Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    objednal jsem doručení poštou, musel jsem vyzvednoput osobně.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.

    Velmi nás mrzí nastalá situace s přepravní společností. Na přepravce jsme již podali reklamaci, tento přístup je nepřípustný.

    Věříme, že i přes nastalou situaci budete s nákupem u nás spokojen.

    Krásný a pohodový den Vám za tým Parfum.cz přeje
    Radka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic nepřišlo a objednávka byla 5.12...dnes je 16.12 a pořád nic ani odpověď na email, SMS atd.???

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, Vlastíku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.

    Mrzí nás nastalá situace s doručením Vašeho balíčku. Situaci již řešíme s přepravní společnosti. Ještě dnes se s Vámi telefonicky spojíme, abychom nastalou situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Věříme, že s naším způsobem řešení budete spokojen.

    Krásný a pohodový den Vám za tým Parfum.cz přeje
    Radka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V žádném případě se nejedná o EDP, maximálně je to EDT. Dior J´adore - EDP pro ženy používám dlouhodobě a NIKDY se mi nestalo, že flakon byl bez jakéhokoliv označení, ale hlavně, že by vůně tak rychle vyprchala.

    V žádném případě se nejedná o EDP, maximálně je to EDT. Dior J´adore - EDP pro ženy používám dlouhodobě a NIKDY se mi nestalo, že flakon byl bez jakéhokoliv označení, ale hlavně, že by vůně tak rychle vyprchala.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás motivací pro zlepšování našich služeb.

    Nastalá situace mne velice mrzí. Naše parfémy nakupujeme od prověřených dodavatelů, pokud nejste s kvalitou zakoupeného zboží spokojen, můžete jej zaslat k reklamaci.

    Parfémovou vodu zašleme k dodavateli na posouzení a vše vyřešíme co nejdříve k Vaší spokojenosti.

    Krásný a pohodový den Vám za tým Parfum.cz přeje
    Radka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem originál parfém.
    Dodali tester.
    I přes to že na jejich webu tester nejde objednat.
    NEDOPORUČUJI !!!

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkuji Vám za e-mail. Velmi nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete. Ve Vaší objednávce jste měl skutečně objednané testerové provedení parfémové vody.

    https://www.parfum.cz/parfemy/christian-dior-j-adore-parfemova-voda-s-rozprasovacem-tester.html

    Parfémovou vodu již v nabídce nemáme, avšak na dodacím listu či na potvrzení objednávky v e-mailu naleznete, že zboží bylo dodáno podle vytvořené objednávky.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost s nákupem u nás. V případě, že nejste s výrobkem spokojen, můžete jej zaslat zpět na odstoupení od kupní smlouvy. Pro více informací, jak postupovat při odstoupení od kupní smlouvy můžete kontaktovat náš zákaznický servis, který je Vám k dispozici 7 dní v týdnu.

    Věříme, že i přes nastalou situaci u nás v budoucnu opět s radostí nakoupíte.

    Krásný a pohodový den Vám za tým Parfum.cz přeje
    Radka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pravděpodobně to není problém e-shopu, ale uloženky, ale momentální stav je takový, že jsem zaplatil zboží již před týdnem a půl a stále nemám nic..... :-(

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí vzniklá situace se zdržení doručení Vašeho balíčku. S přepravní společností jsme v minulém týdnu řešili komplikace se zdržením doručení balíčků našich zákazníků. Situaci jsme se snažili vyřešit co nejrychleji.

    Dle trasy balíčku vidím, že byla zásilka dnes v pořádku vydána.

    Pevně věřím, že se na nás opět s důvěrou obrátíte a Váš příští nákup bude v naprostém pořádku. Máme na výběr několik společností.

    Krásný pohodový den za tým Parfum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nečetl mou poznámku k objednávce. Jasně jsem napsal, co má být na etiketě: "Prosím, aby na etiketě byl údaj "24hour Freshness". Bohužel, dorazilo jiné zboží, které bylo v rozporu s obrázkem v e-shopu.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den vážený zákazníku,

    děkuji za Váš e-mail.

    Velmi mne mrzí vzniklá situace. Zřejmě došlo k selhání lidského fakturu a záměně produktu. Za tuto situaci se moc omlouváme.

    Dle informací vidím, že situace je na základě telefonní komunikace v řešení. Situaci vyřešíme co nejrychleji k Vaší spokojenosti.

    Věřím, že se na nás opět s důvěrou obrátíte a Váš příští nákup bude v naprostém pořádku.

    Krásný pohodový den za tým Parfum.cz přeje Eva

  • Nedoporučuje obchod

    Prepravni spolecnost Ulozenka doposud zbozi nedodala a neni co hodnotit! js

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den vážená zákazníku,

    děkujme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí delší termín s doručením . Váš balíček jsme obratem předali přepravní společnosti,avšak z kapacitních důvodů přepravce nedoručil balíček včas. Za tuto situaci se moc omlouváme. Přepravní společnost jsme denně urgovali k co nejrychlejšímu dodání.

    Dle informace od přepravní společnosti vidím, že zásilka byla včera v odpoledních hodinách vydána.

    Pevně věřím, že se na nás opět s důvěrou obrátíte a Váš příští nákup bude v naprostém pořádku.

    Krásný pohodový den za tým Parfum.cz přeje Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nedodržení slíbeného termínu doručení

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.

    Mrzí nás nastalá situace s prodlením dodání Vašeho balíčku. Na přepravní společnost jsme ihned po Vašem telefonátu podali reklamaci za pozdní dodání balíčku.

    Věříme, že i přes nastalou situaci u nás v budoucnu opět s radostí nakoupíte.

    Krásný a pohodový den Vám za tým Parfum.cz přeje
    Radka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již nikdy, zboží stále nemám, obchod pořád slibuje dodání a stále nic nedorazilo.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí vniklá situace. Došlo k pozdržení doručení u přepravní společnosti. Za tuto situaci se Vám moc omlouváme.

    Následující pracovní den prověříme a zaurgujeme doručení u přepravce a budeme Vás obratem kontaktovat.

    S přáním hezkého dne za tým Parfum.cz přeje Eva

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Platby za osobní vyzvednutí.

    Při objednání a osobního vyzvednutí parfému jsem zjistil že kdybych tam jel přímo do obchodu tak je tam parfém levnější než při objednání.Když sem chtěl zboží vrátit tak odpověd zněla peníze vám vrátíme,ale mínus 29 kč za osobní odběr,myslím si že to byl můj poslední nákup u vás.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den pane Libore,

    děkujeme za Vaš hodnocení.

    Poplatek za osobní odběr je za náklady vynaložené na zabalení balíčku a expedici na výdejní místo. V tuto chvíli je poplatek za osobní odběr snížen.

    Některé parfémy jsou k volnému prodeji dostupné a je možné je zakoupit přímo na výdejně.

    Navíc u nás získáváte z každého nákupu 3% slevu na další nákup.

    Pevně věřím, že se na nás opět obrátíte a dáte nám šanci Váš dojem napravit.

    Krásný pohodový den za tým Parfum.cz přeje Eva

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Tovar mi bol zaslany na uplne zlu adresu stovky km mimo (z mojej predchadzajucej objednavky skoro pred rokom, napriek tomu ze som vyplnil aktualne spravnu adresu), kde ju nastastie nikto neprebral a po mojom upozorneni obchodu ju kurier dorucil na spravnu adresu o den neskor stale vsak s obtazujucim vysvetlovanim kurierovi ze adresatom som naozaj ja a nie iny adresat z predoslej objednavky (napriek tomu ze mal moje meno na opravenej zasielke). Pracovnicka obchodu bola napomocna a slusna, ale zbytocne obtazujuci bordel v ich systeme kde daju kurierovi zle udaje, co ja musim nasledne riesit a stracat tym cas. Cena tovaru bola porovnatelna s inymi obchodmi, takze nabuduce radsej inde kde nez prejdu na novy system si ho poriadne otestuju a nerobia si zo zakaznikov pokusnych kralikov ako Vivantis, ktory sa skryva za roznymi webmi ktore su si navlas podobne.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.

    Velice se Vám omlouváme za nastalou situaci a mrzí nás Vaše nemilá zkušenost a způsobené komplikace s objednávkou u nás na e-shopu. Jsme rádi, že kolegyně situaci u přepravce zajistila a balíček Vám byl následující pracovní den doručen správně.

    Opravdu nás mrzí, že jsme Vám chybou systému způsobili nepříjemnosti a věříme, že v budoucnu opět na naše stránky zavítate.

    Krásný a slunečný den Vám za tým Parfum.cz přeje
    Radka

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží jsem si objednala díky slibovanému termínu dodání, který nakonec stejně nebyl platný.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí vzniklá situace, kde došlo k prodloužení termínu dodání ze strany přepravce. Situaci s přepravní společností určitě vyřešíme, aby k této situaci již nedocházelo.

    Telefonicky jsem vás zkontaktovala a za celou situaci se omluvila. Věřím, že nás nezanevřete a opět u nás ráda nakoupíte :)

    Uděláme maximum pro vaši spokojenost.

    Krásný pohodový den za tým Parfum.cz přeje Eva

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • čekala jsem týden na dodání, nikdo mi nebyl schopný říct, kde se balíček nachází a bude doručen. Paní mi napsala mail, že bohužel jí Uloženka neodpověděla na email. v podstatě žádná snaha vyřešit problém.

    Pokud nechcete věky čekat na objednávku, zvolte jiný obchod.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí vzniklá situace s prodloužením termínem doručení. Na základě Vašeho hovoru jsme zaurgovali doručení balíčku a druhý den byl připraven. Situaci jsme s přepravní společnosti řešili, aby k této situaci již nedocházelo.

    V naší nabídce máme více přepravních společností, které je možné využít.

    Věřím, že zůstanete naším věrným zákazníkem a Váš příští nákup bude v naprostém pořádku obratem doručen.

    Krásný pohodový den za tým Parfum.cz přeje Eva

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Parfém vůbec nevydrží

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.

    Pokud se Vám zdá, že parfém vůbec nevydrží vonět, výrobek nám prosím zašlete k reklamaci na adresu: Vivantis a.s. - Hala č. 22, Pardubická 528, 537 99 CHRUDIM společně s kopií objednávky a průvodním dopisem s popisem reklamace. Reklamaci se budeme snažit vyřídit v co nejkratší možné době.

    Věříme, že s naším přístupem při řešení věci budete spokojena.

    Krásný a slunečný den Vám za tým Parfum.cz přeje
    Radka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod funguje v pořádku, delší dodací lhůta ovlivněna předvánočním zahlcením. Nespokojen jsem ale hlavně proto, že jeden z produktů byl zjevný padělek. Obchod za to asi nemůže, ale já jako zákazník jsem hrubě nespokojen.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi, protože Váš názor je pro nás důležitý a pomáhá nám zlepšovat naše služby. Je nám líto, že došlo ke vzniklé situaci. Parfémy nakupujeme od prověřených dodavatelů.
    V tomto případě nám prosím zašlete zboží zpět na níže uvedenou adresu:
    Parfum.cz, Pardubická 528, Hala číslo 21, 537 99 Chrudim

    Jakmile Vaši zásilku obdržíme, budeme Vás informovat.
    Neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám se vším pomůžeme a vyřešíme vše k Vaší spokojenosti
    Budeme se těšit na Vaši další objednávku a věřím, že i nadále zůstanete naším spokojeným zákazníkem.
    Uděláme vše proto, abyste byl s příštím nákupem u nás spokojen.

    Přeji Vám hezký den

    Za tým Parfum.cz

    Ivan

  • Nedoporučuje obchod

    Toaletní vody má naprosto jinou vůni, než kupovaná v obchodě ...

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každého hodnocení, které je pro nás motivací pro zlepšení našich služeb.

    Nastalá situace nás velice mrzí. Informaci jsem předala kolegyni, která Vás bude během dnešního dne kontaktovat ohledně dalšího postupu.

    Věříme, že situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti. :-)

    Na spokojenosti našich zákazníků nám velmi záleží.

    Krásný a slunečný den Vám za tým Parfum.cz přeje
    Radka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží sice dorazilo, ale místo 2x 100 ml přišlo 2x 30 ml

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si velice vážíme.

    Velmi nás mrzí vzniklá situace. U Vámi objednaného zboží není určen objem produktu. Ihned předávám situaci kompetentní osobě k prověření celé situace a budeme Vás telefonicky kontaktovat s řešením tohoto nedorozumění.

    Celou situaci vyřešíme co nejrychleji k vaší spokojenosti a věřím, že i nadále zůstanete naším věrným a spokojeným zákazníkem.

    Krásný slunečný den za tým Parfum.cz přeje Eva

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    V košíku se automaticky objevilo pojištění balíku za 15Kč, čehož jsem si nevšiml. O těch 15 kaček mi nejde, ale automatické přidávání (jakýchkoli) položek považuji za nefér praktiku.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den,

    děkujeme za hodnocení našeho e-shopu, kterého si velice vážíme.

    Pojištění balíčku je služba, kterou jsme zavedli po velkém nárůstu chybovosti ze strany dopravců. Zákazníci ji často využívají právě třeba v případě poškození nebo ztráty balíku, aby nemuseli zásilku zdlouhavě reklamovat u dopravce a dlouho čekat na kompenzaci v podobě peněz nebo nového zboží. V takovém případě přebíráme tuto starost my a zákazníkovi obratem odchází nové zboží nebo peníze.

    Věříme, že i nadále zůstanete naším věrným zákazníkem a těšíme se na další spolupráci.

    Krásné voňavé dny s Parfum.cz přeje Eva

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dorazila pouze polovina objednávky.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za čas, který jste věnovala napsání této recenze. Vážíme si i negativního hodnocení.

    Je nám líto, že Vám dorazila nekompletní objednávka. Na základě Vašeho telefonního hovoru jsme ihned sjednali nápravu a chybějící parfém jsme Vám zaslali.

    Věřím, že i nadále zůstanete naším zákazníkem a Váš nákup bude příště v pořádku.

    S přáním hezkého dne

    Za tým Parfum.cz

    Eva

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Už to není Parfums, ale Vivantis. Navíc jednu položku v objednávce popletli a doručili mi něco úplně jiného.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za čas, který jste věnovala napsání této recenze. Vážíme si i negativního hodnocení.

    Je nám líto, že Vám byl doručen jiný produkt. Na základě Vašeho telefonního hovoru jsme ihned sjednali nápravu a situaci obratem vyřešili a zaslali jsme Vám správný výrobek.

    Vivantis.cz je náš sesterský e-shop. Stále jsme Parfum.cz. Parfums je naše konkurence.

    Věřím, že i nadále zůstanete naším zákazníkem a Váš příští nákup bude v pořádku.

    S přáním hezkého dne

    Za tým Parfum.cz

    Eva