Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dne 28.11.2018 jsem si objednal na stránkách prodejce parfum.cz "Yves Saint Laurent Black Opium - EDP 50 ml" a on-line zaplatil částku 1.435,- Kč. Ačkoliv prodejce hlásá dodání do 3 dnů, neměl jsem zboží ani za 14 dní! Prý zboží předáno přepravní společnosti a vázne vše údajně díky zásilkovně. Vzhledem k tomu, že jsem měl vážné obavy, že neobdržím objednaný dárek do vánoc, dohodl jsem se prostřednictvím e-mailové komunikace na zrušení objednávky a vrácení peněz. Toto mi bylo ze strany paní Evy Kolářové ze zákaznického servisu přislíbeno. Do dnešního dne mi ale mých 1.435,- Kč nebylo vráceno. Obrátil jsem se tedy na zákaznický servis prodejce parfum.cz opět, s reklamací neobdržené vratky. Ze strany paní Evy Kolářové ze zákaznického servisu mi bylo stroze odpovězeno, že mi dne 11.12.2018 platbu vrátili - ale asi to poslali zase přes nějakou nefunkční přepravní společnost, neboť své peníze na účtu stále nemám! :-( Legrační na tom je, že jsem si stejné zboží objednal u konkurenčního prodejce "parfemy.cz" a přes stejnou přepravní společnost (která údajně u parfum.cz nefunguje) jsem měl zboží za 2 dny připraveno v (stejné) zásilkovně k výdeji! Berte to prosím jako varování před nespolehlivostí prodejce "parfum.cz", jenž mi ani po 14 dnech nebyl schopen dodat objednané zboží a po stornu objednávky ani po týdnu vrátit peníze!!!!
    U parfum.cz UŽ NIKDY NEOBJEDNÁVAT!!!

  • Dobrý večer,chtěla bych se zeptat na výdejní místo Bolatice Průmyslová 989/12A,Zda si můžu vybraný parfém vyzvednout tam.Když se na HEUREKE uvádí jako výdejní místo,ale nelze ho zadat do objednávky.Prosím o vysvětlení.Děkuji M.

  • je mi na zvracení s paní neb slečny Gunčevy,omluví se za okradení zákazníka ,ale to je vše co je to za jednání,proč tam ještě dělá???????? to si mydslí,že stačí,no asi ano ,říká se,že na každé rochňátko se najde řezník,hodně štěstí

    Kass Pavel