Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží rozbalené, bez originálního celofánového přebalu. Byl to sice tester, ale nebylo uvedeno, že je rozbalený a nelze tedy zjistit, zda byl použitý. Nebylo žádné cenové zvýhodnění. Zřejmě zde již víckrát nenakoupím.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. U každého testerového produktu máte ikonku malého "i" v kroužku. Pokud na tuto ikonku najedete kurzorem, rozbalí se Vám definice testeru. Toto zboží je baleno v obyčejné kartonové krabičce a nemusí obsahovat víčko. Tento produkt není tedy vhodný jako dárek. Pro více informací, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    chcete hodnocení,ale ještě žádné zboží mi nedošlo.A je to už 6 dní co máte zboží zaplaceno

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že došlo při doručení Vaší objednávky k časovému prodlení v dodávce. Jakmile je balíček od nás expedován, je za doručení odpovědný dopravce a pozdější datum dodání tak bohužel nejsme schopni nijak ovlivnit. Věříme však, že se již tato situace nebude opakovat. Pro více informací kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obednal jsem si sprej a obdrzel jsem deodorant kulicku

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Ve své objednávce máte objednaný produkt deodorant typu deosticku. V případě jakéhokoli problému s dodaným zbožím, neváhejte vždy kontaktovat náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255.
    ​Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Čekám týden na objednávku,pořád nic se neděje,už z Číny bych jej měla dříve.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že došlo při doručení Vaší objednávky k časovému prodlení v dodávce. Jakmile je balíček od nás expedován, je za doručení odpovědný dopravce a pozdější datum dodání tak bohužel nejsme schopni nijak ovlivnit. Váš balíček máte již od 7.12.2023 připravený k vyzvednutí na pobočce Balíkovny. Pro více informací kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • po zaplacení a odeslání objendávky se již o zákazníka nezajímají
    • nedokážou odpovědět na položené otázky a pouze se omlouvají
    • nedokážou nabídnout řešení ke spokojenosti zákazníka

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený pane Petře,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel se může stát, že Vámi vybraná pobočka je přeplněna, nebo má jiný technický problém. V tomto případě může dopravce balíček doručit na nejbližší jinou pobočku. Toto však my, jako eshop, nedokážeme ovlivnit.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis : e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde Vám bude poskytnuto více informací.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nákup jsem provedl na základě slevového kódu, který byl nakonec uplatněn jen na zlomek celkové ceny objednávky - dávejte si tedy pozor ať nedopadnete jako já.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený pane Jiří,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Slevové kódy neplatí na celý sortiment zboží, ale přímo na vybrané produkty, které byly zahrnuty do probíhající akce. Ve Vaší objednávce byla v pořádku odečtena sleva jen u zboží z probíhající akce. Pro více informací, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis:[email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255.
    ​Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne, El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nešlo zaplatit online.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážená paní Věnceslavo,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, že Vám objednávka nešla uhradit platbou - online karta. V naší nabídce naleznete i další způsoby plateb, které by Vám mohli vyhovovat. Pokud by jste chtěla poradit s platbou, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis:[email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255.
    ​Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne, El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pardemy přišly bez víček,neodpovídající vůně

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za vzniklou nepříjemnost. V případě jakéhokoli problému s dodaným zbožím, neváhejte vždy kontaktovat náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255.
    ​Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Parfém Hugo Boss jsem obdržel, ale obchod neinformoval, že lahvička je bez rozprašovače! Pokud prodává parfém takto měl by obchod informovat.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše objednávka obsahuje produkt: HUGO BOSS Boss Bottled Voda po holení pro muže 100 ml. Je nám líto, ale voda po holení neobsahuje rozprašovač. Pokud produkt není v pořádku, obraťte se prosím na náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Od 14.teho stále čekám, a zboží zatím nemám.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že došlo při doručení Vaší objednávky k časovému prodlení v dodávce. Jakmile je balíček od nás expedován, je za doručení odpovědný dopravce a pozdější datum dodání tak bohužel nejsme schopni nijak ovlivnit. Věříme však, že se již tato situace nebude opakovat. Pro více informací kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedrží slib o doručení do 24 hodin
    • Účtují si 30.-Kč i za vyzvednutí běžného zboží na jejich vlastních prodejnách.

    Objednal jsem 13. 11. 2023 dárek k narozeninám. Přesto, že marketing Elnino.cz sliboval dodání do 24 hodin, ani dnes 20. 11. 2023, po 8 dnech dárek nedorazil. Narozeniny jsem musel řešit alternativně. Nevěřte marketingovým žvástům a plkům o rychlém dodání. Takové ty jejich frky v SMS "Už to frčí..."vám pošlou hned. Zboží nikde. Komunikace nulová. Účtují si na víc 30.- při vyzvednutí běžného zboží i na jejich vlastní prodejně. Pokud chcete dárek na určitý, relativně brzký termín, objednávejte jinde.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že došlo při doručování Vaší objednávky k časovému prodlení v dodávce. Zásilku prověřujeme u České pošty o této situaci jsme Vás 2x informovali při telefonické komunikaci.
    Dopravce Českou poštu se snažíme kontaktovat několikrát denně, jak telefonicky tak emailem, ale bohužel zatím bez odezvy.

    Předpokládaný termín doručení objednávek do balíkovny je 1-3 pracovní dny dle kapacit dopravce. Tato informace je viditelná ve 2.kroku při výběru "dopravy a platby". https://prnt.sc/4wBcYuo0Em5Y

    Pro více informací kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Marně čekám na vrácení peněz z popletené objednávky! MK.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel jsme od Vás nenašli žádné informace o popletené objednávce. Prosíme, kontaktujte náš zákaznický servis, aby jsme mohli vše prověřit.
    e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nový požadavek na objednávká mi nedošel.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Požadavek na uhrazení objednávky Vám byl zaslán na email. Pokud nebyl v pořádku doručen, kontaktujte náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi jsem zaplatil a vubec mi nedorazilo.
    • Již v tomto obchodě nebudu nakupovat. Doufám, že mi budou peníze vráceny.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že došlo při doručení Vaší objednávky k časovému prodlení v dodávce. Jakmile je balíček od nás expedován, je za doručení odpovědný dopravce a pozdější datum dodání tak bohužel nejsme schopni nijak ovlivnit. Věříme však, že se již tato situace nebude opakovat. Pro více informací kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    v nabídce zboží, které není skladem

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, ale v momentě odeslání Vaší objednávky se produkt doprodal, aniž by ho automat stihl zakrýt. Pro více informací, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Široká nabídka zboží
    • Možnost vyzvednout objednané zboží v centru Prahy
    • Je účtováno balné + doprava na prodejnu. Z ceny 190 Kč bylo rázem 250 Kč ...

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Cena za dopravu je spojená s náklady na doručení. Pro naše zákazníky se snažíme připravovat různé akce, kde můžete získat i dopravu zdarma. Zpoplatnění balného u malých zásilek nám pomáhá pokrýt náklady spojené s balícím materiálem a prací skladníků. Jakmile objednávka překročí danou hodnotu, automaticky balného odstraní. Pro více informací, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo v předpokládaný termín, přestože obdržen mail že už bylo expedováno, po kontaktování obchodu napsali mail, že nastala technická chyba a moje objednávka nebyla ani odeslána a poslali voucher na příští nákup-jejich řešení problému. Volání na zákaznickou linku-jediné co umí je se omluvit, ale jakákoliv snaha o vyřešení problému nulová. Další den obdržen mail, že zboží se ztratilo a vrátí mi peníze během několika dní. A jako omluvu mi posílají kód na doručení zdarma. To je veškerá jejich pomoc zákazníkovi.

    Nikdy více, rozhodně nedoporučuji, problém může vždy nastat, ale tady ho nikdo neřeší, nechají zákazníka v tom.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    velice se Vám omlouváme za způsobené problémy s doručením Vaší zásilky.
    Pracovnice na zákaznické lince se snaží vždy vyjít zákazníkovi maximálně vstříc a poskytnout všechny informace, pokud jsou však pro ně dostupné.
    V tomto případě jsme čekali na vyjádření od dopravce, tedy České pošty, která nám následně potvrdila ztrátu Vašeho balíčku. Ihned v pátek 20.10. Vám byl zaslán notifikační email ohledně ztráty Vaší zásilky a následně Vám byla také refundována zpět částka za tuto objednávku. Jako kompenzace Vám byl nabídnut slevový kupón a doprava zdarma.  
    Ještě jednou se Vám velice omlouváme, tuto situaci však nejsme schopni jakýmkoliv způsobem ovlivnit, balíček je pouze v rukou dopravce.
    Děkujeme za pochopení.


    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala před týdnem a ještě nedorazilo ,musela jsem se ozvat co je s objednávkou ,chyba byla na vaší straně

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že došlo při doručení Vaší objednávky k časovému prodlení v dodávce. Jakmile je balíček od nás expedován, je za doručení odpovědný dopravce a pozdější datum dodání tak bohužel nejsme schopni nijak ovlivnit. Věříme však, že se již tato situace nebude opakovat. Pro více informací kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednala, žádná info od přepravce. Bylo mi sděleno, že prijde novy balík. Následující den mail, ze objednávku zrušili.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    velice se Vám omlouváme za způsobené problémy s Vaší objednávkou. Bohužel došlo k technické chybě při expedici Vaší zásilky. Tato situace nás velice mrzí, jako kompenzace Vám byl zaslán slevový kód na příští objednávku.
    Věříme, že se již tato situace nebude opakovat. Pro více informací kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • U produktu byla psaná doprava zdarma,kterou jsem ovšem zaplatila a bylo mi řečeno,že na produkt se doprava zdarma nevstahuje.Pak ovšem nechápu proč to mají psané,když je to lež.

    Reakce obchodu ELNINO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Jak Vás již informovala kolegyně v emailu, doprava zdarma probíhala s dopravcem Balíkovna. Bohužel u Vás v objednávce byla zvolena doprava přes Zásilkovnu. Pokud máte zájem o dopravu zdarma je potřeba si vždy vybrat daného dopravce s kterým akce právě probíhá. Pro více informací neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 255, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    El nino parfum s.r.o.