Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za váš nákup v obchodě Ovečkárna.cz před 6 dny. Ohodnoťte, prosím, obchod a zakoupené produkty

    Nevím, co mám hodnotit, nic nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží z Číny, kvalita špatná,popis zavádějící, špatně vytištěna cedulka se složením produktu, nebo jiné složení než má být.
    U

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dobrý nápad
    • nesedí velikosti -menší než inzerováno
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nedorazila mi 2x tygří mast a vůbec se neozvali na reklamaci
    • ne

    nedorazila mi půlka zboží a ani na reklamaci nereagují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží vůbec nedorazilo! Již je to 14 dní a pořád je "na cestě".

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balíkovna nedoručila balík na mnou vybrané místo. Pokud je místo dodání příliš vytížené, měla mi firma při sestavování objednávky nabídnout alternativní místa k vyzvednutí, ze kterých jsem si měl vybrat (takto to dělá např. Zásilkovna). Nestalo se. Doufám, že mi Ovečkárna pošle peníze zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • kvalitní vlněné věci
    • Nabízejí i věci jiných výrobců, s minimálním obsahem vlny.
    • Při reklamaci jsou neochotní.

    Dávejte si velký pozor, co děláte, když chcete zboží od této firmy.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Některé výrobky jsou velmi nekvalitní
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Objednala jsem si boty, jsou kvalitné i krásne. Ale strašně mě tlačí na nártu. Psala jsem jim ohledně toho a nikdo mi neodepsal. Takže boty vracím, i když bych je chtěla, ale když s vama nikdo nekomunikuje…

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychle funguji

    Zásadně nikomu nic nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nebyla to má první objednávka, ale to co přišlo v této, byla hrůza a velké zklamání. Zboži nekvalitní. Na prostěradle fleky veliké, na omak tvrdý a drsný materiál, a pomačkané, jak to zrejmě leželo ve skladu. Zboží sice bylo ve slevě, ale před expedicí by mělo být prohlédnuto. Pro mne velké zklamání. dáno k reklamaci. Mrzí mne to, ale platím poctivými penězy, kterých rozhodně nemám nazbyt, a tak chci i zboží poctivé.

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,

    v prípade, že je tovar, ktorý Vám bol od nás doručený akoukoľvek formou poškodený, prosím kontaktujte našu Zákaznícku podporu a situáciu určite doriešime. Je možné podať reklamáciu, alebo tovar do 30 dní od doručenia objednávky bezplatne vrátiť.

    Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatil jsem omylem na jiný účet Ovečkárny. Operátorka mi sdělila, ať si napíši mail, že se mi někdo z účtárny ozve. Do týdne se tak nestalo, což mě u tohoto zatím bezproblémového podniku překvapilo. Výsledek jsem bez 1600 Kč i bez zboží.

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,

    skontrolovala som danú situáciu a platba nebola realizovaná na žiaden náš účet a teda platbu nemáme možnosť vrátiť. Je potrebné kontaktovať banku, aby preverila majiteľa daného bankového účtu a platbu vyžiadala spat.

    Ďakujeme za pochopenie

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání
    • Ponožky vel. 35-38 jsou příliš velké a široké pro nohy velikosti 35 nebo 36. Nemohu použít, ještě, že mám komu darovat.
    • Papuče salašky mají ve špici uvnitř velmi tvrdé švy, naštěstí mám nohu o číslo menší, takže se silnou ponožkou snad budu moci používat bez úrazu.
    • Papuče salašky mají poměrně úzký vstupní otvor. Mám nohu 35 a taktak jsem je nazula.

    Nedostatečné a nepřesné popisy výrobků především z hlediska rozměrů, zavádějící informace o velikostech.

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Na zmenách popiskov aj veľkostných tabuliek priebežne pracujeme. Našim cieľom je, aby všetko bolo bééézva.

    Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem pro matku otevřené bačkory, které stály 850 Kč a druhý den jsem četla, že byly zlevněné o 50%.Je to z vaší strany správně?Proto už nebudu u vás nic objednávat ani vás doporucovat.

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý den,

    naším cílem je nabízet klientům kvalitní zboží za dostupné ceny a proto pravidelně připravujeme různé akční nabídky. Nejlepším způsobem, jak získat včas informace o připravovaných akcích je zaregistrovat se do našeho klubu a odebírat náš newsletter, aby Vám žádná akční cena neunikla.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Materiál velmi příjemný
    • hřejivý
    • Vlnka Dětské ponožky Merino ovčí partička bílá (25-27) - tyhle ponožky dcera zbožňuje a říká o nich že je jak v pelíšku
    • Uvedena velikost ponožky 25-29, syn s velikostí 28 v tom úplně plaval, odmítal nosit
    • Ponožky se nám začaly párat

    Zatím mám podanou reklamaci na zboží, uvidíme, jak se k tomu obchod postaví.
    Nákup přes 2000,- a teda zatím zklamání.

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že jste měla špatnou zkušenost s naším obchodem. Omlouváme se za pozdné zaslání objednávky.

    Prověříme, co se u Vaší objednávky stalo a zajistíme, aby se daná situace již neopakovala.

    Krásný den z Ovečkárny přeje Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem nespokojen se zbožím. Ale vadí mi i styl vyjadřování e-shopu. Viz ukázka - Po předání četby provádět četa na doručení pouze dohlíží. Co to proboha je? Už začínám blbnout a mám chuť také zakončit recenzí výrazem "bééé"

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že jste měl špatnou zkušenost s naším obchodem. Dejte nám prosím vědět na náš email [email protected] co Vám na našem zboží nevyhovovalo, abychom mohli naše výrobky zdokonalit.

    Krásný den z Ovečkárny přeje Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Firma vytváří dojem znalce zpracování a výrobce produktu ovčí vlny a obuvi. Přeprodává však výrobky jiného výrobce. Zákaznický servis nemá s nošením Barefoot žádné zkušenosti, neumí poradit, jediná opakovaná rada, něco vám nesedí, reklamujte.

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že jste měla špatnou zkušenost s naším obchodem.

    Prověříme, co se u Vaší objednávky stalo a zajistíme, aby se daná situace již neopakovala.

    Krásný den z Ovečkárny přeje Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zřejmě kvůli povodním zboží zatím nedorazilo. Není to vina obchodu, ale příště o živelních katastrofách už nebudu NIC kupovat.

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že jste měl špatnou zkušenost s naším obchodem. Omlouváme se za nedoručení objednávky.

    Prověříme, co se u Vaší objednávky stalo a zajistíme, aby se daná situace již neopakovala.

    Krásný den z Ovečkárny přeje Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost doručení
    • Šířka bot, pro ty kdo mají vysoký nárt nebo širokou nohu dobrá volba
    • Neodpovídala velikost, koupila jsem 39, překontroloval podle tabulky na webu, kde seděla velikost s mojí běžnou velikosti 39. Reálně to je tak velikost 41 (zkoušela je mamka s velikostí 40 a na noze ji skákaly)
    • Neodpovídaly obrázku, pozor nejsou celokožené, je zde jazyk z tenčí látky. Nehodí se tak na jaro a podzim do pliskanic. Do léta jsou zase moc teplé.
    • Délka vrácení peněz, zatím čekám, uvidíme jak dlouho ještě budu

    Boty jsem vrátila, nemůžu doporučit

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že jste měla špatnou zkušenost s naším obchodem. Omlouváme se za pozdné zaslání objednávky.

    Prověříme, co se u Vaší objednávky stalo a zajistíme, aby se daná situace již neopakovala.

    Krásný den z Ovečkárny přeje Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • hezký web, rychlé dodání zboží
    • Dodané boty vykazovaly závadu, během dvou hodin jsem je odeslal zpět se žádostí o výměnu ... reakce obchodu mě zklamala - 30 dnů na posouzení, pak oprava nebo výměna ... chtěl jsem si koupit nové kvalitní zboží, ne čekat a získat opravené boty

    Boty vypadaly moc hezky, příjemná komunikace při objednání, postoj k reklamaci mě velmi zklamal.

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a je nám líto, že jste měl nepříjemnou zkušenost s dodanými botami. Chápeme, že čekání na reklamaci je frustrující, zejména když očekáváte nové kvalitní zboží a ne opravu.

    Rádi bychom Vás informovali, že o formě vyřízení reklamace rozhoduje výrobce, nikoli my jako obchod. Výrobce má 30 dní na posouzení vady a na základě jeho rozhodnutí se následně zvolí, zda bude produkt opraven, vyměněn, nebo zda Vám budou vráceny peníze. Tento postup je daný právními předpisy, a i když bychom Vám rádi vyšli vstříc rychleji, musíme dodržovat tento postup.

    Omlouváme se za nepříjemnosti a pokud máte jakékoliv další otázky nebo byste potřeboval více informací, neváhejte nás kontaktovat. Chceme, abyste byl s nákupem u nás spokojen.

    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám krásný den.

    S přáním krásného dne,
    Tým Ovečkárny a Májenka