Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Nedoporučuji
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den, pane Tome,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Z důvodu velkého zájmu došlo k vyprodání kousku z Vaší objednávky. Je nám líto, že jste si nevybral alternativu. Poté Vám balíček odcházel obratem. Dle cesty balíčku vše proběhlo k Vaší spokojenosti.
Děkujeme za Váš čas.
Hezký den
Za tým Parfum.cz
Tereza -
Nedoporučuje obchod
Nemůžu označit DOPORUČUJI, když mám ohodnotit něco, co mi ještě nedošlo !!!
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše vyjádření.
Vaši objednávku jsme přijali dne 25.11. V ten samý den vaše objednávka byla předána přepravní společnosti PPL. Dle trasy balíčku vidím, že Vám byla doručována. Na základě informací od PPL byla zásilka odmítnuta.
V případě bližších informací vás požádám o kontaktování společnosti PPL na 225 331 800.
S přáním hezkého dne
Eva -
Nedoporučuje obchod
- Zacházení s osobními údaji.
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu na náš internetový obchod. Požádáme Vás o upřesnění hodnocení. Vaše osobní údaje jsou u nás bezpečně uloženy. Naše zákazníky informujeme o jejich objednávkách, akcí. V případě přihlášeného emailové kontaktu Vám zasíláme novinky a další dávky inspirací.
Budeme se těšit na Vaši odpověď.
Za tým Parfum.cz
Tereza -
Nedoporučuje obchod
- Chyběla jedná položka z objednávky a doteď nedorazila....
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den,
ráda bych Vám poděkovala za čas, který jste věnovala napsání této recenze na náš e-shop. Zpětná vazba od našich zákazníků je pro nás velice důležitá. Dle telefonického hovoru byla dohodnuta náprava naší chyby a to doposláním nedodaného zboží na adresu. Je mi líto, že nebylo vyřízeno rychleji, jelikož je daný proces pevně stanoven našimi postupy, které je potřeba dodržet.
Naší prioritou je maximálně spokojený zákazník. Věříme, že Vás tato situace neodradí od dalšího nákupu.
S přáním hezkého dne
Za tým Parfum.cz
Dana -
Nedoporučuje obchod
Komunikace a rychlost vyřízení objednávky byla vynikající a velmi rychlá.
Problém je, že kvalita zboží je nulová -parfém Versace Bright Crystal - EDT TESTER (Objem 90 ml) vůbec nevoní, ale vůbec. Jako by náplní lahvičky byla růžová voda s nepatrným nádechem vůně, který se však po pár vteřinách zcela a nenávratně rozplyne. Jsem pamětnicí dob, kdy se daly kvalitní parfémy koupit jen v Tuzexu. Nebyly levné, ale vůně byla jistá.
V případě tohoto nákupu šlo o vyhozené peníze.Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši recenzi, jelikož Váš názor je pro nás důležitý a pomáhá nám zlepšovat naše služby.
Je nám líto, že došlo k této situaci. Můžeme Vám nabídnout reklamaci. Neváhejte nás kontaktovat, jsme tu pro Vás.
Zboží odešlete na adresu uvedenou níže. Prosím vložte do zásilky kopii dodacího listu a průvodní dopis, kam uvedete číslo účtu. Do průvodního dopisu napište, jakým způsobem si přejete vyřídit, v případě uznané reklamace. Jakmile Vaši zásilku obdržíme, budeme Vás informovat.
Adresa pro uplatnění reklamace:
VIVANTIS a.s., Pardubická 528, Hala číslo 21, 537 99 Chrudim
Budeme se těšit na Vaši další objednávku a věřím, že i nadále zůstanete naším spokojeným zákazníkem.
Uděláme vše proto, abyste byla s příštím nákupem u nás spokojena.
Přeji Vám hezký den
Za tým Parfum.cz
Dana -
Nedoporučuje obchod
Přišel jiný pudr, pudr vyměnili a znovu poslali špatný...
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den, vážený zákazníku,
děkujeme Vám za čas strávený psaním recenze našeho obchodu. Těší nás, že kladně hodnotíte dodací lhůtu a kvalitu komunikace našeho zákaznického centra.
Co se týče záměny dodaného zboží, Vaši objednávku jsem si dohledala a nastalá situace je v urgentním řešení.
Věříme, že nakonec budete s nákupem u nás spokojena a pudr Vám bude zaslán správný.
Za tým Parfum.cz
Radka -
Nedoporučuje obchod
- Prislo mi jine zbozi nez jsem si objednala. Jeden ze dvou kremu byl uplne jiny, byt v podobnem flakonku
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den, vážený zákazníku,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu, vážíme si každé recenze.
Nastalá situace ohledně záměny krému nás velice mrzí, prosíme Vás o kontakt našeho zákaznického centra, které je Vám k dispozici každý všední den od 8 do 20 hodin, o víkendech od 10 do 18 hodin.
Za tým Parfum.cz
Radka -
Nedoporučuje obchod
Testery jsou slabý odvar originálního výrobku, zarudlá kůže.
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den,
děkuji Vám za hodnocení našeho e-shopu. Tester parfému je totožný s originálem, avšak se liší pouze v jeho zabalení. Testery nejsou originálně zabaleny, většinou jsou vloženy do hnědé nebo šedé krabičky a nemusí obsahovat víčko flakonu. V případě, že máte na parfém alergickou reakci, je možné jej zaslat k reklamaci. Rádi Vaši reklamaci vyřídíme.
Věřím, že i přes tuto zkušenost nám ponecháte Vaši přízeň.
Za tým parfum.cz Vám přeje hezký den
Monika -
Nedoporučuje obchod
problem s PPL
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den,
vážíme si každé recenze, i když je negativní, která nám pomůže zlepšit naše služby. Vaši objednávku jsme odeslali ihned po přijetí platby a dle informace přepravní společnosti bylo domluveno doručení v jiný pracovní den.
Věříme, že i nadále nám zachováte přízeň.
Za tým parfum.cz Vám přeje hezký den
Monika -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Měla jsem zatím dobrou zkušenost, poslední nákup byl však katastrofa
- Nabídka zboží, co není skladem
Po posledním nákupu nedoporučuji, 4 dny po objednávce jsem měla telefonát, že jeden druh laku na nehty je nedostupný, to byla středa, to by se ještě dalo přejít, byla jsem ujištěna, že zboží budu do pátku mít, nebylo, další úterý další telefonát ze zákaznického centra, že není ani další druh laku na nehty není, to už jsem byla dost naštvaná, měla jsem objednané 3 druhy odstínů laků na nehty, dle telefonátu nakonec byl pouze 1 odstín, nakonec jsem obdržela balíček ve čtvrtek po 10-ti dnech (slogan firmy rychlé dodání se mi zdá poněkud směšný), navíc přišly 2 odstíny laku, jeden, který jsem ze zbylých objednala a druhý, který jsem vůbec neobjednala, takže vážně skvělý obchod, toto byl můj poslední nákup zde, už jsem si našla jiný, zboží jsem měla za 2 dny od objednání, kompletní a v pořádku
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši recenzi. Vážíme si i negativních reakcí, jelikož Váš názor je pro nás důležitý a pomáhá nám zlepšovat naše služby.
Ve Vaší objednávce jste měla objednané zboží, u kterého došlo k vyprodání. O této situaci jsem Vás informovali emailem dne 5. 6. 2017. Po telefonické dohodě byla objednávka upravena a ihned odeslána. V případě špatně dodaného zboží nás prosím kontaktujte, rádi Vám pomůžeme situaci vyřešit a napravit. Celá situace nás velice mrzí.
Zákaznický servis a reklamace
E-mail: [email protected]
Telefon: 468 006 314
Pracovní doba: Po - Pá 8 - 20 hod., So - Ne 10 - 18 hod.
Uděláme vše proto, abyste byla s příštím nákupem u nás spokojen.
Za tým Parfum.cz
Dana -
Nedoporučuje obchod
- žádné
nenakupovat
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den,
vážíme si i negativní zpětné vazby, díky které máme možnost stále zlepšovat naše služby.
V případě, že budete mít zájem o novou objednávku, neváhejte se na nás obrátit, rádi Vám vyhovíme.
Věříme, že příští nákup proběhne v pořádku. Budeme se těšit na Vaši návštěvu na našem e-shopu www.parfum.cz
Za tým Parfum
Lucie -
Nedoporučuje obchod
- Široký sortiment.
- Dobré ceny.
- Nedostatečná komunikace.
Zboží jsem reklamoval, protože přišlo jiné, než bylo objednáno. Druhý den jsem tedy objednávku reklamoval s tím, že dle sdělení prodavače správné zboží dorazí do týdne. To se však nestalo a ani po týdnu mi nikdo nedal vědět, jak to s reklamací vypadá. Musel jsem sám volat na zákaznickou linku, kde o žádné reklamaci nevěděli a znovu vysvětlovat, k jakému problému došlo. Celá výměna parfému se protáhla na 2 týdny.
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za pozitivní hodnocení cen a našeho sortimentu, který nabízíme. Omlouváme se Vám za vzniklou situaci ohledně záměny zboží. Kolegyně situaci po Vašem rozhovoru zaurgovala a správný parfém byl zaslán na výdejní místo v Praze.
Tato situace mne mrzí a věřím, že se nebude opakovat a nadále zůstanete naším spokojeným zákazníkem.
Za tým Parfum.cz
Pavlína -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Slíbený nereálný termín
Při objednávce slíben termín, který nebyl dodržen. Zboží v pořádku
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zaslanou recenzi. Vážíme si i negativního hodnocení, které nám pomůže zlepšit naše služby. Omlouváme se Vám za zdržení objednávky, které bylo způsobeno inventurou a přechodem ne EET.
Věřím, že se situace již nebude opakovat a příští objednávka u Vás bude rychle doručena.
Za tým Parfum.cz
Pavlína -
Nedoporučuje obchod
- Umí dobře okrádat lidi a zveřeňují nižší ceny než reálné (MUSÍTE MÍT POŠTOVNÉ A BALNÉ I KDYŽ VYZVEDNETE V OBCHODĚ)
- Zasílají jiné zboží, než jste si objednali
- Snaží se za každou cenu oškubat lidi a poslat levnější produkty, než se objednaly
- Po objednání se nedá zjistit stav objednávky
Objednán parfém, osobní vyzvednutí v kamenné prodejně, kde zjištěno, že poslán jiný parfém s jinou vůní za mnohem nižší cenu.
Vrácení strašný problém, trvalo 15 minut a navíc
NEVRACÍ POŠTOVNÉ A BALNÉ, KTERÉ SI ÚČTUJÍ, I KDYŽ UDĚLAJÍ SAMI CHYBU A VYZVEDNETE SI U NICH NA PRODEJNĚ!!!Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho času, který jste nám věnoval touto zpětnou vazbou.
Celou situaci prověříme a budeme Vás neodkladně informovat. Celá situace nás velice mrzí.
V případě jakýkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit.
Hezký den
Za tým Parfum.cz
Dana -
Nedoporučuje obchod
Vždy jsem byla spokojená, ale nyní jsem krém reklamovala.
Zatím se nikdo neozval. Doufám, že obchod nezklame!Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho e-shopu. Zákazníka ohledně reklamace kontaktujeme vždy po přijetí balíčku. Prověřila jsem Vaši objednávku, kolegyně Vás kontaktovala e-mailem s dotazem na číslo účtu.
Věřím, že s námi budete i nadále spokojena a opět se k nám vrátíte.
Za tým Parfum.cz
Pavlína -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- rychlost, sortiment
- dodali vyrobek nesmazatelne oznaceny "free sample", ackoli pri objednani neni nikde uvedeno, ze se bude prodavat vzorek zdarma.
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si velice vážíme. Zpětná vazba od našich zákazníků je pro nás velmi cenná.
Prosíme Vás o upřesnění, v naší nabídce vzorky zdarma nemáme.
[email protected]
tel. +420 468 006 314
Uděláme vše proto, abyste byl s příštím nákupem u nás spokojen.
Děkujeme za pochopení a věříme, že se na nás opět s důvěrou obrátíte.
Za tým Parfum.cz
Dana -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Velký výběr zboží a rychlost dodávek.
- Při větší objednávce by se hodil alespoň malý vzorek vůně navíc.
Zboží dorazilo v pořádku a rychle.Ale přestože jsem objednala zboží za více jak 5000 Kč, nedostala jsem jako dáreček ani malinkatý vzoreček.Takze příšte budu volit jiný obchod....
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení provedeného nákupu. Jsme rádi, že jste spokojena s naší nabídkou a rychlostí dodání balíčku.
Omlouvám se, dárky nejsou dostupné u našich dodavatelů a z toho důvodu nejsou v naší nabídce.
Budeme se těšit na Vaši příští objednávku.
Za tým Parfum.cz
Michaela -
Nedoporučuje obchod
- Kartáč byl poškozeny. Nechápu jak mohl byt zabalen a odeslán k osobnímu prevzeti. Vznikla finanční ztráta za poštovné
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den,
vážíme si Vašeho času, který jste věnovala tomuto hodnocení.
Omlouváme se za dodání poškozeného kartáče.
Rádi situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti výměnou za nový kus, v případě zájmu nás prosím kontaktujte na 468 006 314 nebo [email protected].
Děkujeme za pochopení a věříme, že se na nás opět s důvěrou obrátíte.
Za tým Parfum.cz
Michaela -
Nedoporučuje obchod
Zklamání
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si velice vážíme. Zpětná vazba od našich zákazníků je pro nás velmi cenná.
Vaše objednávka nebyla odeslána z důvodu vyprodání jednoho parfému. S omluvou jsme se Vás snažili kontaktovat, avšak neúspěšně.
Uděláme vše proto, abyste byl s příštím nákupem u nás spokojen.
Děkujeme za pochopení a věříme, že se na nás opět s důvěrou obrátíte.
Za tým Parfum.cz
Dana -
Nedoporučuje obchod
- Je lež,že zboží dostanete na druhej den.Moje objednávka dorazila až za 12 dni.
Zbytečně peníze vyhozené navíc za špatnou komunikaci a doručení zásilky.Prišel mi mail v 21:00 21.11 že dneska kurir mi donese zásilku kolem 13-19h,což už bylo pozdě,a pak za hodinu další mail že doručovaci pokus nebyl úspěšný a že zásilka je uložena k vyzvednutí na poště.Nikto mne ne informoval,nevolal a ne navštěvoval s zasilkou
Reakce obchodu Parfum.cz
Dobrý den Tori,
děkujeme za čas, který jste věnovala recenzi našeho obchodu.
Je nám líto, že Vám Česká pošta doručila balík s většim opožděním, než jsme předpokládali.Tuto skutečnost jako prodejce nemáme možnost ovlivnit.
Váš podnět jsem předala kompetentní osobě, která celou věc prošetří.
Na našem e-shopu máme výběr z několika přepravních společností.
Věříme, že nám zachováte přízeň a příště zvolíte jiného přepravce.
S přáním hezkého dne
za tým parfum.cz
Kamila