Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdy v životě bych si už nekoupila odstřik v tomto obchodě. Zaplatila jsem spoustu peněz za odstřiky v malých po spáleném plastu příšerně páchnoucích umělohmotných lahvičkách. Všechny parfémy jsou těmito lahvičkami znehodnoceny a páchnou také po plastu.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Kontaktovala jsem Vás, abychom zjistili další informace a mohli navrhnout vhodné řešení.

    Krásný a pohodový den za tým Parfum.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Eshop psal zitra u Vas, zbozi prislo o tri dny pozdeji. Predaval jsem darek o den pozdeji, strasnej trapas. Zasilkovna dva dny nemela misto v Balikomatu a nakonec bez omluvy, vysvetleni, nebo nahrady jsem si musel zasilku vyzvednout v kamene prodejne. To je presne to co jsem nechtel. Zvolil jsem schvalne balikomat, abych nemusel dojizdet do jineho mesta a aby jsem si zasilku mohl vyzvednout ve 4h rano nebo v 23h vecer, az púojedu s kolegou do prace. Obchod za to nemuze, ale mel by tlacit na Zasilkovnu, aby toto nebylo s jejich zbozim mozne udelat. Ovlivnuje to spokojenost jejich zakazniku. Lhuta na vyzvednuti v Balikomatu jsou 2 dny, nemit misto 3. den je nemozne. Navic, v mem meste jsou automaty 2. Uprednostnili proste jiny Eshop. Na Vas Eshop se proste vykaslali.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, DH,

    děkujeme za hodnocení našeho eshopu.

    Vzniklá situace nás velmi mrzí. V případě, že je původní místo nedostupné, např. z kapacitních důvodů, může dopravce zásilku přesměrovat na jiné nejbližší výdejní místo. Bohužel toto nedokážeme ovlivnit.

    Krásný a pohodový den přeje za tým Parfum.cz

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednané zboží jsem zaplatila dopředu na uvedený bankovní účet s VS symbolem a do druhého dne mi vrátili zpět na účet zaplacenou částku, znovu jsem zadala platbu a opět mi vrátili zpět a zboží mi nedodali a ani se neozvali z jakého důvodu, už bych nic neobjednala

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, Kat,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Objednávku jsme prověřili. Platba Vaší objednávky k nám nedorazila, z toho důvodu jsme ji stornovali. Informaci ohledně stornování objednávky Vám měla zaslat Heuréka, přes kterou jste ji uzavřela.

    Krásný den přeje za tým Parfum.cz

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vůně fajn
    • Dávkovací Pumpička totální šmejd
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Parfémy nebyly označeny jako pánský nebo dámský, tak jsem očekával unisex, ale jsou evidentně dámské, takže je můžu vyhodit.

    Parfémy nebyly označeny jako pánský nebo dámský, tak jsem očekával unisex, ale jsou evidentně dámské, takže je můžu vyhodit. Označení pro koho je parfén primárně určen je dost důležité, ať nekoupíte vůni, co se k chlapovi absolutně nehodí.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, Haaale,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Pokud Vám parfémy nevyhovují, můžete nám je zaslat k odstoupení od kupní smlouvy.

    Doporučujeme, abyste si u sebe ponechal podací lístek, abychom Vám mohli proplatit veškeré náklady.

    Jak postupovat při odstoupení od kupní smlouvy naleznete na našem webu pod kolonkou Vrácení a reklamace.

    Za tým Parfum.cz krásný den přeje

    Eliška

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • pravděpodobně zadávají stejný popis produktu ke všemu zboží, řasenka není hypoalergenní, to byl důvod , proč jsem si ji pořizovala, a bylo uvedeno v popisu ,pro alergie, které mám nemohu tuto řasenku používat, darovala jsem

    komunikace, dodání -vše OK, ale neodpovídá popis zboží, již si zde neobjednám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi mi bylo zaslane jine nez jsem objednavala. slecna na tekefonu se mela ozvat, ale asi bych se nedockala. Tady jiz nenakoupim

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku.

    děkujeme za hodnocení našeho obchodu.

    Kolegyně Vás informovala ve chvíli, kdy obdržela potřebné informace. Zboží jste obdržela dle své objednávky, což nám potvrdilo naše obchodní oddělení. Pokud Vám produkty nevyhovují, můžete nám je zaslat na odstoupení od kupní smlouvy.

    Krásný den za tým Parfum.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Slušné ceny
    • Kvalita zboží?

    Obchodník jako takový výborný. Vše klape jako na drátkách, ale parfémy resp. EDT mnou zde zakoupené připadají mi poněkud vyčpělé... jedinou to muže být náhoda či osobní pocit.... ale třikrát?

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, JB,

    děkujeme za recenzi.

    V případě EDT může být vůně slabší než verze EDP, která má větší obsah vonných složek.

    Pokud Vám tato vůně nevyhovuje, můžete nám ji zaslat k odstoupení od kupní smlouvy.

    Za tým Parfum.cz krásný den přeje

    Eliška

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí jiné zboží s Heurekou

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za hodnocení našeho obchodu.

    Mrzí nás, že jste nebyl s nákupem spokojený.

    Vaší situaci jsem ověřila. Produkty byly z Heuréky do objednávky napárované správně, a žádnou chybu našeho systému neevidujeme.

    Krásný den za tým Parfum.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Obal šedá krabice zadáka na hradní kolečko vypadat to moc škaredé a miel být to dárek myslím si že za té peníze mieliby být originální obal.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    tester obsahuje stejnou vůni jako originální balení.

    Rozdíl je pouze ten, že tester nemusí mít víčko a není v originální krabičce.

    Zboží Vám takto přišlo správně.

    V případě zájmu můžete odstoupit od kupní smlouvy:
    https://www.parfum.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča

    • Zboží nebylo doručeno do uvedeného data.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    mrzí nás, že Vám zásilka nepřišla v avizovaném termínu a přišla na Vámi vybrané výdejní místo o 1 pracovní den později.

    V tuto chvíli ji evidujeme již jako doručenou a vyzvednutou.

    Věříme, že při příštím nákupu proběhne vše v pořádku.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objenával jsem a zároveň zaplatil 10.12.Dosud,to je 21.12.nic nedorazilo.Po spoustě telefonátů jsem se dopátral k tomu,že moje objednávka leží k osobnímu vyzvednutí na poště v Praze 1.Šedesát km od mého bydliště.Do Vánoc zboží nedostanu!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zbozi prislo poskozene

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    velmi nás mrzí, že Vám zboží přišlo poškozené.

    Objednávku je třeba zkontrolovat po převzetí hned, jakmile to bude možné.

    Informovala jste nás již po emailu, že zboží nepřišlo v pořádku. Kolegyně Vám posílala postup na odstoupení, pokud byste produkt chtěla vrátit.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Na eshopu s výhodnou cenou nabízeno něco, co se tvářilo jako skladem, ale nakonec skladem nebylo. Objednávka ze strany obchodu s omluvou zrušena.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    nastalá situace nás velmi mrzí, avšak zboží skladem v tuto chvíli není a ani ho nemáme od dodavatele objednané.

    Kolegyně Vás proto informovala, že zboží již není a objednávku stornovala.
    Částku, kterou jste již uhradil, jsme Vám vrátili zpět.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    Krásný den Vám za tým Krása.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nepravdivé údaje u produktu, svíčky obsahují chemické vůně, ne přírodní, jak je uvedeno.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    na našich stránkách jsme měli skutečně uvedený nesprávný popisek.

    Tato vzniklá situace nás velmi mrzí a omlouváme se za ni.
    Kolegyně z obchodního oddělení již pracují na nápravě.

    Informoval jste nás, že svíčky jste zasílal zpět.
    Odstoupení zpracujeme do 14 dní od převzetí zboží.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží neodpovídalo obrázku a popisu. Jedná se konkrétně o zakoupený vzorek parfému
    • Styděl bych tento rozprašovač na veřejnosti vyndat.
    • Nákup vzorku Dior odpovídá částce 5 Kč
    • Jsem zvědavý jak dlouho vydrží

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, VP,

    je nám líto, že jste s odstřikem nebyl spokojený.
    Odstřiky máme v malé plastové lahvičce (fotografii jsem Vám poslala do emailu v příloze).

    Pokud máte na mysli miniatury, jedná se o jiné provedení a flakonek opravu vypadá přímo jako zmenšené standardní balení:
    https://www.parfum.cz/parfemy/miniatura/pro-muze/

    Zboží můžete vrátit na odstoupení:
    https://www.parfum.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    I received the parfum but it was not the same bottle as showed in the photo.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hello, Ailin,

    thank you for your assessment.

    I sent you an email with a request to take a photo of the perfume and send it us.
    I would like to solve this situation .

    Parfum.cz wishes a beautiful day.

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ceny
    • Špatná komunikace
    • Dlouhé doručování zboží, které je skladem

    Asi jsem moc zhýčkaný zákazník, když si myslím, že zboží, které je skladem, a u kterého je napsáno, že zítra bude k dispozici na odběrném místě, tak nejdéle do dvou pracovních dni po objednání budu mít k dispozici ( prosím všimněte si, že jsem jeden den přidal) V neděli jsem objednal, ve středu jsem se dotázal, kdy budu mít zboží, odpověděli, že mi do druhého dne odpoví. Odpověď však žádná nepřišla, pouze v pátek mi napsala zasilkovna, že můj objednány balíček má u sebe a bude doručovat. S tímto přístupem nejsem spokojený, Parfum.cz u mě skončil, příště objednám u konkurence.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že Vám objednávka dorazila déle.

    Kolegyně Vás informovala, že situaci prověří, a dopravce požádala o zjištění, z jakého důvodu Vám na výdejní místo balík dosud nebyl doručený.

    Dopravce nám už pak pouze dal vědět, že zásilka je připravená k vyzvednutí na výdejním místě, o čemž Vás kolegyně také informovala.

    Za komplikace ohledně doručení se Vám omlouváme.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízí zboží, které chci
    • Zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že Vám zásilka nedorazila ve slíbeném termínu.

    Dopravci jsme balík předali včas. V tomto případě došlo ke zdržení ze strany dopravce.

    V této chvíli ve sledování balíčku vidím, že zásilka byla dnes doručena na výdejní místo a je již vyzvednutá.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča