Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    parfém nevoní,připadá mi to,že je ředěný, nebo nevím jak to je možné... používám ho roky a teď mi pošlete vodu !?!?

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Objednal jste si u nás toaletní vodu, ty jsou obecně slabší než parfémované vody nebo parfémy. Nevyhovující vůni můžete vrátit na odstoupení od kupní smlouvy dle postupu na webu. Kontaktovala jsem Vás, abychom mohli situaci vyřešit.

    Krásný den za tým Parfum.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Dobry den, zbozi PPL vratilo. Muzete se mi prosim ozvat s doresenim uvedeneho?

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Vaše objednávka se vrátila k nám jako nepřevzatá. Za objednávku jsme Vám vrátili platbu. Kontaktovali jsme Vás abychom Vám vrácení platby potvrdili.

    Krásný den za tým Parfum.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednavku jsem provedl na zaklade informace, ze je zbozi skladem, coz nebyla pravda.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, Milane,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Situace nás velmi mrzí. Bohužel jsme po vytvoření Vaší objednávky zjistili, že máme skladem pouze jeden kus objednaného zboží, o tom jsme Vás informovali. Obratem jste objednávku stornoval a my Vám ihned vrátili platbu.

    Krásný den za tým Parfum.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Parfém není jako ten co jsem měl předtím. Je z něho hodně cítit zápach alkoholu. Na to že stál přes 6000 korun tak zlatej ten co jsem dříve koupil jinde.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Pokud Vám vůně nevyhovuje a je jen vyzkoušená, můžete nám ji zaslat na odstoupení od kupní smlouvy a my Vám za parfém vrátíme platbu. Kontaktovala jsem Vás, abychom mohli situaci vyřešit.

    Krásný den za tým Parfum.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží neodpovídá nabídce na stránkách obchodníka ani uváděné v daňovém dokladu

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Vzniklá situace nás velmi mrzí. Ohledně chyby jste nás kontaktoval. Po ověření jsme zjistili, že došlo ke změně produktu, kdy ořezávátko již není součástí balení.
    Zboží nám můžete vrátit na odstoupení od kupní smlouvy. Náklady na odeslání zboží bychom Vám proplatili.

    Krásný den za tým Parfum.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jil Sander Sun - EDT 75 ml + sprchový gel 75 ml
    Krabička u parfému + sprchový gel nebyla zabalena v celofánu. Uvnitř bylo zboží oproti obrázku na krabičce obráceně, což se u originálu nestává!

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Jsme e-shop s téměř 20-ti letou existencí na trhu a zboží pro naše shopy nakupujeme pouze od ověřených dodavatelů, kteří nám garantují pravost a originalitu. Produkty jsou originální a pocházejí z oficiální distribuční sítě.
    Pokud je se zbožím něco v nepořádku, vždy se na nás můžete obrátit a zboží do dvou měsíců vrátit na odstoupení od kupní smlouvy.

    Krásný den za tým Parfum.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • parfém není originální a vůně je velmi odlišná od originálu!!!
    • parfém není originální a vůně je velmi odlišná od originálu!

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Jsme e-shop s téměř 20-ti letou existencí na trhu a zboží pro naše shopy nakupujeme pouze od ověřených dodavatelů, kteří nám garantují pravost a originalitu. Produkty jsou originální a pocházejí z oficiální distribuční sítě.
    Pokud Vám parfém nevyhovuje, můžete jej vrátit na odstoupení od kupní smlouvy dle postupu na webu. Kontaktovala jsem Vás, abychom mohli situaci vyřešit.

    Krásný den za tým Parfum.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Davidoff modrý a růžový, růžová lahvička bylo o 1 Cm méně. Napsali mi, že to chodí k nim bez zabalení v celofánu, divné, modrý byl v celofánu. Ať prý jinak odstoupím od kupní smlouvy a vyměnit asi nic, chtela jsem hlavně mít obě dvě. Ponechala jsem si u tu s méně, ale už neobjednám u nich nic.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Parfémy nejsou plněné až po hrdlo, nemůžeme tedy ověřit, zda v růžovém parfému obsah chybí či v modrém přebývá. Zboží nakupujeme z oficiální distribuční sítě, avšak každý dodavatel balí zboží jiným způsobem, proto mohou být některé parfémy bez celofánu. Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej vrátit na odstoupení od kupní smlouvy.

    Krásný den za tým Parfu.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdy v životě bych si už nekoupila odstřik v tomto obchodě. Zaplatila jsem spoustu peněz za odstřiky v malých po spáleném plastu příšerně páchnoucích umělohmotných lahvičkách. Všechny parfémy jsou těmito lahvičkami znehodnoceny a páchnou také po plastu.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Kontaktovala jsem Vás, abychom zjistili další informace a mohli navrhnout vhodné řešení.

    Krásný a pohodový den za tým Parfum.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Eshop psal zitra u Vas, zbozi prislo o tri dny pozdeji. Predaval jsem darek o den pozdeji, strasnej trapas. Zasilkovna dva dny nemela misto v Balikomatu a nakonec bez omluvy, vysvetleni, nebo nahrady jsem si musel zasilku vyzvednout v kamene prodejne. To je presne to co jsem nechtel. Zvolil jsem schvalne balikomat, abych nemusel dojizdet do jineho mesta a aby jsem si zasilku mohl vyzvednout ve 4h rano nebo v 23h vecer, az púojedu s kolegou do prace. Obchod za to nemuze, ale mel by tlacit na Zasilkovnu, aby toto nebylo s jejich zbozim mozne udelat. Ovlivnuje to spokojenost jejich zakazniku. Lhuta na vyzvednuti v Balikomatu jsou 2 dny, nemit misto 3. den je nemozne. Navic, v mem meste jsou automaty 2. Uprednostnili proste jiny Eshop. Na Vas Eshop se proste vykaslali.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, DH,

    děkujeme za hodnocení našeho eshopu.

    Vzniklá situace nás velmi mrzí. V případě, že je původní místo nedostupné, např. z kapacitních důvodů, může dopravce zásilku přesměrovat na jiné nejbližší výdejní místo. Bohužel toto nedokážeme ovlivnit.

    Krásný a pohodový den přeje za tým Parfum.cz

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednané zboží jsem zaplatila dopředu na uvedený bankovní účet s VS symbolem a do druhého dne mi vrátili zpět na účet zaplacenou částku, znovu jsem zadala platbu a opět mi vrátili zpět a zboží mi nedodali a ani se neozvali z jakého důvodu, už bych nic neobjednala

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, Kat,

    děkujeme za Vaší recenzi.

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Objednávku jsme prověřili. Platba Vaší objednávky k nám nedorazila, z toho důvodu jsme ji stornovali. Informaci ohledně stornování objednávky Vám měla zaslat Heuréka, přes kterou jste ji uzavřela.

    Krásný den přeje za tým Parfum.cz

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vůně fajn
    • Dávkovací Pumpička totální šmejd
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Parfémy nebyly označeny jako pánský nebo dámský, tak jsem očekával unisex, ale jsou evidentně dámské, takže je můžu vyhodit.

    Parfémy nebyly označeny jako pánský nebo dámský, tak jsem očekával unisex, ale jsou evidentně dámské, takže je můžu vyhodit. Označení pro koho je parfén primárně určen je dost důležité, ať nekoupíte vůni, co se k chlapovi absolutně nehodí.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, Haaale,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Pokud Vám parfémy nevyhovují, můžete nám je zaslat k odstoupení od kupní smlouvy.

    Doporučujeme, abyste si u sebe ponechal podací lístek, abychom Vám mohli proplatit veškeré náklady.

    Jak postupovat při odstoupení od kupní smlouvy naleznete na našem webu pod kolonkou Vrácení a reklamace.

    Za tým Parfum.cz krásný den přeje

    Eliška

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • pravděpodobně zadávají stejný popis produktu ke všemu zboží, řasenka není hypoalergenní, to byl důvod , proč jsem si ji pořizovala, a bylo uvedeno v popisu ,pro alergie, které mám nemohu tuto řasenku používat, darovala jsem

    komunikace, dodání -vše OK, ale neodpovídá popis zboží, již si zde neobjednám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi mi bylo zaslane jine nez jsem objednavala. slecna na tekefonu se mela ozvat, ale asi bych se nedockala. Tady jiz nenakoupim

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku.

    děkujeme za hodnocení našeho obchodu.

    Kolegyně Vás informovala ve chvíli, kdy obdržela potřebné informace. Zboží jste obdržela dle své objednávky, což nám potvrdilo naše obchodní oddělení. Pokud Vám produkty nevyhovují, můžete nám je zaslat na odstoupení od kupní smlouvy.

    Krásný den za tým Parfum.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Slušné ceny
    • Kvalita zboží?

    Obchodník jako takový výborný. Vše klape jako na drátkách, ale parfémy resp. EDT mnou zde zakoupené připadají mi poněkud vyčpělé... jedinou to muže být náhoda či osobní pocit.... ale třikrát?

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, JB,

    děkujeme za recenzi.

    V případě EDT může být vůně slabší než verze EDP, která má větší obsah vonných složek.

    Pokud Vám tato vůně nevyhovuje, můžete nám ji zaslat k odstoupení od kupní smlouvy.

    Za tým Parfum.cz krásný den přeje

    Eliška

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí jiné zboží s Heurekou

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za hodnocení našeho obchodu.

    Mrzí nás, že jste nebyl s nákupem spokojený.

    Vaší situaci jsem ověřila. Produkty byly z Heuréky do objednávky napárované správně, a žádnou chybu našeho systému neevidujeme.

    Krásný den za tým Parfum.cz přeje

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Obal šedá krabice zadáka na hradní kolečko vypadat to moc škaredé a miel být to dárek myslím si že za té peníze mieliby být originální obal.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    tester obsahuje stejnou vůni jako originální balení.

    Rozdíl je pouze ten, že tester nemusí mít víčko a není v originální krabičce.

    Zboží Vám takto přišlo správně.

    V případě zájmu můžete odstoupit od kupní smlouvy:
    https://www.parfum.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží nebylo doručeno do uvedeného data.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    mrzí nás, že Vám zásilka nepřišla v avizovaném termínu a přišla na Vámi vybrané výdejní místo o 1 pracovní den později.

    V tuto chvíli ji evidujeme již jako doručenou a vyzvednutou.

    Věříme, že při příštím nákupu proběhne vše v pořádku.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objenával jsem a zároveň zaplatil 10.12.Dosud,to je 21.12.nic nedorazilo.Po spoustě telefonátů jsem se dopátral k tomu,že moje objednávka leží k osobnímu vyzvednutí na poště v Praze 1.Šedesát km od mého bydliště.Do Vánoc zboží nedostanu!!!