Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Špatně popsané zboží,chybý údaje o váze prut je těžky jako prase.
    myslím že váha nebyla napsána ,záměrně.!

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k nedorozumění, informace o produktu jsem nyní prověřil a bohužel u prutu byla opravdu uvedena chybná hmotnost. V poli hmotnost byla namísto váhy prutu uvedena hodnota zátěže prutu (120 g). Za chybu v parametrech produktu se moc omlouváme a ihned jsme data opravili. Žádný záměr v tom z naší strany v žádném případě nebyl, 120 g namísto 933 g by byla z naší strany velmi naivní lež. Obratem Vás budeme kontaktovat a celou záležitost napravíme k Vaší plné spokojenosti, na které nám záleží za všeho nejvíce, jsme tu pro naše zákazníky již 20 let a zakládáme si na poctivosti, vstřícnosti a prozákaznickém přístupu, protože jak se říká, "s poctivostí nejdál dojdeš.". :)

    Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ze dvou kusu, jeden poskozeny.

    Neni zde kontrola vadneho zbozi.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnovala tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že Vám jeden z produktů dorazil poškozený, kontrolu produktu provádíme 2x, při příjmu zboží od dodavatele a expedici zboží k zákazníkovi, nic ale není stoprocentní, takže netvrdíme, že nemůže něco proklouznout. :) Mnoho poškozených zásilek mají také bohužel na svědomí přepravní služby, které ne vždy zachází s balíkem tak, jak bychom si představovali my. V každém případě, pokud dorazí poškozené zboží, je dobré nás obratem kontaktovat a my ihned objednáváme svoz, vyzvedneme si u Vás poškozené zboží a obratem zašleme nové (pokud je ještě skladem), nebo vracíme peníze.

    Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň a budeme se těšit na další nákupy.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vystavene zbozi na eshopu “skladem” neni skladem

    Hodne se obchod pohorsil. Komunikace, informovnost o stavu, chaos v adresach doruceni.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k problému s doručením na straně přepravní společnosti. Adresa byla v pořádku, ale chyba nastala v systému přepravce. Co se týče termínu doručení. U každého produktu na našem e-shopu je uvedený přesný datum dodání. Některé položky jsou skladem fyzicky na naší centrále a některé jsou skladem na externím skladu. Všechny tyto položky jsou označeny přesným datem dodání. Odeslání zboží z naší strany proběhlo v pořádku přesně dle údajů uvedených na našem e-shopu.

    Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň a budeme se těšit na další nákupy.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Široký sortiment
    • Pokladnu si pletou s informačním centrem, zdržování.
    • Personál ochotný, ale měl by se věnovat tomu, proč tam je
    • Příliš dlouhé čekací lhůty na výdej zboží.

    Osobně do obchodu rozhodně ne, e-shop to řeší s dodáním domů.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že jste s návštěvou naší prodejny nebyl zcela spokojený. Věříme, že se naši zaměstnanci snaží uspokojit všechny zákazníky, kteří právě potřebují asistenci, ať už s nákupem zboží, nebo s radami ohledně rybolovu apod. Za delší čekání se omlouváme a budeme se snažit nadále zlepšovat naše služby, abyste při příští návštěvě odcházel z naší prodejny spokojený.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zklamání. Při nákupu Vám jejich systém jasně ukazuje, jestli je zboží skladem nebo ne a na základě toho objednáváte. Po pár dnech telefon a trapné výmluvy, že už to nemají a jestli můžou poslat to samé ale v jiné velikosti... Na dotaz, že klidně počkám na naskladnění byla odpověď vymlouvačná.. škoda mluvit... radši jsem přistoupil na jejich návrh a na dlouho se jim zase vyhnu... mají takový denní obrat, že si s Vámi klidně vytřou delpr...

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k problému s jednou položkou zboží. Jednalo se o poslední 1 ks na skladě, který jsme bohužel nedohledali. Informace ohledně dostupností na našich webových stránkách jsou správné a reálné, čas od času se ale může objevit nesrovnalost, jako ve Vašem případě.

    Každý zákazník je pro nás důležitý a snažíme se dělat maximum, proto nás Vaše reakce mrzí. Věříme, že na nás nezanevřete a že někdy v budoucnu opět využijete služeb našeho obchodu.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Holínky super,sumcove pelety bez díry,pelety 20mm jsou menší velikosti, vábnička celkem uspokojivá tady rozhoduje asi cena.Celkem jsem nespokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka stojanu Mivardi. Přítelkyně mi objednala stojan Mivardi professional. Stojan dorazil na druhy den. Po rozbalení jsem našel malé skrabance na hrazdach (může se stát nevidím v tom úplně problém ) a po komunikaci s e-shopem nám byl nabídnut nový stojan obratem za ten poskrabany. Do téhle doby bylo vše v pořádku v následující den v pátek přijeli ppl pro stojan. Pondělí, úterý, žádné zprávy ze by stojan firmě dorazil . Ve středu po zavolani jsme zjistili ze stojan už mají ale nemají žádný další na slibovanou okamžitou výměnu ? Pry je to chyba kolegy tam a kolegyně tam a stojan nikde. Nevím kdy by se nám ozvali, ze stojan vůbec nemají. Bylo receno ze máme zaslat číslo účtu ze budou vraceny peníze a zašlou dobropis. Takže děkuji ale víc nemám zájem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží mělo být podle eshopu skladem, přišlo mi potvrzení objednávky, následně mi po dvou dnech zavolali, že jednu z položek nemají.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k problému ohledně dostupnosti zboží, přestože v našem skladu využíváme moderní technologie a pravidelně sklad inventarizujeme, čas od času se může objevit chyba a reálný počet ks nemusí odpovídat počtu ks v účetním systému. Dle našich dat se to stává u 1,2 % objednávek, stále ale pracujeme na tom, aby to bylo ještě méně. Veškeré informace na našem e-shopu odráží reálné zásoby na skladě, v žádném případě není v našem zájmu uvádět na webových stránkách nepravdivé údaje.

    Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň a budeme se těšit na další nákupy.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zase musím říct že reklamace byla obratem akceptována zařídily PPL svoz na druhý den ted čekám na vyřízení
    • Jeden prut ze dvou co sem si zde kupoval tak sem ho musel odeslat na reklamaci na jednom očku na tom největším byla praskla ta keramická vložka.
    • Není to poprvé co sem si tady kupoval pruty a musel sem je obratem reklamovat.
    • I od kamarádu co sem se dozvěděl nakupují zde různé zboží tak taky byly nespokojeni musely také reklamovat
    • Ju a taky nechápu proc neposílají pruty v náký rouře vždy to zabalí jenom do kartonu

    Nevím no Parys se za poslední dobu v tomhle zhoršil

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že jste nebyl s produktem spokojený a musel produkt reklamovat. Reklamace zákazníku u konkrétních produktů evidujeme a pravidelně vyhodnocujeme. Pokud se ukáže, že určitý produkt zákazníci reklamují výrazně častěji, než ostatní produkty, obratem takový produkt vyřazujeme z naší nabídky. Procento reklamací se nám daří dlouhodobě snižovat, aktuálně se jedná o 1,3 % ze všech našich objednávek.

    Co se týče přepravních obalů na pruty, tubusy se nám dlouhodobě neosvědčily a bohužel docházelo k vyššímu počtu poškození při přepravě, než u současného obalu. Pruty se vždy snažíme maximálně zabezpečit proti poškození během přepravy, v případě objednávky prutů doporučujeme zákazníkům pruty bezprostředně po převzetí zkontrolovat, zda je vše v pořádku, a pokud ne, obratem nás kontaktovat a my ihned vše vyřešíme zasláním nového zboží (pokud je skladem), nebo vrácením peněz.

    Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň a budeme se těšit na další nákupy.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pomalá reakce e-shopu
    • Dorazilo jiné zboží

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k potížím. Na možné opoždění dodání informujeme všude na e-shopu, snažíme se dělat maximum, abychom zboží zákazníkům dodali co nejdříve je to v této situaci možné. Omlouváme se za záměnu olůvek, jsme rádi, že se nám vše podařilo vyřešit po telefonu k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za Vaši přízeň a těšíme se na Vaše další nákupy.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I kdyz vedeli, ze nestihaji, stejne vsude uvadeli datum doruceni 9.4. (objednaval jsem zbozi 7.4. brzy rano, takze na zabaleni meli 2 dny, PPL standartne dopucoval do druheho dne). 8.4. jsem jim jeste pro jistotu napsal, ze zbozi opravdu potrebuji do Velikonoc, jinak mi neni k nicemu. Odpoved prisla, ze by to meli stihnout. A ze v urcity cas mam zavolat urcitemu kolegovi. To at si na infolince vykomunikuji sami. Nedorazilo to, musel jsem objednavku stornovat.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo ke zpoždění na naší straně. Vzhledem k opatřením souvisejících s nařízení vlády ČR a velkému množství objednávek bohužel nestíháme vše vyexpedovat přesně dle datumů na e-shopu. Z toho důvodu máme všude na e-shopu i v potvrzení objednávky uvedeno, že může dojít ke zdržení 1 - 2 dny oproti uvedeným datumům. Snažíme se dělat v těchto podmínkách maximum, aby zákazníci dostali zboží co nejdříve.

    Věříme, že na nás v této těžké situaci nezanevřete a budeme rádi, když u nás opět objednáte.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Strašná komunikace a vse dlouho trvá nakoupil sem od tud a dlouho tam zas nic nekoupim

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo ke zdržení v doručení o 1 den oproti avizovanému termínu na e-shopu. Vždy se snažíme pro zákazníky udělat maximum. Momentálně máme obrovský přetlak objednávek a dopravní společnosti rovněž sotva stíhají. Za problém v komunikaci se omlouváme, na začátku dubna jsme měli technický problém s e-maily, který jsme již vyřešili.

    Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.

    Hezký den,

    za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    NA ZBOŽÍ ČEKÁM UŽ 14 DNŮ

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo ke zdržení. Objednávka se na naší straně opozdila o 1 den. Místo 8.4. byla expedovaná 9.4. Následoval velikonoční prodloužený víkend a 1 den zpoždění v doručení na straně přepravce. Snažíme se nyní dělat maximum, velkému přetlaku čelíme jak my, tak přepravci. Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo v otevřeném obalu přelepeném páskou.

    Objednaný 5kg. Boijlies byl rozdělaný a přelepen páskou.Psal jsem na Parys,že se mě to nelíbí a nikdo se mě vůbec neozval.Tohle se prostě nedělá.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Mrzí nás, že u Vaší objednávky došlo k potížím a omlouváme se. Měli jsme trochu problémy s přijímáním e-mailů od zákazníků, což už jsme dnes vyřešili a díky Vám jsme na to přišli. Jsme rádi, že se nám podařilo vše vyřešit k Vaší spokojenosti a doufáme, že Vám dárek udělá radost.

    Věříme, že nám zachováte Vaši přízeň i nadále.

    Hezký den.

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ani po té době, ještě nemám, komunikace obchodu žádná.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zdrazil, za mě klamave akční slevy, již po druhé mi dorazil prut poškozený a bez možnosti výběru dopravce (PPL katastrofa)!!!

  • Nedoporučuje obchod

    • Nabízí věci které nemají
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Docela bych doporučil lépe vycpávat zbytek mista v krabici. Už po několikáté nekvalitne zabezpečeno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slíbí a nezajistí objednané zboží