Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednala jsem polštářek "Ovečka". V domnění, že se jedná o český výrobek. Bohužel - když polštářek dorazil, byl v krabici jen tak nacpaný. Po přečtení visačky jsem zjistila, že vyroben v Číně, odeslán do Polska a z Polska doputoval do firmy k prodeji.
    Certifikát nezávadnosti nikde žádný. Obdobný výrobek jsem našla na Temu za podstatně menší peníz.
    Jsem zklamaná, objednávala jsem pro malou vnučku s tím, že to český výrobek.

  • 8.12.vrácené zboží, 13.12.bylo zboží doručeno dle sledování zásilky. Email o převzetí zboží od Ovečkárny dne 17.12.
    Dnes je 29.12.a peníze zpět ještě nemám. Nesetkala jsem se s tím, že by eshop čekal na poslední dny lhůty pro vrácení peněz.
    Za mě druhý a poslední nákup.

  • Za nas nespokojenost obrovska. Pod vanocnim stromkem zjisteno,ze cepice je mala a ze sala,ktera je z Merinovlny,asi z duvodu jeji nekvality,kouse,i kdyz kousat nemela. Ihned kontaktovani. Vratit nelze a dokonce pry nelze vymenit ani za jine zbozi. Je to neseriozni obchod, pokud se vyskytne nejaky problem,tak neochota jej resit.
    Pouzivana vlna Merido nesplnuje parametry nekousavosti,kdo ma citlivou pokozku tak zaplace. Nechapu,proc neumozni obchod nepouzitou salu a cepici treba vymenit za papuce!!! Ani za to jim zakaznik nestoji!!!

  • Dobrý den, dnes mi přišel balík z Ovečkárny. Objednávala jsem již několikrát zboží z tohoto obchodu. Vždy velká spokojenost, rychlé dodání, kvalita. Dnes mírná nespokojenost - polštářek Ovečka pro vnoučka přišel nezabalený, jen tak vhozený v krabici. S podivem, že domácí přezůvky byly vzorně zabaleny, polštářek na kterém bude mít dítě hlavu nezabalený. Moc mě to mrzí, první moje nespokojenost s obchodem.

  • Nemám s nimi dobrou zkušenost. Objednala jsem tři druhy ponožek, dva druhy velikost sedí, třetí byly podstatně větší (manžel má vel. 43, objednává si vždy 39-42, tyto byly vyloženě volné, nadměrek tak 2cm). Psala jsem jim, že je potřebuji vyměnit, paní vstřícná. Sice po mně chtěli dát peníze do obálky k ponožkám i na zpáteční poštovné, ale budiž, nehádala jsem se. Načež mi napsali, že mi ty původní ponožky posílají zpátky - nejprve proto, že chyběl papírový štítek k ponožkám (při reklamaci ale výrobek nemusí mít obal), pak že jsem rozdělala dva páry z tří (zkoušeli jsme, jestli opravdu všechny jsou tak obrovské, počítám, že by to nemusel být takový problém je znovu tou plastovou sponkou spojit) a nakonec, že údajně byly zjevně použité (což není pravda, manžel si je jen nasadil na nohu a sundal). Nedoporučuji. V důsledku dost nepříjemná pachuť z toho.

    • Ještě dodávám, že poté, co jsem si ponožky ze Zásilkovny nevyzvedla, zaslali po týdnu tentokrát odpovídající velikost.

  • Jedná se o Ovečkárna Zlín. Chtěl jsem koupit ledvinový pás. Bylymi nabídnuty dva typy; jeden krátký, po nasazaní mi chybělo asi 5 cm. Druhý dlouhý, s páskem jsem se omotal kolem dokola. Jiný prý není. Tedy jsem žádal sdělení výrobce, což mi bylo odmítnuto. Nakonec jsem si objednal jinde, najednou ne dva, ale k dispozici byla 4 druhy s různou délkou. Co k tomu říct? Předpokládám brzký krach tohoto obchodu, pro absolutní nezájem vyjít vstříct zákazníku. S úctou Polášek Jaromír. Masarykova 1242, Zlín 4.