Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • hezké webové stránky
    • komunikace se zákazníkem

    zboží objednáno 17.7.17.ráno 9.30hod,ve středu ráno jsem byl ujištěn že zboží odešlo a odpoledne mi bude doručeno ale nebylo , ve čtvrtek se vše opakovalo , a zboží dorazilo v pátek odpoledne!!! zboží převzato dopravcem 20.7.17. v16.45 takže tady chyba nebude , veškeré zboží bylo označeno skladem v eshopu . může se stát cokoli vše je ale o komunikaci a v tomto obchodě není žádná . tak se snažte jičíňáci H.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nekompletní dodání objednávky
    • 2x komunikace s po telefonu a nic

    Pruty jsem potřeboval na dovolenou a dodání nebylo kompletní. Vždy mi po telefonu řekli že okamžitě posílají a nic neposlali. Až po mém třetím kontaktu emailem mě obchod kontaktoval a zaslal zboží...bohužel až po mé dovolené :-(

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkuje za Vaše hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Omlouváme se za komplikace, které vznikly u Vaší objednávky. Místo 2 ks produktu byl zaslán pouze 1 ks. Objednávka ale byla vyexpedována hned následující den po objednání. Chybějící kus byl dodatečně doposlán bezprostředně potom, co jste nás o této skutečnosti informoval.

    Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň a těšíme se na další nákupy.

    Hezký den,

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • delaj si co chtej

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Vše potřebné s Vámi již kolegové vyřešili po telefonu. Od výrobce jsme měli poněkud nepřesnou fotodokumentaci produktu, který jste si objednal. Proto se mohlo zdát, že došlo k záměně zboží.

    Jsme rádi, že jsme vše vyřešili k Vaší spokojenosti a těšíme se na Vaše další nákupy.

    Hezký den,

    Za tým Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doposud se neozvali ani přes urgenci objednávky.
    • Nezájem.
  • Nedoporučuje obchod

    Poslední objednávka vůbec nedorazila,ačkoli byla potvrzena.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ceny po registraci mají být nižší, nebylo tomu tak.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Po prověření Vámi popisované situace jsme zjistili, že na Vaše kontaktní údaje neevidujeme žádnou registraci. Pokud jste se tedy chtěl registrovat, pravděpodobně se Vám to nepodařilo. Nevylučujeme, že se tak mohlo stát i nějakou chvilkovou chybou na našem e-shopu. Prosím, kontaktujte nás na tel. čísle +420 774 743 494 nebo na e-mailu [email protected]. Kolegové Vám pomohou s registrací a případně jim můžete popsat problémy, se kterými jste se při registraci setkal, abychom je mohli odstranit.

    Věříme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.

    Hezký den,

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Absolutně neflexibilní personál, zboží které bylo skladem vyexpedovali za 4 dny. Několikrát jsem musel do obchodu volat, aby vůbec dané zboží vyexpedovali do čtyř dnů. Za mě velká nespokojenost s personálem a dodací lhůtou, příště na 100 % jiný eshop.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti, které vznikly u Vaší objednávky. Zboží nám systém hlásil na skladě, bohužel při kompletaci objednávky bylo zjištěno, že některé zboží se na skladu fyzicky nenachází. Z toho důvodu jsme museli objednat zboží u dodavatele a došlo ke zdržení Vaší objednávky. Toto se nám stává velmi ojediněle, bohužel ale žádný skladový systém není 100%.

    Věříme, že nám nadále zachováte svou přízeň.

    Hezký den,

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zdánlivě široký sortiment skladem, po 2 prac. dnech však zavolali, že část mé objednávky nemají a zda mají poslat alespoň část. V dodávce chyběla 1/4 objednaných věcí ...
    • Slabé filtry v jednotlivých kategoriíích

    Myslím, že nemluví pravdu o zboží, které mají skladem, jednak mi nedodali část objednávky (1/4), které mělo být zboží skladem. Dodávka trvala 4 pracovní dny.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Omlouváme se za delší termín dodání. Přes Velikonoční svátky jsme měli tolik objednávek, že se kurýrovi bohužel nevešly všechny do auta a několik zásilek tedy muselo být expedováno později. Ohledně objednaných produktů, tam nastal u pár produktů menší problém s počtem ks, který jste objednal. Celkem chybělo 4/24 položek, které jste objednal. Bohužel náš e-shop stále umožňuje zákazníkům objednat libovolné množství daného produktu bez ohledu na to, kolik jich máme aktuálně skladem. Pracujeme již na tom, abychom tento nedostatek odstranili.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a věříme, že nám i nadále zachováte Vaši přízeň.

    Hezký den,

    Za tým Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zabaleni produktů je optimalni a nedochazi tak k poskozeni pri preprave
    • sice pisi, ze je vse skladem, ale produkty jsou ocividne na externim skladu popr. u dodavatele a nehrozi tak odeslani zasilky druhy den po objednani

    priste radeji zvolim konkurenci, kde maji opravdu veci skladem

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Omlouváme se za komplikace, které vznikly u Vaší objednávky. Ke zpoždění zásilky došlo ze strany přepravní společnosti, která na místo 1 dne doručovala zásilku 2 dny. Problém již řešíme s přepravní společností.

    Zároveň již nyní pracujeme na tom, aby zákazník viděl u každého produktu přesné datum, kdy daný produkt dostane.

    Věříme, že nám i přesto zachováte Vaši přízeň.

    Hezký den,

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přehledné stránky,hodně zboží a dobré ceny.
    • Asi ne všechno zboží,je skladem.

    Objednal jsem zboží,které mělo být skladem,ale nebylo a ani u dodavatele.
    Čekal jsem 14 dní a pak jsem objednávku stornoval a objednal si to jinde.
    Byl to první nákup,takže možná náhoda.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Zpětná vazba zákazníků je pro nás důležitá.

    Omlouváme se za vzniklé potíže. Jednalo se o chybu ve skladovém systému a bohužel pro naskladnění Vámi požadovaného zboží jsme museli čekat déle.

    Věříme, že nám zachováte přízeň i nadále.

    Hezký den,

    Za Parys.cz

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena s registrací
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud bych si nezavolam snad by to ani neposlali
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • výstupní kontrola

    Zbouží vypadá jako by bylo od někoho vráceno a opětovně zasláno dalšímu aniž by bylo zkontrolováno , že je poškozené.
    poškozen jeden díl a poškozena přepravní taška.
    Trošku mi zavání rychlopřekupníkem a nikoliv řádným obchodem.
    Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Parys.cz - Rybářský Ráj

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Zpětná vazba našich zákazníků je pro nás důležitá.

    Omlouváme se za potíže, které vznikly u Vaší zásilky. Kolegové s Vámi již vše potřebné vyřešili po telefonu.

    Naše firma provozuje jeden z nejstarších e-shopů s rybářskými potřebami v České republice. Díky kvalitnímu hodnocení a certifikátům, kterými disponujeme, máte jistotu, že nakupujete ve spolehlivém a ověřeném obchodě.

    Těšíme se na Vaše další nákupy.

    Hezký den

    Za Párysův rybářský ráj

    Filip

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace s prodejcem.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nabizenou slevu neposkytli

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • přehledné stránky
    • znám levnější

    je to na každého uvážení,já osobně jsem byl zklamán,obědnal jsem si dvě dvoudílné kaprové udice značky CHUB a jedna z nich byla trochu poškrabaná v místě kde se upíná navijál,takže nevím jestli to nebyla třeba vrácená udice na reklamaci,nebudu to řešit je to prkotina ale chtěl jsem nové zboží,dále jsem si objednal dezinfekci a ta mi došla z poloviny vylitá v balíku,uzávěr prostě protékal,stála 90kč tak to nebudu řešit,jen si prostě už v tomto obchodu nic nekoupím a přemýšlím,že se o tuto zkušenost podělím s mojima kamarádama a sdílení nechám na jejich uvážení.

  • Nedoporučuje obchod

    • Ušetřim když nekoupim nic
    • Nabízí co nemá a nikdy nedodá a zjistí to za týden. měsíc?

    Objednáte. nedostanete nic, ztráta času. Zbytečná námaha,