Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Obchod nedoporucuju, pritelkyne zakoupila parfem, vyzvednuti bylo osobne, platbu udelala kartou takze prisla okamzite, sok vsak nastal pri pokusu o vyzvednuti, pani parfem nenasla, tak zacala zjistovat proc to tam jeste neni, prisla veta ktera me poslala do kolen… no jo to je objednane teprve dve hodiny…( podotykam ze zbozi a vydej maji v jedne budove) pote mi zacala vysvetlovat ze kazda objednavka ma svoje kroky a ty nejde urychlit a dokud clovek nedostane sms tak ma proste smulu, pozitivne tedy nereagovala na vyzvu zda nemuze zavolat skladnikovi a zvednout ho od kafe…at tedy pocitam jak pocitam tak vytisknout fakturu, zajit pro jeden parfem do regalu a precvakat statusy objednavky nezabere zkusenemu skladnikovy vice jsk 2 minuty, takze udiveni “teprv dve hodiny” me skutecne odrovnala…kazdopadne objednavka byla stornovana, radsi koupime jinde klidne i drazsi, po tomhle vystupu uz opravdu nemam chut podporovat podobne e shopy

    • Vážený zákazníku,

      velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Nicméně jako eshop máme určité postupy při zpracování a kompletaci objednávek. Všechny objednávky jsou u nás zpracovávány automatickým systémem. V potvrzení objednávky následně upozorňujeme na to, že je třeba vždy vyčkat na potvrzující SMS zprávu a až poté může dojít k vyzvednutí. Recepce v Nové Pace slouží pouze jako výdejní místo, nikoliv jako prodejna.

      Děkujeme za pochopení.

      S přáním pěkného dne,
      Elnino parfum s.r.o.

  • Toto je padělkovna nejhrubšího kalibru :-)), vůbec by mě nenapadlo, že je něco takového možné. Z 6 věcí, které jsem si koupila jsou dva jednoznačně a bez diskuze padělky (lak na nehty OPI a parfém Mancera Holidays - úplně jiná víčka, loga, atd.), šampon jsem musela vyhodit, protože přišel vyteklý a místo osvědčené masky na vlasy, kterou kupuju, mi poslali leave-on kondicionér ve spreji, rovněž pro mě nepoužitelný. Hustý:-)))

    • Vážená Leono,

      velice nás mrzí, pokud došlo k takovému pochybění z naší strany. V takových případech je vždy třeba neprodleně kontaktovat naše reklamační oddělení, kde bude vše prověřeno a vyřízeno pro Vaši maximální spokojenost.
      Náš obchod je certifikovaný, můžeme Vás ujistit, že prodáváme pouze originální produkty.
      Abychom mohli toto pochybení dále prozkoumat, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

      Děkujeme za pochopení.

      S přáním pěkného dne,
      Elnino parfum s.r.o.

  • Dnes mi přišel balíček z tohoto obchodu a jsem velmi zklamaná... Pomáda na obočí mi přišla otevřená a úplně vyschlá... Takže zde už nakupovat nebudu

  • Pozor na nekalé praktiky e-shopu!!!!
    Zneužili toho, že jsem nakupoval 4 různé parfémy najednou, takže jsem při finálním potvrzení objednávky nekontroloval položkové ceny zvlášť.
    Cena jednoho z parfémů v době nákupu byla 5.299Kč, záhadně však po potvrzení objednávky samovolně vyskočila na 5.575Kč.
    Rozdílné ceny jsem si všimnul až při doručení zásilky.
    V tu dobu byla běžná cena na stránkách tohoto e-shopu opět 5.299Kč (mohu prokázat printscreenem)
    Na základě vcelku kladného hodnocení na Heurece, jsem si myslel, že pokud informuji zákaznické oddělení, tak mi peníze vrátí.
    Dostalo se mi jen odpovědi, že jsem si měl objednávku zkontrolovat a pokud chci, tak můžu parfém vrátit a koupit si ho znovu.
    Což je týden před Vánoci opravdu vtipná odpověď, nehledě na to, že bych ušetřenou částku stejně utratil za poštovné.
    Chtěl jsem jim tedy alespoň napsat záporné hodnocení, aby nenapálili i další zákazníky.
    Na stránkách e-shopu však hodnotit nelze.
    Na Heurece je uvedeno "Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu."
    Žádný dotazník mi však ani po měsíci nedorazil...
    Rád dodám e-mailovou komunikaci se zákaznickým oddělením, kdyby někdo chtěl napadnout pravdivost těchto informací.

  • Ja jsem tedy velice spokojena..nakupuji nekolik let..a koukam kolik lidi pise,ze jde o padelky..ja mam obchod overeny a nikde jinde nenakupuji jelikoz jsem se taky uz spalila jinde...ale Elnio je za me super a na 100%mam vzdy original!!!Takze jsem opravdu prekvapena z recenzi některých..Me spise prijde ze si vymysli nektery-:)))ja kupuji vzdy vice parfemu a jine znacky kazdemu neco jineho..sobe testry(to me staci) a vzdy original..to se musis tedy opravdu zastat!!!

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nikdy více , bohužel jsem nucena dát negativní hodnocení, na objednávku čekám druhým týdnem a stále se nic neděje. Hlavně že mi pořád chodí reklamy jak máte podzimní výprodej.... možná by to chtělo prvně vyřídit staré objednávky než se pouštět do nových akcí.
    Za mě bohuzel ne.

  • V tomto obchodě již nebudu nikdy nakupovat!!!! Místo objednaných krémů mi přišly parfémy. Po reklamaci jsem byla poučena,že nevyžádané zboží mám vrátit zpět. To je velice pěkné, ale já nemám čas ani náladu zásilku znovu balit a běžet s
    balíčkem na poštu . Nejsem si jista, zda by mi peníze vrátili zpátky. Podle mě je to trik, jak se zbavit nepotřebného zboží , jsou si jisti, že nikomu se nebude chtít zboží vracet.
    Pozor tedy na tento obchod aby vám nepřišlo jiné zboží než jste objednali.

    • Vážená paní Kubečková,

      vzniklá situace nás velmi mrzí a za naše pochybení se Vám velice omlouváme. V tomto případě zřejmě došlo k záměně zboží s objednávkou jiného uživatele přímo při kompletaci Vaší zásilky. Našim záměrem rozhodně nebylo Vás jako zákazníka poškodit a můžeme Vás ujistit, že se v našem obchodě nejedná o standardní situaci. Celou záležitost samozřejmě prověříme, aby se tato situace již neopakovala.
      Budeme velice rádi, pokud nám i přes tuto nepříjemnost zboží zašlete zpět a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

      Ještě jednou, prosím, přijměte naši omluvu.

      S přáním pěkného dne,
      Elnino parfum s.r.o.

  • včera dorazil : Elie Saab Le Parfum L'Eau Couture neskutečné zklamání.....padělek, nevoní, barva neodpovídá.....tento nákup zde první a poslední... Šárka

    • Pro paní Šárku:

      Vážená paní Šárko,

      v nabídce naší parfumerie naleznete pouze originální zboží naprosto totožné kvality jako mají parfémy, které zakoupíte v konkurenčních kamenných prodejnách- jsme certifikovaný obchod. Pokud máte pocit, že je s vůní něco v nepořádku, máte samozřejmě možnost zaslat vůni k posouzení na reklamaci.

      Děkujeme za Váš příspěvek
      El nino parfum s.r.o.

  • První a poslední nákup v tomto obchodě.
    Používám již několikátý parfém Mr. Burberry 100 ml toaletní voda pokaždé i když jsem zakoupil u jiného eshopu voněla totožně stejně, tato vůně kterou jsem si zakoupil byla cítit úplně jinak a ještě po prvním zmáčknutí ihned vystříkla voňavka, což by rozhodně nemělo a vždy se musí " napumpovat párkrát" Takže ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI tento obchod, nějaké FAKE voňavky...

    • Michal Šindy Šindler:

      Vážený pane Šindlere,

      velice nás mrzí Vaše reakce. Mohu Vás však ujistit, že naše společnost nabízí pouze značkové a originální zboží.
      Pokud se Vám zboží zdá jakkoliv v nepořádku, zašlete nám jej zpět k reklamačnímu řízení. Věřím že vše bude vyřešeno k Vaší spokojenosti.
      Děkujeme za pochopení.


      S přáním pěkného dne,
      El nino parfum s.r.o.

  • Dnes jsem po letech poprvé reklamovala na Elninu - Vendettu od Valentina; ve flakonu tmavohnědá páchnoucí tekutina, rozprašovač i jeho okolí zarezlé; personál nebyl právě vstřícný, v reklamačním formuláři formulka "parfém se zdá být zkažený" - jsem opravdu zvědavá na výsledek ...

  • Ivana Milková: Vážená paní Ivano,

    v nabídce naší parfumerie naleznete pouze originální zboží. Jsme certifikovaný obchod. Pokud máte pocit, že je s parfémem něco v nepořádku, je třeba zaslat ho zpět k reklamačnímu řízení. I parfém je produkt podléhající zkáze a pokud byl například v minulosti špatně skladován, je zde ta možnost, že došlo k jeho zkažení.
    Děkujeme za pochopení

  • elnino,budu reklamovat,dnes mi misto angela od muglera prisel tmavehnedej smrad.

  • Od Notina - driv Parfums.cz objednavam uz dlouho, parfemy i kosmetiku. Jeste nikdy se mi nestalo, ze by zbozi bylo fake ci zavadne.
    To, ze se parfem obcas zkazi, je celkem bezna vec - nekdy skutecne nehlede na vek parfemu. Nemluve o tom, ze parfem starsi tri let zakoupite bezne i v kamenne prodejne - a to nejen v CR, ale i v zapadnich velkomestech (to pro konspiratory o tom, jak se jenom do CR strka prosle zbozi). Neznamena to ale nutne, ze je zkazeny. Nekterym parfemum to ulezeni naopak dost prospeje - slozky v parfemu stale pracuji, takze neni zadne prekvapeni, ze parfem se behem let trosku meni. Nektere slozky vystupuji vice nad jine.
    Kazdopadne vzdycky mi dorazil v poradku original parfem. Pokud z parfemu nevystupuje zapach, neresim datum jeho vyroby. Jestlize mi voni, tak plni ucel, i kdyby byl dvacet let stary.

  • Dobrý den. Při dekódováni kódu parfému zakoupeného u vás parfém nebyl dohledán.

  • Dobrý večer pane Jiří,

    velice se Vám omlouváme za komplikace spojené s vyzvednutím Vašeho balíčku. Dle informace z prodejny na Příkopech byla Vaše objednávka neprodleně dohledána a o nové možnosti vyzvednutí Vaší objednávky jste byl následně telefonicky kontaktován.

    Děkujeme za pochopení

  • Zdravím,

    5.12. jsem zaslal objednávku zboží, kterou jste přijali pod č. 1417225259. Dnes jsem si ji šel vyzvednout a přestože obsluha byla velice vstřícná, nepovedlo se jí objednávku na prodejně, ani ve vašem systému nalézt. Považuji tedy tuto objednávku z vaší strany za stornovanou.

    Jelikož jsem dosud neměl s objednávkami na el nino žádný problém, přeji vám vše dobré o Vánocích i v příštím roce 2018.

    Jiří

  • Lucie Garreis:

    Vážená paní Lucie,

    velice nás mrzí Vaše reakce. Mohu Vás však ujistit, že naše společnost nabízí pouze značkové a originální zboží.
    Pokud se Vám zboží zdá jakkoliv v nepořádku, zašlete nám jej zpět k reklamačnímu řízení, případně je možné kontaktovat přímo naše reklamační oddělení: [email protected], tel.: 493 655 538

    Věřím že vše bude vyřešeno k Vaší spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení.

  • Dobrý den, moc mě to mrzí a zaroveň hodně vytočilo, ihned jsem poznala že mám padělek, prosím nevíte kde a jak mohu vyřídit reklamaci a vrácení peněz?

  • Petra Valentová:

    Vážená paní Petro,

    je nám líto, pokud jste obdržela poškozené zboží a za tuto skutečnost se velmi omlouváme.
    Celou záležitost vyřídíme v nejbližším možném termínu.
    Ještě jednou se Vám velmi omlouváme za způsobené komplikace.

    Děkujeme za pochopení