nám nadále zachováte Vaši přízeň.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Adam

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nabízí zboží, které už nemají. Pošlou jiné, podobné, aniž by kupujícího předem upozornili, že zboží z e-shopu se již nevyrábí.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětné vazby našich zákazníků si vážíme a je pro nás důležitá.

    Omlouváme se Vám za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel se jednalo o problém, kdy historicky na Vámi objednaném metru nejmenší lovné míry ryb opravdu byly, ale postupem času dodavatel z metrů tyto informace odebral. Velmi se Vám omlouváme za chybu, kterou jsme v popisu produktu měli. Kontaktoval Vás náš zákaznický servis, který se snažil problém s metrem vyřešit, bohužel už nedostal z Vaší strany odpověď. Pokud si přejete zboží vrátit, ozvěte se nám prosím. Ještě jednou se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou a věříme, že nám zachováte přízeň i nadále.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Adam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Jedna z dodaných položek neodpovídala složením produktu nabízeného prodejcem. Na můj dotaz proč mají na webových stránkách uvedeno složení odlišné s etiketou dodaného produktu mi bylo odpovězeno, že se bohužel příchuť česneku nevešla na etiketu, ale že ho produkt jistě obsahuje. Neobsahuje. Dále není uvedeno, že se v případě fotografií zboží jedná pouze o ilustrační foto. Domníváte se že objednáváte produkt v barvě zelené a přijde produkt v barvě hnědé. Z tohoto důvodu jsem u firmy Parys zrušil zákaznický účet.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá a vážíme si jí.

    Omlouváme se Vám za komplikace s Vaší objednávkou. U konkrétního produktu je opravdu příchuť boilie "Kořeněný tuňák - česnek/asa" a výrobci se celý název na etiketu nevejde. Tuto situaci jsme kontrolovali na všech výrobcích na skladě a také jsme řešili s výrobcem, který nás ujistil, že se daná příchuť nijak nezměnila. U žádného zboží z Vaší objednávky nevidíme žádný produkt, který by měl zelenou barvu a měl přijít hnědý. Pokud narazíte na produkt, kde jsou u všech příchutí stejné fotky, stane se, že výrobce nemá vše nafocené a má pouze ilustrační fotku, nicméně to není případ z boží z Vaší objednávky. V případě jakékoli nejasnosti nebo nespokojenosti s objednaným zbožím Vám doporučíme kontaktovat naši infolinku na čísle +420 227 272 797, případně na e-mailu [email protected]. Je nám líto, že jste nebyl s Vaší objednávkou spokojený a věříme, že pokud nám zachováte přízeň, budete nadále spokojený.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Adam

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace se zákazníkem

    Zboží mi přišlo nekompletní chyběli mi návazce , obchod mi poslal kamerové záznamy že tam návazec byl. Nechtějí to dál řešit.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětné vazby našich zákazníků si vážíme a je pro nás důležitá.

    Omlouváme se Vám za komplikace s Vaší objednávkou. Na základě všech námi ověřovaných informací a také videozáznamu jsme zjistili, že Vám návazce byly odeslány v balíku spolu se zbytkem objednávky. Kamerové záznamy z balení objednávky jsme Vám také zaslali, abyste se mohl i Vy sám přesvědčit, že návazce v balíku byly. Situaci jsme s Vámi komunikovali také po telefonu, kde jste uvedl, že balíček nebyl poškozen, ani nebyla porušena originální lepící páska. Z toho v našich očích vyplývá, že návazce v balíku být musely.


    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Adam

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost vyřízení.

    Bohužel špatný popis feeder prutu.
    Musím čekat na vrácení částky, druhou objednávku jsem taky zrušil ,s feeder doplňky ,sehnal jsem jiný s menší transportní délkou.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    Zpětné vazby našich zákazníků si vážíme a je pro nás důležitá, proto Vám děkujeme za Váš čas, který jste hodnocení věnoval.

    V první řadě se Vám omlouváme za chybu s Vaší objednávkou. Bohužel se chyba stala už na straně dodavatele, který na svém webu tento popis uváděl a my jsme ho chybně převzali. Nyní je již vše opraveno. Pokud byste potřeboval vybrat jiný prut, naše zákaznická linka Vám vždy ráda pomůže a poradí.
    Ještě jednou se omlouváme a věříme, že nám nadále zachováte Vaši přízeň.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Adam

  • Nedoporučuje obchod

    nemohu nic hodnotit, zboží dosud nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlé doručení
    • prodává nekvalitní zboží

    nakupoval jsem 2x a kromě toho, že zásilka přišla rychle bylo toto zboží nekvalitní protože židlička na ryby vydržela asi 3 týdny než odešla látka na podsedáku a prut který jsem koupil nešel rozložit, špičku jsem musel přibrousit, aby šla vytáhnout z druhého dílu, zkrátka zklamání

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá a vážíme si jí.

    Omlouváme se Vám za komplikace s Vaší objednávkou. V případě, kdy vám přijde poškozené zboží nebo se na zboží projeví vada v rámci záruční doby, Vás poprosíme, abyste nás ihned kontaktoval na naší infolince +420 227 272 797 nebo e-mailu: [email protected]. Prut i židličku bychom přijali v rámci reklamace a obratem vše vyřešili k Vaší spokojenosti. Jsme rádi, že jsme si po telefonu vše vysvětlili, věříme, že nám zachováte přízeň a budeme se těšit na Vaše další objednávky.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Adam

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod v pořádku ale zboží hodně zklamalo

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětné vazby našich zákazníků si vážíme a je pro nás důležitá.

    Omlouváme se Vám za komplikace s Vaší objednávkou. Jsme rádi, že jsme prostřednictvím naší infolinky vše vyřešili a budeme se těšit na Vaše další objednávky.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Adam

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena pro registrovane
    • Platite si ,,vymenu,,zbozi

    Nakup je vpohode do te doby nez chcete neco vymenit
    Obchod predesila,ze vraci i vymenuje zbozi,ale o vymenu se nejedna! Je to obycejne vraceni a znovu objednani,jelikoz si platite opet dopravu vymeneho zbozi
    Priste radeji objednam jinde,nez davat penize tomuto obchodu

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    Zpětné vazby našich zákazníků si vážíme a je pro nás důležitá, proto Vám děkujeme za Váš čas, který jste hodnocení věnoval.

    Co se týká výměny zboží, jedná se nadstavbovou službu, kterou v dnešní době příliš obchodů nenabízí. Její výhoda spočívá také v tom, že není nutné za objednávku platit znovu nebo čekat na doručení vyměňovaného zboží k nám na sklad, pro odeslání nového kusu. Většinou je standardní postup takový, jaký píšete. Zákazník vrátí původní zboží a v tom samém momentu si objednává zboží nové, po doručení původního kusu na sklad mu budou vráceny peníze.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Adam

  • Nedoporučuje obchod

    • Jiný typ . Menší , za cenu , kde jsem jinde objednal požadovaný.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá a vážíme si jí.

    Omlouváme se Vám za komplikace s Vaší objednávkou. Jsme rádi, že jsme si na základě telefonického hovoru objasnili, že Vám přišel přesně ten produkt, který jste si objednal. Věříme, že nám nadále zachováte Vaši přízeň a budeme se těšit na Vaše další objednávky.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Adam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá a vážíme si jí.

    Omlouváme se Vám za komplikace s Vaší objednávkou. Ve Vaší objednávce jste měl zboží, které se nacházelo na externím skladě a mělo delší dobu dodání. Termín dodání, který byl deklarovaný na webu, ale i v potvrzení objednávky, které Vám přišlo e-mailem byl z naší strany dodržen. Věříme, že nám nadále zachováte přízeň a budeme se těšit na Vaše další objednávky.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Adam

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nevrátili mi peníze za duplicitní platbu.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá a vážíme si jí.

    Omlouváme se Vám za komplikace s Vaší objednávkou. V takovémto případě, kdy z Vaší strany platba odejde dvakrát, Vás poprosíme nás ihned kontaktovat na naší infolince +420 227 272 797 nebo e-mailu: [email protected] . Po napsání Vaší recenze se Vás naše zákaznická linka snažila kontaktovat telefonicky i e-mailem, ale bez úspěchu. Nicméně jsme platbu dohledali a odeslali ji zpět, peníze byste měl mít na Vašem účtu. Omlouváme se za komplikaci a budeme se těšit na Vaše další objednávky.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Adam

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den PPLko vám kazí pověst, jelikož to co předvádí s doručením je cirkus a tím že nemáte jinou alternativu doručení tak je to problém !!