Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Přišlo jiné zboží než na obrazku
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Mrzí nás vzniklá situace. Dle systému vidím, že jste již situaci řešila s kolegyní. Produkt je totožný s objednaným, jedná se pouze o nový přebal.
S přáním krásného dne za tým Parfum.cz
Nikol ☺ -
Nedoporučuje obchod
- Objednala jsem si bi-oil purcellin a misto toho mi prisel bio-oil, vyhledala jsem si rozdil, ktery by mel byt pouze ve vyrobci a nazvu, nicmene bych se rada rozhodla sama, ktery vyrobek si zakoupim. Take si myslim, ze jestlize firma takto zamenuje vyrobky, mohla by alespon na fakturu uvest spravny nazev.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
děkujeme Vám za hodnocení obchodu.
Mrzí mne nastalá situace. Dle telefonického hovoru s kolegyní Vám bylo sděleno, že došlo k záměně produktů.
Pevně věřím, že se nastalá situaci již nebude opakovat. :)
Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Parfum.cz
Marťa -
Nedoporučuje obchod
Dala jsem dotaz na zboží,bylo odpovězeno,nepravdivě
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.
Dle systému vidím ověření informace o původu vůně na expedičním oddělení. Informace nám byla poskytnuta na základě informace u výrobku.
V případě, že o výrobek nemáte zájem je možné jej vrátit na odstoupení od kupní smlouvy.
https://www.parfum.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/
Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Parfum.cz
Marťa -
Nedoporučuje obchod
Vše super!
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu.
Telefonicky jsem s Vámi situaci ověřila a ujistila se, že nákup proběhl v naprostém pořádku.
Spokojenost našich zákazníku je pro nás na prvním místě. :)
Budeme se těšit na další příjemnou spolupráci.
Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Parfum.cz
Marťa -
Nedoporučuje obchod
výrobek neodpovídá origonálu
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vážíme si každé recenze, díky kterým můžeme neustále zkvalitňovat naše služby.
Mrzí nás, že nejste spokojen s kvalitou produktu. Dnes se s Vámi telefonicky spojila kolegyně s návrhem řešení situace a informací ohledně reklamace.
Pevně věříme, že celá záležitost bude vyřízena k Vaší spokojenosti a v budoucnu se na nás opět s důvěrou obrátíte.
S přáním krásného pohodového dne za tým Parfum.cz
Nikol -
Nedoporučuje obchod
pravděpodobný prodej padělků
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
děkujeme Vám za hodnocení. Každého hodnocení si velmi vážíme a pro spokojenost našich zákazníku se vždy snažíme udělat maximum.
Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Parfém nám prosím zašlete k reklamaci, kterou vyřídíme obratem. Zboží nakupujeme pouze od ověřených dodavatelů. Níže Vám zasílám postup.
https://www.parfemy.cz/vraceni-reklamace/reklamace-zbozi/
Věříme, že s naším způsobem řešení budete spokojen.
Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Parfum.cz
Martina -
Nedoporučuje obchod
Zboží přišlo v polském obale s polským návodem. Nechci nakupovat polské zboží ani na polském trhu.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.
Informaci o výrobku předávám kolegyni ze zákaznického servisu, která nastalou situaci prověří a bude Vás kontaktovat s dalším postupem.
Velmi se omlouváme za nastalou situaci a nepříjemnosti.
Pevně věříme, že s naším řešením budete plně spokojen.
Krásny a pohodový den Vám za tým Parfum.cz přeje
Martina -
Nedoporučuje obchod
- velky vyber sortimentu
- Dobre ceny
- Zklamani obj zrusena z me strany balik po 10dnech se ztratil
- Spatna komunikace
Nespokojenost,po nekolika mych mailech a i hovoru a slibeno po rozhovoru ze mi daji vedet se uz nikdo neozval.jen vzdy po mem urgovani
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, Pavlo,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.
Nastalá situace s doručením Vašeho balíčku nás velice mrzí. Doručení balíčku jsme urgovali u přepravce a na přepravce jsme také podali reklamaci. Je nám líto, že objednávka byla zrušena a balíček nebyl doručen.
Věříme, že i přes nastalou situaci u nás v budoucnu opět s radostí nakoupíte.
Příjemný den Vám přeje
Radka -
Nedoporučuje obchod
Vůbec není cítit vůně , jen pach lihu či co ...... budu reklamovat
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den vážný zákazníku,
děkujme za Vaše hodnocení.
vzniklá situace mne velmi mrzí. Naše výrobky nakupujeme pouze od ověřených dodavatelů, kteří nám garantují pravost parfému.
Reklamovaný kousek nám prosím zašlete na adresu: Vivantis a.s. - Hala č. 41, Pardubická 528, 537 99 CHRUDIM společně s kopií objednávky a průvodním dopisem s popisem reklamace. Reklamaci vyřídíme obratem.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zkvalitňovat naše služby. Informace předáme kompetentní osobě k prověření, která situaci prověří u našeho dodavatele. Tato situace se nám nestává.
S přáním hezkého dne za tým Parfum.cz přeje Eva -
Nedoporučuje obchod
- nízké ceny
- doprava
Na první email ohledně problému s objednávkou mi obchod neodpověděl. Potom jsem na balíček čekala o tři dny déle, než bylo slibováno. Když jsem se podívala, kde se momentálně nachází, byl pořád v distribučním centru na druhé straně republiky. Další den tam byl stále a tak jsem objednávku zrušila a objednala si jinde. Zřejmě byl problém s doručovací společností In Time, se kterou mám osobně špatné zkušenosti i při nákupu z jiných e-shopů.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážená zákaznice,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás motivací pro zlepšování našich služeb.
Velmi nás mrzí způsobené nepříjemnosti s přepravní společností. Na Váš e-mail ohledně balíčku jsme reagovali ihned - přála jste si změnu výdejního místa, kolegyně Vaši objednávku upravila a zaslala Vám potvrzení. Následné doručení balíčku jsme s Vámi také ochotně e-mailem řešili a urgovali co nejrychlejší přepravu přes naše reklamační oddělení.
Mrzí nás, že jste s naším přístupem nebyla spokojena. V nabídce máme i jiné způsoby přepravy.
Věříme, že v budoucnu u nás opět s radostí nakoupíte.
Příjemný den Vám za tým Parfum.cz přeje
Radka -
Nedoporučuje obchod
Stále čekám, bohužel!
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den paní Jaruš,
děkuji za Váš e-mail.
Velmi nás mrzí zdržení s doručení vašeho balíčku. k zdržení došlo u přepravce z kapacitních důvodů. Na základě vašeho emailu jsme situaci prověřovali a zaurgovali doručení. v tuto chvíli je již balíček v pořádku doručen.
Pevně věřím, že se na nás opět s důvěrou obrátíte a Váš příští nákup bude v naprostém pořádku. V naší nabídce máme více přepravních společností.
S přáním hezkého dne za tým Parfum.cz přeje Eva -
Nedoporučuje obchod
zboží není voděodolný
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Velmi nás mrzí vzniklá situace.
V případě, že výrobek není voděodolné, tak jak je uvedeno, zašlete nám výrobek k reklamaci na naše reklamační oddělení. Výrobek zašleme k posouzení dodavateli. Reklamovaný výrobek nám prosím zašlete na adresu: Vivantis a.s. - Hala č. 41, Pardubická 528, 537 99 CHRUDIM společně s kopií objednávky a průvodním dopisem s popisem reklamace. Reklamaci se budeme snažit vyřídit v co nejkratší době.
S přáním hezkého dne za tým Parfum.cz přeje Eva -
Nedoporučuje obchod
poplatek za balné
poplatek za vyzvednutí na prodejně
žádám info, na e-mail nereagujíReakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, pane Wendere,
děkujeme Vám za čas strávený hodnocením našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb. Dle systému vidím, že kolega Vám na e-mail odepisoval a snažil se s Vámi spojit i telefonicky, avšak bezúspěšně a to z důvodu, že Vaše číslo je mimo provoz.
Poplatek za balné je účtován v případě hodnoty objednávky pod 300 Kč, poplatek za doručení na výdejní místo je účtován vždy. Informace naleznete na našich webových stránkách a v nákupním košíku.
https://www.parfum.cz/dopravni-dodaci-podminky/
Příjemný den Vám přeje
Radka -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- nedodali část objednaného zboží a nenabídli a neumožnili storno objednávky,pro kšeft objednávku vyřídili bez dodání části zboží
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den pane Jaroslave,
děkujeme za vaše hodnocení.
Je nám líto, že jsme nedokázali zajistit kompletní objednávky. Ve Vaší objednávce bylo více produktů a abychom nezdržovali doručení zbývající části objednávky, nedostupné kousky byly stornovány. s omluvou jsme Vás o této skutečnosti informovali
e-mailem.
Vaši informaci o stornování objednávky jsme neobdrželi, jinak by jsme Vašemu požadavku vyhověli.
Pevně věřím , že se na nás opět s důvěrou obrátíte a váš příští nákup bude v naprostém pořádku.
Krásný pohodový den za tým Parfum.cz přeje Eva -
Nedoporučuje obchod
Špatný obchod.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den pane Romane,
děkuji za Váš e-mail.
Velmi mne mrzí, že došlo ke zdržení doručení Vaší objednávky. Snažila jsem se Vás telefonicky kontaktovat,avšak neúspěšně. Omlouvám s e za vzniklou situaci. Doručení balíčku již řešíme s přepravní společností.
Ráda bych Vám nabídla vytvoření nové objednávky. Zasílala jsem Vám e-mail. V případě, že máte o objednávku stále zájem, neváhejte mne kontaktovat a ráda Vám objednávku vytvořím.
Pevně věřím, že nám dáte šanci vše napravit k Vaší spokojenosti.
S přáním hezkého dne za tým Parfum.cz přeje Eva -
Nedoporučuje obchod
- dostala jsem jiné zboží
Obdržela jsem jiné zboží ve stejné hodnotě. I po zavolání se tím nezabývají.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Velmi nás mrzí vzniklá situace. Na základě Vašeho telefonního hovoru jsme prověřovali situaci a na našem expedičním oddělení a následně jsem vás kontaktovala obratem telefonicky s dalším postupem. moc se omlouvám , avšak fotografie nám nedorazili.
Dnes jsme celou situaci dořešili po telefonu a pevně věřím, že se na nás opět s důvěrou obrátíte a Váš příští nákup bude v naprostém pořádku.
Krásný pohodový den ze tým parfum.cz přeje Eva -
Nedoporučuje obchod
- Zboží doručovala služba PPL. Domluveno bylo, že jej doručí na moji adresu. Bez domluvy však rovnou uložila zboží v parcelshopu, takže jsem si musel zajišťovat vyzvednutí.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.
Nastalá situace nás velice mrzí. Na přepravní společnost jsme podali reklamaci, tento přístup je nepřípustný.
Věříme, že i přes nastalou situaci budete s nákupem u nás spokojen a v budoucnu u nás opět s radostí nakoupíte.
Krásný a pohodový den Vám za tým Parfum.cz přeje
Radka -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
o 5 dní delší dodací lhůta než bylo uvedeno, popisy výrobků nebyly v češtině
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Velmi nás mrzí vzniklá situace s delším termínem dodání Vašeho balíčku. Váš balíček jsme předali obratem přepravní společnosti a ke zdržení došlo u přepravce. Situaci s přepravcem vyřešíme reklamací. Pevně věřím, že se tato situace již nebude opakovat a Váš příští nákup bude doručen obratem.
Budeme Vás telefonicky kontaktovat ohledně českých návodů výrobků a situaci vyřešíme k vaší spokojenosti.
Krásný pohodový den za tým Parfum.cz přeje Eva -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Parfem prisel rozlity po cele krabicce.
Parfem přišel rozlitý po cele krabičce, takže parfému bylo o dost méně. Navíc hned po objednávce mi bylo sděleno, že doručení se nejméně o týden opozdí.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den paní Petro,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Velmi nás mrzí, že došlo ke zdržení s doručením a obdržela jste poškozený parfém.
Na základě naší e-mailové komunikace jsem Vám nabízela řešení situace zasláním výrobku na naše reklamační oddělení. Jako omluvu jsem Vám na e-mail zaslala slevový kupon.
V případě, že se rozhodnete výrobek zaslat na reklamaci, vyřídíme ji obratem k Vaší spokojenosti.
Pevně věřím, že se na nás opět s důvěrou obrátíte a Váš příští nákup bude v pořádku.
S přáním hezkého dne za tým Parfum. cz přeje Eva -
Nedoporučuje obchod
- Klamave informace zakaznikovi
na vasich strankach bylo garantovano dodani do Vanoc a nestalo se tak. A do dnesniho dne stale nic nemam. Nemohu v zadnem pripade doporucit. Jsem znechucen tim, ze nikdo neda vedet. Chapu, ze to do Vanoc neprislo i pres to, ze melo, ale 10 dni po Vanocich porad nic???
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den pane Luboši,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Dle systému vidím, že Vaše byla připravena na výdejně dne 23.12. Jakmile je balíček připraven, zasíláme informaci sms zprávou. Váš balíček je na výdejně v pořádku připraven k vyzvednutí.
Krásný pohodový den za tým Parfum.cz přeje Eva