Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Vážený zákazníku,
děkujeme za váš nákup v obchodě Ovečkárna.cz před 6 dny. Ohodnoťte, prosím, obchod a zakoupené produkty
Nevím, co mám hodnotit, nic nepřišlo. -
Nedoporučuje obchod
Zboží z Číny, kvalita špatná,popis zavádějící, špatně vytištěna cedulka se složením produktu, nebo jiné složení než má být.
U -
Nedoporučuje obchod
- dobrý nápad
- nesedí velikosti -menší než inzerováno
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- nedorazila mi 2x tygří mast a vůbec se neozvali na reklamaci
- ne
nedorazila mi půlka zboží a ani na reklamaci nereagují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží vůbec nedorazilo! Již je to 14 dní a pořád je "na cestě".
-
Nedoporučuje obchod
Balíkovna nedoručila balík na mnou vybrané místo. Pokud je místo dodání příliš vytížené, měla mi firma při sestavování objednávky nabídnout alternativní místa k vyzvednutí, ze kterých jsem si měl vybrat (takto to dělá např. Zásilkovna). Nestalo se. Doufám, že mi Ovečkárna pošle peníze zpět.
-
Nedoporučuje obchod
- kvalitní vlněné věci
- Nabízejí i věci jiných výrobců, s minimálním obsahem vlny.
- Při reklamaci jsou neochotní.
Dávejte si velký pozor, co děláte, když chcete zboží od této firmy.
-
Nedoporučuje obchod
- Některé výrobky jsou velmi nekvalitní
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si boty, jsou kvalitné i krásne. Ale strašně mě tlačí na nártu. Psala jsem jim ohledně toho a nikdo mi neodepsal. Takže boty vracím, i když bych je chtěla, ale když s vama nikdo nekomunikuje…
-
Nedoporučuje obchod
- Rychle funguji
Zásadně nikomu nic nedoporučuji.
-
Nedoporučuje obchod
Nebyla to má první objednávka, ale to co přišlo v této, byla hrůza a velké zklamání. Zboži nekvalitní. Na prostěradle fleky veliké, na omak tvrdý a drsný materiál, a pomačkané, jak to zrejmě leželo ve skladu. Zboží sice bylo ve slevě, ale před expedicí by mělo být prohlédnuto. Pro mne velké zklamání. dáno k reklamaci. Mrzí mne to, ale platím poctivými penězy, kterých rozhodně nemám nazbyt, a tak chci i zboží poctivé.
Reakce obchodu Ovečkárna.cz
Dobrý deň,
v prípade, že je tovar, ktorý Vám bol od nás doručený akoukoľvek formou poškodený, prosím kontaktujte našu Zákaznícku podporu a situáciu určite doriešime. Je možné podať reklamáciu, alebo tovar do 30 dní od doručenia objednávky bezplatne vrátiť.
Ďakujeme za pochopenie. -
Nedoporučuje obchod
Zaplatil jsem omylem na jiný účet Ovečkárny. Operátorka mi sdělila, ať si napíši mail, že se mi někdo z účtárny ozve. Do týdne se tak nestalo, což mě u tohoto zatím bezproblémového podniku překvapilo. Výsledek jsem bez 1600 Kč i bez zboží.
Reakce obchodu Ovečkárna.cz
Dobrý deň,
skontrolovala som danú situáciu a platba nebola realizovaná na žiaden náš účet a teda platbu nemáme možnosť vrátiť. Je potrebné kontaktovať banku, aby preverila majiteľa daného bankového účtu a platbu vyžiadala spat.
Ďakujeme za pochopenie -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlé dodání
- Ponožky vel. 35-38 jsou příliš velké a široké pro nohy velikosti 35 nebo 36. Nemohu použít, ještě, že mám komu darovat.
- Papuče salašky mají ve špici uvnitř velmi tvrdé švy, naštěstí mám nohu o číslo menší, takže se silnou ponožkou snad budu moci používat bez úrazu.
- Papuče salašky mají poměrně úzký vstupní otvor. Mám nohu 35 a taktak jsem je nazula.
Nedostatečné a nepřesné popisy výrobků především z hlediska rozměrů, zavádějící informace o velikostech.
Reakce obchodu Ovečkárna.cz
Dobrý deň,
mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Na zmenách popiskov aj veľkostných tabuliek priebežne pracujeme. Našim cieľom je, aby všetko bolo bééézva.
Ďakujeme za pochopenie. -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem pro matku otevřené bačkory, které stály 850 Kč a druhý den jsem četla, že byly zlevněné o 50%.Je to z vaší strany správně?Proto už nebudu u vás nic objednávat ani vás doporucovat.
Reakce obchodu Ovečkárna.cz
Dobrý den,
naším cílem je nabízet klientům kvalitní zboží za dostupné ceny a proto pravidelně připravujeme různé akční nabídky. Nejlepším způsobem, jak získat včas informace o připravovaných akcích je zaregistrovat se do našeho klubu a odebírat náš newsletter, aby Vám žádná akční cena neunikla.
Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den -
Nedoporučuje obchod
- Materiál velmi příjemný
- hřejivý
- Vlnka Dětské ponožky Merino ovčí partička bílá (25-27) - tyhle ponožky dcera zbožňuje a říká o nich že je jak v pelíšku
- Uvedena velikost ponožky 25-29, syn s velikostí 28 v tom úplně plaval, odmítal nosit
- Ponožky se nám začaly párat
Zatím mám podanou reklamaci na zboží, uvidíme, jak se k tomu obchod postaví.
Nákup přes 2000,- a teda zatím zklamání.Reakce obchodu Ovečkárna.cz
Dobrý den,
Děkujeme za zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že jste měla špatnou zkušenost s naším obchodem. Omlouváme se za pozdné zaslání objednávky.
Prověříme, co se u Vaší objednávky stalo a zajistíme, aby se daná situace již neopakovala.
Krásný den z Ovečkárny přeje Lucie -
Nedoporučuje obchod
Jsem nespokojen se zbožím. Ale vadí mi i styl vyjadřování e-shopu. Viz ukázka - Po předání četby provádět četa na doručení pouze dohlíží. Co to proboha je? Už začínám blbnout a mám chuť také zakončit recenzí výrazem "bééé"
Reakce obchodu Ovečkárna.cz
Dobrý den,
Děkujeme za zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že jste měl špatnou zkušenost s naším obchodem. Dejte nám prosím vědět na náš email [email protected] co Vám na našem zboží nevyhovovalo, abychom mohli naše výrobky zdokonalit.
Krásný den z Ovečkárny přeje Lucie -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Firma vytváří dojem znalce zpracování a výrobce produktu ovčí vlny a obuvi. Přeprodává však výrobky jiného výrobce. Zákaznický servis nemá s nošením Barefoot žádné zkušenosti, neumí poradit, jediná opakovaná rada, něco vám nesedí, reklamujte.
Reakce obchodu Ovečkárna.cz
Dobrý den,
Děkujeme za zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že jste měla špatnou zkušenost s naším obchodem.
Prověříme, co se u Vaší objednávky stalo a zajistíme, aby se daná situace již neopakovala.
Krásný den z Ovečkárny přeje Lucie -
Nedoporučuje obchod
Zřejmě kvůli povodním zboží zatím nedorazilo. Není to vina obchodu, ale příště o živelních katastrofách už nebudu NIC kupovat.
Reakce obchodu Ovečkárna.cz
Děkujeme za zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že jste měl špatnou zkušenost s naším obchodem. Omlouváme se za nedoručení objednávky.
Prověříme, co se u Vaší objednávky stalo a zajistíme, aby se daná situace již neopakovala.
Krásný den z Ovečkárny přeje Lucie -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlost doručení
- Šířka bot, pro ty kdo mají vysoký nárt nebo širokou nohu dobrá volba
- Neodpovídala velikost, koupila jsem 39, překontroloval podle tabulky na webu, kde seděla velikost s mojí běžnou velikosti 39. Reálně to je tak velikost 41 (zkoušela je mamka s velikostí 40 a na noze ji skákaly)
- Neodpovídaly obrázku, pozor nejsou celokožené, je zde jazyk z tenčí látky. Nehodí se tak na jaro a podzim do pliskanic. Do léta jsou zase moc teplé.
- Délka vrácení peněz, zatím čekám, uvidíme jak dlouho ještě budu
Boty jsem vrátila, nemůžu doporučit
Reakce obchodu Ovečkárna.cz
Dobrý den,
Děkujeme za zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že jste měla špatnou zkušenost s naším obchodem. Omlouváme se za pozdné zaslání objednávky.
Prověříme, co se u Vaší objednávky stalo a zajistíme, aby se daná situace již neopakovala.
Krásný den z Ovečkárny přeje Lucie -
Nedoporučuje obchod
- hezký web, rychlé dodání zboží
- Dodané boty vykazovaly závadu, během dvou hodin jsem je odeslal zpět se žádostí o výměnu ... reakce obchodu mě zklamala - 30 dnů na posouzení, pak oprava nebo výměna ... chtěl jsem si koupit nové kvalitní zboží, ne čekat a získat opravené boty
Boty vypadaly moc hezky, příjemná komunikace při objednání, postoj k reklamaci mě velmi zklamal.
Reakce obchodu Ovečkárna.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a je nám líto, že jste měl nepříjemnou zkušenost s dodanými botami. Chápeme, že čekání na reklamaci je frustrující, zejména když očekáváte nové kvalitní zboží a ne opravu.
Rádi bychom Vás informovali, že o formě vyřízení reklamace rozhoduje výrobce, nikoli my jako obchod. Výrobce má 30 dní na posouzení vady a na základě jeho rozhodnutí se následně zvolí, zda bude produkt opraven, vyměněn, nebo zda Vám budou vráceny peníze. Tento postup je daný právními předpisy, a i když bychom Vám rádi vyšli vstříc rychleji, musíme dodržovat tento postup.
Omlouváme se za nepříjemnosti a pokud máte jakékoliv další otázky nebo byste potřeboval více informací, neváhejte nás kontaktovat. Chceme, abyste byl s nákupem u nás spokojen.
Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám krásný den.
S přáním krásného dne,
Tým Ovečkárny a Májenka