Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zbozi prislo poskozene
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážená zákaznice,
velmi nás mrzí, že Vám zboží přišlo poškozené.
Objednávku je třeba zkontrolovat po převzetí hned, jakmile to bude možné.
Informovala jste nás již po emailu, že zboží nepřišlo v pořádku. Kolegyně Vám posílala postup na odstoupení, pokud byste produkt chtěla vrátit.
Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje
Darča -
Nedoporučuje obchod
Na eshopu s výhodnou cenou nabízeno něco, co se tvářilo jako skladem, ale nakonec skladem nebylo. Objednávka ze strany obchodu s omluvou zrušena.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
nastalá situace nás velmi mrzí, avšak zboží skladem v tuto chvíli není a ani ho nemáme od dodavatele objednané.
Kolegyně Vás proto informovala, že zboží již není a objednávku stornovala.
Částku, kterou jste již uhradil, jsme Vám vrátili zpět.
Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.
Krásný den Vám za tým Krása.cz přeje
Darča -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nepravdivé údaje u produktu, svíčky obsahují chemické vůně, ne přírodní, jak je uvedeno.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
na našich stránkách jsme měli skutečně uvedený nesprávný popisek.
Tato vzniklá situace nás velmi mrzí a omlouváme se za ni.
Kolegyně z obchodního oddělení již pracují na nápravě.
Informoval jste nás, že svíčky jste zasílal zpět.
Odstoupení zpracujeme do 14 dní od převzetí zboží.
Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje
Darča -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zboží neodpovídalo obrázku a popisu. Jedná se konkrétně o zakoupený vzorek parfému
- Styděl bych tento rozprašovač na veřejnosti vyndat.
- Nákup vzorku Dior odpovídá částce 5 Kč
- Jsem zvědavý jak dlouho vydrží
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, VP,
je nám líto, že jste s odstřikem nebyl spokojený.
Odstřiky máme v malé plastové lahvičce (fotografii jsem Vám poslala do emailu v příloze).
Pokud máte na mysli miniatury, jedná se o jiné provedení a flakonek opravu vypadá přímo jako zmenšené standardní balení:
https://www.parfum.cz/parfemy/miniatura/pro-muze/
Zboží můžete vrátit na odstoupení:
https://www.parfum.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/
Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje
Darča -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
I received the parfum but it was not the same bottle as showed in the photo.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hello, Ailin,
thank you for your assessment.
I sent you an email with a request to take a photo of the perfume and send it us.
I would like to solve this situation .
Parfum.cz wishes a beautiful day.
Darča -
Nedoporučuje obchod
- Ceny
- Špatná komunikace
- Dlouhé doručování zboží, které je skladem
Asi jsem moc zhýčkaný zákazník, když si myslím, že zboží, které je skladem, a u kterého je napsáno, že zítra bude k dispozici na odběrném místě, tak nejdéle do dvou pracovních dni po objednání budu mít k dispozici ( prosím všimněte si, že jsem jeden den přidal) V neděli jsem objednal, ve středu jsem se dotázal, kdy budu mít zboží, odpověděli, že mi do druhého dne odpoví. Odpověď však žádná nepřišla, pouze v pátek mi napsala zasilkovna, že můj objednány balíček má u sebe a bude doručovat. S tímto přístupem nejsem spokojený, Parfum.cz u mě skončil, příště objednám u konkurence.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
velmi nás mrzí, že Vám objednávka dorazila déle.
Kolegyně Vás informovala, že situaci prověří, a dopravce požádala o zjištění, z jakého důvodu Vám na výdejní místo balík dosud nebyl doručený.
Dopravce nám už pak pouze dal vědět, že zásilka je připravená k vyzvednutí na výdejním místě, o čemž Vás kolegyně také informovala.
Za komplikace ohledně doručení se Vám omlouváme.
Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje
Darča -
Nedoporučuje obchod
- Nabízí zboží, které chci
- Zboží ještě nedorazilo
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
velmi nás mrzí, že Vám zásilka nedorazila ve slíbeném termínu.
Dopravci jsme balík předali včas. V tomto případě došlo ke zdržení ze strany dopravce.
V této chvíli ve sledování balíčku vidím, že zásilka byla dnes doručena na výdejní místo a je již vyzvednutá.
Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje
Darča -
Nedoporučuje obchod
- ředěné produkty
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážená zákaznice,
mrzí nás, že jste s nákupem nebyla spokojená.
Jedná se o originální zboží z oficiální distribuční sítě.
V případě, že byste si zboží přála vrátit, můžete i osobně na naší výdejně v Praze a nebo ho poslat na nše reklamační oddělení na odstoupení od kupní smlouvy.
Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje
Darča -
Nedoporučuje obchod
- Doručeno jiné zboží
- Zákaznická linka nereaguje na zprávy
- Infolinka neodpovídá na maily
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
snažila jsem se s Vámi telefonicky spojit, ale nezastihla jsem Vás na telefonu.
Po kontrole na logistickém oddělení se opravdu jednalo o záměnu.
Nastalá situace nás velmi mrzí a rádi bychom ji napravili.
Kolegyně Vám již dnes posílala email s dalšími informacemi.
Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje
Darča -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost dodani
- Mila obsluha
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, paní Slezáková,
telefonicky jsem se s Vámi spojila, abyste mohla upřesnit, co s objednávkou nebylo v pořádku.
Velmi mě mrzí, že s vůní nejste spokojená.
Nabídla jsem Vám možnost odstoupení od kupní smlouvy. Zboží můžete vrátit i osobně na naší výdejně v Praze:
https://www.parfum.cz/vydejna-praha/
Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje
Darča -
Nedoporučuje obchod
- tady nic nekupuj
parfém unikl z horního těsnění, nedrží vůni. nejhorší nákup.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážený zákazníku,
velmi mě mrzí, že vůně Vám protéká.
Chtěla jsem se s Vámi telefonicky spojit a nabídnout Vám možné řešení, ale nezastihla jsem Vás na telefonu.
Vůni nám můžete vrátit na odstoupení od kupní smlouvy
https://www.parfum.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/
a nebo ji reklamovat:
https://www.parfum.cz/vraceni-reklamace/reklamace-zbozi/
Parfém také můžete na odstoupení či reklamaci zanést na naši výdejnu v Praze.
Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje
Darča -
Nedoporučuje obchod
- Parfém vůbec nevoní
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážená zákaznice,
nastalá situace mě velmi mrzí.
Jedná se o originální zboží z oficiální distribuční sítě.
Telefonicky jsem se s Vámi spojila a navrhla Vám, že zboží můžete poslat na reklamaci.
S tímto postupem jste souhlasila, poslala jsem Vám na email postup.
Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje
Darča -
Nedoporučuje obchod
- Zboží skladem.
- Opalovací krémy, které jsem v květnu 2022 objednal ve velkých baleních za plné ceny, mají dost blízké datum exspirace 10/2022.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký dn, vážený zákazníku,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu.
Telefonicky jsem se s Vámi spojila a nabídla možnost odstoupení od kupní smlouvy.
Dle naší dohody jsem Vám na email poslala postup k odstoupení.
Zboží lze vrátit pouze nenačaté/neotevřené, jak jsem Vás informovala.
Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje
Darča -
Nedoporučuje obchod
Vůně CK One rozhodně nebyla v pořádku, voní úplně jinak, než jak jsem zvyklý. Vlastně spíš zapáchá než voní. Evidentně není originál.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, M.,
velmi mě mrzí, že vůně nevoní, jak by měla.
Jedná se o originální výrobek, který máme z oficiální distribuční sítě.
Telefonicky jsem se s Vámi spojila a nabídla Vám možnost odstoupení od kupní smlouvy.
Postup jsem Vám poslala do Vašeho emailu uvedeného v objednávce.
Věřím, že nám v budoucnu dáte ještě šanci.
V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.
Krásný den Vám za tým Krása.cz přeje
Darča :-) -
Nedoporučuje obchod
Vůně jsou sice levné, ale taky levé.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, Pepo,
velmi mě mrzí, že vůně nesplnily Vaše očekávání.
Parfémy jsou originální a máme je z oficiální distribuční sítě. Nejedná se o falzifikáty.
Na email jsem Vám poslala instrukce, pokud byste si přál nám vůně poslat na reklamaci.
Více informací naleznete také zde:
https://www.parfum.cz/vraceni-reklamace/reklamace-zbozi/
V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.
Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje
Darča :-) -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Zaslali úplně jiný krém
- A po vrácení zboží žádná reakce ze strany obchodu
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážená zákaznice,
děkujeme Vám za hodnocení. Každého hodnocení si velmi vážíme a pro spokojenost našich zákazníku se vždy snažíme udělat maximum.
Telefonicky jsem se s Vámi snažil spojit. Velice nás mrzí, že jste obdržela jiné zboží než jste objednala. V systému zatím neevidujeme zpracované odstoupení od kupní smlouvy. Jakmile bude proces zahájen, budeme Vás informovat e-mail.
Abychom mohli prověřit zda se nám již balíček vrátil zpět na reklamační oddělení, můžete nám na e-mail zaslat fotografie či sken podacího lístku, na jehož základě prověříme stav Vašeho odstoupení od kupní smlouvy.
Mrzí nás nastalá situace, pevně věřím, že příště bude vše v naprostém pořádku.
V případě zájmu se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, jsme tu pro Vás.
Krásný a pohodový den za tým Parfum.cz přeje
Honza -
Nedoporučuje obchod
Vůně je úplně jiná, skoro nevoní, originál to určitě nebude.Jsem opravdu zklamaná a to jsem si nejprve objednala vzorek.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážená zákaznice,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.
Velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Produkty které nabízíme jsou originální a pocházejí z oficiální distribuční sítě.
Pokud nejste s parfémem spokojena, je možnost vrátit parfém k odstoupení od kupní smlouvy osobně na naší výdejně Vivantis Praha/Chrudim. Případně je možné parfém zaslat na naše reklamační oddělení.
Přesný postup k vrácení zboží jsem Vám zaslal na Vaši e-mailovou adresu.
V případě zájmu se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, jsme tu pro Vás.
Krásný a pohodový den za tým Parfum.cz přeje
Honza -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Bohužel zakoupila jsem si parfém , ale parfém to není , možná toaletní voda . Cena byla za perfém a je na lahvičce psaný . Bohužel tomu tak není. Již si od Vás nic neobjednám. Nenechám se napálit.
Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážená zákaznice
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb. Telefonicky jsem se s Vámi spojil.
Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Produkty jsou originální a pocházejí z oficiální distribuční sítě. Parfém nám prosím zašlete k odstoupení od kupní smlouvy, přesný postup jsem Vám zaslal e-mailem.
Věříme, že s naším způsobem řešení budete spokojená.
Krásný a pohodový den Vám za tým Parfum.cz přeje
Honza -
Nedoporučuje obchod
- Dobrá dostupnost - Florenc
- Dobrá cena produktu
> Nepříjemná obsluha.
> Zbytečně velká krabice pro malou lahvičku s parfémem. Naprosto neskladná pro převoz v příruční tašce nebo batohu.Reakce obchodu Parfum.cz
Hezký den, vážená zákaznice,
děkujeme Vám za hodnocení. Každého hodnocení si velmi vážíme a pro spokojenost našich zákazníku se vždy snažíme udělat maximum.
Telefonicky jsem se s Vámi snažil spojit, prosíme a upřesnění a odpověď na e-mail, který jsem Vám zaslal na Vaši e-mailovou adresu z Vaší objednávky.
Následně prověříme informace ohledně obsluhy.
V případě zájmu se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, jsme tu pro Vás.
Krásný a pohodový den za tým Parfum.cz přeje
Honza