Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží nebylo před odesláním nejspíše zkontrolováno, řasenka, která mi byla doručena nebyla originálně zabalena a je vyschlá

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. V případě jakéhokoli problému s dodaným zbožím, neváhejte vždy kontaktovat náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    nejsem spokojená s kvalitou parfému

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážená paní Zdeňko,

    děkujeme za Vaše hodnocení. V nabídce naší parfumerie naleznete pouze originální zboží. Jsme certifikovaný obchod. Pokud produkt není v pořádku, obraťte se prosím na náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    změna způsobu doručení (doručení do jiné obce) bez předchozího odsouhlasesní

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážená paní Dito,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel se může stát, že Vámi vybraná pobočka je přeplněna, nebo má jiný technický problém. V tomto případě může dopravce balíček doručit na nejbližší jinou pobočku. Toto však my, jako eshop, nedokážeme ovlivnit.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis : e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zaplatil jsem dvakrát za jednu věc.
    Nárokoval , jsem peníze zpět za druhou platbu. Je to , už skoro týden co mi je drží firma Elnino.
    Byl , jsem ujišťován , že mi je uvolní následující den.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Duplicitní platba byla již stornovaná tedy k jejímu zpracování by mělo vždy dojít během 1-3 pracovní dnů. Pokud byla duplicitní platba pouze v rezervaci dojde k jejímu úplnému zrušení (vymazání).  Pro více informací, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis:[email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255.
    ​Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne, El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • KATASTROFA rozdělaný krém Nivea Soft a téměř suchá řasenka MAX FACTOR X

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za vzniklou nepříjemnost. V případě jakéhokoli problému s dodaným zbožím, neváhejte vždy kontaktovat náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Obsah parfému vůbec neseděl za týden byl flakon prazni

    Vůbec nejsem spokojeni tohle se mi ještě nestalo aby parfém došel za týden obsah flakonu nebyl tak jak je uvedeno na obalu tak že už nikdy elnino a kvalita nic moc měl jsem tenhle parfém od jiné firmy a mužů říci že oponenta něco jiného

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi si vážíme Vaší zpětné vazby a mrzí nás, že není pozitivní. Bohužel na vadný produkt narazí až takto koncový zákazník. Kontaktujte prosím naše reklamační oddělení na emailu [email protected], aby došlo k dořešení ku Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nemohl jsem zásilku přijmout, PPL NEŠLO ZAPLATIT KARTOU.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi se Vám omlouváme za vzniklé problémy při platbě u daného dopravce. Bohužel nejsme schopni tuto nepříjemnost nějak více ovlivnit. Váš balíček byl uložen na výdejním místě, kde si jej můžete vyzvednout. Pro více informací, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem od Elemis dvakrát tonikum a vůni hnusně. Vím,jak má vonět a jak má vypadat. Buď je řízen vodou,nebo zkažen(

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží přišlo poškozené , takže jsem jej nepřevzala od dopravce. Vzhledem k tomu , že bylo zboží placeno kartou , požadovala jsem emailem okamžité zaslání nového zboží . Odpověď přišla po dvou dnech . Jednu položku ze čtyř již obchod neměl , takže mi oznámili, že vrátí peníze za celou objednávku

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, že balíček byl doručen poškozený. Zboží v balíčku se vždy snažíme co nejlépe zabezpečit před poškozením při dopravě. Bohužel nejsme schopni více ovlivnit zacházení s balíčky během dopravy.

    V případě, že máte jakýkoliv dotaz, kontaktujte náš zákaznický servis : e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem 14.8.2023, mám placeno a do dnes,25.8., nedorucečeno,volala jsem kvůli tomu,mluvila s operátorem,bylo mi řečeno, že je problém na poště, zjistí a dá se mi vědět,nic... takže se chystám volat znovu a jsem zvědavá,co se dozvím... určitě už na elnino nebudu nic objednávat!

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel u této zásilky došlo ke ztrátě ze strany dopravce. Tuto skutečnost jsme nejprve museli prověřit u přepravní společnosti a následně jsme Vás obratem informovali.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis : e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost doručení
    • Komunikace
    • Kvalita výrobků

    Oba výrobky od Biodermy byly odlišné barvou i vůní od výrobků zakoupených dříve z jiných obchodů. Micelární vodu používám již léta a teprve po výrobku z elnino jsem měla nepříjemné reakce po odlíčení očí. Znovu bych zde tuto značku již nekoupila.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde s Vámi bude vyřešena reklamace.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Velmi neprijemna predavacka na predajni

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Přijměte naši upřímnou omluvu za tuto negativní zkušenost. Věříme, že příště bude přístup našeho personálu přívětivější a ochotnější.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis : e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vas obchod mamsice rada. Nicmene, doručovací dobu nedodrzujete. Nikdy si jiz neobjednam vase zbozii, aby je dorucila balikovna. Nedoporuci postu, a balikovnu v Ostrave - Hrabuvce na ulici mjr. Novaka.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Doba doručení bývá zpravidla 2-3 pracovní dny, nicméně vždy záleží na kapacitě daného kurýra. Věříme, že se tato situace již nebude opakovat.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis : e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem ve ctvrtek s moznosti vyzvednou druhy den - patek - na miste osobne. Zbozi bylo ready az v pondeli.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Jedná se však pouze o předpokládané datum doručení. Doba dodání může být 1-2 pracovní dny.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis : e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsou to originály

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážená paní Leno,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouha doba dodani cca 6 dnu

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Doručení objednávky bývá zpravidla 2-3 pracovní dny, dle kapacity dopravce. Nicméně zde došlo k prodlení také z důvodu Státních svátků.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis : e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • neochotný personál, komplikovaný systém při vadávání zboží

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost a věříme, že se jednalo pouze o ojedinělou situaci.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis : e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

    • nebylo možné zaplatit

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. V objednávce jste si zvolil online platbu, nicméně platba se Vám nezdařila. V těchto případech je třeba kontaktovat zákaznický servis a platba může být změněna na dobírku.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis : e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud zavoláte předem na pobočku, resp. odběrné místo s prosbou, aby posečkali minutu, max dvě! Že jsem na cestě v zacpaném centru, tak Vás obsluha pošle jaksi kamsi… toto ke opravdu prozákaznický přístup! Příště si raději nechám poslat jinam, protože s podobným chováním se tu setkal i manžel, když mi vyzvedával balíček. Obsluha s kyselým obličejem, to prostě chcete!

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Věříme, že se jednalo pouze o ojedinělou situaci a při příští návštěvě se Vám bude personál maximálně věnovat. Děkujeme za Váš podnět ke zlepšení našich služeb.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis : e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zásilka mi dorazila bez parfému, po opakovaném psaní na jejich e-mail stále bez odezvy, tudíž jsem bez peněz a bez parfému

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Dle systému byla Vaše reklamace vyřízena v řádném termínu. Za vzniklé komplikace se velmi omlouváme.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis : e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.